[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

[789]Prometheus

Ik denk dat je mij samen met Odysseus kan verdenken. Want we hebben stemmen nodig van Jason en Belle

[789]Echidna

ik heb gepost
wacht maar even met antwoorden op mij

[789]Prometheus

Even je laatste zin checken. Je bedoeld wss als Athena toch goed blijkt te zijn dan is Promo en Ody slecht

[789]Prometheus

Ok nice. Ik wacht wel met reageren. Doe ik vnv wel ofzo en anders morgen. Of nouja. Ben morgen wel de hele dag druk. Kijk wel, ik voel me niet geneigd om meteen te reageren.
Komt goooeeee :)

[789]Prometheus

Weet je al welke je rol gaat claimen? Ik schat in dat Jason op volgende speldag rolclaims wil doen..

Dit zei hij eersgister op de DT:

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 09:05:40Omdat Odysseus een rolclaim deed. Ik ga dit niet openbaar zetten zolang het speldag 3 is.

En jij bent het laatste puzzelstukje Echidna.
Van de rest weet hij wel al behalve van jou en Odysseus.

Als je gaat claimen, moet je wel iets claimen wat misschien een nacht actie heeft. Ik heb alleen naar Belle mijn aantekeningen gestuurd. Maar als zij dood is.. maakt het misschien niet veel uit meer.. maar ik weet dus niet met wie zij de info heeft gedeeld.
Als je even geen rol weet kan ik ook doen alsof je bij mij gwn geen nacht actie hebt geclaimd (toen ik bij iedereen langs kwam voor kant claim en nacht actie).

[789]Prometheus

Jason is aan het twijfelen of hij zichzelf of Belle gaat beschermen.
Weet niet of het een bluf is maar hou er rekening mee als er geen lunch is dat het wss daardoor komt.

[789]Echidna

Citaat van: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 14:17:27Weet je al welke je rol gaat claimen? Ik schat in dat Jason op volgende speldag rolclaims wil doen..

Dit zei hij eersgister op de DT:

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 09:05:40Omdat Odysseus een rolclaim deed. Ik ga dit niet openbaar zetten zolang het speldag 3 is.

En jij bent het laatste puzzelstukje Echidna.
Van de rest weet hij wel al behalve van jou en Odysseus.

Als je gaat claimen, moet je wel iets claimen wat misschien een nacht actie heeft. Ik heb alleen naar Belle mijn aantekeningen gestuurd. Maar als zij dood is.. maakt het misschien niet veel uit meer.. maar ik weet dus niet met wie zij de info heeft gedeeld.
Als je even geen rol weet kan ik ook doen alsof je bij mij gwn geen nacht actie hebt geclaimd (toen ik bij iedereen langs kwam voor kant claim en nacht actie).

Nee geen idee wat voor rol ik moet claimen ik ben daar zo slecht in. En Zeus stuurt nu in PM waarom hij mij zou moeten vertrouwen

[789]Prometheus

Jason heeft bij Zeus via prive bericht expres Belle en jou omgewisseld in gesprekken zodat 1 van jullie 2 best orakel zou kunnen zijn.
Weet niet of hij het letterlijk orakel heeft genoemd maar hij hoopt dat de wolven niet weten wie de orakel is. Mocht Zeus slecht zijn.
En ik denk drm dat Zeus nu naar jou toe komt.
Je kan tegen Zeus zeggen dat je nog iets te vroeg vindt om te claimen maar dat jij sws goed bent en op DT lijkt je minder actief, maar dat je juist achter schermen contact hebt met mensen?
En dat jij in de DT al gepost hebt wie je verdenkt.

[789]Echidna

[789]Prometheus

Oke maar hoe reageer je daar op tegen Zeus?
En had Belle contact met jou toen ze jou had gechecked?
Is het handig als jij naar Belle of Jason prive gaat en zegt dat Zeus denkt dat jij orakel bent?

[789]Echidna

Ik heb mysterieus geantwoord misschien dan dat Zeus en Jason straks elkaar gaan aanvallen

[789]Prometheus

Oo huh wat was er besproken en waarom denk je dat? Ik zie niet hoe zij elkaar gaan aanvallen?

[789]Echidna

Nee sorry ik zei het verkeerd dat de echte bron van Jason door hem in twijfel word gesteld. In mijn hoofd klinkt dit veel logischer