[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Maar jij weet van Belle toch dat zij orakel is? Dat heeft Belle zelf tegen jou gezegd denk ik? Omdat ze jou heeft gechecked?

[789]Prometheus

Echidna, Jason heeft verdenkingen naar jou geuit op de dt.
Jij kan het terugzeggen naar hem.. wat maakt jou meer verdacht van hem? Hij kan zelf net zo goed ook wolf in schaapskleren zijn!!

En je kan zeggen met wie zou jij dan samen wolf zijn??? Want hij heeft maar 1 verdachte opgenoemd... Dat is gewoon een wolven actie want dat is 1 speler afstrepen elke keer ipv verbanden leggen...

Laat me weten als je hulp nodig hebt met post schrijven of als je dit niet begrijpt.

[789]Echidna

Jaa misschien dat ik post ik,

Waarom zou ik meer verdacht maken want jij kan net zo goed wolf in schaapskleren zijn. En met wie zou ik dan wolf zijn

Zoiets ik ben hier echt niet goed in

[789]Prometheus

[789]Echidna

[789]Prometheus

Lief van jou! Jij ook hoor, je doet gewoon met me mee en heb ook eigen mening.

Ik voelde me gewoon heel stom dat ik naar Jason kwam en heb gezegd dat ik geconverteerd ben.
En ook dat van Bella lunchen en daardoor geen dode was.

Jason liegt dat Odysseus heks is want de heks krijgt bericht wie hij gered heeft.

Of Odysseus liegt en heeft dat tegen Jason gezegd.

Laten we hier niks over zeggen want kan ook een test zijn.. een wolven val... Want alleen wolven weten dat het niet zo is als iemand anders de lunch was. Jason weet dondersgoed dat hij Belle heeft beschermd en daarom is het een bluf. Of Odysseus.

[789]Echidna

Als we Zeus op Jason krijgen en wij stemmen daar ook op dan hebben we ook Demeter nodig want Jason js bm

[789]Prometheus

Echidna, als Jason NIET Lynch word.. zullen we toch Jason lunchen?

Ik begin te vermoeden dat Jason en Belle koppel zijn.

Vlak voor de nacht toen Belle, Jason zou controleren met jou, zei ze dat ze hem 99% vertrouwd.
En dan vond ik vreemd, puur gewoon omdat hij goed overkwam.

Als Odysseus valse engel -> heks is, en Jason gered heeft en als dit waar is.. dan betekend dat we via Belle, Jason ook hebben gekilled.
Wel raar dat de heks dan alleen Jason krijgt als info dat die gered heeft en niet Belle.

[789]Echidna

Nee ik ben daar niet mee eens als we nu een goeie lynch hebben en dan weer verspeeld door die kut bescherming dan zijn we fucked. We moeten dan of Jason of Belle op de lynch krijgen ik weet niet hoe jou contact met Demeter is

[789]Prometheus

Oke dan laten ze de lunch op Zeus. Je hebt gelijk.

Nee ik heb geen contact met Demeter. Jij wel?

[789]Prometheus

Nog een reden waarom ik Jason en Belle verdenk van koppel... Jason zei met veel vertrouwen in de DT dat ik lieg over zielsverwant met Belle zijn.

En als koppel zit je ook op een aparte board. Daar zou Belle wel tegen Jason mogen zeggen dat we Adel zijn  net als ik tegen jou op deze board.

[789]Echidna

Ooh ja precies

Zal ik nu ook vriend claimen bij Zeus want hij vraagt dat mu via pm

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 16:22:24Ooh ja precies

Zal ik nu ook vriend claimen bij Zeus want hij vraagt dat mu via pm

Ja doe maar. Claim maar en laat zien dat je mee aan het puzzelen bent. Je mag mij ook verdenken!!
Bijvoorbeeld dat stel orakel claim is fake, dan zijn Belle en ik samen wolf kunnen zijn?

[789]Prometheus

Je kan mij en Belle samen wolven noemen maar je kan ook Jason en Odysseus samen wolven zijn.

Of orakel claim is nep of de heks claim is nep.

Is raar als ik het zeg gezien ik zielsverwant claim ben met Belle.

En als jij dat zegt in de DT en of tegen Zeus dan laat het wel zien dat je meedenkt met puzzelen.

[789]Echidna

Ik heb nu Zeus en Demeter geappt ook misschien is het handig als jij ook Demeter contact op neemt zodat hij met ons mee stemt