[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Okee maar Zeus weet dat jij ook bij die bron hoort toch?

[789]Prometheus

En er is nog een ding. Over je rol claim. Ik heb voor je gekeken naar een goedjesrol met actie die je kunt claimen.
Ik denk dat 'vriend' wel geloofwaardig is, maarrrrr.. ik heb Adriaan gevraagd als je actie niet doorgaat door yeti, of je dan bericht krijgt. Zijn antwoord is dus Nee.
Dus dat is dan een dingetje.
Als Belle morgen dood is door lunch.. dan kun je er op gokken dat mijn aantekeningen van wie welke nacht actie niet door ging niet gedeeld is met Jason of iemand anders.
Maar dat is dus niet met zekerheid.
Ik zou het anders ook niet weten.

Dus stel er is geen nachtdode, dan denkt Jason wss ja de wolven hebben Belle willen lunchen. En dan gaat hij sws naar mij kijken.
Maar dan kan jij nog zeggen ja maar kan ook zijn dat de wolven jou (Echidnan) wilden lunchen want je was niet thuis (omdat je vriend bent).

En als Belle nog mee komt van "hey je had in nacht 1 geclaimd dat je actie niet door ging.."
Dan kan je nog zeggen dat je tegen me had gelogen omdat je mn vraag niet serieus nam en te persoonlijk vond zo vroeg ? Want je wilde nog niks over je rol vertellen.

Is maar een idee he. Doe wat je er mee wilt! Kijk wat voor jou het beste werkt.

[789]Echidna

Volgens mij wel
Misschien moeten we toch Zeus omleggen want Jason beschermt toch zichzelf of Belle Misschien moeten we geen risico nemen

[789]Echidna

Ik lees nu pas je verhaal sorry, ja ik vind het wel eens goeie eigenlijk

[789]Echidna

[789]Prometheus

Ik wil eigenlijk wel er op gokken om Belle te doden vanwege die Adel stem..

Dan kan jouw rol claim vriend ook nog kloppen toch dat er geen dode was als dat zo zou zijn?

Jason vroeg aan mij hoeveel kans ik denk dat hij gelunched zou worden toen ik tegen hem zei dat ik wss niet gelunched ga worden door die verdenkingen. Ik denk dat hij zorgen maakte. Ik zei toen ja wel dikke kans als wolven niet weten wie orakel is. Of denken dat Athena Orakel is. Vanwege zijn BM schap.
En daarom zei hij tegen Zeus over jou en Bella zodat Zeus niet zou weten wie van de 2 orakel zou zijn.

[789]Prometheus

Echidna, als je denkt dat het goed is, kan je Jason nu al prive bericht sturen dat je zijn post in de discussie hebt gezien en dat jij ook een reden zou kunnen zijn voor mislukte lunch... Maar dat je pas na nacht 3 wilt claimen (als hij ook rolclaim wilt doen)?

De timing kan belangrijk zijn bij het liegen.

[789]Prometheus

Bella vroeg aan mij wie ze moet checken en k heb gezegd oddysseus en mij.
Want aan Zeus en Demeter hebben we niet veel aan.
(Blijft er ook niet veel over).
Als Odysseus goed is dan krijgt Belle info dat we niet samen kunnen winnen en dan probeer ik Odysseus aan de lynch te krijgen.

[789]Echidna

Citaat van: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 19:19:21Echidna, als je denkt dat het goed is, kan je Jason nu al prive bericht sturen dat je zijn post in de discussie hebt gezien en dat jij ook een reden zou kunnen zijn voor mislukte lunch... Maar dat je pas na nacht 3 wilt claimen (als hij ook rolclaim wilt doen)?

De timing kan belangrijk zijn bij het liegen.

Is dat wel slim?

[789]Prometheus

Je wilt toch rol vriend claimen?
Denk dat het verdachter is als je dan pas ermee komt als iemand aan jou om rolclaim vraagt.. of niet?
Jij mag de inschatting zelf maken.
Ik ben zelf wel voorstander van op tijd ermee komen.
Als je het spannend vindt kan je ook halfuurtje voor de deadline pm sturen naar Jason en dat je dan wel meer laat weten de volgende dag.
Maar ik weet ook niet hoe jouw contact is met Jason?
Als je niet veel met hem praat is t misschien ook raar maar je kan iig zeggen dat je hem wel gelooft

[789]Prometheus

Als we geluk hebben, zal Jason dan nog tegen jou zeggen ".. als ik de nacht overleef"...

Dan weten we dat hij zichzelf niet beschermd heeft. (Of hij bluft??)

Blijft altijd gokken.

[789]Echidna

Ik vind wel heel tricky mort ikczeggen weet niet eens hoe ik het formuleren

[789]Prometheus

Oke als je tricky vindt dan moet je het niet doen. Want je wilt natuurlijk zo goed mogelijk overkomen en dat lukt alleen als je zelf erin gelooft.

Komt helemaal goed is niet erg als je hem niet van te voren bericht stuurt.

[789]Prometheus

Sorry Echidna, je gevoel had gelijk over dat Belle toch beschermd zou worden afgelopen nacht.
Maar bekijk het zo.. als je nu vriend gaat claimen dan kan je ook zeggen dat er geen lunch was omdat de wolven jou wilden lunchen?
Dan kan het zo zijn dat de yeti claim van Zeus ook onbetrouwbaar is.

Maar niemand heeft jou verteld (behalve ik) dat Jason beschermende kracht heeft toch? Dus jij kon het niet weten?

Ik ben benieuwd wie Belle heeft bekeken en wat voor info ze krijgt.

Wil je weer poging wagen om Belle de lunchen? Jason is wss bescherm engel OF gezegende.
Of wil je iemand anders? Ik laat het aan jou over..

[789]Prometheus

Lol Zeus zegt nu in DT dat hij naar buiten is gegaan afgelopen nacht als Yeti maar hij niks van Adriaan hoorde.

Logisch want yeti mag maar 2x naar buiten. Hij was al 2x naar buiten geweest in nacht 1 en 2.
Vandaar dat hij niks hoorde.

Demeter trekt hem in twijfel.

Beter zeggen we niks hierover  ;D

Citaat van: [789]Zeus op 20 augustus 2025, 12:17:44Ik ben Yeti. N1 en N2 buitengekomen.
Die ermee wat je wil.

Citaat van: [789]Cerberus op 20 augustus 2025, 17:35:22Ik kan bij deze aangeven zowel nacht 1 en 2 een mislukte actie te hebben gehad.