Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

adriaan



[789]Prometheus

Citaat van: [789]Echidna op 19 augustus 2025, 21:39:40Hallo Promotheus

Ben nog even bijkomen van de schrik.

Begin partij te zweten jonge...  ben mijn gevoelens aan het verdoven omdat ik weet dat ik veel mensen pijn ga doen....

Ik spoel mijzelf wel door de plee want als ik nu als wolf moet gaan spelen heb ik geen hart en ziel meer.

[789]Prometheus

Echidna, luister en huiver: ik heb zeer waardevolle info.

Ik was gokker + Adel
Ik zit nog steeds op het Adelboard, samen met Bellerophon.
Bellerophon is Orakel.
Bellerophon heeft mij + Hades gechecked in nacht 1.
We konden allebei winnen dus we vertrouwen Hades opzich wel, was alleen beetje voorzichtiger geworden omdat Hades neutraal claimde.
Nu doet het er niet aan toe omdat hij dood is. Misschien maar goed ook want hij blijkt achteraf toch goed te zijn, dat heeft mij wel een mogelijke blunder bespaard.

In nacht 2 heeft Belle jou en Jason gechecked, en jullie kunnen samen winnen. Belle zegt dat hij 99% Jason vertrouwd, en hiermee vertrouwd hij jou automatisch ook door zijn visioen.

Voorlopig zit je goed, doe niks geks. Probeer wel beetje actief mee te doen en doen alsof je aan het zoeken bent naar wolven want we gaan nu vooral kijken naar spelers die weinig input geven.
Maar voorlopig zit je bij Belle wel goed, en ik wil contact opnemen met Jason want hij is offboard slechtje.

We kunnen voor de zekerheid jouw identiteit als wolf nog wel geheim houden, mocht Jason in een G/S-koppel zitten. Je weet maar nooit. Ik hou je geheim oke?
Doe alsof je dit allemaal niet weet, hou dit voor je! Benoem ook geen conversie of iets in de DT.

Ik heb even de testrollen van 789 nog nagelezen en ik denk wel dat ik Jason kan benaderen hierover toch?
Hoe denk jij hier over?


[789]Prometheus

Gezien de DT post van Jason heeft onze orakel Belle al jouw naam genoemd.
Hebben Belle en Jason al contact met jou opgenomen?

[789]Prometheus

Njaaaaa... ik kon niet wachten en heb tegen Jason gezegd dat ik weet dat hij slecht is maar dat de orakel denkt dat hij goed is. Dat hij mag raden hoe dit kan.
Hij doet alsof zijn neus bloed en ontkend glashard, dat ik bij Belle moet gaan checken.
Belle is offline.
Misschien is hij toch een neutraaltje die goed claimt?
Of hij is te voorzichtig...?
Hij kan iig winnen met jou/ons? dus hij is of slecht of neutraal. En we zijn nog vroeg in het spel, hij kan nog een kant kiezen als hij neutraal is.
Zal ik riskeren en gewoon zeggen dat ik geconverteerd ben en dat hij bij slecht moet aansluiten, dat we een netwerk hebben?

[789]Prometheus

Jason heeft priester opgeroepen en ik vermoed dat hij mij wilt doden..
Ik denk dus dat Jason een goed neutraaltje is.

[789]Prometheus

Demeter en Jason hebben veel contact met elkaar. Demeter heeft mij nu benaderd dat hij gehoord hebt dat ik opeens slecht ben.
Kan maar van 1 persoon zijn.
Jason claimt een rol te hebben die iemand kan beschermen voor de lunch. Dit had hij bij mij op vorige speldag geclaimd. En op deze speldag met Belle.

Dan weet je iig dat deze trio elkaar vertrouwen.
Kijk even wie je op de lunch wilt zetten. Belle heeft een controlerende rol maar die word misschien beschermd aankomende nacht?
En die heeft jou al gecontroleerd.

Sorry heb het verpest. Ik dacht oprecht dat Jason een offboard slechtje was en gezien we maar met zn 2en zijn had ik gehoopt op een extra slechtje.

[789]Prometheus

Zou Demeter en Jason G/G-koppel kunnen zijn en daarom dat als Jason neutraal is dat hij sws voor goed wilt gaan kiezen?
Of een G/S-koppel en is hij de S daarvan?

Ik denk dat Demeter wel goede lunch optie is. Die heeft belle nog niet gechecked ook. En als 1 van haar gekozen kandidaten dood gaat , gaat haar visioen ook niet door.

Maar als Demeter priester is en mij eerst wilt vragen dan is hij geen boeiende visioen target en dus ook geen boeiende lunch optie meer.

Ik schrijf alvast mn gedachte hier voordat ik opeens dood ga. Hopelijk heb je hier wat aan.

[789]Prometheus

Oke heb wel een poging gewaagd via pm naar Demeter en op de adel board dat ik Jason uit de tent probeerde te lokken met bluffen maar dat het uit de hand is gelopen.
En prima als priester mij wilt priesteren maar dat t zonde is.

[789]Echidna

Citaat van: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 22:08:23Echidna, luister en huiver: ik heb zeer waardevolle info.

Ik was gokker + Adel
Ik zit nog steeds op het Adelboard, samen met Bellerophon.
Bellerophon is Orakel.
Bellerophon heeft mij + Hades gechecked in nacht 1.
We konden allebei winnen dus we vertrouwen Hades opzich wel, was alleen beetje voorzichtiger geworden omdat Hades neutraal claimde.
Nu doet het er niet aan toe omdat hij dood is. Misschien maar goed ook want hij blijkt achteraf toch goed te zijn, dat heeft mij wel een mogelijke blunder bespaard.

In nacht 2 heeft Belle jou en Jason gechecked, en jullie kunnen samen winnen. Belle zegt dat hij 99% Jason vertrouwd, en hiermee vertrouwd hij jou automatisch ook door zijn visioen.

Voorlopig zit je goed, doe niks geks. Probeer wel beetje actief mee te doen en doen alsof je aan het zoeken bent naar wolven want we gaan nu vooral kijken naar spelers die weinig input geven.
Maar voorlopig zit je bij Belle wel goed, en ik wil contact opnemen met Jason want hij is offboard slechtje.

We kunnen voor de zekerheid jouw identiteit als wolf nog wel geheim houden, mocht Jason in een G/S-koppel zitten. Je weet maar nooit. Ik hou je geheim oke?
Doe alsof je dit allemaal niet weet, hou dit voor je! Benoem ook geen conversie of iets in de DT.

Ik heb even de testrollen van 789 nog nagelezen en ik denk wel dat ik Jason kan benaderen hierover toch?
Hoe denk jij hier over?



Zo ik heb even alles gelezen en om eerlijk te zijn denk ik dat niet Jason goed is. Want er heeft een yeti wel de lunch gestopt op nacht 1 denk ik. Zullen er dan nog een controlerende rol inzitten of hij is dronken daar moeten we ook rekening mee houden. Maar je hebt Jason al benaderd dat is kut eeehm even kijken wat het beste is.

En ook excuses dat ik je geconventeerd heb.

[789]Prometheus

We gaan het beste maken van de situatie, Jason zegt dat hij mij voordeel van twijfel gaat geven.
Weet niet of het een act is maar ik ga dan maar verder netwerken omdat ik dit al vanaf dag 1 heb gedaan. anders valt dat ook weer op.
Ik heb bij Jason mijn oude rol gokker geclaimd en gebluft dat ik mijzelf wel kan bewijzen de volgende speldag, door lynch bescherming te kopen. maar dat ik op zijn hart wil drukken dat het wet zonde is van de lynch maar dat ik het wel waard vind om mijzelf nogmaals te bewijzen.
En dan dat hij Belle kan beschermen en dat belle mij nog een keer checkt.

Ik denk dat zij dat al sws van plan waren dus ik benoem het maar zelf, en dan vanaf daar ff nadenken wie we moeten lunchen.

Kan zijn dat Belle per ongeluk tegen mij jouw naam noemde maar eigenlijk Athena bedoelde.. misschien dat zij Jason en Athena heeft gechecked ipv jou. want ik zie in Jason DT post dat hij athena noemde niet jou als spelers die hij vertrouwd???

[789]Echidna

Jason heefttegen mij prive het wel gezegd dat hij mij vertrouwd maar dat hij wel dronken kan zijn of iets gestoord.

[789]Prometheus

Oke gelukkig vertrouwd hij je, hopelijk meent hij het.
Belle zegt niks meer tegen mij, en heeft inmiddels op Zeus gestemd.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat het misschien een wolvenval is om te kijken wie er makkelijk meegaan.
En zij gaan sws op mij letten wie ik nu verdenk enzo.

[789]Prometheus

Echidna, als ik deze spel dag niet gelynched word denk ik dat Belle mij nogmaals gaat checken met andere speler.
Belle zegt helemaal niets meer tegen me.
Belle de orakel kan niet dezelfde spelers achter elkaar checken en zij heeft Jason afgelopen nacht gedaan. Zij kan ook niet haarzelf checken.
Hades was samen met mij gechecked in nacht 1, maar Hades is al dood.
Dus ik denk dat Belle mij nog een keer gaat checken met een speler die ze nog niet hebben gechecked en ik vermoed dat het Demeter is. Die kwam in prive naar mij toe over mijn wolven claim en dat moet hij dus van Jason gehoord hebben. Dus Jason vertrouwd Demeter.

Ik denk oprecht dat Belle beschermd gaat worden door Jason om mij te checken. Zullen we Demeter op de lunch gooien?
Als ik wel de lynch ga worden, dan moet de orakel andere speler checken.

Als ik dood ga aan de lynch, dan is het misschien wel goed om Belle in de volgende volgende nacht te lunchen want die kan niet 2x achter elkaar beschermd worden toch? Kijk maar even wat jij denkt en doet.

Laat me weten als je er niet mee eens bent maar ik zet Demeter alvast op de lunch voor ik t morgen vergeet.