Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

[789]Echidna

ik denk het wel maar als demeter scherprechter is hebben we dan 2 hulpjes?

[789]Prometheus

Of Athena is dronkaard. mag van mij ook op de lynch.

[789]Prometheus

Of Belle is de dronkaard.. en klopte haar visioen niet omdat ze jou en jason heeft bekeken?
maar haar eerste visioen klopte wel.. van mij en hades.

Wat denk jij

[789]Echidna

[789]Prometheus

Ik denk dat we gewoon moeten focussen op onszelf en niet meer op zoek gaan naar slechtjes.. is te riskant. En jij maakt prima kans om dit spel te winnen gezien Belle en Jason jou vertrouwen door de orakel actie.

[789]Prometheus

Heb de huidige test rollen nogmaals bekeken. Kan best zo zijn dat er gifmenger is en dat hij visioen van Belle heeft verstoord.
Als Athena dat is dan is dat jammer. We kunnen niks

[789]Echidna

ik weet ook niet wat het beste is om te zeggen nu

[789]Prometheus

Was vergeten te zeggen dat Belle weer tegen me praat en dat ze mij wel geloofd dat ik niet geconverteerd bent. Ik zei dat ze mij wel nog een keer kan controleren.
Mijn gevoel zegt wel dat ze voorzichtig is alsnog.

Maar zij is wel goed om te lunchen of wil je jason? Denk dat hij de BM aan Zeus gaat geven.
Of Zeus opeten? Kan zijn dat Belle Zeus en mij gaat controleren als ze echt wilt weten of ik nog steeds goed ben. Weet niet wat haar prio is. Durf het ook niet aan haar te vragen.
Maar het blijft altijd een wilde gok.

Ik zit er namelijk mee dat als Belle dood is dat Jason sws wel denkt dat ik er achter zit want hij weet dat ik weet wie de orakel is.
Hij had er toen erover dat Cerb wilde weten wie de orakel is en als hij slecht is dan ben ik goed anders had Cerb wel geweten wie orakel is.

Ik heb namelijk tegen Jason en Belle gezegd dat als ik bij de volgende speldag gelynched dreigt te worden dat ik wel een idee heb. Dat ik zogenaamd weer ga toegeven dat ik slecht ben en dan alle slechtjes ga oproepen, kijken of er iemand bij me meldt. En dat we nog steeds geheim houden dat ik gokker ben (ja ze denken dat ik gokker ben). Dat ik vandaag Lynch bescherming heb gekocht.
Dan heb ik 1. Mijzelf bewezen en 2. We weten dan wie slecht is.
Maar dan moet ik offboard slechtje claimen zodat misschien ook een wolf zich bij me meldt.
Als ik geen gokker ben val ik toch al door de mand.
Maar kan dan geen lunch bescherming kopen erna en dat het risico is.

_____

En dan hoopte ik stiekem dat Jason of Belle dan morgen gaat zeggen dat het zonde is van de lynch als ik gokker ben. En dat ze dan iemand anders lynchen.
En als ik toch gelynched ga worden dan geloven ze jou nog gewoon.
Stel Belle blijkt toch dronken te zijn dan weet Jason dat haar visioen niet te vertrouwen is en dan ben jij minder betrouwbaar. Jason vertrouwd jou puur alleen vanwege visioen van Belle denk ik.
Als Athena Orakel blijkt te zijn trekt hij sws haar visioen in twijfel.
En daarom weet ik niet zeker of Belle goede keus is om te vreten maar misschien wel vanwege haar Adel stem.
Die is toch wel cruciaal als we dan nog maar met 6 over zijn.
Nee laten we toch Belle maar eten. Hopelijk heeft Jason geen beschermende rol en was t een bluf. Denk dat hij welpen val wilde zetten.

[789]Echidna

als jou idee met Belle en Jason gaat werken en ik geloof je daarin misschien dan Zeus lunchen

[789]Prometheus

Wat is verstandig? Vertrouwen of adel stem tegen ons?

[789]Echidna

[789]Prometheus

[789]Prometheus

Een adel stem is best wel krachtig als er weinig spelers over blijven.
Na deze nacht (als de lunch door gaat), zijn we met nog 6 over. Gezien Athena koppel claimt te zijn.
Als ik de volgende spel dag dood ga, dan is de volgende speldag 4 spelers over en dan word denk ik Zeus of Jason Adel gemaakt.
En dan ben je wel fakt als zij slim gaan stemmen want zij hebben 2 Adel stemmen en een BM stem.

Ik denk dat we Belle alvast moeten lunchen puur voor de adel stem. Niet eens vanwege haar rol.
Want het is mogelijk dat ik morgen dood ga aan de lynch.

Uiteraard probeer ik me wel er uit te lullen maar dat word een uitdaging.
Zat me al partij te zweten toen Jason mij onder de bus gooide in de DT XD

[789]Echidna

jaaaa laten we nog even de dag afwachten
Je post was prima

Maar wat kan ik nu het beste zeggen zonder mijzelf verdacht te maken

[789]Prometheus

Je kan alvast zeggen als Athena goed blijkt te zijn dat je toch gaat twijfelen over de spelers die er over blijven.
Dat ik toch geconverteerd zou kunnen zijn. En dan moet je nog voor jezelf gaan invullen met wie ik samen slecht zou kunnen zijn want met Zeus is geen optie omdat hij yeti claimt. Tenzij hij er nog een ander rol is die acties laat mislukken, dan zou ik wel samen met Zeus slecht kunnen zijn? Weet niet of jij een slechtjes rol weet die dat kan doen? Heb ff geen mentale energie om dat uit te zoeken voor nu want ben op mijn werk eigenlijk xD

Je kan mij als potentiele verdachte aanwijzen samen met nog een speler. Want ik denk dat iemand sowieso mij gaan aanwijzen en dan is het goed als jij de eerste bent die ermee komt om vertrouwen te wekken.
Zodat zij geen link tussen ons kunnen leggen.

En dan ga ik er op reageren: Maar als Athena toch slecht blijkt te zijn dan verdenk ik jou Echidna. Zolang er geen conversie wolf bekend is.. Hoe zeker ben je dan dat ik geconverteerd ben? Puur alleen maar om mijn gebluf.. Ja heb er beetje spijt van maar aan de andere kant durf ik daarom Jason op goed te zetten.