[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Jason

Zeus, ik geloof je claim niet. Ik stem op jou.

Ik ga Prom het voordeel van de twijfel geven deze speldag. Maar jullie mogen zelf die keuze maken.
Als Prom bluft, dan vind ik dat een spijtige situatie. Je hebt in ieder geval mijn vertrouwen niet meer. En komt je best aan het doen dat te repareren.

[789]Athena

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 09:05:40
Citaat van: [789]Athena op 19 augustus 2025, 23:34:00Mag ik wel even kort vragen waarom dit privé wel gelukt is en als Odysseus via het DT communiceerd is hij verdacht?

Omdat Odysseus een rolclaim deed. Ik ga dit niet openbaar zetten zolang het speldag 3 is.

[...]
Oké, duidelijk. Ik vroeg niet welke rolclaim maar wilde dit wel even bevestigd hebben.

[789]Athena

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:22:58Zeus, ik geloof je claim niet. Ik stem op jou.

Ik ga Prom het voordeel van de twijfel geven deze speldag. Maar jullie mogen zelf die keuze maken.
Als Prom bluft, dan vind ik dat een spijtige situatie. Je hebt in ieder geval mijn vertrouwen niet meer. En komt je best aan het doen dat te repareren.
As so it happens, weet ik de rolclaim van Zeus óók. Die claim is haarfijn, vertrouwelijk en vertrouwd.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 09:07:00Odysseus claim is geloofwaardiger dan die van Zeus.
Prima. Zegt meer over jou dan mij dat je de waarheid niet geloofwaardig vind

Ik ben Yeti. N1 en N2 buitengekomen.
Die ermee wat je wil.

[789]Zeus

Als Ody nu ook even claimed kan de rest ook jouw beoordelingsvermogen testen.

[789]Zeus

Oh en voor men roept "wat is hij stil". Ik heb nog een leven naast WvW. Prima als men last minute wil discussievoeren, maar dan is de kans dat je met mij in discussie kan tegen het nulpunt. Vooral 's avonds.

[789]Jason

Dus Athena kan zekerheid geven van jouw goedheid?

Waarom Zeus ben jij als enige speler niet bang voor een welp?
Alle andere spelers maken de claim die ze doen nog iet wat twijfelachtig zodat een eventuele welp niet zekerheid heeft op slagen.

Maar jij Zeus roept al sinds begin rondmondig wat je bent. Er zijn geen mislukte acties voor zover ik weet. Jij liegt dus.

Athena waarom geloof jij Zeus wel?

[789]Cerberus

Tenzij er iemand de claim van Zeus wil ontkennen ga ik terug naar Echidna switchen.

Verder geloof ik dus niet in een nu al 'bewezen' netwerkje. Hoogstens 3 spelers, maar met mogelijke mislukte acties van een Yeti zou het toevallig zijn als dat allemaal goed is verlopen

[789]Jason

Heb jij een mislukte actie dan?

Want dan kan ik ook roepen Yeti te zijn. Geloof je mij dan ook gelijk?

[789]Cerberus

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 13:14:20Heb jij een mislukte actie dan?

Want dan kan ik ook roepen Yeti te zijn. Geloof je mij dan ook gelijk?
Heb je bewijzen die de claim kunnen ontkrachten?

[789]Jason

Nee.

Maar we hebben een Valse Engel en een lycantroop dood. Die krijgen geen bericht als een actie mislukt.

Alle andere rollen die geslingerd worden krijgen ook geen bericht als een actie mislukt.

Daarbij haal je op 11 spelers met een Yeti rol al het tactische uit het potje. Alles heeft dan een 50% kans. Ik zie Adriaan dat niet doen. Maar de optie is er zeker.

Maar dan nog @Zeus waarom ben jij niet bang voor een welp?

Ik vind het heel amusant dat de dondergod een waakhondje en een oorlogsgodin heeft die hem willen beschermen. Zet alles zo mooi in kaart he.

[789]Demeter

Ik vond Zeus al verdacht vorige lynch. Na afgelopen nacht zie ik Zeus slecht zijn, als die inderdaad slecht is zegt dat ook wel veel over andere spelers . Tenzij iemand een mislukte actie heeft, dan wil ik Zeus claim eerder geloven, voor nu stem ik wederom op zeus.

[789]Bellerophon

Ik geloof de yeticlaim van Zeus ook niet. De enige mislukte actie die bekend is, is de lunch waar de lycantroop hoogstwaarschijnlijk voor heeft gezord. Verder is er geen mislukte actie bekend wat Prometheus heeft gevraagd.

Verder vind ik, nu ik Athena's posts teruglees in combinatie met Zeus' posts ook wel opvallend. Zeus prikt in het begin al lichtjes in anderen om verdenking te uiten, maar ook Athena gooit steeds lichtelijk olie op het vuur wat we hieronder kunnen zien:

Citaat van: [789]Athena op 17 augustus 2025, 19:27:53Hier ook niks ontvangen van ons Hadesje.

Citaat van: [789]Zeus op 18 augustus 2025, 14:04:44Ik uit verdenkingen naar Promotheus. Hij zit subtiel naar mijn rol te vissen door te vragen of ik een nachtactie heb die is mislukt. Ik zou niet weten waarom ik zoiets random zou delen met iemand die zelf ook (nog) niks deelt.
Citaat van: [789]Athena op 18 augustus 2025, 20:03:50Frapant. Promotheus heeft reeds ook contact gelegd hier. Zelfde standpunten.
Prometheus lijkt ondoordachtzaam. Luistert niet naar DT of ziet geen hinten. Mijn territoriale verband is reeds bekend en vermeld. Doch ik geen reactie hierop te hebben gegeven in de privésferen. Of is het menselijk schrift onbekend voor onze Promotie Thesis?

Mijn stem gaat nu in ieder geval naar Zeus

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 13:28:38Nee.

Maar we hebben een Valse Engel en een lycantroop dood. Die krijgen geen bericht als een actie mislukt.

Alle andere rollen die geslingerd worden krijgen ook geen bericht als een actie mislukt.

Daarbij haal je op 11 spelers met een Yeti rol al het tactische uit het potje. Alles heeft dan een 50% kans. Ik zie Adriaan dat niet doen. Maar de optie is er zeker.

Maar dan nog @Zeus waarom ben jij niet bang voor een welp?

Ik vind het heel amusant dat de dondergod een waakhondje en een oorlogsgodin heeft die hem willen beschermen. Zet alles zo mooi in kaart he.
Ik ben niet bang voor een welp omdat ik toch al wel lynch word als ik mijn scheur niet opentrek. Dan ga ik liever dood aan welp.

[789]Jason

Dat is antwoord op Nu.

Je deed je claim al eerder als ik het goed begreep.

Prom, waarom vroeg je iedereen om mislukte acties vorige speldag? En in hoeverre was Zeus hierin betrokken?

Dus nogmaals Zeus, waarom was je eerder al niet bang voor een welp?