Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

.. Dan moeten we een backup-lunch hebben.

Ik merk dat ik als backup-lunch eerder naar iemand neig die niet noodzakelijk veel word vertrouwd, maar ook niet word wantrouwd. Ik zie Zuna als een strategische lunch, omdat ze vrijwel niemand van ons echt goed heeft geraden. Als men gaat kijken naar haar wantrouwens-lijstje als reden voor de lunch, kunnen ze op een verkeerd pad gezet worden. Master-Guy valt hier ook onder, maar dat is zo'n ongeleid projectiel - dat kan ons goed in ons voordeel helpen.

Waterwork

Zuna gaat geconventeerd worden omdat ze goed contact heeft met Master Guy en ik denk niet dat mensen snel denken dat ik haar zou conventeren

Wesp in Glas

Dacht dat we Zuna gingen converten

noicreC

Oh ja. Om een of andere reden zat ik in mijn hoofd met Chaosimsystem als conversie haha

noicreC

Ik neig dan naar Ingrid/Rampossi, ook omdat ik hun liever zie als potentieel Lijk(het is pas nacht 2, can you believe it?) dan iemand als LW

Wesp in Glas

Ingrid sterft vroeg of laat toch wel inactief

CarnageRazor

Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 11:11:44Oh ja. Om een of andere reden zat ik in mijn hoofd met Chaosimsystem als conversie haha
Voor mij ook goed opzich, dan kan ik de façade hier thuis laten vallen.  ;D

Helaas heeft chaos de pech dat er redelijk vaak op haar getunneld wordt.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Aintgotrhythm

Citaat van: CarnageRazor op 23 juli 2025, 12:29:53
Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 11:11:44Oh ja. Om een of andere reden zat ik in mijn hoofd met Chaosimsystem als conversie haha
Voor mij ook goed opzich, dan kan ik de façade hier thuis laten vallen.  ;D

Helaas heeft chaos de pech dat er redelijk vaak op haar getunneld wordt.

Ben ik ook mee akkoord. Voor de rest, Carnage en Chaos zijn een RL koppel. Dus Chaos betrekken is idd niet gek.

Wesp in Glas

Ik begrijp alleen niet waarom TheLight zijn zvw zich niet wil melden bij Elias

Wesp in Glas

In principe kunnen en MOETEN we voorkomen dat Waterwork deze nacht op de lynch komt. Dus leuk daar voor nu 3 wolven op hem stemmen, maar als het nodig is zal er geswitched moeten worden en het liefst niet allemaal laatste seconde

noicreC

Mijn stem staat op jou WW, maar dat is omdat ik het heel somber inzie. Ik kan echter nog wel mijn leugenstem inzetten. Ga vanavond uit eten, dus ga niet meer actief mijn post aanpassen. Maar kan natuurlijk altijd een PMmetje sturen naar de spelleidster voor mijn actie.

Ping me als het verschil gaat uitmaken :)

noicreC

Citaat van: Wesp in Glas op 23 juli 2025, 15:35:10In principe kunnen en MOETEN we voorkomen dat Waterwork deze nacht op de lynch komt. Dus leuk daar voor nu 3 wolven op hem stemmen, maar als het nodig is zal er geswitched moeten worden en het liefst niet allemaal laatste seconde

Ja eens, maar we moeten ook realistisch blijven. Als we allemaal op TL gaan, zijn we heel makkelijk eruit gelunched zodra WW de nacht erop word gepakt. Het kan echt zomaar zijn dat we 3/4 wolven kwijt gaan raken door zo'n actie.

Wesp in Glas

Hebben ook nog leugen stemmen he. En iedereen die niet op Thelight stemt (inclusief de mensen die op andere mensen dan Waterwork stemmen) zou dan leugenwolf kunnen zijn

noicreC

Ja, ik ben zeker van plan mijn leugenstem in te zetten - als dat nog zin gaat hebben.

Ik zet voor nu alvast TL op de lunch. Mocht het toch veranderen, zet gerust iemand anders erop

noicreC

Shit. Ik besef me ineens. De kans dat TL gedolven word is echt heel groot. Delver is de favoriete rol van veel spelers.
Dan zijn we helemaal de pineut. Conversiewolf met actie kwijt, sterk goedje op de voorgrond.

Misschien is het beter om TL te pakken met een orcmoord en iemand anders op de lunch?

Maar... is dat ook het risico waard? Als er een yeti buiten komt...