Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Noicre legt het beter uit. De ketting eindigt bij jouw Waterwork. Gelukkig kan aankomende nacht alvast een plaatsvervanger regelen :P

Waterwork

Laten we hopen dat ik tenminste nog iemand kan conventeren

Aintgotrhythm

Citaat van: CarnageRazor op 22 juli 2025, 20:37:39We kunnen Marc wateren. Een ketter die zich geroepen voelt? Het blijft linke soep. Maar het kan werken. Kan ook misgaan.

Nee, dat risico ga ik niet nemen. Het was een gewaagde move van Waterwork, dat keert zich nu tegen hem, en ik ben al twee keer genoemd als goedje. Ik heb Waterwork prive eerst op de hoogte gesteld, mijn stem gaat naar hem omdat ik er vrij zeker van ben dat hij eruit gaat. Zeker met beertje haar bevestiging. Ik denk dat zij de wb is maar vermoed dat er al meer zijn die die conclusie hebben getrokken.

Aintgotrhythm

Met "Ik ben al twee keer genoemd als goedje" bedoel ik dat ik mn goede naam niet wil verpesten  :-X

noicreC

Onze main objective is WW een nachtje redden. Maar het mag niet ten koste van ons gaan.

We hebben leugenstemmen die we potentieel kunnen inzetten, maar als iemand merkt dat de stemming niet klopt, komt er veel aandacht naar de waterwork stemmers. Ik weet niet of we dit moeten proberen verder. Dat kan de lynch nog een ronde of twee van ons afhouden, maar als ook AGR op WW stemt, zijn het al minimaal 2 wolven die dan potentieel ook nog eens gevonden kunnen worden(Want sowieso gaan alle zieners op de WW stemmers zitten).

Ik denk er nog een nachtje over na. Zal morgen even uitgebreider posten.

Wesp in Glas

Morgen nog een dag. Mensen gaan sowieso veranderen van stem door nieuwe dingen. Dus wij als wolven misschien ook.
Als we te hard pushen op TheLight dan valt het ook op. We moeten nu eenmaal roeien met de riemen die we hebben

CarnageRazor

Dit is dus waarom ik altijd vroeg converteren verkies.  XD

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Aintgotrhythm

Lijkt me vrij logisch om Thelight te lunchen als hij geen lynch wordt?

Waterwork

Nee Thelight gaat gewelpt worden. Misschien handig om Lustigewolf of Jarjarbling te lunchen zij worden door de meeste vertrouwd

Aintgotrhythm

Jij denk dat TL wijze burger is? Want het zou ook Beertje kunnen zijn.

Wesp in Glas

Jij denkt dat Beertje en TL zielsverwanten is en dat TL de Wijze Burger is.

Dat klinkt aannemelijk, Beertje gaf aan een rol te hebben die de lunch kon stoppen.

Waterwork

ik denk ook dat hij thelight wb is, we hadden het er gisteren over met Fortnite en toen zei ik dat ik zelf denk dat hij wb is en toen draaide hij er beetje om heen

Aintgotrhythm

Ik denk inderdaad dat zij de zvw zijn, weet het niet zeker. Maar Beertje en TL lijken elkaar te vertrouwen maar kennen elkaar niet, dus ja... Gebeurd regelmatig dat zvw elkaars rollen aannemen dus ik durf niet te stellen wie wat is.

noicreC

Als TL WB is, had hij NOOIT jou zomaar gelooft. Dan was hij er meteen voor uitgekomen dat je claim BS is. Het is via een tweede persoon gegaan, daarom dat hij eerst je wilde geloven, maar daarna toch 'erachter kwam' dat het niet klopt.

Wachten tot hij gewelpt word, vind ik riskant ook. Tenzij we contact hebben met een welp nu, kunnen we er niet vanuit gaan dat de welp:
1). Net zoals ons denkt(Welp weet niet met 100% zekerheid wie liegt, wie niet liegt)
2). Welp het risico gaat nemen om op een potentieel lynch target te gaan
3). Of we uberhaubt een welp hebben(ik geloof niet dat iemand gewelpt is?)

Ik ben een zwaar voorstander voor TL pakken als WW lynch is. Als jij dood gaat, en hij blijft leven, is hij waarschijnlijk heel moeilijk om kapot te maken(conversie is eruit, dus hij kan zeker een goedjesnetwerk gaan leiden). Dat moeten we echt zo snel mogelijk tegen gaan, vooral in zo'n vroeg stadia.

Oh, ook hier posten we veel.
Beertje is goed mogelijk ja. Ik moet nog eventjes terug zoeken, maar Beertje was eerst skeptisch was tegenover TL in het Dtopic. Maar dat kan prima schijn zijn geweest zodat men geen verband tussen de twee gaat leggen.

Waterwork

Dan moeten we de lunch posten als thelight maar als hij zichtbaar de meeste stemmen heeft voor lynch dan ....