Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Ingrid of Zuna is me om het even. Maar waarom zouden we Ingrid lunchen? Berber of Fals lijken me veel gevaarlijker (alhoewel dat ook leuke conversietargets zouden zijn!). Mijn water houdt ik bij me. Vind het gevaarlijk om te wateren. Ik ben niet zo actief vandaag. Was een dagje weg en ga vanavond klaverjassen. Dus weinig tijd voor WvW vandaag.

Aintgotrhythm

Citaat van: Waterwork op 22 juli 2025, 13:10:40Take your time NoicreC no rush ik zal Zuna dan conventeren nu. BTW ik heb Wijze Burger geclaimd bij Luuk en hem verteld dat ik conversiewolven heb opgevraagd en het antwoor 1 is

Ik wil hier ook even op reageren. De meeste spelers die jou en TL kennen weten dat als hij met info komt het vaak uit jouw hoek komt. Dus hoe slim dit is weet ik niet, denk dat de mensen al heel snel door hebben dat die info van jou komt. De claim wordt nu wel heel erg in twijfel getrokken al. Ik hoop dat dat niet je kop gaat kosten.  :(

Waterwork

Citaat van: Aintgotrhythm op 22 juli 2025, 18:03:47Ingrid of Zuna is me om het even. Maar waarom zouden we Ingrid lunchen? Berber of Fals lijken me veel gevaarlijker (alhoewel dat ook leuke conversietargets zouden zijn!). Mijn water houdt ik bij me. Vind het gevaarlijk om te wateren. Ik ben niet zo actief vandaag. Was een dagje weg en ga vanavond klaverjassen. Dus weinig tijd voor WvW vandaag.
fals is neutraal en kan ik naar slecht halen en Berrie is volgens mij welp heb ik horen zeggen

Aintgotrhythm

Citaat van: Waterwork op 22 juli 2025, 18:26:13
Citaat van: Aintgotrhythm op 22 juli 2025, 18:03:47Ingrid of Zuna is me om het even. Maar waarom zouden we Ingrid lunchen? Berber of Fals lijken me veel gevaarlijker (alhoewel dat ook leuke conversietargets zouden zijn!). Mijn water houdt ik bij me. Vind het gevaarlijk om te wateren. Ik ben niet zo actief vandaag. Was een dagje weg en ga vanavond klaverjassen. Dus weinig tijd voor WvW vandaag.
fals is neutraal en kan ik naar slecht halen en Berrie is volgens mij welp heb ik horen zeggen

Ik denk dat Fals idd wel te overtuigen is voor slecht te kiezen. Hebben we rolinformatie die we kunnen lekker naar berber?  ::)

Wesp in Glas

Ik vind het prima als jullie irl namen gebruiken. Maar vertel er dan even bij wie het is op het forum. Ik heb namelijk (nu nog) geen idee hoe iedereen in het echt heet  :)

Aintgotrhythm

Citaat van: Wesp in Glas op 22 juli 2025, 18:54:38Ik vind het prima als jullie irl namen gebruiken. Maar vertel er dan even bij wie het is op het forum. Ik heb namelijk (nu nog) geen idee hoe iedereen in het echt heet  :)
Berrie = 123berber Luuk = Thelight

Ik probeer me er bewust van te zijn en het niet te doen :) Afkortingen van namen zijn gebruikelijk op het forum. Waterwork = WW Thelight = TL. Bloodwolf = BW Fals is uiteraard gewoon Falsifica. Mij noemen ze weleens Agr. Carnagerazor wordt dan weer geen CR genoemd... :') Meestal zijn de afkortingen logisch, mocht het niet duidelijk zijn (gewoontes zijn lastig af te leren  :-X ) Vraag het vooral, maar ik denk dat het zo duidelijk is voor nu? Laat het anders vooral weten hoor. Ik hoop dat de rest daar ook even in wil meedenken (even proberen RL namen te vermijden haha)

Wesp in Glas

Oh nee ik vind prima wanneer je ze gebruikt. Alleen ik kan de naam niet koppelen aan de persoon als je me noet verteld wie "Luuk" of "Kees" is ;D

Wesp in Glas

Idee was leuk Waterwork...
Helaas hebben we nu een uitdaging

CarnageRazor

We kunnen Marc wateren. Een ketter die zich geroepen voelt? Het blijft linke soep. Maar het kan werken. Kan ook misgaan.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Ik denk dat we DeLight wel op de lynch kunnen krijgen hoor

CarnageRazor

Als hij sterft als goedje, gaan ze de stemmen bekijken. Ook gevaarlijk

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Als je water op Marc (Waterwork?? Ik heb echt geen idee) gooit en dat hem goed maakt, iedereen vervolgens op TheLight of de andere Wijze Burger gaat, dan komen ze terug op zowel de Ketter als Waterwork.

Waterwork

Ja maar als ik nog 1 nacht volhoud kan ik iemand conventeren

Wesp in Glas

Ja dus hangen we deze dag TheLight op en dan heb je nog je convert verliezen we alleen jou ipv potentieel een ketter. Want als het drankje niets op jou doet dan is het duidelijk dat het een ketter was

noicreC

Niet wateren, dan zet je een ketting reactie in gang als je word gepakt. ww(en het spijt me, maar dat is nu niet meer tegen te houden).

Enigzins bijgelezen, maar op tel. Reageer later uitgebreider.