Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

HenkPatat

Ja was even chaotisch en druk met werk. Dus dit was even ontschoten.

noicreC

Ik ben het eens met TheLight als Lunch

Hij moet er nu wel uit, maar we moeten ook kijken of het wel een lunch gaat worden die gaat lukken. Er zal bescherming op hem zitten. Ook moeten we overwegen of we wel willen dat hij lijkt word. Misschien is orc moord beter nu de yeti eruit is?

Maar geen moeite als we op hem blijven zitten!

noicreC

Ik wil deze ronde op een mede wolf stemmen - met leugenstem wanneer dat nodig is natuurlijk. Leugenstemmen zijn zo heel sterk: men gaat mij vertrouwen mochten ze later de lijn dood neervallen. En we hebben 3 stemmen per leugenwolf.
Ik ga geen sterke argumenten gebruiken om anderen te overtuigen, maar meer op een onderbuik gevoel af. Ik weet nog niet op wie precies.

Maar wil dit niet zomaar doen. Vinden jullie dit goed?

Wesp in Glas

Ik denk dat het feit dat een deel van ons al op Waterwork stemde voordat iedereen naar Waterwork switchte ook in ons voordeel werkte

noicreC

Citaat van: Wesp in Glas op 24 juli 2025, 10:30:21Ik denk dat het feit dat een deel van ons al op Waterwork stemde voordat iedereen naar Waterwork switchte ook in ons voordeel werkte

Precies dit. Vorige ronde zette me aan het denken. We moeten even een sterke foothold gaan krijgen hier. Dus zorgen dat er geen verband te vinden is tussen ons. Mocht er een wolf vallen, moeten ze daarna meteen een volgende verkeerde wolf aanwijzen. Dus mocht ik gezien worden, wil ik niet dat ze meteen naar jullie gaan wijzen.

Wesp, jij bent ook leugen toch? We zouden dit beiden kunnnen doen.  Laten we wel op twee verschillende wolven stemmen, just in case haha

Wesp in Glas

En vervolgens op iemand anders stemmen. Werkt alleen als de leugenstem ook echt nut gaat hebben. Als wij op Sjakie stemmen en Pieter heeft al 2 stemmen, dan ga ik niet een leugenstem inzetten als Pieter toch al met een meerderheid sterft...

noicreC

@HenkPatat: Kom even met argumenten op mijn vraag.

Als je iets makkelijks wilt pakken, kan je master-guy op deze post aanspreken: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36466.msg1064173427#msg1064173427

Er is maar 1 Wijze Burger, dat heeft TL nu wel bevestigd - anders had hij NOOIT WaterWork kunnen omgooien. Er zijn verder geen enkele andere rollen meer die erachter kunnen komen hoeveel welpen er in het spel zitten.

Misschien niet echt een aanval, meer een observatie, maar dan heb je tenminste al wat inhoudelijks gepost.

Ik kan mijn stem op jou gooien, en dan mijn leugen op een ander inzetten. Maar dat heeft alleen zin als er ook nog een tweede makker veel stemmen gaat krijgen.

Wesp in Glas

Posten dat je moest werken telt denk ik niet als actief zijn inderdaad

noicreC

Ik uh... zie het een beetje somber in zo. Henk staat ook zwaar in het vizier, als hij hierna word gepakt zijn we nog met zijn 3en over. Ik denk niet dat een van ons drietjes momenteel in het vizier staat, maar dit is wel een probleem.

CarnageRazor

Niets doen om te beschermen.

Berrie en fals zouden welp en delver zijn. Don't buy it. Ik ga ervanuit dat ze gewoon goed zijn zowel ik als WW hangen. Wij hadden beide contact.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Je hebt Orc geclaimd bij deze mensen?

CarnageRazor

Citaat van: Wesp in Glas op 24 juli 2025, 18:56:33Je hebt Orc geclaimd bij deze mensen?

Nee, al ging fals daarvan uit.
Berrie had ik geen rechtstreeks contact mee.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

noicreC

Maar wel slecht bij ze?

Nooit slecht claimen bij Fals. Ik zei nog: hij claimed ALTIJD neutraal.

Wesp in Glas

Is dat de meta hier om jezelf zo snel mogelijk te exposen en in de kijker te zetten?  XD  :"(

noicreC

Hij heeft de juiste rol, dus je bent waarschijnlijk gewoon gezien. Denk dat er anders helderziende had gestaan.