Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Yeti zou vanavond weer buiten komen hoorde ik. 

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

CarnageRazor

Ik zou iemand anders lunchen. Hij kan makkelijk beschermd worden

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

noicreC

noicreC

Dit.. is nieuw. Ik weet dat als niet iedereen voor is. De lunch niet door gaat, maar volgens mij heeft niemand aangegeven dat ze tegen Rampossi waren. Of kunnen wolven dit ook via de pm aangeven als ze het er niet mee eens zijn?

Kan je hier wat verduidelijkheid over geven Redeast? Want ik jen de regel zo niet.

redeast

Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 21:10:19Dit.. is nieuw. Ik weet dat als niet iedereen voor is. De lunch niet door gaat, maar volgens mij heeft niemand aangegeven dat ze tegen Rampossi waren. Of kunnen wolven dit ook via de pm aangeven als ze het er niet mee eens zijn?

Kan je hier wat verduidelijkheid over geven Redeast? Want ik jen de regel zo niet.
Er moet een duidelijke meerderheid zijn vóór de lunch (waarbij mensen niet voor zijn bij afwezigheid van tegenstemmen). Het gaat om een beslissing die jullie nemen als groep. Ik heb dit overlegd met het team en wij zijn tot de conclusie gekomen dat hier geen sprake is van een beslissing van de meerderheid. Hierdoor is jullie lunch niet doorgegaan.
Meer informatie is hier te vinden https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=31598.0

Aintgotrhythm

Citaat van: redeast op 23 juli 2025, 21:15:09
Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 21:10:19Dit.. is nieuw. Ik weet dat als niet iedereen voor is. De lunch niet door gaat, maar volgens mij heeft niemand aangegeven dat ze tegen Rampossi waren. Of kunnen wolven dit ook via de pm aangeven als ze het er niet mee eens zijn?

Er moet een duidelijke meerderheid zijn vóór de lunch (waarbij mensen niet voor zijn bij afwezigheid van tegenstemmen). Het gaat om een beslissing die jullie nemen als groep. Ik heb dit overlegd met het team en wij zijn tot de conclusie gekomen dat hier geen sprake is van een beslissing van de meerderheid. Hierdoor is jullie lunch niet doorgegaan.
Meer informatie is hier te vinden https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=31598.0
Thanks, we zullen er op gaan letten

noicreC

Jammer dat we er zo achter moeten komen alleen, maar het is niet anders.

Ik ga slotenmaker claimem die op TL zat. Riskant als TL een actie had alleen.

Wesp in Glas

Niet dat ik het Noicre kwalijk neem, want ik wist ook niet dat het zo werkte, maar als Noicre niet 6 min voor deadline had geswitched, hadden we dan TheLight (poging tot) geluncht?

CarnageRazor

@redeast is de lunch op The light dan wel doorgegaan?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

noicreC

Even voor de duidelijkheid: Ik was niet op de hoogte van deze regel. Ik heb veel gespeeld voor 2020, voor deze regel een ding was.

Ik zag de post van Carnage, besefte dat hij een punt had(er was een slotenmaker op hem geroepen)dus ik dacht, we hebben nog een aantal minuten, ik ga ervoor.

Ik dacht dat je expliciet moest benoemen dat je niet met de lunch eens was voor het niet door ging. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik vind het echt heel rot, vooral nadat we al een conversiewolf zijn kwijtgeraakt.

redeast

Citaat van: CarnageRazor op 23 juli 2025, 21:52:17@redeast is de lunch op The light dan wel doorgegaan?
Nee de gehele lunch is niet doorgegaan. 

redeast

Na het spel gaan we in beraad met het forumteam over hoe dit in de toekomst beter duidelijk te maken vooraf en in het spel toe te passen. Voor dit spel is de regel geen meerderheid = geen lunch

Aintgotrhythm

Kan gebeuren, jammer maar helaas. Draad weer oppakken en moedig voorwaarts! :)

Wesp in Glas

We lopen nu 2 wolven achter (3 wanneer HenkPatat niet gauw uit zijn winterslaap ontwaakt) en we hebben 1 lunch door onze eigen toedoen laten mislukken, maar opgeven doen we zeker niet!

CarnageRazor

Citaat van: redeast op 23 juli 2025, 22:15:41Na het spel gaan we in beraad met het forumteam over hoe dit in de toekomst beter duidelijk te maken vooraf en in het spel toe te passen. Voor dit spel is de regel geen meerderheid = geen lunch

Je zou mits vertrouwen als wolf in de rest je "volmacht" kunnen geven aan het begin van de speeldag.

Mensen die het dan tegen de dl de drukker hebben weten op die manier dan dat er naar gekeken wordt.

@HenkPatat doe je nog mee?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.