Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Citaat van: Aintgotrhythm op 19 juli 2025, 19:28:51
Citaat van: CarnageRazor op 19 juli 2025, 19:24:18Ik zou Fannie niet lunchen, zo maak je Aintgotrhytm semi verdacht. Die is even sociaal als lunch nl. 

Klopt, sorry voor de dubbelpost. Ik was nog niet helemaal bij. Ik heb samen met Fannie het vorige potje gewonnen. Misschien toch even een ander lunchtarget?

Ik denk dat we daarom juist op Fannie moeten gaan. Het is dan niet logisch dat jij wolf bent, 'dat zou je gewoon te verdacht maken' :)

Aintgotrhythm

Dat is eigenlijk ook wel weer zo... Reversed psychology  ;D

CarnageRazor

Jullie zitten er niet mee in dat ik vannacht al een slachtoffertje maak? Voorkeuren?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

HenkPatat

Hoi ik ben ketterwolf

Wesp in Glas

Vannacht? Morgennacht toch?

Wesp in Glas

Wat Falifica zegt is inderdaad waar. Kun je iemand conversen als ie bijvoorbeeld beschermd wordt?

noicreC

Elias even met rust laten. Ik denk niet dat. Men hem veel info gaat geven. Goede potentiële latere lynch.

Wesp in Glas

noicreC

Lynch. We moeten later in het spel de lynch beinvloeden. Targets zoals Elias maakt dat mogelijk.

CarnageRazor

Met alle respect, dat gaat voor mij zelfs niet meer over tactiek.

Dit soort spelers haal ik er liever meteen uit. Ik vind dit het spelplezier redelijk beperken.

Ik vind het ook een absoluut gebrek aan respect tov de speler en de spelleider.
Das gewoon een ongeschreven regel, dit doe je niet.

Hebben jullie verder interesse in een whatsapp groep? In dat geval mogen jullie je nr even naar mij pmen, dan voeg ik jullie toe.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Alleen als iedereen erin zit. Communiceert wel wat makkelijker idd

noicreC

Citaat van: CarnageRazor op 20 juli 2025, 12:42:36Met alle respect, dat gaat voor mij zelfs niet meer over tactiek.

Dit soort spelers haal ik er liever meteen uit. Ik vind dit het spelplezier redelijk beperken.

Ik vind het ook een absoluut gebrek aan respect tov de speler en de spelleider.
Das gewoon een ongeschreven regel, dit doe je niet.

Hebben jullie verder interesse in een whatsapp groep? In dat geval mogen jullie je nr even naar mij pmen, dan voeg ik jullie toe.

Ik snap je. Maar als we dit als reden gebruiken om hem te lunchen, doen we precies hetzelfde. Dit is feedback voor na het spel.

WhatsApp is prima, heb je mijn nummer?

CarnageRazor

Ik heb de jouwe nog niet nee.

Ik heb dus de nummers nog nodig van:

@noicreC
@Wesp in Glas
@HenkPatat

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

HenkPatat

Ik heb geen mobiele telefoon.
Ik geloof dat 4G en 5G niet voor voor je zijn.

Wesp in Glas

Als we niet allemaal ons nummer doorgeven, dan heeft het denk ik niet zoveel nut.

Maar ik begrijp van Noicre dat je met alle andere wolven wel gewoon in een groepsapp zit?