Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Goed bezig!

Wesp zei al inderdaad dat je hem een PM had gestuurd. Ben benieuwd wat eruit komt!
Ik ga ook even bij Elias rapporteren dat je beul/priester/jager hebt geclaimed(en dat ik jager verwacht)

JarJarBling

Wat is het plan van de wolfjes voor lynch en lunch.

noicreC

Geen idee. Misschien Beertje op de lunch. Ik denk dat ik op Beulgemeester ga stemmen. Maar het is nog niet echt veel soeps

JarJarBling

Ik probeer deze namiddag even mijn vondsten hier te posten. (Niet heel veel)

noicreC

Prima!

Word blijkbaar Beertje op de lynch. Ik ga weer een leugenstem inzetten als dat nodig is. Ik wil mijn laatste bewaren om de wolven later in het geheim eruit te kunnen stemmen.

Lunch denk dan Elias.

JarJarBling

okaaay dit is de informatie dat ik via PM heb kunnen ontdekken. (heb DT niet helemaal gelezen dus weet niet hoeveel al redelijk geweten is.) ook laat niets lekken. denk dat ze snel bij mij gaan uitkomen dat ik het gelekt heb. (miss jouw hulp nodig hoe ik zaken kan verwoorden in DT van men vondsten.)

maar dus mijn vonste:

Lustigewofl:
-    Geen informatie rol.

Thelight:
-    Ingrid is naar haar gegaan met priester claim. En dit wist elias ook al.
-    Wilt overtuigen dat er geen lijk is. (want geen dubbelle moord)
-    Vind berrie niet erg om nog neit the lynche zelfs als welp
-    Voelt aan dat ik voor slecht wil gaan.
-    Wilt weer overtuigen geen lijk, er zit een werhamster in het spel en misschien een bescherm engel. (is thelight onze weerhamster?) of een 2de delver.
-    Overtuigt ingrit een priester is. (en geen ketter want  henk was al ketter).

Ingrid:
-    Priester uit puur paniek en is blij dat berber nu minder verdacht is (des ondankt hij nog hulpje, ketter of welp kan zijn.)
-    Zit beetje op lustige wolf.
-    Beetje op beertje (omdat hij een grafdelver wilt moorden)
-    Vertrouwt: the light, elias. En lichtjes op berber.

Bloodwolf:
-    Gelooft ingrid priester is en berber dus onschuldig is.
-    Wilt als ik beul/priester ben snel men krachten gebruikt.
-    Verdenkt Rythm/chaos (en wilt dat ik op hun men power inzet)
-    Verwacht te sterven
-    Verdenkt zeer erg dat thelight ook lijk is.
-    Verdenkt dat Fals zo ie zo geprobeerd een lijk te maken.
-    Wilt een geferifierd extra speler (ik met beul of priester.).

Weps in glas:
-    Zijn 3v3: stalker, priester, jager. (ook terug geclaimed)

Master-guy:
-    Heeft mijn 3v3 gekregen. (met dat het wel duidelijk was wat men echte rol was)
-    Verdenkt voornamelijk: Bloodwolf en Rampposi.

Aintgotrhythem:
-    3v3: Jager (pijl op chaos), ziener (gaat ingrid bekijken), stalker (op chaos)
-    Kreeg mijn 3v3 lijstje

Rampposie:
-    Sta niet op zijn verdachte lijstje, maar ook neit op vertrouwen lisjtje
-    Claimed:
     o    Stalker: nog neit gebruikt
     o    Bescherm engel: n1: fals, n2 elias, n3: BW, n4: The Light.
     o    Jager: op volgorde: Ingrid, berber, beertje.
-    Kreeg mijn 3v3.

ik heb gewoon alles op gezet, ook je wolfjes claim dan kun je me helpen om verdachte zaken te zien.

JarJarBling

moest ramp nu echt jager zijn is het wel een manier om 2 spelers te doden. maar doe nu maar niet is te verdacht richting mij dan. maar miss is om verder te kijken.

JarJarBling

ik weet niet hoeveel jij (of je wolven team) van rampposie weet waat met zijn claims lijkt het me wel een goede target voor lunch. (maar nu niet direct, sinds ik daardoor verdacht kan worden.)

noicreC

Thanks, helder dit!

Rampossi stond eerder wel op de lijst, maar nu is hij even van de radar verdwenen. Hij is momenteel een van de wat meer verdachtte spelers. Niet helemaal blij mee als hij jager is, dan moet hij namelijk snel eruit. Ik geloof niet dat iemand iets van hem weet. Ik heb alleen een goede kantclaim van hem gekregen.

Maar goed, om even terug te komen op de rest:

Lustigewolf: Ik heb een soort gelijke claim terug gehad. Iets met geen acties/geen zienende acties. Hij was er een beetje vaag over en ik wilde niet hem het idee geven dat ik hem aan het ondervragen was.

TheLight: Duidelijk. Ik denk dat het goed is dat je op Ingrid zit. Je hebt er een hele logische reden voor: Jij bent zelf ook priester. Maar - dit gaat wel aandacht op je roepen. We moeten niet een treintje op jou gaan starten. Je kunt je verdedigen, maar eerst moet je ook een reden hebben om op Wesp te gaan(Of nogmaals op Berber als hij dus welp blijkt).

Ingrid: Maak ik achter de schermen slecht. Ik draai het narretief om dat ze haar medewolf aan het beschermen was.

Bloodwolf: Ik ken hem eigenlijk als een wat minder actieve, kat uit de boom kijkende speler, die pas echt later actief word. Ik denk dat hij je daarom ook als Priester eruit wilt hebben. AGR/Chaos gaan beide falen natuurlijk. Je moet wel even weten waarom je nu niet op ze wilt gaan(wellicht vertrouw je hun nog teveel en ligt je focus ergens anders?)

Rampposi: Hmm.. Ik vind zijn Bengel targets niet heel logisch. En ik verwacht echt dat Beertje gewoon Bengel is(Dit heeft hij bij Elias geclaimed, houd dit maar voor je haha). Twee bengels... kan. Maar ik verwacht het niet. Ik denk dat je daar wel goed zit met Jager.

JarJarBling

Okay ik denk ik hou jager op tot lijk dood is (thelight) dan kan ik berber eenmaal wolf priesteren. Daar komt metteen ingrit in de kijker mee.

Maar als ik nu priester word en the light is lijk lig ik (en wij dus) er aan ben ik bang.

noicreC

Yup, lijk is een gok dat heel fout kan uitpakken. Ik vraag me af of het lijkje op een onbekende zou gaan. Ik verwacht eerder dat het lijk iemand pakt van wie hij weet dat die goed is. Bijvoorbeeld Elias, of TheLight, of.. als TL zelf lijk is: Beertje(want die is TL's ZvW verwacht ik)

Maar, de kans blijft dat er geen lijk in het spel zit. Laten we vanavond afwachten.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 29 juli 2025, 19:17:58Yup, lijk is een gok dat heel fout kan uitpakken. Ik vraag me af of het lijkje op een onbekende zou gaan. Ik verwacht eerder dat het lijk iemand pakt van wie hij weet dat die goed is. Bijvoorbeeld Elias, of TheLight, of.. als TL zelf lijk is: Beertje(want die is TL's ZvW verwacht ik)

Maar, de kans blijft dat er geen lijk in het spel zit. Laten we vanavond afwachten.

wel ik zit in een wurg vriednschap met Thelight hier door. (heb gezegd dat ik al hij lijk is men beste kans is dat mijn pijl op hem te zetten om zo men gerantie van hem niet te sterven groter maakt. ik wil ook gaan horen of hij geen whamster is. want als dat zo is dan is hij geen lijk natuurlijk) als dit het geval is zal ik men "pijl" van hem afhalen.

heb ook bloodwolf in vraag gestelt bij TheLight. met dat hij me erg wou beïnvloeden met de rollen die hij denkt dat ik heb. en of ik nu niet weet of dat een goed of slecht ding was. (hopend dat hij het een slecht input is van hem.)

dit kon ik niet melden op dt forum zonder men 3 rollen bekend te maken. dus heb ik maar even niet gedaan.

noicreC

Wat bedoel je met een wurg vriendschap? Love hate relationship ding? :P
Denk dat het goed is om hem te laten weten dat je hij eventueel zal schieten. Mocht hij toch lijk zijn..

Ik denk ook dat we niet al teveel moeten gaan posten meer. Even de chaos afwachten. Zometeen komt iedereen online, en breekt het los.

..
Ik ga mijn leugenstem inzetten als het verschil uitmaakt voor de stemming. Maar Beertje wil ik er eigenlijk echt wel uit hebben nu. Hopelijk is het niet nodig: Ik kan dan tegen de wolven liegen dat ik een leugenstem heb ingezet. Ik wil er minimaal eentje over houden voor het einde van het spel :)

JarJarBling

ja een ik heb een geweer in je gezicht vriendschap.

thelight wilt heel graag dat ik het van hem afhaal. vind het een domme zet. (wat natuurlijk een lijk zou zeggen)

noicreC

Geweer-in-je-gezicht vriendschap. Oh hoe Amerikaans haha
Ik heb geen contact meer gehad met TL over jou. Dus ik weet niet hoe hij precies over je denkt. Ik houd je updated mocht hij contact met mij opnemen.