Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

redeast

noicreC

redeast

JarJarBling

* word binnen gerold in een straight jacked en een balgag *

Hellow!

JarJarBling

@noicreC zeg me niet dat carnage een wolf is. Want als dat zo is kan hij een beetje doorzichtig zijn. (Maar kan zijn omdat ik weet wat je rol is)

noicreC

Carnage zeker wolf. We praten vanaaf even ;p

JarJarBling

is er een manier hoe we zo een wat weten we forum bordje te maken. veel te lang geleden dat ik hier ben geweest.

JarJarBling

Citaat van: JarJarBling op 22 juli 2025, 10:40:27is er een manier hoe we zo een wat weten we forum bordje te maken. veel te lang geleden dat ik hier ben geweest.

Gevonden! en gespost. voeg maar toe als je nog meer weet.

noicreC

Oof, vraag dat voortaan aan de spelleiders: ik weet niet of het nu nog steeds zo is, maar je kunt zien wanneer iemand een post heeft gemaakt op een geheim board(je ziet niet de post zelf, maar wel dat iemand een topic heeft geopent). Wellicht is dit niet meer het geval haha, maar ik weet wel dat men nog steeds de topics door de spelleider laat aanmaken :)

JarJarBling

Whoepsie  :D

wat was de redenering van de wolfjes deze nacht + wat speelt er zig af daar op het bord.

P.S: Carnage is me een beetje aan het ondervragen over wat als je die rol bent wat zou je doen. ben me van de domme aan het houden. (wisselaar, beschermengel, beul, wolfje...)

P.S is het niet makkelijker voor ons om de conversie wolf te overtuigen mij te converteren? (maar denk dat je leiver voor dit gevaarlijk spel wilt gaan ;p )

noicreC

Carnage heeft die post naar meerdere verstuurd, maak je niet druk :)

En verder.. ik speel het liefst door als G/S! Als je de kans krijgt, neem hem. Ja de kans is kleiner dat je wint, maar je maakt het spel er zo gewoon velen malen leuker door! Dus ik kies ervoor om ons niet te laten converteren.

Moet wel zeggen dat je naam genoemd is als potentieel conversie target, samen met Ingrid. Maar, als jij dat okay vind, ga ik sturen op Ingrid conversie, Rampossi oid lunch

JarJarBling

Als je nut hebt voor mij, als ik iets kan betekenen laat maar weten he! ik ga beetje spelen hoe ik normaal zou spelen. maar als ik iets aan kant goed kan betekenen laat maar weten.

noicreC

Excuus, zware dag, kan weinig achter mijn scherm zitten. Reageer morgen weer uitgebreid

noicreC

Goed, wolventeam is in rep en roer. Wat WW deed is niet slim en dat gaat nu heel hard in onze kontjes bijten.

En ze hebben je al benoemd als potentiele lunch: je word teveel vertrouwt. Ik stuur er nu vanaf zonder je naam echt te noemen, maar als dit zo door gaat, komen ze er heel snel achter dat wij een koppeltje zijn. Maar mocht dat zover komen zijn er nog wel opties.

Voor nu is de beste optie om WW van de lynch te houden. Als we TL op de Lynch krijgen, gaat de lunch 100% zeker op TL. Anders is er een kleine kans dat die op jou staat(ik stuur ze naar Zuna, met argumentatie).

Maar goed. We moeten snel even kijken wat onze plan van aanpak gaat worden. Een last resort is dat jij een wolfje watert en zo bewezen goed bent, dan word je niet meer gelunched - veelste gevaarlijk. Maar dan moeten we ook
1). Een reden hebben waarom je nu niet hebt gewatert(Je kunt zeggen dat TL ernaar vroeg, en dat je verwachtte dat hij een Ketter zou zijn)
2). Een reden hebben waarom je nu iemand hebt gewatert(Je kunt zeggen dat je in contact staat met een ziener/helderziende, en dat diegene een slechtje heeft gevonden)
3). een HELE goede plan van aanpak hebben om de wolven daarna te steunen. We verliezen nu al potentieel een conversiewolf, als we daarna NOG een wolf eruit halen, is het echt HEEL snel over voor slecht. Dus...
4). ... we moeten ook een target pakken die niet teveel linkjes heeft met andere wolven.

Dus... wat ik zeg, dat is echt een last resort optie, als het niet anders kan.
Maar goed. laten we eerst kijken hoe deze lynch verloopt.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 11:03:47Goed, wolventeam is in rep en roer. Wat WW deed is niet slim en dat gaat nu heel hard in onze kontjes bijten.

En ze hebben je al benoemd als potentiele lunch: je word teveel vertrouwt. Ik stuur er nu vanaf zonder je naam echt te noemen, maar als dit zo door gaat, komen ze er heel snel achter dat wij een koppeltje zijn. Maar mocht dat zover komen zijn er nog wel opties.

Voor nu is de beste optie om WW van de lynch te houden. Als we TL op de Lynch krijgen, gaat de lunch 100% zeker op TL. Anders is er een kleine kans dat die op jou staat(ik stuur ze naar Zuna, met argumentatie).

Maar goed. We moeten snel even kijken wat onze plan van aanpak gaat worden. Een last resort is dat jij een wolfje watert en zo bewezen goed bent, dan word je niet meer gelunched - veelste gevaarlijk. Maar dan moeten we ook
1). Een reden hebben waarom je nu niet hebt gewatert(Je kunt zeggen dat TL ernaar vroeg, en dat je verwachtte dat hij een Ketter zou zijn)
2). Een reden hebben waarom je nu iemand hebt gewatert(Je kunt zeggen dat je in contact staat met een ziener/helderziende, en dat diegene een slechtje heeft gevonden)
3). een HELE goede plan van aanpak hebben om de wolven daarna te steunen. We verliezen nu al potentieel een conversiewolf, als we daarna NOG een wolf eruit halen, is het echt HEEL snel over voor slecht. Dus...
4). ... we moeten ook een target pakken die niet teveel linkjes heeft met andere wolven.

Dus... wat ik zeg, dat is echt een last resort optie, als het niet anders kan.
Maar goed. laten we eerst kijken hoe deze lynch verloopt.

en ik maar naar waterwork en carnage droppen dat ik andere wolven vertrouw. dus dat plan is niet duidelijk over gekomen. hahaha

ik ben momenteel neutraal op de 2strijd richting the light aant werken.