Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Maar denk wel dat we dus goed zitten. Chaos is nu meer aan mijn kant volgens mij. Dus als zei een groepje wilt maken tegen jullie, kan ik daar proberen wanorde in te maken.

noicreC

Ik denk ook dat we goed zitten. Goed dat je Chaos aan je kant hebt! Ik denk dat Chaos mij minder vertrouwt dus. Misschien is ze ondertussen bijgedraaid, maar het is voor mij niet logisch om nu bij haar te gaan aanpoten, omdat ze dus al eerder hard tegen mij heeft gelogen haha

Even voor de duidelijkheid: Alleen TheLight kan op nacht 3 een lijk zijn geworden. Verder is er geen lijk mogelijk. Ik heb deze vraag al van anderen gehad: maar een Welp of Orc kan geen lijk maken. Alleen de lunch kan dat :)
Maar ik verwacht echt dat de yeti nacht 3 de lunch heeft laten falen. Dus ik verwacht ook geen lijk meer.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 30 juli 2025, 11:32:00Ik denk ook dat we goed zitten. Goed dat je Chaos aan je kant hebt! Ik denk dat Chaos mij minder vertrouwt dus. Misschien is ze ondertussen bijgedraaid, maar het is voor mij niet logisch om nu bij haar te gaan aanpoten, omdat ze dus al eerder hard tegen mij heeft gelogen haha

Even voor de duidelijkheid: Alleen TheLight kan op nacht 3 een lijk zijn geworden. Verder is er geen lijk mogelijk. Ik heb deze vraag al van anderen gehad: maar een Welp of Orc kan geen lijk maken. Alleen de lunch kan dat :)
Maar ik verwacht echt dat de yeti nacht 3 de lunch heeft laten falen. Dus ik verwacht ook geen lijk meer.

oke maar dan hoeven we niet te vrezen dat thelight een long running plan aan het vormen is tegen de wolfjes. en dat hij jouw daardoor heeft ontmaskert en dus later gaat gebruik van maken. komt goed. ik ga wat meer met chaos praten dan. zien wat zei er allemaal van denkt. voor de rest gewoon mezelf een beetje spelen. een de "ontwetende" speler uithangen  ^-^

Waar willen we met lunch op uit eindigen voor vandaag. kan zien ofi k daar natuurlijk ook op val dan. ik denk dat ik wel met thelight wil mee stemmen deze keer sinds ze die onwetendheid heeft over mij dus een beetje meer aan zijn kant wil staan. 

JarJarBling

trouwens willen we thelight nog lang er in? ik kan mijn verdenkingen over dat ik denk thelight het lijk is bij master-guy in de hoop dat hij er mee naar boven komt. en me niet vernoemd. als hij sterft aan lynch en goed blijkt te zijn. kan er wel verdenking zijn op thelight.

Maar je moet me even zeggen of dit is wat we als team willen. sinds hij wel sterk samen met jouw speelt. en ik men Amerikaanse vriendschap heb met hem.

noicreC

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 11:37:58oke maar dan hoeven we niet te vrezen dat thelight een long running plan aan het vormen is tegen de wolfjes. en dat hij jouw daardoor heeft ontmaskert en dus later gaat gebruik van maken. komt goed. ik ga wat meer met chaos praten dan. zien wat zei er allemaal van denkt. voor de rest gewoon mezelf een beetje spelen. een de "ontwetende" speler uithangen  ^-^

Dit is nog steeds mogelijk. TL kan zeker wel mij door hebben - hij weet dat ik heel geniepig kan spelen. Maar als dat zo is, is het hoogstens een vermoeden. Maar daarom ben ik extra voorzichtig met het aangeven wie ik vertrouw, en wie ik wantrouw, want als we verliezen, gun ik nog steeds de winst aan de wolven(Always root for the underdogs baby!) ;D

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 11:44:08trouwens willen we thelight nog lang er in? ik kan mijn verdenkingen over dat ik denk thelight het lijk is bij master-guy in de hoop dat hij er mee naar boven komt. en me niet vernoemd. als hij sterft aan lynch en goed blijkt te zijn. kan er wel verdenking zijn op thelight.

Maar je moet me even zeggen of dit is wat we als team willen. sinds hij wel sterk samen met jouw speelt. en ik men Amerikaanse vriendschap heb met hem.

TL is een pilaar momenteel. Als we hem lunchen, valt het goedjesteam in duigen denk ik. Dus dat is een goede reden om hem eruit te halen.
Maar TL is ook een van de redenen waarom men mij zo erg vertrouwd. Hij praat positief over mij achter de schermen, en ik krijg nog steeds veel info uit hem, ook al vraag ik er nooit om(het druppelt zeg maar langzaam naar binnen).

Moet wel zeggen dat het ook wel een risico factor is. Als ik mij een keer verspreek bij TL is het ook meteen over. En ik ben nu 2 leugens tegerlijkertijd aan het ophouden.. (1, dat ik slotenmaker ben en voor goed kies, 2, dat ik bij het wolventeam hoor en voor slecht speel). Ik merk dat ik mijzelf soms moet corrigeren voordat ik iets post(Of dubbel moet checken bij wie ik iets post)haha.. Dus misschien is het - ook voor mijn sanity - niet een heel slecht idee om TL er snel uit te halen :)

Ik denk erover na.

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 11:37:58Waar willen we met lunch op uit eindigen voor vandaag. kan zien ofi k daar natuurlijk ook op val dan. ik denk dat ik wel met thelight wil mee stemmen deze keer sinds ze die onwetendheid heeft over mij dus een beetje meer aan zijn kant wil staan.

Beertje staat hoog qua lunch. En TL dus nu ook voor mij. Rampossi ook met jou info in ons achterhoofd, maar ik moet wel voorzichtig zijn met hoe ik dat ga presenteren op het wolvenboard. Ik denk dat Rampossi toch een betere lynch gaat worden. Maar Beertje en TL kan ik makkelijker naar voren schuiven bij de wolven denk ik.

Qua lynch, ik denk inderdaad dat het MG gaat worden. Maar het is even afwachten hoe die discussie gaat lopen. TL vertrouwd MG nog steeds omdat Zuna's eerste visioen mislukt is(waarschijnlijk). Dus laten we dat even uitzitten.

JarJarBling

okay hier is wat er gebeurt is, ik heb mijn rol/tactiek bij Master-guy gedropt warom ik verdenk dat Thelight het lijk is en warom er geen 2de moord is geweest. (en warom hij met mijn info niet butien kan komen, want ik word anders wolfjes vlees). theorie ik heb men jagers shot op hem staan en daardoor wilt thelight niet outen met een 2de lijk moord.

Als we de lynch op Master-guy kunnen laten lopen of lunch ergste geval. (kunnen we proberen volgende nacht; Thelight te framen.) Sinds master-guy dood is en master-guy mega op thelight zit het wel verdacht natuurlijk. (ik kan naar buiten komen dat ik met hem contact had (miss beetje verdacht maar soit). 

hopelijk komt hij niet met mijn info naar boven. maar als hij dat wel doet kunnen we heb nog steeds aankaarten als een slechtje die me probeert onder de bus te gooien las jager.

belangirjk is wel, dat master-guy voor Thelight sterft. (lynch voor lunch of lunch en dan the light lunch/lynch de dag erna). want master-guy mag niet weten dat thelight niet lijk is.

de info die ik met thelight heb gedeelt is exact het zelfde. dus ik heb niks gelogen (buiten men rol dan.).

heb hem ook gestuuurd om te slotenmaker op te zoeken sinds dat de enigse optie is dat thelight veilig en geen lijk is. dus als ji jals slotenmaker hem neit vertrouwt en dus niet je rol claimed aan hem. lijkt de kans groter dat hij gaat denken dat Thelight lijk is.

JarJarBling

;D  hahaha, moet ook altijd 3 keer chekken of ik daadwerklijk op het koppel foum zit te posten.

noicreC

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 16:16:29okay hier is wat er gebeurt is, ik heb mijn rol/tactiek bij Master-guy gedropt warom ik verdenk dat Thelight het lijk is en warom er geen 2de moord is geweest. (en warom hij met mijn info niet butien kan komen, want ik word anders wolfjes vlees). theorie ik heb men jagers shot op hem staan en daardoor wilt thelight niet outen met een 2de lijk moord.

Heerlijk, goed bezig. Hele mooie opzet zo!

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 16:16:29Als we de lynch op Master-guy kunnen laten lopen of lunch ergste geval. (kunnen we proberen volgende nacht; Thelight te framen.) Sinds master-guy dood is en master-guy mega op thelight zit het wel verdacht natuurlijk. (ik kan naar buiten komen dat ik met hem contact had (miss beetje verdacht maar soit). 

Als MG dood gaat moeten er nog twee dingen gebeuren:
- ingrid moet dood als Priester,
- Berber moet dood als weerwolf

Want dan hebben we bewijs dat er een welp was, en kunnen we TL als Nacht 3 lijk pinnen. Want nacht 2 zat ik als slotenmaker op TL. Dus dan kan ik niet met je mee gaan(Want ik geloof niet in een lijk nu).

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 16:16:29heb hem ook gestuuurd om te slotenmaker op te zoeken sinds dat de enigse optie is dat thelight veilig en geen lijk is. dus als ji jals slotenmaker hem neit vertrouwt en dus niet je rol claimed aan hem. lijkt de kans groter dat hij gaat denken dat Thelight lijk is.

Let op: Hoe weet jij nu dat er een slotenmaker is?
Alleen Elias, TL en BW 'weten' hiervan.

Zeg dat je het hebt gehoord van Elias als men daarop doorvraagt. Van mij heb je het niet gehad in ieder geval, want ik ben heel duidelijk waar mijn informatie naar toe gegaan is haha

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 30 juli 2025, 16:34:56Let op: Hoe weet jij nu dat er een slotenmaker is?
Alleen Elias, TL en BW 'weten' hiervan.

Zeg dat je het hebt gehoord van Elias als men daarop doorvraagt. Van mij heb je het niet gehad in ieder geval, want ik ben heel duidelijk waar mijn informatie naar toe gegaan is haha

Dat heeft Thelight mij gePM't vorige nacht om mijn pijl van hem af te krijgen.

noicreC

Hah mooi! Dan kan ik dat als ammunitie gebruiken om TL later aan te vallen :)

JarJarBling

Als ik Master-guy mag geloven is hij op nacht 1 en 3 buiten gekomen.
wat dus zou moeten betekenen dat er geen lijk was om te converteren. klopt toch?
(natuurlijk dat weet ik niet.  (6) en moet ik verder gaan op mijn focus op Thelight is Lijk)

Wie weet er allemaal dat jij als slotenmaker hebt geclaimed? dat ik volgende dag een gegronde aanval kan doen.

JarJarBling

Master-guy wilt trouwens escape goat zijn voor mij. (maar zijn plan was om mij dan te offerren aan Thelight.)
heb het wat proberen te redden door te zeggen dat ik best leef om morgen dan te kunnen vechten voor hem.

We moeten gewoon kunnen aanduiden dat Thelight op nacht 3 om getoverd is tot lijk. (en dat moet via berry de welp (is dit het punt dat ik dan met levens drankje gebruik? als ik aankaart samen met jouw te vertrouwen kunnen je miss bij slecht wijsmaken dat in onder je duim heb zitten, met dat ik je vertrouw. heb nu wle al een tijdje op berrie gezeten.)

als ik berrie priester:
1) maakt mij een bewezen goedje (met leugen van jager om me veilig te hopen stellen van lijk thelight.)
2) als ik als bewezen priester wolfje berrie vermoord. kaarten we aan dat hij dus welp zou geweest zijn.
3) betekenen dat we een grondige reden hebben om voor thelight te gaan stemmen.
4) komt de priester actie van Ingrid in vraag.

Maar dan zitten we nog steeds met een hoop wolven die we moeilijker neit op mij laten stemmen. aan de andere kant ben ik een gebruikt goedje dus niet metteen boven aan jullie lijstje.

laat maar weten wat jij denkt (miss zijn we op onze huidige course beter bezig met een meer op de achtergrond strategie) en is mijn idee beetje te wild en op de voorgrond. (het hangt er een beetje vanaf hoe goed je slecht onder controle hebt ook.)

misschien goed plan is dus te kaarten dat Masterguy niet op nacht 3 heeft ge'yeti'ed heeft.

noicreC

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 18:01:16Als ik Master-guy mag geloven is hij op nacht 1 en 3 buiten gekomen.
wat dus zou moeten betekenen dat er geen lijk was om te converteren. klopt toch?
(natuurlijk dat weet ik niet.  (6) en moet ik verder gaan op mijn focus op Thelight is Lijk)

Wie weet er allemaal dat jij als slotenmaker hebt geclaimed? dat ik volgende dag een gegronde aanval kan doen.

Dat MG dag 1 en 3 is uitgekomen ging ik al vanuit. Maar het is goed om hier zekerheid over te hebben!
Hele grote kans dat de yeti nacht 3 de lunch heeft tegengehouden. Dus nee, ik verwacht geen lijk nee :)

Momenteel horen TL, en Bloodwolf en Chaos te weten dat ik slotenmaker ben. Alleen TL en Bloodwolf weten ook mijn acties. Ik weet dus niet dat jij dit weet ;)

Even snel tussendoor - Bloodwolf en TL zijn ZvW. Dit hoort niemand te weten, ze hebben mij dit in vertrouwen toevertrouwd. Maar dan weet je ook de stand van zaken. TL is WB, Bloodwolf Wamster. Daar ga ik tenminste vanuit.

Jij kan niet weten wat ik heb geclaimed als slotenmaker - Alleen TL en BW weten dit.
Maar voor het volledige plaatje, dit claim ik:

Nacht 1: Elias
Nacht 2: TL
Nacht 3: Elias
Nacht 4: Ingrid
Nacht 5: mislukt(wederom op Ingrid, maar dat kan niet)

Ik ben heel voorzichtig met deze info om TL het idee te geven dat ik voor hem klaar sta. Mijn tweede slotenmaker op hem is de laatste keer dat ik hem kan opsluiten. Dus ik weiger dit aan iemand buiten TL/BW te geven. De wolven hoeven niet te weten hoe vaak ik TL nog kan opsluiten.

Even snel tussendoor. Berber is niet helemaal blij met dat hij gezien word als welp zijnde. Hij probeert ook erachter te komen wie daarmee voor het eerst kwam. Het kan zo zijn dat hij bij jouw post gaat uitkomen.

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 18:01:16We moeten gewoon kunnen aanduiden dat Thelight op nacht 3 om getoverd is tot lijk. (en dat moet via berry de welp (is dit het punt dat ik dan met levens drankje gebruik? als ik aankaart samen met jouw te vertrouwen kunnen je miss bij slecht wijsmaken dat in onder je duim heb zitten, met dat ik je vertrouw. heb nu wle al een tijdje op berrie gezeten.)

Wat ik zei, om aan te tonen dat er een welp is, moeten Berrie *en* Ingrid er beiden uit. Berrie als eerste kan altijd, dan kan Ingrid gezien worden als een ketter.

En daarna kunnen we inderdaad aantonen dat TL lijk is :)

Ik zou nog wel even wachten ermee. We moeten ons drankje gebruiken als een troef. Op het einde weten ze gewoon dat we G/S zijn. En dan moeten we heel snel de wolven eruit halen als dat dan nog nodig is. Dus ik zou in ieder geval nog niet meteen priesteren :)

noicreC

Oof.

TL heeft alleen aan jou laten weten dat er een slotenmaker in het spel zit. Als MG uit komt dat hij deze info van jou heeft, kan dat aardig verkeerd voor ons uitpakken. Er komt dan sowieso veel focus op jou.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 30 juli 2025, 19:22:15
Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 18:01:16Als ik Master-guy mag geloven is hij op nacht 1 en 3 buiten gekomen.

Dat MG dag 1 en 3 is uitgekomen ging ik al vanuit. Maar het is goed om hier zekerheid over te hebben!
Hele grote kans dat de yeti nacht 3 de lunch heeft tegengehouden. Dus nee, ik verwacht geen lijk nee :)

Momenteel horen TL, en Bloodwolf en Chaos te weten dat ik slotenmaker ben. Alleen TL en Bloodwolf weten ook mijn acties. Ik weet dus niet dat jij dit weet ;)

Even snel tussendoor - Bloodwolf en TL zijn ZvW. Dit hoort niemand te weten, ze hebben mij dit in vertrouwen toevertrouwd. Maar dan weet je ook de stand van zaken. TL is WB, Bloodwolf Wamster. Daar ga ik tenminste vanuit.

Jij kan niet weten wat ik heb geclaimed als slotenmaker - Alleen TL en BW weten dit.
Maar voor het volledige plaatje, dit claim ik:

Nacht 1: Elias
Nacht 2: TL
Nacht 3: Elias
Nacht 4: Ingrid
Nacht 5: mislukt(wederom op Ingrid, maar dat kan niet)

Ik ben heel voorzichtig met deze info om TL het idee te geven dat ik voor hem klaar sta. Mijn tweede slotenmaker op hem is de laatste keer dat ik hem kan opsluiten. Dus ik weiger dit aan iemand buiten TL/BW te geven. De wolven hoeven niet te weten hoe vaak ik TL nog kan opsluiten.

Even snel tussendoor. Berber is niet helemaal blij met dat hij gezien word als welp zijnde. Hij probeert ook erachter te komen wie daarmee voor het eerst kwam. Het kan zo zijn dat hij bij jouw post gaat uitkomen.

Citaat van: JarJarBling op 30 juli 2025, 18:01:16We moeten gewoon kunnen aanduiden dat Thelight op nacht 3 om getoverd is tot lijk. (en dat moet via berry de welp (is dit het punt dat ik dan met levens drankje gebruik? als ik aankaart samen met jouw te vertrouwen kunnen je miss bij slecht wijsmaken dat in onder je duim heb zitten, met dat ik je vertrouw. heb nu wle al een tijdje op berrie gezeten.)

Wat ik zei, om aan te tonen dat er een welp is, moeten Berrie *en* Ingrid er beiden uit. Berrie als eerste kan altijd, dan kan Ingrid gezien worden als een ketter.

En daarna kunnen we inderdaad aantonen dat TL lijk is :)

Ik zou nog wel even wachten ermee. We moeten ons drankje gebruiken als een troef. Op het einde weten ze gewoon dat we G/S zijn. En dan moeten we heel snel de wolven eruit halen als dat dan nog nodig is. Dus ik zou in ieder geval nog niet meteen priesteren :)

okay nee ja, ik dacht enkel priesteren voor de combo berber en ingrid aan te pakken.
maar cava, ben gewoon bang als ik al een tijdje op de thelight is lijk trein zit en niets doe, ga ik bij de mensen dat ik op die trein zit ook verdacht over komen.

wil je dat ik men shot op thelight blijf en hem dat zeg. als een teken van men standvastigheid. (vermoed dat ik dit ook niet eeuwig kan doen zodner verdacht voer te komen.)

momenteel de mensen die echt weten over mijn verdenking van thelight zijn:
- master guy
- Thelight
- chaos