Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Moet ik weg van men berber tunneltje, of houw ik hem hoog in het idee dat aps hij valt ik alle sidns een tijde op hem al zit.

Of wat denk jij wat mijn beste aanpak is momenteel.

noicreC

Berber is hoogstwaarschijnlijk onze welp. Die groeit vanavond op, dus liever nog eventjes in leven houden ja. Als je nog geen echte plan van aanpak hebt, wacht eventjes rustig af wat de discussie brengt.

Je kunt eventueel naar Rampposi sturen. Daar lijken nu meer en meer ogen naar toe gaan. Ook hij had een vreemde keuze in de WW vs TL stemming, maar niemand heeft er nog iets van gezegd. Ik denk dat het wel goed is als daar ook wat oogjes naartoe gaan.

noicreC

Let op wat je bij Elias claimt. Hij heeft al veel priesterclaims ontvangen, is een beetje huiverig en wantrouwend naar.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 28 juli 2025, 00:27:52Let op wat je bij Elias claimt. Hij heeft al veel priesterclaims ontvangen, is een beetje huiverig en wantrouwend naar.

Eerlijk gezegd ik denk dat momenteel jager claimen miss handiger is voor ons. Het helpt me beschermen tegen zowel lijk als tegen jullie de wolven.

Zullen we doen dat we een 3 voor 3 gegeven hebben (elk 3 rollen met uitleg ) voor mij; beul, jager, proester. Maar laat meer blijken jager te zijn.

Ik kan dan nog steeds mijn priester move doen enkel als ik op een goed wolfje schiet. Dan kan die niet ik vraag gestelt te zijn. Maar eenmaal ik da doe ben ik lijk lunch.  Bij thelight

noicreC

Er is een kleine kans dat TL nooit de lunch geworden is, en dus nooit gedolven is. Ben benieuwd of het lijkje vanavond gaat moorden.

3 rollen claimen, neigend naar jager is prima.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 28 juli 2025, 09:10:04Er is een kleine kans dat TL nooit de lunch geworden is, en dus nooit gedolven is. Ben benieuwd of het lijkje vanavond gaat moorden.

3 rollen claimen, neigend naar jager is prima.

Wat zouden jouw 3 rollen zijn?

noicreC

Je zat hiervoor te denken aan Jager/Beul/Priester toch?
Als hij een direct antwoord wilt, kan je altijd jager zeggen. Mocht hij later erop terug komen waarom je geen priester hebt geclaimed, kan je zeggen dat met een ketter en een ketter/priester(Vergeet niet, jij weet niet dat Ingrid echt Priester is. Ze kan prima nog ketter zijn in je ogen!!) op tafel, dat je bang was niet geloofd te zou worden.

JarJarBling

Ik bedoel als wij 2 3v3 hebben gedeelt wat zijn jouw 3 rollen dat je claimed. Zodat we het zelfde zeggen.  :D

noicreC

Eh.. ik denk niet dat ik de luxe heb om 3 rollen te claimen haha. Focus maar vooral op wat jij claimt. Of wil je hem laten weten dat we achter de schermen hebben gePm'd?

Hij weet van mij, dat ik tot gisteravond nog geen contact met je heb gehad. We kunnen zeggen dat ik vandaag contact met jou heb gezocht voor je kantclaim.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 28 juli 2025, 12:11:59Eh.. ik denk niet dat ik de luxe heb om 3 rollen te claimen haha. Focus maar vooral op wat jij claimt. Of wil je hem laten weten dat we achter de schermen hebben gePm'd?

Hij weet van mij, dat ik tot gisteravond nog geen contact met je heb gehad. We kunnen zeggen dat ik vandaag contact met jou heb gezocht voor je kantclaim.

Ja dat is waar ik om vraag als ik jouw een 3 geef verwacht als speler dus ook 3 wat heb jij lij gegeven als weder claims?

noicreC

Neem alsjeblieft iets meer tijd voor je posts. Je komt heel chaotisch over en je bent daardoor soms moeilijk te begrijpen.

Goed, als ik je goed begrijp, wil je dus 3 rollen naar mij claimen, en dat ik 3 rollen naar jou claim. Laten we meteen dat plaa

Citaat van: noicreC's PMHey Jar,

Word het niet tijd om wat opener te spelen? Jij bent een van de spelers waar ik echt nul info over heb. Durf je een rolclaim te doen? :)

Waarom jij reageert

Citaat van: JarJarBling's PMHoi!

Maar hoe weet ik dat ik je kan vertrouwen?
Ik wil best wel een rolclaim doen, maar dan geef ik je drie rollen. Twee neppe, een echte.
Doe jij hetzelfde terug?

Ik reageer weer.

Citaat van: noicreC's PMHah prima!
Ik claim:
Heks met nog beide drankjes,
Slotenmaker,
of Pyromaan met nog zijn actie.

Dan is mijn extra vraag aan jou:

Stel dat ik Heks ben, op wie gooi ik mijn doodsdrankje?
Als ik Slotenmaker ben, wie sluit ik vanavond op?
En als ik Pyromaan ben, wiens huisje moet ik afbranden?

Waarop jij reageert:

Citaat van: JarJarBlings's PMSpannend!

Ik claim zelf, Priester, Beul of Jager.

.....

Je geeft hier ook antwoord op mijn vraag. Wat dat is, ga ik niet voor je invullen, dat moet je natuurlijk zelf even laten weten.

Maar hoe klinkt dit? Enige aanpassing die je wilt maken?

Druk met werk, ben er weer rond 15:00

JarJarBling

Ik kan begrijpen dat je me niet snapt altijd maar probeerde het wel meerdere keren duidelijk te maken wat ik bedoel.

Dus ik ga eerlijk zijn dat ik het niet helemaal perce apprecieer dat je me chaotisch en onberedeneerd noemt ;)

Je plan klinkt prima! We hebben dit gedeelt met elkaar.

Mijn extra info:
- jager: met pijl op berber (sinds dat past op men verdenking)
- beul: met angst van dubbel claim en wat er dag 1 is gebeurt.
- priester: die wacht tot zekerheid van een wolfje en wilt weten waar de fake wolf priesters zijn.

Voor jouw vragen hou ik me waarschijnlijk van de domme en zeg ik dat ik niet meer helemaal weet wie echt te verdenken.
- hex: dood op berber. (Want in een tunnel)
- slotenmaker: thelight (verdenking van verdacht dat die nog leeft)
- pyromaan: ga ik doen dak niet genoeg weet van rollen om dat de doen en dus niet echt een gevaar wil lijken.

Pas mijn antwoorden maar aan zoals je wilt. Je lijkt het spel duidelijk beter in de handen te hebben.  ;)

JarJarBling

Sorry miss kwam dit een beetje passief agresief over. Maar soms kom je bij mij wat neerbuigend over tot op mij. (Niet dat ik denk dat je dat ook echt meent) maar daarom het wat gefrustreerde berichtje.

Denk dat we ook een beetje andere speelstyle hebben wat samen werken wat moeilijk maakt en wat miss frustrerend kan overkomen. Ik leef wel een beetje in dat chaotis staat word er minder van je verwacht te snappen wat er aan de hand is.

Ik ga proberen een "fresh start" in het dt te posten. Dat ik momenteel nieuwe perfectieve zoek en graag mensen hun input wil krijgen. En dat ik graag zeg wat ik denk. En dat ik precies mensen daar meer verwar dan help.

noicreC

Laten we na afloop even hierover hebben. Ik zal in ieder geval mijn best doen minder neerbuigender over te komen.
Een ding staat bovenaan: wij moeten samen overleven. Dus laten we er ook voor zorgen dat we samen gaan overleven.

Ik vind het antwoord op je vragen prima, dus laten we het zo verder ook houden.

JarJarBling

ik heb zo goed als iedereen "belngrijk" gePM't zal de antwoorden hier laten vallen. heb een standaart text voor iedereen gebruikt die ik nog niet gesproken had met hun vissie op het spel en of ze een 3v3 willen.