Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Even een post om te kijken wat de lag is.

ik ga vanavond vlak voor de deadline nog even insturen of ik wel of niet mijn leugenstem wil inzetten dus. Dan is het wel belangrijk dat ik het niet na de deadline instuur haha

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 29 juli 2025, 19:43:31Geweer-in-je-gezicht vriendschap. Oh hoe Amerikaans haha
Ik heb geen contact meer gehad met TL over jou. Dus ik weet niet hoe hij precies over je denkt. Ik houd je updated mocht hij contact met mij opnemen.

heeft me daarnet gestuurd. soms te denken dat ik men jager claim als een fake claim hou om als wolfje neit te willen dood gaan.

heb tegen hem gezegt dat da inderdaat een mogelijkheid is maar dat da met elke rol claim zo kan zijn. en dat ik volgens mij me wel heb bewezen toch iets te willen doen ipv op de achtergrond te staan (hoe ik als wolfje zou zijn).
maar dat alles een leugen kan zijn bij dit spel. dus denk niet dat ze echt denkt dat ik slecht ben. (maar het zou dus wel kunnen dat als we nog lang leven dat er argwaan kan komen.

noicreC

Mhm.

Ik ben even bezig met de stemming nu.
Ik twijfel of ik wel moet gaan liegen met deze stemming. Als Beulgemeester niet word gelynched, en Beertje wel, dan gaat het ontzettend opvallen dat ik wolf ben(Als BM zorg ik voor 2,5 van het stemverschil). Ik ga daarna sowieso hangen, ik kan dat niet meer verklaren hoe dat anders mogelijk is.

Misschien moet ik dit gewoon laten varen en gewoon Beulgemeester eruit stemmen.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 29 juli 2025, 20:12:41Mhm.

Ik ben even bezig met de stemming nu.
Ik twijfel of ik wel moet gaan liegen met deze stemming. Als Beulgemeester niet word gelynched, en Beertje wel, dan gaat het ontzettend opvallen dat ik wolf ben(Als BM zorg ik voor 2,5 van het stemverschil). Ik ga daarna sowieso hangen, ik kan dat niet meer verklaren hoe dat anders mogelijk is.

Misschien moet ik dit gewoon laten varen en gewoon Beulgemeester eruit stemmen.

kunnen morgen op verder spelen. daarbij mensen gaan zo ie zo slecht overkomen met de stem (sinds het 2 goedjes zijn). dus komt goed! ik heb met thelight gesproken dat ik niet wist op wie ik moest stemmen en dat ik men stem ging houden. dus ben wel transparant geweest. denk inderdaad niet wild gaan spelen en oog houden hoe goed je bent. daarmee gaan we (hopelijk) winnen.  :P

noicreC

Even snel een post voor de duidelijkheid:
Chaos liegt achter de schermen over haar claim.

Weerhamster bij mij, Prins bij TL. Dus we gaan haar gewoon pakken.

noicreC

Ik stuur geen leugenstem in, dus die hebben we nog in onze zak :)

JarJarBling

Deze post is verwijderd verband met het verstoren van de nachtrust.

JarJarBling

Deze post is verwijderd in verband met het verstoren van de nachtrust.

noicreC

Chaotische nacht, maar wel positief chaotisch.

Blijkbaar heeft Chaos tegen mij gelogen omdat ze dacht dat ik wolf was. Dat is de reden geweest voor deze lunch dus.

Vind het hilarisch dat MG iedereen die switched benoemd, behalve mij en TL.
Hij praat leuk over groepen, maar volgens mij is hij de enige die in groepen denkt.

Wel heel nice dat Elias eruit is. Dit kunnen we wel gebruiken als ammunitie tegen MG :)

JarJarBling

en dus vermoedelijk toch geen lijk?
moet een lijk elke nacht moorden? of heeft die de keuze?

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 29 juli 2025, 20:45:51Wel heel nice dat Elias eruit is. Dit kunnen we wel gebruiken als ammunitie tegen MG :)

hoezo juist weer?

JarJarBling

ben jij trouwens de sloten maker die claimed thelight nacht 2 beschermt had? ze heeft dat tegen mij gezegt maar niet wie. dus wou even na gaan of jij dat was of er een echte slotenmaker dat gedaan heeft. is wel goed om te weten het ze wel dan neit lijk kan zijn.

ik vertrouw het nog steeds niet helemaal ze wilt zo graag dat we (of ik) geloven dat er geen lijk is. het lijkt echt fake in mijn ogen. voel me nog niet veilig om voor mijn priester outing te doen. voor zei dood gaat.

noicreC

Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 21:04:21en dus vermoedelijk toch geen lijk?
moet een lijk elke nacht moorden? of heeft die de keuze?

Als een lijk niets instuurt, is er geen moord. Er is ook een kans dat TL Elias heeft ingevuld als Moord target, maar ik verwacht dat er gewoon geen lijk is.

Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 21:04:41
Citaat van: noicreC op 29 juli 2025, 20:45:51Wel heel nice dat Elias eruit is. Dit kunnen we wel gebruiken als ammunitie tegen MG :)

hoezo juist weer?

Zie deze post van hem: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36466.msg1064173928#msg1064173928
En dan vooral:

CiteerAan de andere kant: Als dit gevoel blijkt te kloppen (over de groepsvorming) ben ik waarschijnlijk wel veilig voor de lunch, omdat de wolven waarschijnlijk iemand uit deze groep zullen pakken in de hoop hier wat onrust te veroorzaken?

Hij voorspelde de lunch op Elias hier. Weer een toevalligheidje van zijn kant ;)

Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 21:10:28ben jij trouwens de sloten maker die claimed thelight nacht 2 beschermt had? ze heeft dat tegen mij gezegt maar niet wie. dus wou even na gaan of jij dat was of er een echte slotenmaker dat gedaan heeft. is wel goed om te weten het ze wel dan neit lijk kan zijn.

Heeft Chaos dat gezegd? Dan heeft ze hopelijk nu meer vertrouwen in me haha. Maar ik heb dat inderdaad geclaimed bij haar. Zover ik weet is er geen andere neutrale claim.

Citeerik vertrouw het nog steeds niet helemaal ze wilt zo graag dat we (of ik) geloven dat er geen lijk is. het lijkt echt fake in mijn ogen. voel me nog niet veilig om voor mijn priester outing te doen. voor zei dood gaat.

We gaan ook nog niet priesteren :)
Het ziet ernaar uit dat we fantastisch gespeeld hebben, men lijkt ons uit het oog verloren te hebben als potentieel targetje :)

noicreC

Het valt me op dat ik overigens door alles in iedereen gelooft word. De wolven volgen mij(Ik zeg, we pakken Elias, en iedereen gaat erop mee). Ik krijg nu ook te horen dat TL mij echt vertrouwt. AGR heeft bij TL laten vallen dat ze mij niet vertrouwt, waarop TL het echt voor mij opnam. Ik hoor ook niets negatiefs over jou achter de schermen. Dus we staan er eigenlijk heel sterk voor.

Ik wil het volgende voorstellen: We blijven nog even hard doorspelen voor de wolven. Maar, we moeten uiteindelijk wel een wolfje kwijtraken. Momenteel staan Berber en AGR er een beetje wankelend voor. Ik wil ze nu nog niet op de lynch hebben, maar ze zijn wel hele goede targets voor toekomstige fodders.

We spelen nu met 14 man, waarvan 4 wolf, en eentje aan de kant van de wolven staat. Dus 5 tegen 9, waarvan 1 geen stemkracht meer heeft. Dat is nog verbazingwekkend goed te doen. We moeten zeker nog 2/3 rondes goed lynchen. Ik heb begrepen dat er veel lunch stoppende rollen in het spel zitten(2 Wamsters nog en 1 Bengel). Dus ik verwacht nog wel dat er minimaal 1 lunch gaat falen.

We moeten wel heel snel de Bengel eruit halen. Ik verwacht dat Beertje dat is. Maar we gaan het wel zien.

JarJarBling

CiteerHeeft Chaos dat gezegd? Dan heeft ze hopelijk nu meer vertrouwen in me haha. Maar ik heb dat inderdaad geclaimed bij haar. Zover ik weet is er geen andere neutrale claim.

The light heeft veweerd dat ze gesloten maakt is op nacht 2. Daarmee dat ik even bij jouw kom horen. Want als jij dit gezegd heb en ze lijk toch is. weet ze datje liegt en miss darom het op pakt voor jouw. (Weet niet perce warom)