Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Wil je dat ik mij bewijs moest de enige wolf die ik kan priesten nu op de blok sta. Of heb je liever dat ik gewoon mijn jager claim uitspeel. Sinds dat die momenteel vrijheid van lijk moord houd?

noicreC

Welke reden zou je als priester hebben om nu wesp te wateren?
Als je een wolf gaat wateren, lijkt het me eerder dat je Henk zou wateren. Mja. Die is ketter, dus daar schiet je niets meer op.

Tenzij je goede argumenten hebt om op Wesp te gaan, zie ik het niet echt in dat dat nu een optie is. Dat gaat ons niet uit de brand helpen. Dan weet slecht gewoon dat jij G/S bent en 99% zeker dat Falsifica dat ook gaat concluderen.

noicreC

Hm. Wat is alle info die je van TL hebt gehad in prive? Kan je dat even opsommen?

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 27 juli 2025, 11:42:16Hm. Wat is alle info die je van TL hebt gehad in prive? Kan je dat even opsommen?

Niet veel, ik had met hel gestuurd met een theorie van mij dat ik vermoede dat thelight een g/s koppel was met carnage. Dus had hel gestuurd voor nachr 3: zeg me nog niks maar ik heb theorie dat ze samen spannen en zo dus alle wolfjes proberen uit te roeien en zo thelight willen uitkaarten dat die te goed is.

Dag erna was ineens thelight op carnage dus had ik gestuurd: whoeps vermoed dat mijn theorie niet klopte.

noicreC

Wacht even, je komt even heel chaotisch over.
Je had het met hel gestuurd? Wie is hel?

Maar je hebt dus niet direct contact gehad met TheLight, correct? Want dan zou je nog een uitweg hebben.

noicreC

Je hebt ook contact gehad met Elias dus.
Wacht even, kan jij, op een rijtje, even zetten wie welke info van jou heeft, en van wie jij welke info hebt gehad? we gaan even puzzelen

Dus voorbeeldje van mijn kant:

Falsifica: Weet dat ik Neutraal bent, claimt ook neutraal(niet delver geclaimed). We gaan beiden naar goed nacht 3
LustigeWolf: Weet dat ik Neutraal ben, heeft samen met mij een theorie verzonnen over wat de wolvensamenstelling kan zijn
Elias: Weet dat ik neutraal ben, heeft dag 1 een theorie gedeeld over het aantal goedjes/neutraaltjes/wolven, en de type rollen in het spel. Lijkt me te vertrouwen
TheLight: Wilt informatie met mij delen over wat er gebeurd is met waterwork en Carnage(En Zuna). Komt over alsof hij mij vertrouwt, ga ik vanmiddag nog even mee praten.
etc. etc.

Laten we even een helder overzichtje maken, dan weten we ook waar we een leugen kunnen sneaken :)

JarJarBling

* om te begignen in het beging kort contact gehad met:
 - fanie, carnage, waterwork, bloodwolf, berber.
 -> waar ik vooral rond spelers ben begignen spelers. de neiwue speler kaart heb getrokken en wou weten hoe iedereen normaal speelt in de hoop dat ik ze kan herkennen als ze anders doen (dit zijn de namen die ik nog herkende van mijn tijd hier).
 -> ik heb ook af en toe laten vallen dat ik een kat uit de boom kijker ben sidns dat men rol me vooral het social game laat spelen.

* daardoor ben ik met carnge in een whats app groepje beland waar ik subtiel (niet zo subtiel) nooit een slechte heb vernoemd. in de hoop dat hij me als beinvloedbaar zag en me dus wou plaatsen als bruikbaar bij jullie. (zodat ze jouw niet van G/S zouden verdenken.)

* ik ben een berichtje van Falsifica gekregen en beetje het zelfde verhaal hoog gehouden. (dus vooral hoe zijn de spelers neit perce in het spel maar int algemeen.)

* dan is mijn grote haat liefde voor Thelight in het spel gekomen. hij laat me ook blijken dat hij een priester zoekt om waterwork te priesteren. tidjens de hele waterwork/thelight stond ik aan ww kant maar overtugit doro Thelight op het einde.

dan het verhaal van Carnage en de light. waar ik hem verdenk van een koppel te zijn met carnage. (hier voor wil ik dus gaan horen bij elias om te zien of ze neit samen ziesverwanten te claimen. dag erna is the ligth op carnage dus duidelijk geen koppel.)

* dan komt Zuna ineens met me praten. wilt kletsen na nacht 3. vind ik prima. vertel haar dak carnage niet vertrouw, en dat ik voel me bespeelt te zijn doro carnage. zuna vertelt me het zelfde te voelen en zegt dat ze rolclaim heeft gedaan met hem.

* ik stuur Falsifica hem te verdenken van een goed Grafdelver te zijn sidns carnage (is ook zo) haar probeert zwart te maken en dus makkelijk te achterhalen is dat zei grafdelver is. (ik weet dus oprecht enkel via het omdraaien van carnage woorden)

* ik claim men 3 rollen bij the light, vraag hoezo leef jij nog. dat ik verwachten dat thelight al lang dood zou zijn met de vertrouwen van de groep. vertel dat ik haar of Elias verdenk van lijk te zijn.  zeg haar dan moest ik jager zijn zou ik mijn pijl op jouw zetten als waarborg om me 1 veilig te voelen, 2) dat ik ook zo een bondje vorm met haar door onze levens te koppellen. (dus in een zekere zin claim ik jager ondirect hier door.)

* ik heb met vandaag even met bloodwolf gesproken. (hij verdenkt dus chaos en wou horen wat de groep van Carnage/chaos/mij was. = niet veel.) dan men 3 voor 3 rollen gedaan met hem waar hij claimt dus: Bengel, Prins of Weerhamster.

* ik heb een gesprek met chaos. waar ik zeg dat ik haar enkel verdacht vind omdat ze zig niet echt verdedigt of als ze mij verdenkt ook niet echt wilt onderzoeken warom dat ik naar mij toe. (daar heb ik betje gevraagt wie ben jij met bezig, wie verdenk je... => ze zegt veel contact te hebben met: bloodwolf, Berber en Thelight. en een tijdje geleden met falsifica, ze weet de rol van Thelight (zoals iedereen).  als ik vraag wat is je indruk van berber krigj ik enkel te horen: "te gemakkelijk gaan".

Dit is alles wat achter de schermen gebeurt via pm'sen aps.

JarJarBling

Is het slim om mijn verhaal dat ik Elias best wel heb gestuurd met genoeg bewijzen. op het dT te plaatsen.
het zit in de lijn van mijn speelwijze. denk dat het vooral belangrijk is om me zelf te blijven ook als ik verdacht ben. (zodat het gewoon in de lijn van verwachtingen valt).

IK ben ook aan het overwegen te zeggen (en wil je input) te zeggen: dat met mijn rol ik vooral een sociaal spel moet spelen. en dus niet veel info van me zelf krijg. dat ik dit van het beding van het spel heb gezegd tegen zei met wie ik contact heb gehad, en bij de mensen die ik claim dat ook duidelijk moet blijken. Dus ik heb al vanaf het beging mijn theorieën op tafel gegooid en gezien wat het antwoord op was. (niet heel veel, sidns er vaker meer te doen was dan wat ik zei.).

denk dat deze 2 statements wel enorm in de lijn ligt van wat ik al geclaimd heb en wat mensen van mij kunnen verwachten op het moment.

noicreC

Wacht even, first things first. Wat heb je aan elias verteld? Het gaat me om deze post van Elias waarin hij jou benoemd: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36466.msg1064173643#msg1064173643
Hij zegt dat je info bij hem wilt droppen, maar dat nooit hebt gedaan? Hoe is dat gesprek verlopen, en wat heb je daar aan hem verteld/beloofd?

En wat precies wil je plaatsen over wat je met Elias hebt gestuurd? Is dit een leugen van jou kant, of liegt Elias nu in de Dtopic over het PM contact met jou?

En... dat je een sociaal spel moet spelen voor je rol. Kan, maar er vallen dan al veel rollen weg. De volgende rollen blijven over:

Beul/Priester/Jager Bovenaan
Bengel Misschien
Burger/Prins/Wamster/Yeti Onwaarschijnlijk

Dat maakt je wel een target voor de wolven.

Ik raad je persoonlijk aan om eventjes af te wachten. Je wilt nu niet meer in de spotlights gaan staan. Als jij zegt dat dat buiten je gedrags patroon is, ga je gang dan. Pas alleen aub op met wat je post

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 27 juli 2025, 13:02:52Wacht even, first things first. Wat heb je aan elias verteld? Het gaat me om deze post van Elias waarin hij jou benoemd: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36466.msg1064173643#msg1064173643
Hij zegt dat je info bij hem wilt droppen, maar dat nooit hebt gedaan? Hoe is dat gesprek verlopen, en wat heb je daar aan hem verteld/beloofd?

En wat precies wil je plaatsen over wat je met Elias hebt gestuurd? Is dit een leugen van jou kant, of liegt Elias nu in de Dtopic over het PM contact met jou?

dit is wat ik wou posten en wat de uitleg/antwoord op wat wij gesproken hadden:

dus antwoord op Elias:
Vind ik in mijn ogen niet kloppen. Ik heb je aangesproken toen het verhaal van thelight en zijn zielsverwant op tafel werd gegooit.

Ik had toen vermoede dat carnage slecht was en ben bij jouw te oren komen leggen of thelight carnage als zielsverwante had opgeoffert (wat in mijn ogen dan een s/g koppeltje voorstelde). Met te zeggen dat je toen niets moest zeggen sinds we nog voor nacht 3 zaten en dus geen rolclaims moesten doen van zielsverwanten voor angst van welp.

Ik heb je een zeer grondige reden gegeven Waarom ik mijn theorie had. Met op het eind de disclaimer dat het ook vooral een social read was op de situatie.

De speeldag erna was thelight volledig op carnage gegaan en heb ik je gestuurd met dat mijn vermoedens duidelijk niet klopte.  :D  :P

Ik snap niet goed wat meer ik dan had kunnen zeggen. (En ons gesprek in het beging ging dan vooral voor mij om te leren wat de speelweize waren van spelers. Sinds ik terug wat nieuw aanvoelde en wou weten wat ik kon verwachten.)

einde berichtje dat ik wou sturen.

Voor de rest heb ik hem gestuurd met het feit dat ik hem gestuurd had toen  hij claimde niemand hem gesproken had.

en daarvoor voor tips van hoe mensen gingen spelen zodat ik me er kon op voorberijden.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 27 juli 2025, 13:02:52Wacht even, first things first. Wat heb je aan elias verteld? Het gaat me om deze post van Elias waarin hij jou benoemd: https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36466.msg1064173643#msg1064173643

En... dat je een sociaal spel moet spelen voor je rol. Kan, maar er vallen dan al veel rollen weg. De volgende rollen blijven over:

Beul/Priester/Jager Bovenaan
Bengel Misschien
Burger/Prins/Wamster/Yeti Onwaarschijnlijk

Dat maakt je wel een target voor de wolven.

Ik raad je persoonlijk aan om eventjes af te wachten. Je wilt nu niet meer in de spotlights gaan staan. Als jij zegt dat dat buiten je gedrags patroon is, ga je gang dan. Pas alleen aub op met wat je post

ergste geval kun je wel bij mij horen voor een 3 v 3 waar ik sigureer op henk of zo mijn jagers shot te hebben staan. dan ben ik al weer wat veiliger.

JarJarBling

Citaat van: JarJarBling op 27 juli 2025, 13:16:19

dit is wat ik wou posten en wat de uitleg/antwoord op wat wij gesproken hadden:

dus antwoord op Elias:
Vind ik in mijn ogen niet kloppen. Ik heb je aangesproken toen het verhaal van thelight en zijn zielsverwant op tafel werd gegooit.

Ik had toen vermoede dat carnage slecht was en ben bij jouw te oren komen leggen of thelight carnage als zielsverwante had opgeoffert (wat in mijn ogen dan een s/g koppeltje voorstelde). Met te zeggen dat je toen niets moest zeggen sinds we nog voor nacht 3 zaten en dus geen rolclaims moesten doen van zielsverwanten voor angst van welp.

Ik heb je een zeer grondige reden gegeven Waarom ik mijn theorie had. Met op het eind de disclaimer dat het ook vooral een social read was op de situatie.

De speeldag erna was thelight volledig op carnage gegaan en heb ik je gestuurd met dat mijn vermoedens duidelijk niet klopte.  :D  :P

Ik snap niet goed wat meer ik dan had kunnen zeggen. (En ons gesprek in het beging ging dan vooral voor mij om te leren wat de speelweize waren van spelers. Sinds ik terug wat nieuw aanvoelde en wou weten wat ik kon verwachten.)

einde berichtje dat ik wou sturen.

Voor de rest heb ik hem gestuurd met het feit dat ik hem gestuurd had toen  hij claimde niemand hem gesproken had.

en daarvoor voor tips van hoe mensen gingen spelen zodat ik me er kon op voorberijden.

sorry ik heb zo lang mogelijk gewacht op een antwoord van jouw, maar ik moet weg naar een familie feest binnen dit en een half uurtje. dus ga een tijdje niet online zijn. ik denk dat ik met dees antwoord niet veel verkeerd zeg. het geeft toe dat ik foute kan maken en kan toelichten. en dat elias dus mij probeerd verdacht te maken waar dat niet zo het geval is.

noicreC

Ik was helaas ook eventjes veel weg toendertijd.
Maar goed, maak je niet druk. Er is bijna geen focus op jou. Niemand heeft benoemd dat jij aankwam zetten met de welp.

Dit kan in een later stadium nog erg naar lopen, maar goed. Dat zien we dan wel.

JarJarBling

Zijn we niet bang voor lijk?
Of wat is er gebeurt?
Sorry heb zo goed als niet kunnen volgen.

noicreC

Wij zijn zeker bang voor het lijk. Maar als de wolven kans willen maken, moeten ze het lijk op pad sturen.
Dit is een groot risico, maar dat moeten we nu eenmaal nemen.

Kaart overigens even niet meer aan dat TL lijk kan zijn. Hij vond je daarom vorige ronde enigzins verdacht. Als men jouw posts terug gaat lezen kunnen ze nog vraagtekens zetten bij de welp. Daarom ook extra goed dat Fals eruit is, want hij zou het waarschijnlijk wel hebben gevonden, uiteindelijk.