Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Als de wanhoop echt hoog word, kunnen we ook besluiten om je actie in te zetten, en Wesp om te leggen. Dat gaat alleen maar werken als TL dood is echter. Het is zo naar dat TL nu aan het goedjesnetwerk staat.

Aan de andere kant.. Men verdenkt hem wel als G/S. Dus vanuit dat oogpunt zou dit nog wel kunnen werken, dat jij echt de goedste goedje word.

Maar goed, dat moeten we nog tegen die tijd gaan besluiten. Want dan offeren we de wolven op om zelf een sterker standpunt te krijgen(Als jij alle rolclaims krijgt, zitten we goed, dan kunnen we gaan manipuleren. Ik zorg er dan voor dat ik ook met een geloofwaardige claim kom voor je)

Maar goed, dat gaat pas een optie zijn als we nog even wat nachten overleven(en als Wesp nog een aantal nachten overleeft...)

noicreC

Zuna is gewelped. Waarschijnlijk door Berrie123 als ik Carnage mag geloven. Weet vrijwel zeker dat goed hier ook vanaf weet, dus daarom dus nu de focus op Berrie.

TL was de lunch, maar is of beschermt, of nu lijk. Ik gok het tweede, hoewel er nog geen beschermende rol eruit is, en TL zeker wel een logische bengel was. Met ziener/DG en een heks verwacht ik niet dat we ook nog veel beschermende krachten gaan krijgen.

Maar het kan ook echt zomaar wel zo zijn.

Long story short: Bad is doing bad.

JarJarBling

Meer reden om zo veel mogelijk handen van slecht af te houden. we worden beiden niet echt verdacht. laat ze de rest uitmoorden. en vanaf dan moet er van onze kant tactisch gemoord worden. zodat we samen gaan kunnen overleven.  :D  :D  :D

Ik vermoed dat falsifica (de grafdelver is en de moord target wist van carnage en dus nu een team is met the light).

JarJarBling

Dan is BerBer daadwerlijk Welp, sinds zuna haar rol geclaimed had bij Carnage

JarJarBling

Well, I fucked up. versproken inderdaat op al te weten dat Zuna gewelpt was ipv gelunched.

Falsifica is dus inderdaad de grafdelver. en inderdaat grote kans dat thelight288 het lijk is. (dus zou daar op blijven lunchen)

noicreC

noicreC

Dit is het plan.

Allereerst: STOP MET POSTEN. Je maakt het alleen maar erger. Reageer puur op als anderen op je reageren. JIj gaat het volgende uitspelen: Jij bent koppel met een delver. Die heeft nacht 2 niet kunnen delven(waarom het mislukt is, weten jullie niet). Afgelopen nacht heeft hij succesvol gedelved. Daarom weet je dat ze niet de lunch is.

Hoe ga je dit spelen?

Jij wilt niet aangeven dat de delver en jij een koppel zijn. Jij verliest nog steeds als de delver of jij dood gaat, dus je probeert deze informatie zo goed mogelijk te verbergen. Pas als het echt niet anders kan, als er echt MEGA pressure op je staat kom je hiervoor uit(na een goede poos wachten, want je overlegt dan met je delver. Je vertelt dat de Delver gewoon voor goed heeft gekozen(want Conversie wolf lynch 1, en goede kans op orc lynch 2, dus dat is logisch).

Jij geeft de naam van je delver natuurlijk niet op.

De echte delver, Falsifica, gaat daar natuurlijk hard tegenin. Die weet dat jij liegt. Maar dat is een gevecht dat je zoveel moet gaan vermijden. Des te meer jij tegen Falsifica praat, des te verdachter je word.

Dus later het spel moet jij Wesp gewoon wateren om jezelf te bewijzen.

Maar dit is echt niet handig. En ik ben bang dat we alles en iedereen moeten opofferen om je hieruit te redden. Tot op een punt dat ik het misschien ook wel kan zien als spelbederf. Dus laten we hopen dat we niet hoeven te wateren.

Gaat dit lukken denk je?

Ik kan dan geen delver meer claimen, maar ga dan voor slotenmaker. 2 delver, 1 heks is teveel lunch stopping powers van neutraal. Dus dat gaan ze niet meer geloven. Ik moet dan hele geloofwaardige claims gaan verzinnen en hopen dat ik net niet tegen een claim aanloop dit met de mijnes gaat clashen...

JarJarBling

ik ga zien hoe de puzzel valt!  :)

ik denk dat jouw plan namelijk ook wel een kamikaze plan is. dus laten we zien hoeveel damage er komt op mij. en dan kunnen we bekijken wat het volgende plan is. maar overhaast is niet echt het slimste plan inderdaad.
ik denk dat ik vooral ook niet ineens van karakter (of doen) moet gaan veranderen want dat gaat zo ie zo opvallen.

ook claimen dat ik een koppel ben met de grafdelver staat wel redelijk loodrecht tegen wat ik nu gepost heb. dus denk dat dat verhaal helemaal niet echt geloofwaardig gaat over komen.

noicreC

Nee, het is een beetje een lastige situatie nu.

Laten voor nu hopen dat niemand hierop door grijpt. Dus eventjes minder actief zijn op het forum, tenzij men expliciet naar je vraagt.

noicreC

Ik stuur achter de schermen van je weg, ik ben bang dat ik daar berrie voor moet opofferen, maar ik hoop een focus op bloodwolf te kunnen krijgen. Je naam word in ieder geval niet genoemd nog :)

JarJarBling

goed! ik heb trouwens voor men "whoepsie" men 3 claims gedaan bij thelight. (jager, beul & priester), met een nadruk op jager. hij leek er vertrouwen in te hebben.

en moest het een lijk zijn dan is er een kans dat ie dus weet (als hij verdenkt dat ik hem verdenkt) dat men schot op hem staat. dus daardoor niet mij publiek ga aanvallen en de grafdelver ook niet. dus zo heb ik me bij goed een beetje gedekt. zonder iets echt nadrukkelijk gedaan/gezegt te hebben.

noicreC

Prima. Hopelijk valt het kwartje ook wel bij TL.

TheLight? TheLijk.

Anyways.

Ik ga morgen even met TL bellen, een BS theorie bespreken dat misschien wel ergens plausible kan overkomen. Als hij mij als nuttig beschouwt, zal hij mij hopelijk ook niet bovenaan de lijkmoord lijst stoppen. Ik ga gewoon mijn best doen zijn ally te zijn. Tot ik hem natuurlijk hard naai met een leugenstem of twee xD

JarJarBling

okaay, Bloodwolf is komen horen achter de groep chat van chaos, carnage en ik. (waar zo goed als niks is gebeuert.)

ik denk dat hij Chaos verdenkt van slecht/hulpje te zijn. dus heb ik het balletje omhoog gegooid dat chaos miss de welp kan zijn. sidns dat carnage info van mijn verdenkingen en rol verwachtingen naar haar door wou sturen. (wat ook lichtjes de waarheid is.)

dus als bloodwolf dit openbaar maakt. kunnen we miss alle sinds voor 1 dag de lynch van Berber houden.

noicreC

Wat ga je zeggen als men naar boven haalt dat jij diegene was die wist dat er een welp target was? Nu koppel met de echte delver claimen is gewoon niet snugger.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 27 juli 2025, 11:22:48Wat ga je zeggen als men naar boven haalt dat jij diegene was die wist dat er een welp target was? Nu koppel met de echte delver claimen is gewoon niet snugger.

Ik denk dat ik gewoon het zelfde ga zeggen als ik hier voor heb gedaan. Met dat zuna geclaimt te hebben dat ze haar rol had geven aan carnage redelij vroeg. Dus dat ik vermoed moesten ze haar dood willen ze dat wel vroeger gedaan had. Dus dan verdenk ik eerder een welp die zo gemoord heeft in de hoop dat slechtjes 2 moorden konden plegen.

En het feit dat ze als grafdelver zelf moet weten waneer de moord verdoezelt is. (En dat ze dit natuurlijk wilt verleiden dat wij achterhalen dat da is) dus als ze zo hard af wilt van zuna was een welp verhaal. Dat het mij enkel maar duidelijk is dat mijn theorie klopt en dat vorige nacht zuna inderdaad welp moord was en dat zei het echte lijk heeft gelaakt met het target van de wolven.

Dit, ik wou ook aankaarten dat men rol niet veel spel gewijs me info rijkt dus dat ik het vooral op sociaal clued en theorieen moet doen. En dat da is wat ik al heel het spel gedaan heb. Missmet hier en daar een big swing maar wel met het idee dat ik alle sinds geloof in wat ik zeg. En dat ik met reacties op mijn theorieen vaker meer uithaal dan wat ik echt zeg.