Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Chaos.

Carnage vroeg mij gisteravond om van TL als lunch af te gaan. Dat deed ik. Maar omdat het niet overlegd was met de rest van de wolven is de lunch hierdoor niet doorgegaan. Geen lijk dus, geen target gekozen die beschermt was, maar gewoon helemaal geen lunch.

Ik weet in ieder geval hoe ik de lunch van jou kan afhouden dan :')

Kans dat Carnage(Orc, dus hulpje) G/S is met TheLight. Als dat zo is, zijn we heel erg kansloos, want we gaan TL komende nacht op de lunch gooien. Goede kans dat Carnage/TL bescherming gaat regelen.

We gaan het zien.

Ik ga achter de schermen claimen dat ik Slotenmaker was en mijn actie op TL had zitten. Dit heb ik niet tegen jou vertelt overigens, dus hint er nog niet naar dat je dit weet :P
Wij hebben, zover ik het weet, nog geen contact gehad ;)

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 24 juli 2025, 09:24:38Chaos.

Carnage vroeg mij gisteravond om van TL als lunch af te gaan. Dat deed ik. Maar omdat het niet overlegd was met de rest van de wolven is de lunch hierdoor niet doorgegaan. Geen lijk dus, geen target gekozen die beschermt was, maar gewoon helemaal geen lunch.

Kans dat Carnage(Orc, dus hulpje) G/S is met TheLight. Als dat zo is, zijn we heel erg kansloos, want we gaan TL komende nacht op de lunch gooien. Goede kans dat Carnage/TL bescherming gaat regelen.

We gaan het zien.

Ik ga achter de schermen claimen dat ik Slotenmaker was en mijn actie op TL had zitten. Dit heb ik niet tegen jou vertelt overigens, dus hint er nog niet naar dat je dit weet :P

Goh ik kan altijd mijn holy water boven halen en het op Carnage gooien niet? (of is dat wat je bedoelt met hij is een hulpje en niet een wolfje.)

in de gesprekken met Thelight geeft hij wel zware verdenkingen op Carnage, maar kan dus afleiding zijn. ik ga morgen waarschijnlijk licht claimen op jager en men shot op Carnage zetten. als Thelight dit door speelt zitten we al beter met mij niet op de lunch te krijgen.

ik heb tegen niemand gezegd dat we gecommuniceerd hebben. je bent nog een volledige blinde vlek voor mij. (en we staan alle sinds bijden int groen voor een paar mensen. dus komt goed.)

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 24 juli 2025, 09:24:38Chaos.

We gaan het zien.

omg volgens mij denken ze (potentieel) dat ik een g/s koppel zit met HenkPatat, Carnage heeft me vaker gevraagt hoe ik me voel bij patat. (en omdat ik me schaapig bij de wolfjes wou aanhoren. heb ik redelijk posetief gereageerd op patat. (in de hoop dat hij mij meer zou vertrouwen)

Maar wel ineens verdacht warom dat ze op henk stemmen. als het een goed slecht koppel zijn kan dat dus de insteek zijn warom ze via mij op henk zitten.

vond het trouwens raar dat ik bij bijden de ander voorstellde voor verdenking. en bijden nu elkaar als "neutraal" zien

JarJarBling

zou ook verklaren hoe The light aan de rol van WW komt zonder dat WW het ozu moeten vertelt hebben.

heb ik nog 1 nacht dat ik niet sterf denk je via de wolfjes?

noicreC

Geen water gooien. Die gaan we nodig hebben voor de end game. Ik wil niet dat jij als ketter word gezien.
We spelen nu gewoon voor slecht.

Geen van de wolven stemmen nog op Henk. Ik ga dat wel doen, met leugenstem natuurlijk. Maar ik ga Henk ook achter de schermen coachen om weer positiever over te komen. Waar ik tijd heb. Heel druk deze dagen.

Je blijft sowieso nog lang overleven. Vanavond staat TL op de lynch, daarna komen er pas weer andere targets naar voren.

JarJarBling

chaos lijkt te willen sugeren dat hij op henkpatat gaat stemmen.

noicreC

Iedereen gaat op Henk. Hij moet zichzelf verdedigen, anders gaat hij het niet overleven.

Ik hev hem al tips gegeven hoe hij kan reageren, maar dan moet hij het wel doen.

Ik heb hier een slecht gevoel bij. Ik ga hem niet beschermen

noicreC

Even voor jou: Carnage heeft zichzelf bij Falsifica verraden. Hij probeerde Falsifica naar slecht te trekken, en zei dat hij zelf niet een lunch insturende rol heeft(oftwel orc). Er is hoogstwaarschijnlijk geen ziener. In ieder geval geen ziener die Carnage heeft bekeken.

Henk lijkt ook aardig inactief. Het kan zo zijn dat we zometeen 3 tegen 16 moeten spelen.
Naja, 4 tegen 15 met jou erbij, maar dat is nog steeds een enorme klus.

Heel jammer dit, maar onze kanzen worden met de ronde kleiner en kleiner.

JarJarBling

Ik vermoed dat je nog niet weet of en wie de welp is. Vermoedelijk is falsifica grafdeler. Is dat niet wat ik begrijp van carnage zijn gebrabbel.

noicreC

Falsifica is geen delver. Hij is gewoon goed.
En we hebben waarschijnlijk geen welp helaas. Ik heb er geen bericht van gezien in het Dtopicje, of op het wolvenboard. Dus tjah..

noicreC

Ik heb het vertrouwen van Elias en LustigeWolf denk ik.

Ik ga Elias morgen vertellen(volgende de speldag dus)dat ik hem nacht 1 heb beschermt als SLotenmaker, dus dat ik daarom weet dat hij niet door WW is geconverteerd(en hem daarom dus vertrouw).

We moeten nu risico's gaan nemen. Als andere mensen acties hebben gedaan op Elias nacht 1, en ze kregen er resultaat van, kan ik door de mand vallen. Maar een simpele claim zet ogen op mij. Dus ik ga het bluf potje spelen.

Misschien ook weer niet slim zit ik nu te denken. Dat gaat gewoon een keertje fout.
Misschien moet ik gewoon heks claimen, simpelweg. Kom ik veel makkelijker mee weg.

Ugh, ik denk er nog een nachtje over na.

JarJarBling

Ja ik snap dat we nu veel minder spel ellement power hebben. maar ik denk dat we het nu dus meoten hebben van ons social game en vertrouwen scoren. zolang we goed in de groep liggen laten we de goedjes elkaar uitmoorden. hoe meer we met de slechtjes in contact komen/wille beschermen des te kleiner de kans lijkt voor ons.

ik ga een lijstje van 3 geven van potentiƫle rollen: (claimen dat ik makkelijke rollen heb gekozen voor men eerste potje terug)
  • een jager met zijn schot gericht op Henk. (met de reden als ik sterf dan is de 2de meest verdachte speler er uit)
      -> rede: dit voor de mini kans dat thelight samen met henk speelt, sidns ik met hem ga rol claimen.
  • een beul (die wat schrik heeft opgedaan van dag 1 beul actie, en zijn power wilt gebruiken als het echt nodig is)
      => reden: ook de verwarring dat er dan 2 beulen zijn kan blijken in de post dat ik heb gemaakt over kunnen er nu 2 beulen zijn. (leek me een goede dekmantel ook, en een best goed gelovige)
  • een pyromaan (die nacht 2 goed heeft gekozen. maar nog neit zijn ability heeft gebruikt.) 

ik weet niet of ik priester er in moet zetten voor het geval dat ik bekeken werd. met een uitleg nog niet gebruikt wegens altijd een duidelijke speler op de blok? (dan zou ik die ipv pyromaan doen, dan ben ik zo ie zo goed.)

ik denk dat ik wel wat vertrouwen heb van Thelight momenteel. (maar kan dus fake zijn)
en in het algemeen bekeken word als iemand die vooral mee denkt en bezig is op het forum.

noicreC

Jij kan alles claimen wat je wilt, met mij in de achtertouw kan je altijd nog Wesp wateren(Henk en AGR zijn beiden ketters, dus daar werkt je water niet op).

Maar zorg ervoor, dat alles wat je claimt, ook dat doeleind rechtvaardigd: Je wilt informatie van mensen, maar niet je rol weggeven. Je kan jezelf bewijzen, dus je staat in een super sterke positie.

Maar. daarvoor moet je ook wantrouwen gaan tonen naar Wesp. Dus werk daar eerst even aan. Liefst openbaar.

Jager/beul lijkt me prima. Pyromaan.. zie ik het hun niet van in.

Ik reageer later nog even wat meer indepth, weinig tijd vandaag

JarJarBling

Weet jij al van meer mensen hun rol? Of nog beetje duister daar in?

noicreC

Ik vraag niet echt naar rollen, of probeer naar rollen te hinten. Ik claim neutraal, neutraaltjes hebben zelden nood om rollen vroeg te weten. Men zou mij sneller gaan verdenken als ik nu actief naar rollen ga zoeken.

Ik heb wel begrepen van LW dat hij iets actieloos is. Dus waarschijnlijk wamster oid. Maar voor de rest niet heel veel.

Ik denk ook niet dat rollen heel belangrijk voor ons gaat zijn. Belangrijker is hoe we de spelers van de overgebleven wolven kunnen houden. We moeten het mentale spelletje gaan spelen. Niet het roltechnische.