Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Maar ben ik dan geen beter target als Conversie als als WW het overleeft. lijkt voor ons 2 een veel groter kans om smaen te overleven. hoe het er nu over zit.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 11:03:47Voor nu is de beste optie om WW van de lynch te houden. Als we TL op de Lynch krijgen, gaat de lunch 100% zeker op TL. Anders is er een kleine kans dat die op jou staat(ik stuur ze naar Zuna, met argumentatie).

ik snap je niet helemaal volledig, vooral niet dat je zowel TL als lynch en lunch beschrijft. of bedoel je dat we WW moeten lynchen om mij van de lunch te houden?

noicreC

Ah sorry. Het plan van de wolven is als volgt:
- Als WW lynch is, moeten we TL lunchen. Als we dat niet doen, word TL een hele sterke variabele die we niet neer kunnen gaan halen(alle bescherming staat op hem dan).
- Maar we hebben dus een backup lunch nodig. Want als TL de lynch is, dan moeten we iemand anders lunchen. Jij bent een van de namen die hiervoor benoemd is.

Dus om het tweede te voorkomen, moeten we een overmacht op TL als Lynch krijgen. Dan is het 100% zeker dat jij niet word gelunched.

Het is jammer dat je de wolven als goed benoemd. Je had anders kunnen hinten dat je jager bent. Dan word vanzelf wel de connectie gelegd dat jij een van de wolven gaat neerschieten mocht het zover komen.

JarJarBling

maar is het niet handig voor jullie om een goede speler die verkeerd wijst bij te houden?

bedoel je goed als in alliantie of een sterke speler?

noicreC

Ja, maar niemand heeft benoemd dat jij de wolven verkeerd hebt, dus die informatie heb ik niet. Het enige wat op het wolvenboard bekend is, is wie er momenteel in het Dtopicje op goed staat.

Komt wel goed, we wachten even de avond af.

JarJarBling

Wat ik kan doen is ergens laten vallen bij een wolfje dat men geweer op WW gericht staat. Zo ste ik niet op een wolfje en ben ik nog dteeds veilig voor lunch. (Grote kans dat dit via carnage gaat gebeuren dan)

Of ik ga veranderen naar WW uiteindelijk en zo hopen dat ik minsten 1 dag meer beter veilig ben maar dan gaan de stemmen nog meer op mij gericht zijn.

Ik probeer nu vertrouwen te welken bij carnage. Dus ik debk dat je hem subtiel moeten laten vallen dat ik niet een trait ben ofzo.

noicreC

noicreC

Laten we niet overreageren nog. Dat gaat de situatie juist erger maken. Er is geen reden om te denken dat je daadwerkelijk op de lunchstapel komt. Je bent een optie voor nu. En zolang ze die niet verder chasen, vind ik het prima zo

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 12:19:50Laten we niet overreageren nog. Dat gaat de situatie juist erger maken. Er is geen reden om te denken dat je daadwerkelijk op de lunchstapel komt. Je bent een optie voor nu. En zolang ze die niet verder chasen, vind ik het prima zo

O0

JarJarBling

blijkbaar heeft WW al tegen thelight gezegt dat hij convertie wolf is.

+

mijn vermoede klopt (ale das toch wat light zegt). hij is de WB niet zijn/haar vriend dingetje.

je kunt dit niet te ver versprijden sinds ik dit zo gezegt als enigste weet en als het uitkomt ik er aan hang. maar heb geprobeerd te hinten in mijn laaste post dat hij voor welp liegt.

JarJarBling

zet jij je leugen wolf stem in of is Waterwork een verdronken kalf? beetje dat ik kijk hoe ik ga spelen.

noicreC

Leugenstem waarschijnlijk, ik wacht even af of het zin gaat hebben

noicreC

We moeten komende dagen even hard voor slecht gaan spelen. We kijken even hoe de nacht verloopt, maar ik heb hier een heel naar gevoel bij.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 23 juli 2025, 17:08:19We moeten komende dagen even hard voor slecht gaan spelen. We kijken even hoe de nacht verloopt, maar ik heb hier een heel naar gevoel bij.
We gaan ons best doen, maar denk ook wel dat het best voor jouw is zo min mogelijk openbaar geconnecteerd te geraken met je mede wolfjes. sinds het er inderdaad slecht uit ziet voor hun. vind nu wel eerlijk hun spel niet al te sterk. (miss omdat ik weet wie de wolven zijn.)

maar miss is het niet slecht om als een solo wolfje er voor te proberen gaan met mij en dat we de wolven op hun eentje laten afmatten.

maar ga me proberen zo veel mogelijk te helpen. zonder er aan te branden.

JarJarBling

hou me ook een beetje op de hoogte over hoe het op het wolven board gaat. dat ik me er aan kan schikken