Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Ja precies, goeie. Dat is een goede reden voor de keuze tussen LW en Wesp :)

JarJarBling

Wel blijkbaar had wesp dus meer dan geneog steun om goed te spelen.

JarJarBling

Laat ingrit leven dan kan ze als ketter volgende ronde gelunched worden.

Dus nu gaan voor zoveel mogelijk slachtoffers.

JarJarBling

Thelight is wel op jouw aant graken. Ben beetje aant helpen. Maar wil ook niet te vele lijken dat we gekoppelt te zijn.

noicreC

We hebben nog een volle dag, ben een beetje uitgeput na mijn dag van vandaag, ik ga morgen even dieper erin duiken :)
Probeer maar niet te hard van me af te sturen. Praat hij tegen je achter de schermen?

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  4 augustus 2025, 16:51:13We hebben nog een volle dag, ben een beetje uitgeput na mijn dag van vandaag, ik ga morgen even dieper erin duiken :)
Probeer maar niet te hard van me af te sturen. Praat hij tegen je achter de schermen?

Goh hij was even kort op jouw. Maar mijkt nu niet meer. Achter de schermen ja. Hij weet ook dat we niet meer 3 slechtjes zoeken

noicreC

Okay, we spelen nog 5 tegen 2,5. Dus we moeten hoe dan ook nog twee lynches overleven, en een lunch laten doorgaan.

Hier is het plan:

Komende lynch sturen we op Ingrid. Ik sluit beul op(heb ingrid al twee keer opgesloten, dus die kan niet meer).

Lunch zet ik op Bloodwolf. Die is volgens TL wamster namelijk.

Als BW doodgaat, is TL lijk. Hij is de enige die wist dat BW geen wamster is. Wolven zouden nu geen risico nemen lijkt me.

Als BW overleeft, is de lunch tegengehouden door de slotenmaker: dan is Beul de laatste wolf :)

noicreC

TL zal wel niet meer met mij in overleg gaan nu ik een van de verdachten ben. Dus ik gok dat dit via jou gaat lopen. Denk je dat dit gaat werken? :)

JarJarBling

Maakt er een verschil of we op ingrid gaan of lustige wolf?

Ik denk dat we lustige wolf makkelijker verkocht gaan krijgen namelijk.

Ik ben inderdaad veel met thelight aant praten. En heb het concept van een mogelijke sjamaan in het spel gewerkt.

Sinds de reden dat ze mij als jager dood wouden potensieel een sjamaan had gezien en wiste dat ik er geen was.  En zo dus lustige wolf wouden beschermen.

Daar bij als lustige wolf daadwerkelijk prins is verliest hij zijn stemrecht.

Als hij dus prins is kunnen we daarna wel mikken op ingrid. Dan moet je wel zien dat je iemand vermoord vanacht.

Thelight is een beetje vanalles aan het denken.
* een koppeltje g/s met een sjamaan. (Dus geen moord zou dat meer doelen. Maar dan kun je morgen ingrid niet doden)
* ingrid als ketter toch.
* jij als slechtje
* toch een lijk.

Ik zou mikken op toch een moord deze nacht want dan kunnen we zowel mikken op een lijk spel en een ingrid die ketter is.

JarJarBling

Wacht nee jouw plan is slimmer toch? Had niet goed begrepen.

Het enig probleem is, gaan ze jouw nog vertrouwen met je claim.

Weet jij van wamster? (Want als jij dat weet zou je niet gaan voor hem). Dat is goed.

JarJarBling

Werkt jouw plan als we gaan voor lustigewolf ipv ingrid. Denk dat we die sneller verkocht gaan graken (maar dan is er wel geen dood bij lynch)

JarJarBling

chaos prins zonder stemrecht
bloodwolf weerhamster
beulgemeester weerhamster
lustige wolf Prins
noicrec slotenmaker
ikzelf wijze burger
ingrid priester

Dit zijn dus de rollen van iedereen die nog overblijft. Volgens thelight

JarJarBling

Belangrijk: je moet laten blijken dat je vorige nacjt niet beulemeester opgesloten hebt want anders kun je dat deze nacht niet doen!

Thelight lijkt je nog een beetje te vertrouwen. Eb stede zelf voor beul op te sluiten. Maar denk dat je vorige nacht hel al hebt op gesloten.

noicreC

Ik kom hier vanmiddag even op terug, ook al aan TL vermeld(die wilt weten wie ik welke nacht heb opgesloten). Zit even op werk, dus alleen toegang via mijn mobiel.

Plan moet lukken als we ook op lustigewolf gaan. Zolang ik maar iemand kan opsluiten en die de schuld kan geven :)

Goed bezig kerel! Sjamaan mogen ze prima geloven. Dat gaan ze niet naar een van ons herleiden :)

noicreC

By the by: sjamaan gaat dood als de laatste wolf sterft, dus dat is onmogelijk. Maar dat hoeft TL niet te weten ;)

Lunch is lastig met de potentiƫle wamsters. Beul en BW kunnen het beiden zijn. Ingrid is gegarandeerd lunchable, maar naast dat.. TL zou mijn tweede optie zijn voor een zekere lunch, hoewel hij nog steeds wamster kan zijn die voor de echte WB covered. Beul verdenk ik echt van wamster zijnde, BW, minder. Dus ik zou daarna BW pakken als lunch, daarna Beul. Vanuitgaande dat LW echt lynch word.