Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  5 augustus 2025, 12:06:33By the by: sjamaan gaat dood als de laatste wolf sterft, dus dat is onmogelijk. Maar dat hoeft TL niet te weten ;)

Lunch is lastig met de potentiƫle wamsters. Beul en BW kunnen het beiden zijn. Ingrid is gegarandeerd lunchable, maar naast dat.. TL zou mijn tweede optie zijn voor een zekere lunch, hoewel hij nog steeds wamster kan zijn die voor de echte WB covered. Beul verdenk ik echt van wamster zijnde, BW, minder. Dus ik zou daarna BW pakken als lunch, daarna Beul. Vanuitgaande dat LW echt lynch word.

We denken g/s koppel sjamaan.
Hij duid wel op lustige als lynch te willn. Ik wil niet te vele pushen.
Is dat te doen met je plan?
Kun jij je nacht plan nog doen?
Als we op lustige gaan?

Want eenmaal lustige dood is ben jij de engiste niet bewezen slechtje.

noicreC

Hoe is beul bewezen? Want volgens mij hebben ze geen hard bewijs om te geloven dat hij goed is

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  5 augustus 2025, 12:52:57Hoe is beul bewezen? Want volgens mij hebben ze geen hard bewijs om te geloven dat hij goed is

Niet dus als jij de actie deze nacht van beul kunnen doen. Kunnen we het echt op beul spelen volgende ronde.

We moeten gewoon zien dat jij niet als enigste niet bewezen persoon overblijft.

noicreC

Oof. Nee, ik heb beul wel opgesloten afgelopen nacht. Ingrid ik al twee keer.

Ik kan LW opsluiten.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  5 augustus 2025, 13:36:31Oof. Nee, ik heb beul wel opgesloten afgelopen nacht. Ingrid ik al twee keer.

Ik kan LW opsluiten.

Goed dan zou ik nu iemand moorden die wel dood kan. (Zo ie zo) en dan mikken we morgen op beul verdacht te maken?

noicreC

Dan zou ik voor ingrid gaan, die is 100% zeker lunchable.

Prima, doen we het zo :)

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  5 augustus 2025, 13:51:42Dan zou ik voor ingrid gaan, die is 100% zeker lunchable.

Prima, doen we het zo :)

Ingrit als lunch of lynch ben niet helemaal mee?

JarJarBling

Want ingrit kunnen we later nog zwart maken dus best geen lunch. Maar kies maar zelf wat je wilt.

noicreC

Dan zeg ik TL, maar dat is een mini risico

JarJarBling

Je kunt ook weerhamster targetting en dan kunnen we doen of er geen moord meer plaats vond en dus een goed/slecht koppel dat overleeft.

Goh ik weet niet. Of we doden chaos?

Krijg thelight niet op ingrit als er nog een moord valt deze nacht denk ik volgende ronde the light op ingrid te krijgen.

JarJarBling

Pfff ik weet het ook niet helemaal. Staat wat wankel allemaal. Maar ben erg men best aant doen voor ons teampje

noicreC

Citaat van: JarJarBling op  5 augustus 2025, 15:03:06Je kunt ook weerhamster targetting en dan kunnen we doen of er geen moord meer plaats vond en dus een goed/slecht koppel dat overleeft.

Haha, dat was mijn oorspronkelijke plan met mijn lunch op BW. Vind k nog steeds een prima plan :)

CiteerGoh ik weet niet. Of we doden chaos?

Chaos is geen optie, je haalt geen stemkracht eruit dan, en daar vechten we nu om.

CiteerKrijg thelight niet op ingrit als er nog een moord valt deze nacht denk ik volgende ronde the light op ingrid te krijgen.

Als jij echt een moord wilt, kunnen we op chaos gaan nu. Maar dan moeten we volgende nacht goed gokken tussen BW en TL.

Ik persoonlijk denk dat we het beste nu BW(of TL) kunnen targetten zodat we de ronde erna weten of we hem of TL moeten hebben. Maar ik sta zeker open voor een andere lunch als dat beter werkt :)

JarJarBling

Ik zou deze nacht:
- lynch: lustige wolf
- lunch: chaos

Volgende dag:
- lynch: ingrit
- lunch: the light (of slotenmaker gambit)

Ik ben vrij zeker dat thelight niet liegt tegen mij en dat thelight dis geen wamster is.

Maar ik wil jou idee ook volgen. Ik vind de lunch moeilijk. Ik de k geen lunch betekend dat we ingrid veilig zetten van priester.

JarJarBling

Citaat van: JarJarBling op  5 augustus 2025, 15:14:31Ik zou deze nacht:
- lynch: lustige wolf
- lunch: chaos

Volgende dag:
- lynch: ingrit
- lunch: the light (of slotenmaker gambit)

Ik ben vrij zeker dat thelight niet liegt tegen mij en dat thelight dis geen wamster is.

Maar ik wil jou idee ook volgen. Ik vind de lunch moeilijk. Ik de k geen lunch betekend dat we ingrid veilig zetten van priester.

Ale als er geen lunch is kunnen we ingrit niet zwart maken van ketter te zijn.

JarJarBling

Maar je kon beul nu niet opsluiten toch? Om hem verdacht te maken?