Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Nope. Ook even voor jou, dit is wat ik claim te hebben opgesloten:

Nacht 1: Elias
Nacht 2: TheLight
Nacht 3: Elias
Nacht 4: Ingrid
Nacht 5: Ingrid - mislukt, want was te laat met switchen
Nacht 6: Ingrid
Nacht 7: Beulgemeester
Nacht 8(deze nacht): TheLight - verzoek van TL zelf. Beetje jammer dit. Later hier meer over

Goed. Ik zit weer achter een computer, dus dat tikt weer wat makkelijker. Allereerst, excuses dat ik zo weinig tijd heb de laatste tijd. Ik had niet verwacht dat dit potje nu nog bezig zou zijn, en er zijn plotseling echt heel veel dingen ertussen gekomen wat het voor mij alleen maar lastiger maakt om actief te zijn. Dus mijn excuses!

Maar goed. Even een stapje terug. Dit is wat we weten van de levende personen.

Beulgemeester
Volgens TL is hij Wamster. Ik geloof best wel dat Beulgemeester dit is eigenlijk. Hij word nog steeds openlijk wantrouwt, dus ik zie hem niet als lunchtarget. Wel als lynchtarget natuurlijk. We moeten hem gaan lynchen komende ronde. Dan winnen we.

Bloodwolf
Volgens TL is Bloodwolf Wamster. Ik denk dat dit een indekclaim is om ervoor te zorgen dat we BW niet lunchen. Hij is naar mijn mening geen goede lynch target, maar wel een goede lunch target als we er zeker van willen zijn wie van de twee WB is, wie wamster. Nu TL word opgesloten, vind ik dit geen goede lunch target meer.

Chaosimsystem
Prins, geen stemrecht. Niets over te zeggen.

Ingrid
Priester, maar kan prima ketter zijn. Haar potion op Berrie is verdacht, en de ammunitie die we moeten gaan gebruiken om haar te moorden. Ze is 100% zeker te lunchen, tenzij er nog een beschermende kracht in het spel zit(maar die zit 100% zeker op jou vannacht).

JarJarBling
Hoi, dit ben jij!

LustigeWolf
Ik weet niets van hem, behalve dat hij geen actie heeft. Jij hebt zeker gehoord dat hij Prins is? Het belangrijkste is, dat hij vannacht word gelynched.

NoicreC
Hoi, dit ben ik. Ik ben stout. Maar dat weet de rest nog niet!

TheLight288
Potentieel lijk. Maar momenteel een groot probleem. Een lijk dat zichzelf laat opsluiten zodat hij niet moorden is verdacht. We kunnen dit nog wel omdraaien(hij wilt het 2e slot eruit hebben, en was toch niet van plan om nu al te moorden, maar ik denk niet dat iemand dit gaat geloven).
Probleem is dat TL heeft geclaimed dat HIJ of zijn ZvW Wamster is. Ik verwacht dat, als we moeten kiezen, dat BW de Wamster is, TL WB.

---

We spelen nog met 8 man dus, waarvan eentje geen lynch stem meer heeft. Dus een 5 tegen 2.
We moeten dus, 2 dagen overleven, en in die twee dagen, drie mensen omleggen.

Dat betekent, dat we een lunch kunnen laten falen.

Momenteel zijn dit geschikte lynches:
- LustigeWolf
- Beulgemeester
- Ingrid

De rest gaan we echt niet meer kunnen lynchen.

Qua Lunch, zie ik de kans van slagen als grootste:
- Ingrid
- LustigeWolf
- TheLight
- Bloodwolf
- Beulgemeester

Mijn voorstel, is om naar een spel te spelen, waarin beide TheLight en Bloodwolf overblijven.

Dat betekent dus.
Lynch 1: Lustigewolf
Lunch 1: Ingrid / Bloodwolf(kan TL niet vermoorden, dan val ik door de mand bij Bloodwolf)
Lynch 2: Beulgemeester/Ingrid
Lunch 2: Ingrid / TheLight

De meeste kans lijkt me: eerste lynch niet insturen, of op Bloodwolf insturen als we zeker van willen zijn wie de WB is, wie de wamster(if any).
En dan de 2e lynch hard sturen/Lunch op Ingrid.

Ik neig naar geen lunch insturen haha. Wat denk jij?

JarJarBling

Ik zou bloodwolf pakken bouncht het des te beter. Bouncht het niet dan kunnen we mikken op ingrid nog als ketter kan overblijven. Denk dak light mee heb

noicreC

Eens :)

Overigens: TL kan heel goed neergezet worden als Lijk, mocht BW dood gaan. Hij heeft tegen mij iig gezegd dat BW wamster is. Ik ga ervanuit dat hij dat ook bij meerdere heeft gedaan. Dus - als TL de enigste is die hiervan weet - terwijl er twee priesters zijn die ook lunch kon worden - lijkt mij dat hij de enigste kan zijn die BW heeft vermoord :)

Er is geen andere reden om BW nu te vermoorden namelijk.

We kunnen prima sturen op het hele welp verhaal van nacht 3 mocht dat dan te sprake komen ook. Want, Berber is welp(Of Ingrid is ketter!).

Anyways. Laten we de nacht zo houden. Lynch op LustigeWolf, Lunch op Bloodwolf :)

JarJarBling

Enigste probleem is als tl echt lijk is en jouw probeert te moorden om te chekken of er kan gemoord worden en jij liegt. Of iemand anders moord weet hij dat jij liegt en dus waarschijnlijk wolf bent. Maar dan moeten we eens manier vonden hoe we dat kunnen verklaren of hij versus ons gaat afzetten

Maar komt wel goed!

noicreC

Citaat van: JarJarBling op  5 augustus 2025, 18:50:10Enigste probleem is als tl echt lijk is en jouw probeert te moorden om te chekken of er kan gemoord worden en jij liegt. Of iemand anders moord weet hij dat jij liegt en dus waarschijnlijk wolf bent. Maar dan moeten we eens manier vonden hoe we dat kunnen verklaren of hij versus ons gaat afzetten

Maar komt wel goed!

Als dat gebeurd, heeft hij het goed gespeeld. Ik denk niet dat we hier nog iets tegen kunnen beginnen. Maar dan moet hij wel eerst lijk zijn. Ik betwijfel het sterk.

noicreC

TL vraagt of ik jou bescherm vannacht. Dus.. TL lunch is a possibility. Maar dat kan ook mij weer verdacht maken haha

JarJarBling

Zou he
Citaat van: noicreC op  5 augustus 2025, 19:50:41TL vraagt of ik jou bescherm vannacht. Dus.. TL lunch is a possibility. Maar dat kan ook mij weer verdacht maken haha

Zou het plan behouden is er nog een reden warom er geen moord kan gebeurt worden. Dus zou het plan zo houden. Hou thelight liefst onder men duim voor nu

noicreC

Mooi, dan weten we in ieder geval dat BW echt Wamster is. Lunch staat op TheLight.
Nu is het een kwestie van goed uitspelen. Ingrid of Beul moet nu lynch worden.

Ik ga het uitspelen door te spelen alsof ik de lunch heb tegen gehouden als slotenmaker :)

noicreC

Citaat van: JarJarBling op  5 augustus 2025, 20:06:55Hou thelight liefst onder men duim voor nu

Overigens, als TL je deze ronde blijft geloven, hebben we als paar zowat het hele spel TheLight onder onze duimgehouden ;)

JarJarBling

We moeten het deze ronde nog laten gebeuren. We moeten doelen op ingrid die op mijheeft proberen aan te vallen. Ofzo iets.

Das wak tegen thelight als optie heb gegeven.

Ma heb ook gezegt dat er zo veel opties zijn. Met wamster, slecht/goed, ik die getarget ben.

Dat we eigelijk ni veel meer weten.

noicreC

Dan gaan we hard tegen Ingrid in spelen.

Ik ga nog even een post proberen te maken. Maar dit ziet er niet goed uit voor ons haha

noicreC

Ondertussen ook TL op mij. Ik zie dit somber in haha

JarJarBling

Nee toch?hij beschermt jouw een beetje met te zeggen dat de beveiligde het niet zou weten.

Hij is vooral tussen jouw en beul aant twijfellen.

Dus moegen zien dat ik beul kan zwart maken! Miss kun je me daar mee helpen.

JarJarBling

Thelight is je blijkbaar aant testen. Om te zien hoe ke er op reageerd

noicreC

Laten we het hopen dat het een test is. Ik heb mijn zegje gedaan, nu is het wachten op wat Ingrid zegt.

Wist wel dat ik ergens steekjes zou laten vallen :(