Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Ja wat denk jij hopelijk wesp zolang mogelijk er nog in houden en mij dan laten priesteren. Of gewoon ik die jager vol hou voor de rest van de game.

Ik vermoed dat we voor een geheime grafdelver en lijk spel willen gaan.

Ik ben beetje scheik dat als er enkel nog "goedjes" over blijven en ik wel snel als twijfelgeval ga gezien worden. Dus miss niet slecht idee om mij iemand te laten priesteren voor dat gaat gebeuren. (Maar enkel als het nodig is)

noicreC

Liefst houd ik wesp zo lang mogelijk in leven. Hij vermoed niets denk ik. Maar berber is wel heel wantrouwend. Kan zijn dat hij problemen gaat veroorzaken. Afin. We gaan het wel zien.

Ik denk dat ik jou laat beslissen of je gaat priesteren. Ik vertrouw je, je speelt hartstikke goed nu :)

En ik ben echt even minder betrokken nu. Gelukkig kan dit ook, TL en BW 'gebruiken' mij nu aangezien ik 'bewezen' ben door de missende lunch n2. Maar daardoor is mijn aanwezigheid en acties voor nu voldoende.

noicreC

Ik ga vanavond Beulgemeester 'opsluiten'. Als de lunch mislukt, word Beulgemeester sowieso gezien als laatste wolf. Mocht hij dat niet zijn, kunnen we pushen op TL als mogelijk lijk. Of hij dit nu wel of niet is.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  2 augustus 2025, 15:24:58Ik ga vanavond Beulgemeester 'opsluiten'. Als de lunch mislukt, word Beulgemeester sowieso gezien als laatste wolf. Mocht hij dat niet zijn, kunnen we pushen op TL als mogelijk lijk. Of hij dit nu wel of niet is.
Thelight isgeen lijkdenk ik. Maar kunnen we opzetten. Heb een startje gemaakt

JarJarBling

Sorry ip strand type met booze in men ander handis moeilijk

noicreC

Citaat van: JarJarBling op  2 augustus 2025, 17:17:03Sorry ip strand type met booze in men ander handis moeilijk

Haha lekker! Geniet ervan ;D

en prima!

JarJarBling

Heey,

Kun je anders in je goed groepje opnoemen om mij vannacht "opsluiten" zodat ik nog beter als goed gezien word. Zie dat ik verdacht word gemaakt

De enige andere optie als ik wesp water, en me dus als officieel goed neer zet. Maar dan moet ik al een goede reden hebben om wesp te verdenken. (Wat ik nog niet helemaal heb) maar we kunnen eerst zien waar de stemmen naar toe gaan. Voor we last resort op zetten.

Maar als jij me goed kunt laten over komen met een slotenmaker zet. Zou handig zijn. Heb ook al gesusgeert om door de stalker gezien te worden. (Maar vermoed dat die al zijn acties gespendeert heeft) maar kan niet slecht over komen.

noicreC

Yes, laten we dat proberen :)

Wesp is zojuist genoemd door BW. Dus gebruik die logica om Wesp te priesteren(desnoods met een inne, minne mutte logica, dat je een van de namen gewoon at random hebt gewatert)

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  3 augustus 2025, 09:52:49Yes, laten we dat proberen :)

Wesp is zojuist genoemd door BW. Dus gebruik die logica om Wesp te priesteren(desnoods met een inne, minne mutte logica, dat je een van de namen gewoon at random hebt gewatert)

Wesp heeft ook die command geplaatst van laten we alle g/s slecht koppels vermoorde. Wat ik natuurlijk verdacht vind om heel snel mensen weg te krijgen. En natuurlijk als hij eenwolfje os wilt hij van die 2 veraders af.

Ik ga enkel wateren als ik met meerderheid op het stem forum sta morgen.

Ik heb al men redenering warom ik zo lang verzwegen heb priester te zijn
- bang om fout te gokken en dan ketter te lijken met al de andere priester/ketter acties
- veiligheid van de jager kwam me zeer goed uit.
- angst om verdacht te ging zijn. Omdatik in deze leugen al vast zat.

Heb jij nog redenen warom ik zo lang zou gelogen hebben over jager te zijn?

noicreC

Denk niet dat je al te veel focus moet leggen op het feit dat hij het daarover had.
Ik denk verder dat dit wel voldoende is qua redenen :)
Eventueel dat je denkt dat het een ketter spel is, vooral nadat Ingrid al uitgekomen is.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  3 augustus 2025, 10:27:42Denk niet dat je al te veel focus moet leggen op het feit dat hij het daarover had.
Ik denk verder dat dit wel voldoende is qua redenen :)
Eventueel dat je denkt dat het een ketter spel is, vooral nadat Ingrid al uitgekomen is.

Wat is een ketter spel?

noicreC

Spel met veel ketters(+ extra wolven) en een aantal priesters.

Dit was ook wel een ketter spelletje haha. 2 ketters, 2 priesters. Maar jij weet dat niet, kan net zo goed 3 ketters, 1 priester zijn geweest!

Soms heb je ook beuls-spelletjes. Veel wolven met Ijzeren heijn, en een enkele beul ;D

JarJarBling

Ik vrees dat ik wesp onder de bus ga moeten gooien. Ik zie niet echt een andere uitweg. Zonder als nog een lyncj slachtoffer te zijn.

Kun jij mij zoveel mogelijk redenen door sturen waarom ik wesp kan verdenken van een wolfje te zijn?

noicreC

Afstrepen.
5.   Beulgemeester - Er is iets gebeurd waardoor men niet meer op hem zit. Waarschijnlijk heeft hij zich achter de schermen bewezen.
6.   Bloodwolf - Word al langer vertrouwt, waarschijnlijk met goede reden. je kunt wel bedenken dat dit de ZvW van TL is
8.   Chaosimsystem - Prins
13.   Ingrid - Priester of Ketter. Dus kan niet dood door je water
14.   JarJarBling - Hoi, dit ben jij
16.   LustigeWolf - Dit is dus een optie
18.   NoicreC - Word al langer achter de schermen vertrouwd.
19.   Rampposi - Lijkt nu ook achter de schermen vertrouwd.
20.   TheLight288 - Geen wolf, hoogstens G/S of Lijk(nu kan je dit benoemen, jij word zometeen neergezet als Priester)
22.   Wesp in Glas - Optie

Je mist info, maar die ga je ook niet krijgen gezien men je wantrouwt. Je wilt ook niet gehangen worden. Dus dit iseen simpele 50/50 tussen twee die over blijven. Je gooit een muntje op, en het landt op Munt. Dus Wesp.

Dit is wat ik zou doen. Ik vind Wesp sterk spelen verder, hij laat niet echt steken(pun intended) vallen voor, of achter de schermen.

JarJarBling

Het feit dat ze ook bijden stalker te claimen en bijden berrie hebben geschelt lijkt me ook een mooie binnen kopper voor waarom wesp.

Ik denk dat wesp ook veel verder aant kijken is voor na mijn, meer dan ramposie bv die ook stalker claimt.