Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom Koppel

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:10:05

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

master-guy moet nu niet te opzichtig thelight gaan verdenken of we kunnen nog steeds verdacht voerkomen. heb gezegt dat hij me mag verdenken maar niet te opzichtig moet gaan doen. gewoon in vraag stellen en niet doen of hij van te veel afweet.

noicreC

Ik ben een beetje bang dat dit teveel gaat wankelen, maar we gaan het zien. Hopelijk verpest MG het niet voor ons haha

Wat betreft je claim, als je erbij wilt blijven, blijf erbij. Maar je moet ook bezig zijn met de wolven. Laat 'TL is lijk' niet je hele imago worden, want dan kan je verdacht overkomen :)

JarJarBling

Citaat van: thelight288 op 31 juli 2025, 14:47:14
Citaat van: JarJarBling op 31 juli 2025, 13:56:41Voor mijn stem momenteel ben ik raad bij Thelight komen vragen.

sinds beertje gistere de sprong is ontlopen en men stem toch op beertje stond gaat mijn stem momenteel weer naar beertje. beetje zelfde redenen als vorige ronde, plus dat het ineens snel van hun is weggehaalt door de chaos (ha lettelrijk en figuurlijk) en is ook de naam dat wat voorbij ging met men gesprekken.

Maar nu laat je lijken dat ik beertje heb gezegd? Ik heb juist over hem gezegd dat ik hem eerder goed verwacht maar mogelijk koppel met beulgemeester. Ik noemde vooral aint, beulgemeester, lustige wolf, Berrie.

Wesp en ramp ben ik vergeten te noemen die zie ik mogelijk wolf zijn maar zou ik niet direct op stemmen nu. Berrie ook dus vooral hulpje maar als ik niks zekerder heb dan toch berrie

okaay verdacht: ik krijg op het antwoord op wie wil je zitten voor Lynch. zegt hij: ik heb men twijfels over Beertje, ik stem dus op beertje en krijg ik dit weer.

Maar dit is dus perfect amunitie voer om tegen berrie aan te wijzen dat grote kans Thelight met berrie welp roddel is gestart. (ze zet me aan om op berrie te stemmen)

JarJarBling

heey, wil je dat ik tegen berber zeg dat ik jager ben en men pistool op hem heb staan. ter bescherming van de Wolven. (beetje bang na wesp zijn uitspraak)

ik heb dit ook met thelight besproken dat ik dit ga doen.

P.S.: was dus wel opzettelijk om thelight onder de bus te gooien en te laten blijken dat mijn stem ging door thelight. zodat we hem makkelijker kunnen framen later. maar dit heb ik "goed" gepraat met thelight en leek het me vergeven te zijn.

JarJarBling

Het gevreesde welp verhaal is dus hier:

Wat we kunnen gebruiken:
- we hebben dit al besproken dus wel vreemd dat dit 2 dagen later word op gehaalt na ik aangeef weg te zijn en minder te kaan posten.
- dit ineens terug te spraken komt na ik op beertje en zijn benoemde waarschijnlijke lover stem

Ik heb thelight voor hulp gevraagt en hij lijkt niet op mij te willen stemmen aegt hij. Dus hooelijk kunnen we dit tegen hel gebruiken.

We moeten wel een manier om wesp weg te krijgen want we willen niet dat hij gaat verdenken binnen het wolven team. 

noicreC

Excuus, erg druk gehad. Zal na de nacht nog even indept reageren, maar heb het extreem druk(en helaas ook komende tijd)

JarJarBling

Je moet vooral laten weten hoe het bij de wolven gaat tegen mij. Ik heb laten vallen bij berber dat men geweer op hem staat.

Hopelijk help het mij wat van lunch en lynch te houden.

noicreC

Ik las het. Helaas hielp het niet, Berber wilde je daardoor juist gaan lunchen. Maar dat idee is niet doorgezet. Je raakt je geloofwaardigheid een beetje kwijt geloof ik. Dus misschien niet al teveel pushen naar de wolven toe dat je jager bent haha

Ben heel weinig actief geweest dit speldag. Zie dat beertje het een en ander aan het linken is, maar niemand volgt haar gelukkig. Dus ik denk dat we nog veilig zijn.

AGR eruit is heel naar. Maar het is niet het einde.

Helaas nog eventjes weinig actief komende dagen ook. Plotseling erg druk geworden allemaal. Ik zal mijn best doen om nog hier en daar in te loggen, maar ik zal even flink minder actief zijn achter de schermen.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 31 juli 2025, 21:06:09Ik las het. Helaas hielp het niet, Berber wilde je daardoor juist gaan lunchen. Maar dat idee is niet doorgezet. Je raakt je geloofwaardigheid een beetje kwijt geloof ik. Dus misschien niet al teveel pushen naar de wolven toe dat je jager bent haha

Ben heel weinig actief geweest dit speldag. Zie dat beertje het een en ander aan het linken is, maar niemand volgt haar gelukkig. Dus ik denk dat we nog veilig zijn.

AGR eruit is heel naar. Maar het is niet het einde.

Helaas nog eventjes weinig actief komende dagen ook. Plotseling erg druk geworden allemaal. Ik zal mijn best doen om nog hier en daar in te loggen, maar ik zal even flink minder actief zijn achter de schermen.

We moeten gaan denken of we mijn priester ability willen gaan gebruiken sinds er nig na berber 1tje over blijft dat ik kan priesteren. En of we deze bevestiging van mij een slim plan is of niet

noicreC

Hm, de vraag is alleen: gaan we het daarna nog overleven? Ik denk dat berber lynch unavoidable is. Als jij daarna word verdacht, kunnen we alles op alles gooien om je als priester uit te laten komen. Maar dan moet je ook je jager claims goed praten. Want dat ligt er nu overal heel dik op.

Beulgemeester word nog veelal verdacht.
Ingrid als ketter is nog mogelijk.
TheLight als Lijk is nog mogelijk.

Drie potentiele lynches momenteel. Als de lunches goed staan maken we nog zeker wel kans.

noicreC

Ik hoor in ieder geval niets meer over je achter de schermen voor nu. Dus dat is weer positief

JarJarBling

Citaat van: noicreC op 31 juli 2025, 22:13:19Ik hoor in ieder geval niets meer over je achter de schermen voor nu. Dus dat is weer positief

Klinkt goed. Vind goed dat we goed bezig zijn. Het gaat moeilijk worden om de heel goede kwijt te spelen denk ik. Zoals thelight

noicreC

Thelight heeft me afgelopen nacht Ingrid laten opsluiten. Komende nacht lynchen we berber, sluit ik buelgemeester op.

Hij verwacht dat beul en berber de laatste twee wolven zijn. Dus dan kan ik verdacht overkomen.

Lunch stuur ik op beertje.

JarJarBling

Citaat van: noicreC op  1 augustus 2025, 08:54:42Thelight heeft me afgelopen nacht Ingrid laten opsluiten. Komende nacht lynchen we berber, sluit ik buelgemeester op.

Hij verwacht dat beul en berber de laatste twee wolven zijn. Dus dan kan ik verdacht overkomen.

Lunch stuur ik op beertje.

Wie zijn de echte wolven die nog over blijven jij, berber en wesp? (Waarvan enkel jij en berber die nog te proesteren zijn?

noicreC

Wesp is leugenwolf, dus ook priesterbaar. Maar idd, alleen wij drieën nog