Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

(Mag je uberhaupt nu al beulen?)

Falsifica

Gelieve geen rollen aan Elias te sturen! Hij mag nu wel bewezen zijn, we zijn met veel spelers en is ideale conversie target nu voor een eventuele conversiewolf.

Dus svp vooral voor de nieuwe spelers, let op met wie je in vertrouwen neemt!

Overigens, ongeacht de rol van adriaan, ik sta niet achter dag 1 beulen. Mijn stem blijft lekker op Fannie staan.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Elias, vertel mij eens waarom je beulde! Je draait al langer mee hier.

Ik als mede neutraal ben namelijk absoluut niet blij hiermee. Sterker nog, ik ben behoorlijk gefrustreerd door je actie.  :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Waar gaat dit over  :-\

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Beulgemeester

Citaat van: Falsifica op 20 juli 2025, 12:23:10Gelieve geen rollen aan Elias te sturen! Hij mag nu wel bewezen zijn, we zijn met veel spelers en is ideale conversie target nu voor een eventuele conversiewolf.

Dus svp vooral voor de nieuwe spelers, let op met wie je in vertrouwen neemt!

Overigens, ongeacht de rol van adriaan, ik sta niet achter dag 1 beulen. Mijn stem blijft lekker op Fannie staan.

Aan welke voorwaarden moet een speler voldoen voor jou om wel het advies te geven informatie met diegene te delen?

Wesp in Glas

Even serieus hoor...

Waarom moeten we na die beulactie nu nóg een hele dag wachten op een totaal nietszeggende burgemeesterronde? We weten nu toch dat de stemming grotendeels gebaseerd was op chaos, en nu gaan we vrolijk door alsof er niks gebeurd is?

Ik vind het echt gek dat we straks drie dagen verder zijn voordat we überhaupt weten wie de burgemeester wordt. Zelfs met een beulactie tussendoor zou je denken dat het tempo dan juist wat omhoog gaat, maar nee hoor — we hobbelen gewoon door alsof tijd geen rol speelt.

Beetje zonde van de vaart in het spel, toch?

Groetjes,
Kris Kraslot
(Heeft z'n bloemetjes al gesorteerd, nu de stemmen nog)

Falsifica

Wesp: klopt. Maar zo zijn de regels. Normaal gesproken wordt er ook NOOIT random gebeult speldag 0.

Vandaar dat ik ook uitleg wil hebben van elias voor deze actie.  :"(

- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Dit snap ik niet een slaat totaal nergens op, nu zijn we een neutraatltje kwijt die sowieso voor goed had gekozen waar in hemelsnaam slaat dit op Elias

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op 20 juli 2025, 12:37:18Wesp: klopt. Maar zo zijn de regels. Normaal gesproken wordt er ook NOOIT random gebeult speldag 0.

Vandaar dat ik ook uitleg wil hebben van elias voor deze actie.  :

Ja precies dit. Ik zit ook met opgetrokken wenkbrauwen te kijken naar die, op het eerste oog, nogal random beulactie op Adriaan.

Regels zijn regels, prima — maar dan wil ik juist weten waarom Elias dacht dat dit ineens een goed idee was. Zeker op speldag 0, waar normaal niemand ook maar durft te niezen zonder dat er paniek uitbreekt.

Dus ja, ik ben ook benieuwd naar die uitleg. Kom maar op, Elias.

LustigeWolf

Adriaan de Heks. Geen enkel woord gezegd, geen enkele indruk achtergelaten, behalve dan die 'verrassende' stilte. En nu dus exit, dankzij Elias' hamer.

Ik moet zeggen, als dit de standaard is waarop gebeuld wordt, dan teken ik ervoor. Stilte mag dan goud zijn, maar in dit spel is het gewoon verdacht, saai en irritant.

En dan ook nog een neutrale rol? Eén die dingen kan verpesten zonder ooit iets bij te dragen? Laten we vooral niet treuren om deze verliespost.

Elias krijgt wat mij betreft een stempel van "durval". Dat is al meer dan velen hier, die liever hun vingers warm houden aan buiten-het-spel gewauwel. Misschien toch maar goed dat ik op hem heb gestemd als burgemeester.

HenkPatat

Bassie zit vol kattenkwaad en Adriaan is acrobaat correctie Adriaan was Heks.

Goed bezig Elias ik vertrouw je.

Wesp in Glas

Citaat van: Waterwork op 20 juli 2025, 12:40:11Dit snap ik niet een slaat totaal nergens op, nu zijn we een neutraatltje kwijt die sowieso voor goed had gekozen waar in hemelsnaam slaat dit op Elias

Hoe weet jij nou weer dat Adriaan voor goed had gekozen?

Falsifica

Je weet niet of Adriaan een reden had niks te zeggen.

En van alle neutrale rollen is de Heks toch wel de handigste.
Lustigewolf, ik ga op jou stemmen voor de aankomende lynch denk ik zo. XD  Thanks voor deze wolverige post.
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Ook ik ben benieuwd naar de uitleg. Vind het een heel bijzondere actie en ben ook niet blij dat de DL nu verschoven wordt. Dát haalt pas echt de vaart uit het spel.

De mensen die dit goedkeuren vind ik ook bijzonder. "Goed bezig Elias, ik vertrouw je"? Dit is dus niet persé iets goeds. Aangezien Adriaan voor goed had kunnen kiezen. De DL duren 48 uur, dat heeft als reden dat iedereen, ook als het even druk is, kans heeft om te reageren. Dus beulen vanwege inactiviteit, zoals iemand hierboven suggereert is, wat mij betreft zeer ongewenst...

HenkPatat

Citaat van: Falsifica op 20 juli 2025, 12:43:51Je weet niet of Adriaan een reden had niks te zeggen.

En van alle neutrale rollen is de Heks toch wel de handigste.
Lustigewolf, ik ga op jou stemmen voor de aankomende lynch denk ik zo. XD  Thanks voor deze wolverige post.

Ik ben nieuw hier op het forum maar ik heb eerder weerwolven gespeeld.

Jij zei dat je pyromaan bent maar je praat alsof je een wolf bent. Mijn stem gaat naar jou voor de lynch.

Hoop dat onze bewezen Elias burgemeester wordt en de goede doorslaggevende stem geeft om jou te lynchen.