Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Aintgot, we spelen basis verdeling. Er is maar een soort welp dit spel, als die erin zit.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Citaat van: Falsifica op 19 juli 2025, 21:09:56Aintgot, we spelen basis verdeling. Er is maar een soort welp dit spel, als die erin zit.
Oh, sorry, je hebt helemaal gelijk!

Thelight288

Niet onze nieuwe speler gaan verwarren he

Wesp in Glas

Citaat van: thelight288 op 19 juli 2025, 21:12:21Niet onze nieuwe speler gaan verwarren he
Ik ben helemaal in de war nu

Beertje

Citaat van: Wesp in Glas op 19 juli 2025, 21:15:16
Citaat van: thelight288 op 19 juli 2025, 21:12:21Niet onze nieuwe speler gaan verwarren he
Ik ben helemaal in de war nu
Ik ben in de war geboren
I love Elias

LustigeWolf

Citaat van: CarnageRazor op 19 juli 2025, 19:18:04
Citaat van: Waterwork op 19 juli 2025, 17:12:54
Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 17:07:44
Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 17:03:48Ohja master-guy krijgt pluspuntjes voor z'n posts tot zover.

Hij krijgt ook direct mijn BM-stem daarvoor :)

Wolfse post
en hoezo is dit wolfs

Koppelvibes
Citaat van: Wesp in Glas op 19 juli 2025, 17:16:14Ik dacht eerlijk gezegd dat we bezig waren met het kiezen van een burgemeester, en niet met een spontane klopjacht op basis van losse vermoedens en "hoe iemand vorige potjes speelde". Dat zegt écht helemaal niks over dit potje.

Laten we even normaal doen, mensen. We zijn nog maar net begonnen en iedereen lijkt al in paniekmodus te zitten.

Mocht je trouwens wél iets kwijt willen over je rol — mijn inbox staat open. Voel je vrij om te claimen als je dat wilt. Alles op z'n tijd, maar laten we het wel een béétje rustig en logisch houden, ja?

Groetjes,
Kris Kraslot
(Bloemschikker. Burgervriend. Bovenal: kalm.)

Wat random tekst in chatGPT smijten en die toffe AI veel te vrolijke, veel te dik gesmeerde smurrie laten schrijven. Wekt bij mij ook niet echt veel vertrouwen op.

Op basis van vorig rondje iemand belonen vind ik dus prima op deze moment.

Ben een beetje geprikkeld van deze eerste speldag. Moet de 5G zijn.

Even serieus:
Wesp in Glas was zowat de eerste die pleitte voor inhoud boven stemming. Daar wil ik er nog wel tien van in dit dorp. En of dat door AI komt of een ochtendwandeling bij zonsopgang boeit dan niet zo.

Dus ja, ik snap je 5G-frustratie. Maar misschien moet je je modem een keer rebooten, dan komt de nuance ook weer terug.

Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 19:50:14De BM-stemming vind hier vaak plaats op basis van een reden die buiten het spel zelf staat.

Ah, daar is de traditionele "buiten-het-spel-analyse" weer. Goeie reminder dat ik niet op een spel klik om een meta-script af te draaien maar om mensen op hun gedrag in dit spel te beoordelen. Anders kunnen we volgende keer beter een lijst maken met alle familieleden, buurmannen, feestgangers en een dobbelsteen rollen. Besparen we weer 48 uur mee.

Anyway, ik hoop dat de mensen die nog niks gezegd hebben snel van zich laten horen

Falsifica

Maar wat maakt Fannie nu al onbetrouwbaar dan voor jullie?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: LustigeWolf op 19 juli 2025, 21:21:59
Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 17:03:48Ohja master-guy krijgt pluspuntjes voor z'n posts tot zover.

Wolfse post
en hoezo is dit wolfs

Koppelvibes
Citaat van: Wesp in Glas op 19 juli 2025, 17:16:14Ik dacht eerlijk gezegd dat we bezig waren met het kiezen van een burgemeester, en niet met een spontane klopjacht op basis van losse vermoedens en "hoe iemand vorige potjes speelde". Dat zegt écht helemaal niks over dit potje.

Laten we even normaal doen, mensen. We zijn nog maar net begonnen en iedereen lijkt al in paniekmodus te zitten.

Mocht je trouwens wél iets kwijt willen over je rol — mijn inbox staat open. Voel je vrij om te claimen als je dat wilt. Alles op z'n tijd, maar laten we het wel een béétje rustig en logisch houden, ja?

Groetjes,
Kris Kraslot

Wat random tekst in chatGPT smijten en die toffe AI veel te vrolijke, veel te dik gesmeerde smurrie laten schrijven. Wekt bij mij ook niet echt veel vertrouwen op.

Even serieus:
Wesp in Glas was zowat de eerste die pleitte voor inhoud boven stemming. Daar wil ik er nog wel tien van in dit dorp. En of dat door AI komt of een ochtendwandeling bij zonsopgang boeit dan niet zo.

Dus ja, ik snap je 5G-frustratie. Maar misschien moet je je modem een keer rebooten, dan komt de nuance ook weer terug.

Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 19:50:14De BM-stemming vind hier vaak plaats op basis van een reden die buiten het spel zelf staat.

Ah, daar is de traditionele "buiten-het-spel-analyse" weer. Goeie reminder dat ik niet op een spel klik om een meta-script af te draaien maar om mensen op hun gedrag in dit spel te beoordelen. Anders kunnen we volgende keer beter een lijst maken met alle familieleden, buurmannen, feestgangers en een dobbelsteen rollen. Besparen we weer 48 uur mee.

Anyway, ik hoop dat de mensen die nog niks gezegd hebben snel van zich laten horen

Citaat van: LustigeWolf op 19 juli 2025, 21:21:59

Wolfse post
en hoezo is dit wolfs

Koppelvibes

Groetjes,
Kris Kraslot

Even serieus:

Dus een AI script met telkens dezelfde inhoudelijke content vond je oké,

Maar een speler belonen omdat die in een goede flow zit niet?

Wat ben jij een micromanager zeg. Nondeju.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

fannieklm

Jongens, laten we ons nu niet allemaal op o ze testosteron laten testen. Dit is een bm stemming, geen wedstrijd wie de langste heeft. Gelukkig maar anders zou ik niet winnen....

Oude, terugkomende en nieuwe spelers spelen mogelijk net even anders dan je mogelijk gewend bent. Is dit slecht, nee. Moet je daar mogelijk even aan wennen, vast wel.

Laten we er aub voor waken dat het geen hullie/zullie spelletje wordt. Maar laten we de toenadering zoeken en er een pracht spel van maken!

*Fannie out*

Aintgotrhythm

Citaat van: fannieklm op 20 juli 2025, 00:18:12Jongens, laten we ons nu niet allemaal op o ze testosteron laten testen. Dit is een bm stemming, geen wedstrijd wie de langste heeft. Gelukkig maar anders zou ik niet winnen....

Oude, terugkomende en nieuwe spelers spelen mogelijk net even anders dan je mogelijk gewend bent. Is dit slecht, nee. Moet je daar mogelijk even aan wennen, vast wel.

Laten we er aub voor waken dat het geen hullie/zullie spelletje wordt. Maar laten we de toenadering zoeken en er een pracht spel van maken!

*Fannie out*

Je snapt dat dit alleen maar meer reden is om op je te stemmem voor BM toch? Haha je hebt hem verdiend, bij deze :)

Ingrid1234

In mijn *checkt kalender* bijna 1 jaar 👶op dit forum heb ik dit nog nooit meegemaakt, wat een puinzooi is het dt al op dag 0. Ik ben volledig overprikkeld  :o 

De dringende tonen van sommige betogen voor burgemeester spreken mij zoals velen wat minder aan dus daar gaat mijn stem niet heen.

En om eerlijk te zijn vind ik niks mis met het belonen van een sterk spel door in het spel erna een plusje op bm aan die speler te geven. Dat, in combinatie met de boodschap van haar post verdient in mijn ogen zeker mijn stem.

Mocht je me van gedachten willen veranderen staan mijn dm en whatsapp voor je open.😘

JarJarBling

Heey mijn lieverds,

ik wil eerst en vooral al bedanken voor al die berichtjes! Er was 1 iemand, (die liever anoniem wou blijven.) die me best grondig heeft overtuigt van men stem op berber te zetten. (niet dat dit nu het grote verschil gaat maken.)

maar ben je 1 van de gene die me nog niet heeft gestuurd en wil je dat nog steeds! kan natuurlijk altijd. ik ben zeer makkelijk beïnvloedbaar. (wel een drukke agenda vandaag, dus hopelijk zie ik jullie verleiding op tijd).

veel liefst,
jullie kleine dondersteen,
Jarne.

Master-Guy

Blijft helaas wel wat stilletjes vandaag, denk dat de meeste al hebben gezegd wat ze wilden zeggen.

Citaat van: JarJarBling op 20 juli 2025, 08:38:41Heey mijn lieverds,

ik wil eerst en vooral al bedanken voor al die berichtjes! Er was 1 iemand, (die liever anoniem wou blijven.) die me best grondig heeft overtuigt van men stem op berber te zetten. (niet dat dit nu het grote verschil gaat maken.)

maar ben je 1 van de gene die me nog niet heeft gestuurd en wil je dat nog steeds! kan natuurlijk altijd. ik ben zeer makkelijk beïnvloedbaar. (wel een drukke agenda vandaag, dus hopelijk zie ik jullie verleiding op tijd).

veel liefst,
jullie kleine dondersteen,
Jarne.

JarJar, weet niet of je echt zoveel berichtjes hebt gehad, en als het er al zo veel zijn of het dan ook van zoveel verschillende spelers afkomt, maar als je al zoveel informatie hebt vind ik het bijzonder dat je nog niet meer hebt gezegd daarover, al is het maar of je bronnen elkaars informatie bevestigen of niet.

Master-Guy

Ervanuitgaande dat Elias niet zometeen sterft voor spelbederf, is hij dus blijkbaar de Beul. Dit zou zomaar een belangrijke actie kunnen zijn, maar is ook een enorm risico. Zou er een welp zijn, weten we nu zo goed als zeker dat deze opgroeit..

En eerlijk is eerlijk, dan zit ik er dus blijkbaar naast met mijn verdenkingen.. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen

Falsifica

Master guy, even wachten op de uitslag, daarna discussiëren we verder!  ;)
- Captain Jack Sparrow