Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Beertje

Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 17:03:48Ohja master-guy krijgt pluspuntjes voor z'n posts tot zover.

Hij krijgt ook direct mijn BM-stem daarvoor :)

Wolfse post
I love Elias

Beulgemeester

Er zijn hier echt ziek goede spelers, gewoon al wolven gevonden in de nietszeggende spam van de burgermeesterronde. Ik kan niet wachten om de rest van de rondes te spelen.

LustigeWolf

Citaat van: Rampposi op 19 juli 2025, 16:57:41
Citaat van: Chaosimsystem_ op 19 juli 2025, 16:17:19Ik stem op Fannie  O0
En waarom?
Dat je op fannie stemt kunnen we zien. De waarom, daar draait het om.

Anyhow, ik zie veel verschillende speelstijlen dus dat wordt even op- en aanpassen. Al met al een actieve eerste paar uren daar houd ik van.

Ik hoef geen BM te worden.

Dit is nietszeggende post #1 van Rampposi.

Nou kijk, dit is dus een voorbeeld van een goed onderbouwde post. Inhoudelijk? Nee joh. Maar vergeleken met de helft van de schreeuwers hier is dit haast een essay. Hulde.

En over Beertje: dat hij bipolair lijkt in z'n mening, daar kan de jongen ook niks aan doen. Maar dat sommigen daar meteen een volledige wolvenvacht overheen hangen, vind ik op z'n zachtst gezegd ambitieus. Zeker in een fase waarin niemand iets weet behalve wat losse onderbuikgevoelens en een hoop scoringsdrang.

Laten we vooral doorgaan met onderbouwen in plaats van losse flodders schieten

Waterwork

Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 17:07:44
Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 17:03:48Ohja master-guy krijgt pluspuntjes voor z'n posts tot zover.

Wolfse post
en hoezo is dit wolfs

EliasTheBest

CiteerHebben we hier de eerste twee wolfjes te pakkene?

Nee maximaal 1

Het discussie topic is wel lekker actief, mis nog wel wat mensen. Vind wel grappig dat we na een paar uur wolven gaan aanwijzen terwijl het doel van deze dag een capabele burgemeester moeten aanwijzen. Blijkbaar komt het neer op wie de langste frikandel kan doorslikken of wie het meest confetti kan opsnuiven ipv dat we een goede actieve burgemeester kiezen die ons naar de overwinning gaat leiden.

Wesp in Glas

Ik dacht eerlijk gezegd dat we bezig waren met het kiezen van een burgemeester, en niet met een spontane klopjacht op basis van losse vermoedens en "hoe iemand vorige potjes speelde". Dat zegt écht helemaal niks over dit potje.

Laten we even normaal doen, mensen. We zijn nog maar net begonnen en iedereen lijkt al in paniekmodus te zitten.

Mocht je trouwens wél iets kwijt willen over je rol — mijn inbox staat open. Voel je vrij om te claimen als je dat wilt. Alles op z'n tijd, maar laten we het wel een béétje rustig en logisch houden, ja?

Groetjes,
Kris Kraslot
(Bloemschikker. Burgervriend. Bovenal: kalm.)

Beertje

Citaat van: Waterwork op 19 juli 2025, 17:12:54

Wolfse post
en hoezo is dit wolfs

Op basis van een aantal nietszeggende posts rijdt iemand een tunnel in, roept algemeen dat hethij
I love Elias

Beertje

Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 17:27:54

Wolfse post
en hoezo is dit wolfs

Op basis van een aantal nietszeggende posts rijdt iemand een tunnel in, roept algemeen dat hethij

Iets te vroeg enter

Hij twee wolven te pakken heeft en krijgt daarom een BM stem.

Lijkt ook een team van twee met deze redenatie.

Hebben we hier twee wolven te pakken die een goede insluiten en verdacht maken hier?
I love Elias

CarnageRazor

Wolfse post
en hoezo is dit wolfs

Koppelvibes
Citaat van: Wesp in Glas op 19 juli 2025, 17:16:14Ik dacht eerlijk gezegd dat we bezig waren met het kiezen van een burgemeester, en niet met een spontane klopjacht op basis van losse vermoedens en "hoe iemand vorige potjes speelde". Dat zegt écht helemaal niks over dit potje.

Laten we even normaal doen, mensen. We zijn nog maar net begonnen en iedereen lijkt al in paniekmodus te zitten.

Mocht je trouwens wél iets kwijt willen over je rol — mijn inbox staat open. Voel je vrij om te claimen als je dat wilt. Alles op z'n tijd, maar laten we het wel een béétje rustig en logisch houden, ja?

Groetjes,
Kris Kraslot
(Bloemschikker. Burgervriend. Bovenal: kalm.)

Wat random tekst in chatGPT smijten en die toffe AI veel te vrolijke, veel te dik gesmeerde smurrie laten schrijven. Wekt bij mij ook niet echt veel vertrouwen op.

Op basis van vorig rondje iemand belonen vind ik dus prima op deze moment.

Ben een beetje geprikkeld van deze eerste speldag. Moet de 5G zijn.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

JarJarBling

Dag lieve schatteboutjes van mij,

Hier jullie lieve Vlaamse jongeheer Jarne. Ik wil het alvast heel duidelijk maken op mij stemmen hoeft absoluut niet. ik zou het eens niet graag hebben dat burgemeesterschap. al die druk op je en het oplettendheid is niets voor mij.

Voor de rest ken ik jullie helemaal niet zo goed dus laat ik me zeer graag beïnvloeden op wie ik moet stemmen. je mag me gerust een persoonlijk berichtje sturen wie jij denkt mijn stem verdient. Maar dat doe je wel voor een ander, me proberen overtuigen van jezelf vind ik een beetje te simpel. Wie denk jij dat er goed is voor mijn stem. Laat het me zeker weten.

of wil je me nog van veel meer te laten weten staan mijn persoonlijk bericht deurtje altijd open voor je.
ik hoef niet perse in een team te belanden en speel het graag met de flow. dus wie weet wat kunnen we nog allemaal beramen.

Veel lieft van je vriendelijke boze wol.... nee wacht das geen slim idee.
Van je vriednelijke betrouwbare onderbuur,
jarne!
  :D  :D

Aintgotrhythm

Wat staat er een hoop bullshit in dit topic zeg, ik heb alles gelezen en nu de neiging om mijn ogen uit te wassen met zeep. Degene met de beste overtuigingskracht in privé krijgt mijn stem. Is er niemand die zich meldt, dan gaat ook mijn stem naar Fannie vanwege het vorige potje. Mijn stem gaat, puur uit principe, niet naar Elias. Ik ga niet zo goed op deze mate van dominantie, zeker niet in een potje weerwolven :)

BloodWolf14

Jullie doen alsof de BM veel te belangrijk gevonden wordt.

Laat ik even de situatie van dit forum kort schetsen voor de nieuwe namen voor mij:
De BM-stemming vind hier vaak plaats op basis van een reden die buiten het spel zelf staat. De spellen hier zijn vaak gevuld met een groot aantal speciale rollen en de kans dat een BM wordt gecontroleerd is dan ook vaak groot.

Wolven zullen vaak wel zeggen dat ze BM willen worden, maar niet op een medewolf stemmen, tenzij deze een handige rol daarvoor heeft óf veel goedjes al een stem daar hebben geplaatst.

Aangezien we met de basisrollenlijst spelen valt optie 1 hierin al af. Dus BM-stemmen zullen, in het algemeen, waarschijnlijker naar goedjes dan naar slechtjes gaan.

Deze speldag wordt daarom ook veel minder hard gewerkt aan het vinden van wolven. Dank dat jullie dit wel graag doen. Dat mis ik normaal namelijk ;)

Beertjes post was puur wolfs zoals ik in mijn eerdere post al heb uitgelegd. Betekent dit dat Beertje nu al wolf is? Geen idee. Dat merk ik komende speldag wel. Misschien dat hij/zij het spelgedrag verbetert en ik van mening verander.

Master-Guy heeft ongeveer dezelfde redenatie en durft nu al op twee mensen te klappen voordat we uberhaupt al een nacht hebben gehad. Geeft mij indruk van een goedje dat het spel probeert te starten.

Niets mis met nu al verdenkingen hebben.

BloodWolf14

Also: Er zijn nog 7? spelers die niet gereageerd hebben tot zover. Dat is ongeveer een derde van de deelnemers.

Nu al alle wolven vinden gaat niet lukken, maar dat betekent niet dat we niet op wolvenjacht mogen gaan al?

Zuna

Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 19:50:14Jullie doen alsof de BM veel te belangrijk gevonden wordt.

Laat ik even de situatie van dit forum kort schetsen voor de nieuwe namen voor mij:
De BM-stemming vind hier vaak plaats op basis van een reden die buiten het spel zelf staat. De spellen hier zijn vaak gevuld met een groot aantal speciale rollen en de kans dat een BM wordt gecontroleerd is dan ook vaak groot.

Wolven zullen vaak wel zeggen dat ze BM willen worden, maar niet op een medewolf stemmen, tenzij deze een handige rol daarvoor heeft óf veel goedjes al een stem daar hebben geplaatst.

Aangezien we met de basisrollenlijst spelen valt optie 1 hierin al af. Dus BM-stemmen zullen, in het algemeen, waarschijnlijker naar goedjes dan naar slechtjes gaan.

Deze speldag wordt daarom ook veel minder hard gewerkt aan het vinden van wolven. Dank dat jullie dit wel graag doen. Dat mis ik normaal namelijk ;)

Beertjes post was puur wolfs zoals ik in mijn eerdere post al heb uitgelegd. Betekent dit dat Beertje nu al wolf is? Geen idee. Dat merk ik komende speldag wel. Misschien dat hij/zij het spelgedrag verbetert en ik van mening verander.

Master-Guy heeft ongeveer dezelfde redenatie en durft nu al op twee mensen te klappen voordat we uberhaupt al een nacht hebben gehad. Geeft mij indruk van een goedje dat het spel probeert te starten.

Dankjewel voor de uitleg over hoe de BM kiezen op dit forum gaat! Lijkt mij slim om dat gewoon iemand eruit te pikken en die BM te maken. Wellicht juist iemand die het niet wil?

Behalve altijd snel wolvenmaal worden zie ik niet zoveel nadeel in BM zijn. (IRL ALTIJD word ik opgegeten als ik BM wordt).

Wat mij opvalt:
- Sommige mensen zijn erg op de achtergrond/ in het midden zonder ogen op hen. Dat is verdachter dan keihard brullen
- Alhoewel, het is dag 0 en als iemand bekend staat op heel erg aanwezig zijn dan zal die dat doen of hij of zij nou wolf is of niet. Ik zal dus op latere dagen wel aanhoren of iets normaal is of niet voor iemand, ik ken jullie allemaal niet, of ik wacht op de analyse van Master-Guy

Op wie ga ik dan stemmen? Ik denk dat ik een goede vibe krijg bij Bloodwolf & Master-Guy. Gezien Bloodwolf op Master-Guy stemt en dat die van de twee prima personen op mijn lijst de meeste stemmen heeft, maakt het voor mij wel het meest logisch om mee te gaan en te stemmen op Master-Guy. Kans het grootst dat iemand die goed overkomt de BM rol krijgt.

En EliasTheBest moet zich misschien even bewust maken van de rol 'Welp' die ik in de basisrollenlijst zag. Die wordt wolf als hij de rol van een speler raadt. Is Elias een Welp? Nee, te opzichtig. Maar ik zou uitkijken met over je rol dingen loslaten bij mensen!
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Aintgotrhythm

Citaat van: Zuna op 19 juli 2025, 20:29:33
Citaat van: BloodWolf14 op 19 juli 2025, 19:50:14Jullie doen alsof de BM veel te belangrijk gevonden wordt.

Dankjewel voor de uitleg over hoe de BM kiezen op dit forum gaat! Lijkt mij slim om dat gewoon iemand eruit te pikken en die BM te maken. Wellicht juist iemand die het niet wil?

Behalve altijd snel wolvenmaal worden zie ik niet zoveel nadeel in BM zijn. (IRL ALTIJD word ik opgegeten als ik BM wordt).

Wat mij opvalt:
- Sommige mensen zijn erg op de achtergrond/ in het midden zonder ogen op hen. Dat is verdachter dan keihard brullen
- Alhoewel, het is dag 0 en als iemand bekend staat op heel erg aanwezig zijn dan zal die dat doen of hij of zij nou wolf is of niet. Ik zal dus op latere dagen wel aanhoren of iets normaal is of niet voor iemand, ik ken jullie allemaal niet, of ik wacht op de analyse van Master-Guy

Op wie ga ik dan stemmen? Ik denk dat ik een goede vibe krijg bij Bloodwolf & Master-Guy. Gezien Bloodwolf op Master-Guy stemt en dat die van de twee prima personen op mijn lijst de meeste stemmen heeft, maakt het voor mij wel het meest logisch om mee te gaan en te stemmen op Master-Guy. Kans het grootst dat iemand die goed overkomt de BM rol krijgt.

En EliasTheBest moet zich misschien even bewust maken van de rol 'Welp' die ik in de basisrollenlijst zag. Die wordt wolf als hij de rol van een speler raadt. Is Elias een Welp? Nee, te opzichtig. Maar ik zou uitkijken met over je rol dingen loslaten bij mensen!
Hi Zuna, we hebben zelfs verschillende welpen, ze groeien uiteindelijk allemaal op tot weerwolf. Met raden van een rol van een speler kunnen ze s'nachts idd andere vermoorden.