Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Adriaan heb ik gezien gisteren en hij claimde neutraal en hadden al een vermoeden dat die heks zou kunnen zijn. Adriaan kiest zelden voor slecht als neutraaltje. Zeker weten doe je nooit nee, maar sonde van de beulsactie. Ik wacht verder je reactie af op falsifica

Falsifica

Huh waar zei ik pyromaan te zijn?  :o
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

We werken met vaststaande deadlines. Misschien had Adriaan het gewoon nog druk. Hij had tot vanavond om zijn stem te plaatsen.

Citaat van: HenkPatat op 20 juli 2025, 12:41:17Bassie zit vol kattenkwaad en Adriaan is acrobaat correctie Adriaan was Heks.

Goed bezig Elias ik vertrouw je.

Index -> basisrollen -> Slechte rollen -> Conversiewolf.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Waterwork

Citaat van: Wesp in Glas op 20 juli 2025, 12:41:24
Citaat van: Waterwork op 20 juli 2025, 12:40:11Dit snap ik niet een slaat totaal nergens op, nu zijn we een neutraatltje kwijt die sowieso voor goed had gekozen waar in hemelsnaam slaat dit op Elias

Hoe weet jij nou weer dat Adriaan voor goed had gekozen?

Omdat ik Adriaan al langer ken dus ik weet hoe hij speelt

Beulgemeester

Ik heb mijn stem veranderd naar EliasTheBeast voor BM.

Ik heb alle adviezen wat betreft conversies en hypothetische situaties geanalyseerd, maar op dit moment zie ik geen goede reden om de BM rol liever toe te wijzen aan iemand waar ik geen informatie over heb boven een bewezen speler.

LustigeWolf

Citaat van: Falsifica op 20 juli 2025, 12:43:51Je weet niet of Adriaan een reden had niks te zeggen.

En van alle neutrale rollen is de Heks toch wel de handigste.
Lustigewolf, ik ga op jou stemmen voor de aankomende lynch denk ik zo. XD  Thanks voor deze wolverige post.

Ach, kijk aan, de verdediging van de grote Stille Heks begint.

"Je weet niet of Adriaan een reden had niks te zeggen."
Klopt, dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat hij niks zei. En daar kunnen we dus niks mee. Geen signaal, geen indruk, geen spel. Als dat voor jou een verdedigbare tactiek is, dan mag je wat mij betreft bij de volgende stilteprijscommissie aanschuiven.

" XD  Thanks voor deze wolverige post."
Met zo'n luchtige emoji erbij, dan weet je dat je argument waterdicht is. Echt huiveringwekkende analyse, daar kan Elias nog wat van leren. 🙄

Stem vooral op me, Falsifica. Dan hebben we in elk geval jouw stem ook ergens nuttig voor ingezet.

Beertje

Ik zie dat de adriaan fanclub is gearriveerd. Wat mij opvalt is dat iedereen een mening heeft, maar ook adriaan 5 minuten na de beulactie "toevallig" online komt.

Zo druk dat je niet even kan posten. Ik heb al zijn vorige potjes doorgenomen, hij was erg vaak inactief.

Iemand eruit die ook voor slecht kan kiezen. Mooi gedaan Elias.

PS. Ik ben dus echt bloedbroeders met Elias.

I love Elias

Falsifica

G/s met Elias bedoel je toch?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Beertje op 20 juli 2025, 12:54:53Ik zie dat de adriaan fanclub is gearriveerd. Wat mij opvalt is dat iedereen een mening heeft, maar ook adriaan 5 minuten na de beulactie "toevallig" online komt.

Zo druk dat je niet even kan posten. Ik heb al zijn vorige potjes doorgenomen, hij was erg vaak inactief.

Kan je heel leuk zeggen, maar dus ook nul info rondom Adriaan. Verder is er buiten dat Elias bewezen is ook nul informatie uit verkregen en neutraal is geen wolf dus sorry dat is echt onzin. Ik denk dat Adriaan inderdaad meer voor ons had kunnen betekenen dan Elias nu doet

Thelight288

LustigeWolf

Citaat van: thelight288 op 20 juli 2025, 12:48:40Adriaan heb ik gezien gisteren en hij claimde neutraal en hadden al een vermoeden dat die heks zou kunnen zijn. Adriaan kiest zelden voor slecht als neutraaltje. Zeker weten doe je nooit nee, maar sonde van de beulsactie. Ik wacht verder je reactie af op falsifica
Citaat van: thelight288 op 20 juli 2025, 12:48:40Adriaan heb ik gezien gisteren en hij claimde neutraal en hadden al een vermoeden dat die heks zou kunnen zijn. Adriaan kiest zelden voor slecht als neutraaltje. Zeker weten doe je nooit nee, maar sonde van de beulsactie. Ik wacht verder je reactie af op falsifica

Citaat van: Waterwork op 20 juli 2025, 12:51:30
Citaat van: Wesp in Glas op 20 juli 2025, 12:41:24
Citaat van: Waterwork op 20 juli 2025, 12:40:11Dit snap ik niet een slaat totaal nergens op, nu zijn we een neutraatltje kwijt die sowieso voor goed had gekozen waar in hemelsnaam slaat dit op Elias

Hoe weet jij nou weer dat Adriaan voor goed had gekozen?

Omdat ik Adriaan al langer ken dus ik weet hoe hij speelt

Dus even voor mijn begrip: de beul is nu ineens verdacht omdat Adriaan "gisteren iets heeft gezegd" of omdat "jullie hem kennen en hij sowieso voor goed speelt"?
Wat een heerlijk objectieve redenering. Misschien moeten we voortaan iedereen eerst even bellen voor morele toetsing.

Feit blijft: Adriaan heeft hier in het spel letterlijk niets gepost. Geen mening, geen stem, niks. Maar blijkbaar had hij dus wel tijd om elders gezellig over zijn rol te kletsen.
Sorry, maar als je wél de moeite neemt om via via iets te delen, maar niet om ook maar één regel in het spel te zetten, dan is het volledig terecht dat je gebeuld wordt.

Dat hij dan ook nog Heks blijkt te zij, een rol die juist interactie en timing nodig heeft, is gewoon zonde. Maar niet de schuld van Elias.

En Falsifica die meteen roept dat m'n post 'wolverig' is omdat ik Adriaans bijdrage een nul vond? Kom op.
Ik had minstens verwacht dat je me zou verdenken vanwege mijn kapsel of sterrenbeeld.

Falsifica

Ik pak een timeout voor de rest van deze speldag. Meer reageren hier gaat niet leuker worden voor iedereen.

Wie met mij wil netwerken mag mij pmen.

Laten we proberen ondanks de emoties, dit niet het spel te laten verzieken.  :
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Beertje op 20 juli 2025, 12:54:53Ik zie dat de adriaan fanclub is gearriveerd. Wat mij opvalt is dat iedereen een mening heeft, maar ook adriaan 5 minuten na de beulactie "toevallig" online komt.

Wat nou Adriaan fanclub besef je niet dat het totaled bullshit is dat hij beult op de 1e dag met 0,0 info. Dan weet je echt niet hoe het spel werkt

Aintgotrhythm

Citaat van: Falsifica op 20 juli 2025, 13:03:23Ik pak een timeout voor de rest van deze speldag. Meer reageren hier gaat niet leuker worden voor iedereen.

Je hebt gelijk, ik volg je voorbeeld

CarnageRazor

Citaat van: Aintgotrhythm op 20 juli 2025, 13:07:20
Citaat van: Falsifica op 20 juli 2025, 13:03:23Ik pak een timeout voor de rest van deze speldag. Meer reageren hier gaat niet leuker worden voor iedereen.

Je hebt gelijk, ik volg je voorbeeld

+1

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.