Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: JarJarBling op  2 augustus 2025, 13:32:34
Citaat van: thelight288 op  2 augustus 2025, 12:28:05Er was een conversiewolf die mogelijk niet geconverteerd heeft. Kan ook nog 1 zijn. Of mogelijk 2 nog Ja zoiets gok ik wel
Dit is inclusief berrie toch? Of exclusief berrie?

Exclusief na Berrie nog 1 start wolf denk ik vanwege conversie maar mogelijk 2. Of 1 wolf 1 sjamaan oid

JarJarBling

JarJarBling

Mijn 2 tin hat theorie vragen:
1) is er een kans op een lijk/grafdelver duo?
2) zitten we met een sneaky stille lijk die nog niet wilt lijken om verdacht over te komen.

We zitten nog met 1 onverklaarde lege lunch?

Beulgemeester

Na een zeer lange analyse ga ik op Berber stemmen uiteraard.

BloodWolf14

Citaat van: JarJarBling op  2 augustus 2025, 14:49:21Mijn 2 tin hat theorie vragen:
1) is er een kans op een lijk/grafdelver duo?
2) zitten we met een sneaky stille lijk die nog niet wilt lijken om verdacht over te komen.

We zitten nog met 1 onverklaarde lege lunch?
Zijn ook in de basisrollenlijst genoeg redenen waarom een lunch kan mislukken.

Lijk zou evt kunnen, maar dan snap ik niet waarom die nog niet aan het moorden is geslagen. Als je nu Lijk bent wil je namelijk wat goedjes gaan moorden denk ik.

LustigeWolf

Voor mij moet er nog wat slechts zitten tussen Ingrid, Jarjar, Noicrec, Rampposi. Ik ga even een rad draaien wie ik ga stemmen

BloodWolf14

Citaat van: LustigeWolf op  2 augustus 2025, 20:55:56Voor mij moet er nog wat slechts zitten tussen Ingrid, Jarjar, Noicrec, Rampposi. Ik ga even een rad draaien wie ik ga stemmen
Geen argumentatie meer waarom de een meer of minder wolf is in jouw ogen?

Thelight288

Ik ga Lynch op agr ook nog even langs

Rampposi

Citaat van: LustigeWolf op  1 augustus 2025, 23:21:26Ik geloof jou niet rampposi
Het maakt mij niet uit of je mij wel gelooft of niet, ik weet namelijk dat ik mijzelf achter de schermen heb bewezen en dat de meest logische opties nog zitten tussen jou, jarjar en beulgemeester, ervanuitgaande dat we nog 1 wolf zoeken.

Rampposi

Ik ben ook heeeeel benieuwd of iemand weet wie beertje beschermd heeft gedurende nacht 2 en 3. Dat is ook even cruciale informatie.

Thelight288

Citaat van: Rampposi op  2 augustus 2025, 23:23:45Ik ben ook heeeeel benieuwd of iemand weet wie beertje beschermd heeft gedurende nacht 2 en 3. Dat is ook even cruciale informatie.

Dat heeft die aan mij doorgegeven iig t/m nacht 5 vgm

Thelight288

Miss dat iemand anders het ook nog extra kan bevestigen

BloodWolf14

Ik moet zeggen dat ik niet heel veel info haal uit de lynch op Rythm, behalve dat Berber kennelijk vrijbrief kreeg om mee te stemmen.

Zijn stem was namelijk de 5e. Noicre was die lynch de BM en had nog niet gestemd. Berber had daar kunnen beslissen om ook te wachten met stemmen tot Noicres keuze bekend werd en zich daar evt op kunnen aanpassen.

Uiteindelijk stemde Noicre namelijk op Beul. Stel Berber had daar meegestemd was Beulgemeester gewoon lynch geworden. Dan hadden ze nog een dagje kunnen rekken. Nu lijkt het erop dat Rythm het al op had gegeven en Berber heeft verteld gewoon mee te stemmen. Misschien in de hoop om hem zo vrij te krijgen van lynch.

Ik weet echter dat er rolinfo is die Berbers claim ontkrachtte, en daarom is die opgehangen.

Ik weet vanuit die rolinfo ook dat deze lynch gaat tussen LW en JarJar als twee mogelijke laatste wolven.

Dat, óf Wesp/Noicre/Beul zijn alledrie samen slecht/gekoppeld. Dit laatste is echter een stretch en moeilijkste geval. Meestal is de meest simpele uitleg de waarheid, dus ga ik ervan uit dat tussen JarJar/LW het laatste slechtje zit.

Nu ben ik van iedereen benieuwd wie van deze twee jullie zouden lynchen als je móést kiezen, en waarom die speler.

JarJarBling

Goede morgen!

Ik zie dat ik ineens door een paar mensen op hun lijstje sta. Maar niet echt een reden Warom? Ik vermoed door processe van elimination.

Maar ik denk dat ik zeer makkelijk testbaar ben door de rollen die ik gehoort ben nog over te zijn. Dus ik heb niks te vrezen om getest te worden ;D

De mensen die men rol weten dat ik niet buiten kom in de nacht.  (A)

Maar ik wil graag wel meer horen van wie mij op hun lijstje sta waarom dat is?

noicreC

Als ik tussen deze twee zou moeten kiezen, zou ik voor LW gaan.

Er zijn een aantal zaken die me niet helemaal goed zitten rond hem. Allereerst zijn welp claim van nacht 2, die pas op nacht 3 naar buiten kwam. Het zit me echt nog dwars dat hij gewoon 'vergeten' was dat hij gewelpt was.
Ik heb, redelijk in het begin van het spel, ook met hem gesproken over de mogelijke wolvencompositie. Wij kwamen toen tot de conclusie dat Waterwork een risico had genomen om te 'verbergen' dat er meerdere conversiewolven waren. Met de info die we nu over het spel hebben lijkt mij dat ook  heel stug. Kan zijn dat hij mij toen op het verkeerde pad probeerde te helpen(wat goed gelukt was).
En zijn claim is moeilijk te testen. Hij claimde al vroeg bij mij dat hij iemand zonder acties was.

Mijn stem zet ik alvast neer, wederom erg druk vandaag. Mochten we willen versnellen kan dat in ieder geval :)