Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Beertje

Citaat van: BloodWolf14 op 31 juli 2025, 17:35:27@Beertje je noemt Berber en AGR beiden 2x, maar stemt dan op JarJar die alleen maar 1x voorkomt.

Waarom niet meegaan op Rythm?
Zie dat TL er ook voor gaat, prima
I love Elias

Aintgotrhythm

Ik heb Berber gister nog genoemd als iemand die ik verdenk. Sterker nog, vorige nacht stond mn jachtgeweer op hem gericht. Op hem gaat mijn stem dan ook voor deze lynch.. Mijn andere verdachte is Noicrec, hij maakt grote, verwarrende posts waarin ik door de bomen het bos niet meer zie. Dan denk ik dat Master-guy ook een slechtje is, die wilde notabene direct na de vorige lynch op Thelight stemmen, waarom een bewezen goedje die zich de hele tijd goed is blijven opstellen? Ik vermoed dat er nogal wat koppels in dit spel zitten en denk dat dat de reden is dat dit spel zo'n mindfuck is 😂

Maar ik vind het prima hoor, stem op de grote boze jager, dan gaat onze Berber er ook uit :) Oog om oog, tand om tand! 😁

Master-Guy

Klinkt mij als een uitnodiging voor mij om een mogelijk lijk er meteen mee uit te werken, ik ben voor :)

123berber

Prima, schiet mij maar neer. Is dit spel ook over voor mij tenminste.
@Master-Guy waarom zou ik in hemelsnaam lijk zijn? Ik was praktisch inactief in het begin.

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

Ik snap die obsessie met Lijk ook niet. Maargoed, wellicht dan wel weer voor een wolfje ofc :P

Thelight288

Ik twijfel nog wel of dit juist is

Master-Guy

Citaat van: thelight288 op 31 juli 2025, 20:10:48Ik twijfel nog wel of dit juist is

We twijfelen allemaal. Als je iets zeker zou weten, dan hadden we gehoopt dat je dit al lang zou delen zodat we dit kunnen meenemen.

Thelight288

Ja hoort idd bij het spel achja we gaan het zien

Beulgemeester

Zielig, ik typ net een hele post maar die is blijkbaar nooit gekomen. Ik denk dat door de post van TL de submit niet gelijk doorkwam en ik ben weggenavigeerd om te stemmen.

Citaat van: Aintgotrhythm op 31 juli 2025, 19:25:16Ik heb Berber gister nog genoemd als iemand die ik verdenk. Sterker nog, vorige nacht stond mn jachtgeweer op hem gericht. Op hem gaat mijn stem dan ook voor deze lynch.. Mijn andere verdachte is Noicrec, hij maakt grote, verwarrende posts waarin ik door de bomen het bos niet meer zie. Dan denk ik dat Master-guy ook een slechtje is, die wilde notabene direct na de vorige lynch op Thelight stemmen, waarom een bewezen goedje die zich de hele tijd goed is blijven opstellen? Ik vermoed dat er nogal wat koppels in dit spel zitten en denk dat dat de reden is dat dit spel zo'n mindfuck is 😂

Maar ik vind het prima hoor, stem op de grote boze jager, dan gaat onze Berber er ook uit :) Oog om oog, tand om tand! 😁

Is het logisch om Berber dan te pakken? Als je er een slechtje verwacht, zou het dan niet logischer zijn om naar Ingrid te kijken gezien het wateren in de voroge ronde?

Ik heb helaas twee hele drukke dagen achter de rug, dus behalve wat PMs beantwoorden en bijlezen nu net heb ik helaas geen tijd meer om heel veel uiteen te zetten. Ik beloof echter mijn best te doen om, als ik de nacht overleef, vanavond nog even hier het een en ander van mijn bevindingen te delen.

Ik stem op Ingrid, eigenlijk voornamelijk vanwege dezelfde redenatie als die Wesp aandraagt. Daarom vind ik de jager actie op Berber ook minder logisch op het moment.

noicreC

Excuses, erg druk gehad, niet bijgelezen nog. Ben op mijn gevoel van vorige ronde afgegaan, Beulgemeester. Probeer nog snel bij te lezen

Master-Guy

Alleen LustigeWolf heeft nog helemaal niets van zich laten horen sinds de afgelopen nacht, en Ingrid heeft alleen het woord "Excuses" gepost.. Iemand informatie over die twee?

BloodWolf14

Hm well dat klaart in ieder geval MG op voor mij.

Blij dat ik toch voor Rythm heb gekozen in dit geval :)

Ik ga haar bijdragen even doornemen. Misschien dat dat nog helpt in de keuze van de volgende stem :P

Thelight288

Ik had mg op lunch niet verwacht eigenlijk. Dit was nog een onbekende factor ergens. Dan denk i toch nu Berrie

JarJarBling

Ben blij om te zien dat ik nog leef. Ik vertrek en word zwart gemmaakt en kijk en we zijn verder met een wolfje dood. Ben blij dat ik op men mede spelers kan rekenen!  ;D

Dus Berber is ons volgend target neem ik aan na de fake geweershot op berber. Ik stem met veel plezier op berber en heb daar nietd te vrezen!

Ingrid1234

Nu er een tweede ketter dood is, geloven jullie me nu wel? ... er is werkelijk niks meer wat ik kan doen om te bewijzen dat ik priester ben.

Ik was afgelopen dag helaas heel druk en heb tot 3 minuten voor de deadline in de auto gezeten. Kon dus niet meer lezen voor het stemmen.