Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Berber lijkt mij helemaal prima :)
Helaas is het plots wat drukker geworden in mijn leventje. Ik zal proberen nog even hier en daar mijn hoofd te laten zien, maar ik kan wat langzamer reageren. Excuses hiervoor!

Thelight288

Beulgemeesters stem op Ingrid vind ik ook interessant. Redden van aint?

LustigeWolf

Oh blijkbaar was ik inactief, excuses

LustigeWolf

Ik ga op berber, aangezien ik 100% zeker weet dat er een welp in zat, en alles wees naar hem als er een welp in zou zitten

Wesp in Glas

Als ik het zo bekijk, hoeven we deze ronde echt niet uit te zitten tot morgenavond — het lijkt wel alsof iedereen al z'n kaarten op tafel heeft gegooid en nu alleen nog zit te wachten tot de zandloper leeg is. ⏳🎭

Thelight288

Als voor meerdere oke is mag van mij de dl idd vanavond al vallen

Wesp in Glas

Ik verwacht geen dikke plottwist meer

Thelight288

Voor deze Lynch ik ook niet misschien dat er ergens nog een wolfje zit

Beertje

Citaat van: thelight288 op  1 augustus 2025, 12:36:17Voor deze Lynch ik ook niet misschien dat er ergens nog een wolfje zit

Ik ga ervan uit dat er nog meer wolven zijn
I love Elias

Thelight288

Ja ik ook anders is t wel weinig. Maar als r niet geconverteerd is kan t wel net laatste zijn, maar dat is misschien wel wat weinig nog steeds.

Rampposi

Citaat van: Master-Guy op 31 juli 2025, 18:08:16
Citaat van: Rampposi op 31 juli 2025, 17:55:28Ik ben er heilig van overtuigd dag het ingrid/berber/LW is. Ingrid is hier de bevestigende factor in.

Ik ga er stiekem vanuit dat LW vanavond sterft aan inactiviteit.
Wat zal er dan volgens jouw theorie gebeuren? Berber die ook sterft als koppel?
Nee, Berber/LW is geen koppel. Dat denk ik niet. Ze zijn wel samen wolf, dat geloof ik wel.

LustigeWolf

Ik geloof jou niet rampposi

JarJarBling

Heey heey,
Groetjes van het warme valancia!
Mijn stem blijft mooi op berber. En kan ik eindelijk zien of mijn tunnel naar goud lijd of tot men dood.

Wat is het plan voor na deze dag? Zijn er al wilde theorieen voor er na?

Normaal nog 2 wolfjes (als berrie welp is niet?) of heb ik me mistelt?

Thelight288

Er was een conversiewolf die mogelijk niet geconverteerd heeft. Kan ook nog 1 zijn. Of mogelijk 2 nog Ja zoiets gok ik wel

JarJarBling

Citaat van: thelight288 op  2 augustus 2025, 12:28:05Er was een conversiewolf die mogelijk niet geconverteerd heeft. Kan ook nog 1 zijn. Of mogelijk 2 nog Ja zoiets gok ik wel
Dit is inclusief berrie toch? Of exclusief berrie?