Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Master-Guy

Laten we de discussie weer eens wat breder trekken, want twee spelers die alleen maar tegen elkaar blijven opboksen heeft geen nut als er geen discussie plaatsvind.

Ben even benieuwd naar wat anderen vinden en denken.
Is de kans groot dat Elias of Thelight het lijk is?
Zou nacht 2 een slotenmaker actief zijn geweest?
Wat is de kans dat er de laatste nacht een beschermengel een 2e moord heeft voorkomen?

Thelight288

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 18:53:40Laten we de discussie weer eens wat breder trekken, want twee spelers die alleen maar tegen elkaar blijven opboksen heeft geen nut als er geen discussie plaatsvind.

Wat is de kans dat er de laatste nacht een beschermengel een 2e moord heeft voorkomen?

Dit vind ik nog steeds apart zelfs met geen extra nachtdode blijft het mogelijk lijk voor jou zon groot ding? Elias was sws geen lijk dat kan niet meer nu doe dood is. Waarom ga je niet achter de wolven aan? Oke dat doe je misschien, maar ik ben ook benieuwd van bloodwolf laatste vraag, wat vind je van de andere spelers. Aint, ramp, jarjar, beertje, beulgemeester lustige wolf?

Master-Guy

Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 19:06:23Waarom ga je niet achter de wolven aan? Oke dat doe je misschien, maar ik ben ook benieuwd van bloodwolf laatste vraag, wat vind je van de andere spelers. Aint, ramp, jarjar, beertje, beulgemeester lustige wolf?

Heb het idee dat ik zo goed als ik kan juist wel op zoektocht ben naar de wolven.
Op jullie verzoek:

Aintgotrhythm: 31 berichten sinds het begin van het spel (inclusief speltopic), houd zich voor mijn gevoel enorm afzijdig van het spel, niets gepost op 21/28 juli terwijl AGR wel actief was op het forum.

Rampossi: 26 berichten sinds het begin van het spel (inclusief speltopic), niets gepost op de 21 en 26 juli, heeft verder wel iedere dag van zich laten horen al is het bijna altijd zonder informatie of theorieën. Geeft o.a. aan "zo dadelijk verder te reageren" waar ik vervolgens het verwachtte bericht niet op zie. Behoorlijk passief/inactief, en nu aan het aansturen om allemaal te claimen bij Chaos. Wacht nog op de mening van Rampposi over de discussie tussen Bloodwolf en mijzelf.

JarJarBling: 49 berichten sinds het begin van het spel (inclusief speltopic), lijkt de gedachten op gang te willen houden en zaken met een open blik te bekijken. Lijkt ook te spelen zonder informatie, al weet ik niet of dit goed of slecht is.

Beertje: 42 berichten sinds het begin van het spel (inclusief speltopic), begon met veel berichten die inhoudelijk niets met het spel te maken hebben, veel "flair" berichten. Speelt vooral op stijl. Niets gepost op de 25e, 1 bericht op de 26e, en niets op de 28e. Lijkt vaak alleen te posten in het discussietopic als de aanval op Beertje is gericht, of als iets overduidelijks of meelopends geplaatst kan worden.

Beulgemeester: 31 berichten sinds het begin van het spel (inclusief speltopic), heeft op alle deadlinedagen (22, 24, 26, 28 en 30 juli) niets gepost in openbare topics. Tactiek om onder de radar te blijven?

LustigeWolf: 54 berichten sinds het begin van het spel (inclusief speltopic), lijkt vooral bezig met het tegen elkaar op zetten van spelers. Is sinds de dood van Waterwork opeens veel analytischer gaan spelen en probeert spelers achter zich te krijgen. Heeft echter sinds 27 juli niets gepost, ook niet in het speltopic. Er is echter geen melding van inactiviteit van @redeast - Activiteit achter de schermen, of gemist door onze spelleider?

De (schijnbare) inactiviteit van LustigeWolf valt me enorm op, en als ik deze spelers onderling vergelijk springt JarJarBling eruit als "afwijkend" t.o.v. de rest.

Een poging om JarJarBling onder hetzelfde team te schuiven als de rest? Mogelijk, maar misschien iets te opzichtig..

BloodWolf14

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 18:53:40Laten we de discussie weer eens wat breder trekken, want twee spelers die alleen maar tegen elkaar blijven opboksen heeft geen nut als er geen discussie plaatsvind.

Waarom ben je zo gefocust op waarom een lunch gestopt is??

En wat denk jij van Rythm, Beertje en Beul?

BloodWolf14

Ignore die post maar sorey xD

JarJarBling

kleine heads up!  :-[

ik vertrek vanavond op vakantie naar spanje. (had duidelijk neit verwacht zo ver te graken  :D  ;D )
Maar ik ga heel hard men best doen dat ik alles wat ga herlezen. maar ik ga misschien net wat minder actief hier mee discussiëren doorheen de dag. (wil je me iets makkelijekr te pakken krijgen vraag maar even voor men watsapp via PM.
Ik ga wel af en toe proberen kort te posten en te stemmen zodat ik niet inactief kom. (zou niet eerlijk zijn voor men wolfjes team!  (6) GEINTJE!!! XD  XD )

Maar is dus omdat ik op vakantie ben. waarschijnlijk als de rest nog lam licht te ontwaken ben ik hier even aant nalezen en antwoorden op post van 2 dagen eerder  :P

Je soon to be sun touched boy,
Jarne!

JarJarBling

Voor mijn stem momenteel ben ik raad bij Thelight komen vragen.

sinds beertje gistere de sprong is ontlopen en men stem toch op beertje stond gaat mijn stem momenteel weer naar beertje. beetje zelfde redenen als vorige ronde, plus dat het ineens snel van hun is weggehaalt door de chaos (ha lettelrijk en figuurlijk) en is ook de naam dat wat voorbij ging met men gesprekken.

Thelight288

Citaat van: JarJarBling op 31 juli 2025, 13:56:41Voor mijn stem momenteel ben ik raad bij Thelight komen vragen.

sinds beertje gistere de sprong is ontlopen en men stem toch op beertje stond gaat mijn stem momenteel weer naar beertje. beetje zelfde redenen als vorige ronde, plus dat het ineens snel van hun is weggehaalt door de chaos (ha lettelrijk en figuurlijk) en is ook de naam dat wat voorbij ging met men gesprekken.

Maar nu laat je lijken dat ik beertje heb gezegd? Ik heb juist over hem gezegd dat ik hem eerder goed verwacht maar mogelijk koppel met beulgemeester. Ik noemde vooral aint, beulgemeester, lustige wolf, Berrie.

Wesp en ramp ben ik vergeten te noemen die zie ik mogelijk wolf zijn maar zou ik niet direct op stemmen nu. Berrie ook dus vooral hulpje maar als ik niks zekerder heb dan toch berrie

Thelight288

Oeps ging niet goed onderste 2 alineas zijn mijn reactie

Master-Guy

Ben benieuwd wie er vandaag nog gaan reageren. Er zijn nu pas 3 stemmen voor de deadline van vanavond, en behalve van Thelight, BloodWolf en mijzelf is de activiteit plotseling helemaal stil komen te vallen? (en JarJar die laat weten op vakantie te gaan)

JarJarBling

Citaat van: thelight288 op 31 juli 2025, 14:47:14
Citaat van: JarJarBling op 31 juli 2025, 13:56:41Voor mijn stem momenteel ben ik raad bij Thelight komen vragen.

Maar nu laat je lijken dat ik beertje heb gezegd? Ik heb juist over hem gezegd dat ik hem eerder goed verwacht maar mogelijk koppel met beulgemeester. Ik noemde vooral aint, beulgemeester, lustige wolf, Berrie.

Wesp en ramp ben ik vergeten te noemen die zie ik mogelijk wolf zijn maar zou ik niet direct op stemmen nu. Berrie ook dus vooral hulpje maar als ik niks zekerder heb dan toch berrie

Whoeps ik zal je berichtje verkeerd geintreperteerd hebben. ga evne herlezen en dan men stem veranderen  :D

Wesp in Glas

Citaat van: JarJarBling op 31 juli 2025, 14:55:58

Whoeps ik zal je berichtje verkeerd geintreperteerd hebben. ga evne herlezen en dan men stem veranderen  :D

Oh joh, heb je ook nog een eigen mening ergens liggen, of volg je gewoon braaf het spoor van degene die het hardst roept?

Thelight288

Ik bedoelde inderdaad beul wel mogelijk als slecht zie en ik zie mogelijk g/s bij hun, maar verwacht beertje eerder als goede deel dan. Ik was misschien ook niet helemaal duidelijk in mn berichtje. Ik noemde beul en beertje beide, maar bedoelde dus vooral vanwege mogelijk koppel. Heb toch meeste twijfels bij aint en Berrie toch ook al Berrie dus eerder hulpje of opgegroeide welp

JarJarBling

okay ik lees het even na voorbij, maar een van men laaste pm is: ik vraag je op wie wil je stemmen zetten vandaag. (sinds ik nu al wil stemmen):
je antwoord mij: goh ik weet het nog niet zeker, maar vertrouw niet helemaal beertje en burgemeesters. (ik snap dat je niet zeker weet maar van deze 2 namen ben ik verder gegaan.)

ik post hier nu een plan B (voor moest ik het vanavond niet meer helpen, en volg mijn intuïtie van vorige dag). krijg ik ik vertrouw beertje. ergens klopt het niet. waarom als ik je vraag op wie wil je miss stemmen noem je dan hun naam?

ik denk dat dit dus een een verwarring kan zijn van beiden kanten. maar vind het wel raar.

JarJarBling

Citaat van: Wesp in Glas op 31 juli 2025, 15:05:30

Oh joh, heb je ook nog een eigen mening ergens liggen, of volg je gewoon braaf het spoor van degene die het hardst roept?

warom zo aangevallen voelen wesp? heb jij meer info om te delen dat we kunnen gebruiken in de discussie? wie weet kom jij wel met betere info af.