Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Master-Guy

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 22:56:01elias en ik hebben wel beetje gecoordineerd, hoezo stem je dan op mij? het is toch logisch dat ik met hem overleg. we zaten dit keer fout, maar dat er 2 verschillende claims was van chaos die rondgingen is toch niet raar dat dat verdacht werd? ja dat kwam last minute aan het licht en chaos had achteraf een prima reden om tegen de ander te liegen die was natuurlijk een alles behalve bewezen speler. ik heb gewoon contact met iedereen, maar het is toch logisch dat er groepjes met bewezen spelers ontstaat? dat hoort er eenmaal bij

Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 09:51:47Er is verder ook niemand bewezen, Elias wilde beul en beertje vertrouwen maar dit is nergens op gebaseerd behalve hun rolclaims bij Elias.

Je lijkt eerst aan te geven dat jij en Elias bewezen zijn, en geeft in je laatste bericht aan dat ook jullie niet zijn bewezen. Welke is het nu?

Thelight288

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 10:39:14
Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 22:56:01elias en ik hebben wel beetje gecoordineerd, hoezo stem je dan op mij? het is toch logisch dat ik met hem overleg. we zaten dit keer fout, maar dat er 2 verschillende claims was van chaos die rondgingen is toch niet raar dat dat verdacht werd? ja dat kwam last minute aan het licht en chaos had achteraf een prima reden om tegen de ander te liegen die was natuurlijk een alles behalve bewezen speler. ik heb gewoon contact met iedereen, maar het is toch logisch dat er groepjes met bewezen spelers ontstaat? dat hoort er eenmaal bij

Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 09:51:47Er is verder ook niemand bewezen, Elias wilde beul en beertje vertrouwen maar dit is nergens op gebaseerd behalve hun rolclaims bij Elias.

Je lijkt eerst aan te geven dat jij en Elias bewezen zijn, en geeft in je laatste bericht aan dat ook jullie niet zijn bewezen. Welke is het nu?

Elias was voor mij bewezen en ik bij Elias ook wel al kan koppel altijd, maar als je daarvan uit gaan kan je nooit iemand vertrouwen dan kom je ook niet verder.

Ik zeg alleen dat de rest van chaos stemmers niet bewezen zijn. Elias vertrouwde beertje en beul wel, maar dat was gevoel. Jij zegt dat t om groepje van 5 gaat. Beertje, beulgemeester volgde wel Elias vgm, maar dat maakt ze niet bewezen

Thelight288

En ik snap gewoonweg niet waarom van deze spelers je mij eruit pikt, terwijl ik wel de conversie wolf eruit heb geknikkerd. Bewijst me dat volledig nee. Meer dan de andere ja

Master-Guy

Citaat van: Master-Guy op 29 juli 2025, 20:41:29Wat mij betreft moeten we nu toch echt eens gaan kijken in die groep die past last-minute gestemd heeft en in klikverband aan het werken is:

Aintgotrhythm
Beertje
Elias
Thelight288
Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:45:35maar ik zie niet in hoe er nu een groep van 4 of meer spelers bewezen kan zijn

Groepje van 4, beul heb je er zelf bijgehaald.

Master-Guy

Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 10:48:06En ik snap gewoonweg niet waarom van deze spelers je mij eruit pikt, terwijl ik wel de conversie wolf eruit heb geknikkerd. Bewijst me dat volledig nee. Meer dan de andere ja

Kan ook wel weer op BloodWolf stemmen, maar dan komt er geen discussie op gang.
Als ik op Rythm of Beertje had gestemd was dit waarschijnlijk ook niet gebeurd.

Bleef de keuze tussen jou en Elias:
Elias heeft zich "bewezen" op dag 0 als beul met zijn actie
Jij hebt geholpen de conversiewolf eruit te werken op basis van de informatie van Zuna waarvan het achteraf leek te zijn alsof die van mij af kwam, en nog later bleek dat dit niet zo was.

Beide goede doelen voor lunch, beide nog steeds levend, en we zitten nog steeds met de gefaalde lunch waar we geen verklaring voor hebben.

Thelight288

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 10:56:06
Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 10:48:06En ik snap gewoonweg niet waarom van deze spelers je mij eruit pikt, terwijl ik wel de conversie wolf eruit heb geknikkerd. Bewijst me dat volledig nee. Meer dan de andere ja

Kan ook wel weer op BloodWolf stemmen, maar dan komt er geen discussie op gang.
Als ik op Rythm of Beertje had gestemd was dit waarschijnlijk ook niet gebeurd.

Bleef de keuze tussen jou en Elias:
Elias heeft zich "bewezen" op dag 0 als beul met zijn actie
Jij hebt geholpen de conversiewolf eruit te werken op basis van de informatie van Zuna waarvan het achteraf leek te zijn alsof die van mij af kwam, en nog later bleek dat dit niet zo was.

Beide goede doelen voor lunch, beide nog steeds levend, en we zitten nog steeds met de gefaalde lunch waar we geen verklaring voor hebben.

Weerhamster, beschermengel, slotenmaker er zijn genoeg rollen buiten delver die daar een verklaring voor zou kunnen zijn en al kan ik in een mogelijk lijk zijn waarom niet op slechtjes focussen? Tenzij er meer conversiewolf waren kan ik niet meer geconverteerd zijn nadat ww dood was.  Maar ik denk dat ww eerlijk was over aantal conversies in hoop dat hij daardoor juist vertrouwd zou gaan worden.

Thelight288

Daarbij kunnen zielsverwanten niet geconverteerd worden  :)

Master-Guy

Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 11:18:55Daarbij kunnen zielsverwanten niet geconverteerd worden  :)

Maar (er even vanuit gaande dat je zielsverwant bent) je kunt nog steeds het lijk worden toch?

Thelight288

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 11:22:50
Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 11:18:55Daarbij kunnen zielsverwanten niet geconverteerd worden  :)

Maar (er even vanuit gaande dat je zielsverwant bent) je kunt nog steeds het lijk worden toch?

Als r een lijk is sure net zo goed als ieder ander

BloodWolf14

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:261) Je hebt het niet alleen over Rythm en mij omdat wij onze stem hebben aangepast van Thelight228 naar Waterwork, maar niet over 123berber die juist zijn stem heeft omgewisseld van Henkpatat naar Thelight228
2) Je zegt hierin niets over Zuna, Elias, Beulgemeester en Carnage die pas na mij hun stem hebben gezet op Waterwork
3) Zoals ik al had aangegeven voordat LustigeWolf, Falsifica, noicreC, Ingrid, Zuna, Elias, Beulgemeester en Carnage hun stem op Waterwork zette, was voor mij het bericht van Elias daarin doorslaggevend.
1. Ik heb Berber in eerdere posts al genoemd. We weten echter dat hij getwaterd is, dus heeft geen prioriteit over anderen. Ik zoek dan dus spelers die of vroeg op WaterWork zaten of laat geswitcht zijn.
2. Van dit lijstje zijn er 2 goed gebleken, Carnage bleek slecht en Beul noem ik zeker als verdachte vanwege die stem.
3. Ik mis even waar dit reactie op is, maar de argumentatie maakt niet veel uit. Feit is dat je pas laat mee ging op Waterwork na eerst Thelight te hebben gepusht.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Een stem op jou is blijkbaar verdacht?
Absoluut. Aangezien ik weet dat ik goed ben is iedereen die mij actief aan het pushen is verdachter dan wie dat niet doet.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Standvastigheid wordt ook afgestraft?
Wel als dat consequent op goedjes is.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Dus..
- Vroeg aangeven dat je van stem wisselt, en dat pas laat doen omdat je geen tijd had tussendoor, is zeer verdacht
- Op jou stemmen is verdacht
- Niet van stem wisselen om met de grote meute mee te gaan is verdacht

Wat moet ik dan doen?
- Jepp. Een stem plaatsen doe je in 15 seconden. Noemen dat je wil wisselen kun je ook direct stemmen. Dat is zeker verdacht xD
- Op mij stemmen is verdacht als je er geen sterke argumenten voor kan geven en dit consequent blijft doen. Net als Falsifica deed ;)
- Ik zie niet in waar je dit argument vandaan haalt. De lynch van Henk was er geen grote meute. De lynch van Carnage maakte niemands stem uit op het einde en ben ik zelf ook niet meer gewisseld. Bij de lynch van Waterwork was je er wel snel bij op Light, maar niet met Waterwork.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26- Berber is meer waarschijnlijk wolf dan Ingrid omdat Ingrid een stem heeft uitgebracht op Waterwork, al kan ik niet inzien waarom dit een "cruciale stem" was?
- Beertje is meer waarschijnlijk wolf dan noicreC omdat hij snel mee stemt op wolven, terwijl noicreC een neutraalclaim heeft gedaan en blijkbaar ook een "cruciale stem" was, en opnieuw, ik zie niet in waarom dit een "cruciale stem" was..
- Rythm is meer waarschijnlijk wolf dan Wesp omdat zijn stem eerst stond op Thelight288 toen die met een zeer onsamenhangend verhaal kwam?

Dit alles klopt voor mijn gevoel niet, en zijn zaken die mijn gevoel over jou niet helpen.
- Jepp. Berber is idd meer waarschijnlijk wolf dan Ingrid. Gelukkig benoem ik dat ook netjes, inclusief kleurtjes. Cruciale stemmen op Waterwork zijn de stemmen die hem 'zeker' op lynch zetten. In dit geval waren dat de stemmen van LW, Fals, Noicre en als laatste Ingrid. Zij zette Waterwork op 3 stemmen voorsprong. Dat is het bezegelen van zijn lot ;)
- Noicre heeft een neutraalclaim die sterk staat. Dat maakt hem al direct minder kans hebben op wolf zijn. En again: Cruciale stem want WW op 2 stemmen voorsprong zetten. Dus ja, Beertje meer kans op wolf.
- Jepp. Rythm ging easy mee op Thelight, en is pas later geswitcht na moeilijk te doen. Wesp bleef kritischer en heeft zonder eerst Light te pushen rond hetzelfde punt als Rythm op Waterwork gestemd. Dat maakt Wesp absoluut minder verdacht dan Rythm.

Ik zie dat je hier Berber, Beertje en Rythm zacht verdedigd door je af te vragen waarom zij meer verdacht moeten zijn dan de anderen. Sorry, maar ook dit spreekt weer niet in jouw voordeel :s

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Ik ben waarschijnlijk het meest wolf omdat ik al vroeg had aangegeven te wisselen van stem, maar dit pas laat kon doen? Of is het puur omdat ik op jou stem?
Ja, ik wist de claim (Jager of Weerhamster) van Zuna, maar deze claim is uiteindelijk niet wat ze bleek te zijn. Ze gaf aan dat ze een ziener als bron had omdat ze gezien was, en heeft een soortgelijk verhaal naar Thelight288 verteld.
Dat ik geen sterke onderbouwing heb klopt, want ik heb geen informatie om het te onderbouwen, maar ook geen informatie om het te ontkrachten. Heb al sinds het begin aangegeven dat het om een gevoel gaat.
Je bent het meest waarschijnlijk wolf omdat je het minste voor je hebt spreken en een aantal stemmen hebt gezet die niet handig zijn.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Al met al zijn dit soort berichten juist waarom ik zo'n slecht gevoel krijg bij jou.
Een gevoel kan, maar dan moet je dat onderbouwen met argumenten. Nu ook: 'dit soort berichten'. Berichten waarin ik analyses plaats? Waar ik onderzoek doe naar wie slechtjes zijn? Hoe je daar een slecht gevoel bij krijgt snap ik in eerste plaats al niet, maar je onderbouwt het nog steeds niet met argumenten. Je kan niet 4 speldagen en 42 pagina's aan informatie later nog steeds op mij pushen met 'een gevoel' en that's it. Als je op dit punt mij nog niet als slechtje kan beargumenteren moet je je misschien afvragen in hoeverre ik wel slechtje ben en 'je gevoel' negeren. Dit soort opmerkingen maakt dat ík juist jóú richting slecht zet. En dat is geen gevoel maar nóg een argument.

Master-Guy

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 14:39:421. Ik heb Berber in eerdere posts al genoemd. We weten echter dat hij getwaterd is, dus heeft geen prioriteit over anderen. Ik zoek dan dus spelers die of vroeg op WaterWork zaten of laat geswitcht zijn.
Dit is precies wat wolven zouden hopen dat we denken:
Berber is gewaterd, (we weten nog niet zeker of dit door een priester of ketter is gebeurd, maar jij gaat er van uit dat Ingrid een priester is omdat we al een ketter hebben opgehangen) dus moet Berber wel goed zijn!

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 14:39:422. Van dit lijstje zijn er 2 goed gebleken, Carnage bleek slecht en Beul noem ik zeker als verdachte vanwege die stem.
Dat stukje analyse had ik wel verwacht, maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, dat zou de wereld ook zo saai maken :)

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 14:39:423. Ik mis even waar dit reactie op is, maar de argumentatie maakt niet veel uit. Feit is dat je pas laat mee ging op Waterwork na eerst Thelight te hebben gepusht.
Nee, ik ging juist als een van de eerste mee, dat is het hele punt dat ik wilde maken!

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 14:39:42
Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Een stem op jou is blijkbaar verdacht?
Absoluut. Aangezien ik weet dat ik goed ben is iedereen die mij actief aan het pushen is verdachter dan wie dat niet doet.
Actief pushen? Heb alleen meerdere keren aangegeven dat mijn stem op jou is op basis van gevoel. Jij bent nu al harder aan het pushen dan dat ik in al die 42 pagina's heb gedaan :)

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Standvastigheid wordt ook afgestraft?
Wel als dat consequent op goedjes is.
Of jij een goedje bent valt nog te bezien, maar als blijkt dat jij goed bent, dan snap ik dat anderen dit zo zouden kunnen oppakken ja.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Dus..
- Vroeg aangeven dat je van stem wisselt, en dat pas laat doen omdat je geen tijd had tussendoor, is zeer verdacht
- Op jou stemmen is verdacht
- Niet van stem wisselen om met de grote meute mee te gaan is verdacht

Wat moet ik dan doen?
- Jepp. Een stem plaatsen doe je in 15 seconden. Noemen dat je wil wisselen kun je ook direct stemmen. Dat is zeker verdacht xD
- Op mij stemmen is verdacht als je er geen sterke argumenten voor kan geven en dit consequent blijft doen. Net als Falsifica deed ;)
- Ik zie niet in waar je dit argument vandaan haalt. De lynch van Henk was er geen grote meute. De lynch van Carnage maakte niemands stem uit op het einde en ben ik zelf ook niet meer gewisseld. Bij de lynch van Waterwork was je er wel snel bij op Light, maar niet met Waterwork.

Ja, het klopt dat ik ook meteen had kunnen wisselen, voordat Elias de informatie had bevestigd, alleen zou ik dan nu juist het verwijt gekregen hebben dat ik wel erg snel mee zou hebben gelopen met Thelight, in plaats van bevestiging van Elias af te wachten. Daarom dat ik in de gelinkte post ook heb aangegeven, en ik zal het citeren:

Citaat van: Master-Guy op 23 juli 2025, 14:09:53@EliasTheBest als jij dit kunt bevestigen, dan heb ik voor nu voldoende om mijn stem aan te passen weg van thelight

Na het posten van dat bericht was ik echter een paar uur bezig met mijn werk, en kon dus niet mijn stem wisselen op het exacte moment dat Elias de informatie bevestigde.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26- Berber is meer waarschijnlijk wolf dan Ingrid omdat Ingrid een stem heeft uitgebracht op Waterwork, al kan ik niet inzien waarom dit een "cruciale stem" was?
- Beertje is meer waarschijnlijk wolf dan noicreC omdat hij snel mee stemt op wolven, terwijl noicreC een neutraalclaim heeft gedaan en blijkbaar ook een "cruciale stem" was, en opnieuw, ik zie niet in waarom dit een "cruciale stem" was..
- Rythm is meer waarschijnlijk wolf dan Wesp omdat zijn stem eerst stond op Thelight288 toen die met een zeer onsamenhangend verhaal kwam?

Dit alles klopt voor mijn gevoel niet, en zijn zaken die mijn gevoel over jou niet helpen.
- Jepp. Berber is idd meer waarschijnlijk wolf dan Ingrid. Gelukkig benoem ik dat ook netjes, inclusief kleurtjes. Cruciale stemmen op Waterwork zijn de stemmen die hem 'zeker' op lynch zetten. In dit geval waren dat de stemmen van LW, Fals, Noicre en als laatste Ingrid. Zij zette Waterwork op 3 stemmen voorsprong. Dat is het bezegelen van zijn lot ;)
- Noicre heeft een neutraalclaim die sterk staat. Dat maakt hem al direct minder kans hebben op wolf zijn. En again: Cruciale stem want WW op 2 stemmen voorsprong zetten. Dus ja, Beertje meer kans op wolf.
- Jepp. Rythm ging easy mee op Thelight, en is pas later geswitcht na moeilijk te doen. Wesp bleef kritischer en heeft zonder eerst Light te pushen rond hetzelfde punt als Rythm op Waterwork gestemd. Dat maakt Wesp absoluut minder verdacht dan Rythm.

Dat je kleurtjes gebruikt en het benoemd maakt het nog niet de waarheid :)
Ook je definitie van "cruciale stemmen" is aardig uit de lucht gegrepen, maar ieder mag daar zijn of haar eigen draai aan geven. Als ik uit ga van jouw definitie ("De eerste drie personen die stemmen nadat het een gelijke stemming is"), dan vind ik alleen deze definitie wel enorm vreemd is.
Niet dat ik per se een eigen definitie heb van "cruciale stemmen", maar ik denk dat dit eerder zou zijn iets als "De personen die de bal aan het rollen hebben gebracht". Dit zijn de personen die geen mee-lopers zijn, en niet risico-vrij kunnen mee-stemmen op iemand waar toch al de meerderheid op stemt.

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 14:39:42Ik zie dat je hier Berber, Beertje en Rythm zacht verdedigd door je af te vragen waarom zij meer verdacht moeten zijn dan de anderen. Sorry, maar ook dit spreekt weer niet in jouw voordeel :s
De reden dat ik me dit afvraag is alleen maar omdat ik je redenering niet snap om deze juist meer verdacht te maken. Het is niet dat ik deze spelers zelf wel (of meer) vertrouw dan anderen, voornamelijk dat jouw redenering mij niet logisch lijkt.

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 14:39:42Je bent het meest waarschijnlijk wolf omdat je het minste voor je hebt spreken en een aantal stemmen hebt gezet die niet handig zijn.
Mijn stemmen:
- FannieKLM als BM, bleek een goedje
- Waterwork (als een van de eerste), wat een wolf bleek te zijn
- BloodWolf, mijn gevoel volgend, tot nu toe zonder resultaat

Ik ga niet als schaap achter iedereen aanlopen met mijn stem zodat achteraf geroepen kan worden dat ik alleen maar mee-stem. Ik stem op basis van de informatie die ik heb en van wie ik verdenk.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:33:26Al met al zijn dit soort berichten juist waarom ik zo'n slecht gevoel krijg bij jou.
Een gevoel kan, maar dan moet je dat onderbouwen met argumenten. Nu ook: 'dit soort berichten'. Berichten waarin ik analyses plaats? Waar ik onderzoek doe naar wie slechtjes zijn? Hoe je daar een slecht gevoel bij krijgt snap ik in eerste plaats al niet, maar je onderbouwt het nog steeds niet met argumenten. Je kan niet 4 speldagen en 42 pagina's aan informatie later nog steeds op mij pushen met 'een gevoel' en that's it. Als je op dit punt mij nog niet als slechtje kan beargumenteren moet je je misschien afvragen in hoeverre ik wel slechtje ben en 'je gevoel' negeren. Dit soort opmerkingen maakt dat ík juist jóú richting slecht zet. En dat is geen gevoel maar nóg een argument.

Mijn argument:
Berichten waarin je halfbakken analyses plaatst met argumenten die compleet uit de lucht gegrepen lijken te zijn en definities die voor iedereen verschillen.

Iedereen zoekt op een eigen manier naar wie de slechtjes zijn. Jouw "argument" is dat ik op jou stem, maar ook jij hebt geen informatie die mij in team wolf zet. Dat kan ook niet, omdat ik niet in team wolf zit :P Dus ook jij gaat nu op jouw gevoel af.

BloodWolf14

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 16:15:15Dit is precies wat wolven zouden hopen dat we denken:
Berber is gewaterd, (we weten nog niet zeker of dit door een priester of ketter is gebeurd, maar jij gaat er van uit dat Ingrid een priester is omdat we al een ketter hebben opgehangen) dus moet Berber wel goed zijn!
En dit klopt dus niet. Ingrid is Priester of Ketter. Als zij Priester is maakt dit Berber goed/neutraal/hulpje. Geen startwolf. Als Ingrid Ketter is zegt haar water helemaal niets over Berbers rol.

Ik ga er vanuit dat Ingrid Priester is omdat haar stem op Waterwork relatief belangrijk was. Had ze daar op Light gestemd was het een 7/8 voor Waterwork met Waterwork als BM op Light. In dat opzicht dus een relatief belangrijk moment om wel op Waterwork te stemmen, anders hadden anderen er nog een gelijkspel van kunnen maken.

In mijn hoofd was de gelijkmaker pas bij Fals, maar ik zie nu dat LW er 6/6 van maakte en niet Fals. Maar mijn argument dat daarmee WaterWorks lynch vast stond geld nog wel.

Ik denk dus niet dat Ingrid Priester is omdat we al een Ketter opgehangen hebben. Dat helpt wel mee, maar in eerste instantie denk ik dat omdat ze op Waterwork ging.

Daaruit volgt pas de conclusie dat Berber geen startwolf was. Ze zouden evt samen slecht kunnen zijn, ofc. Dit is denk ik echter niet het geval. Ik denk trouwens nog steeds dat Berber slecht is want we missen ergens een Welp. Dus hem ophangen is voor mij prima.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 16:15:15Nee, ik ging juist als een van de eerste mee, dat is het hele punt dat ik wilde maken!
En dat is dus gewoon niet waar xD
Jouw stem op Light is vlak voor post #280 van jou gezet. Op de pagina ervoor had hij Waterwork al bekend gemaakt als slechtje via de 2e WB claim. Daarna heb je posts #285, #303, #325 (twijfel over Light), #333, #339, #343 en #359. In 343 vroeg je aan Elias of die de zvw wilde bevestigen. Dat heeft hij al voor jouw laatste post die ik hier noemde gedaan. Toch volgde jouw stem pas zo'n 2 uur na die bevestiging én de andere stemmen. Misschien dat je in die tussentijd geen tijd had om bij te lezen en te stemmen, maar je bent absoluut níét vroeg meegegaan op Waterwork.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 16:15:15Actief pushen? Heb alleen meerdere keren aangegeven dat mijn stem op jou is op basis van gevoel. Jij bent nu al harder aan het pushen dan dat ik in al die 42 pagina's heb gedaan :)
Stemmen op iemand zetten is in mijn ogen actief pushen. Je kan niet actiever pushen dan een stem zetten, want daar draait alles uiteindelijk om.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 16:15:15Ja, het klopt dat ik ook meteen had kunnen wisselen, voordat Elias de informatie had bevestigd, alleen zou ik dan nu juist het verwijt gekregen hebben dat ik wel erg snel mee zou hebben gelopen met Thelight, in plaats van bevestiging van Elias af te wachten. Daarom dat ik in de gelinkte post ook heb aangegeven, en ik zal het citeren:
Citaat van: Master-Guy op 23 juli 2025, 14:09:53@EliasTheBest als jij dit kunt bevestigen, dan heb ik voor nu voldoende om mijn stem aan te passen weg van thelight
Meh dat van die verwijten is een nulargument denk ik. Kun je niet weten want is niet gebeurd.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 16:15:15Na het posten van dat bericht was ik echter een paar uur bezig met mijn werk, en kon dus niet mijn stem wisselen op het exacte moment dat Elias de informatie bevestigde.
Ja dit is dus wat ik dacht al. Maar dan nog steeds ging je niet vroeg mee op Waterwork. Ook niet nadat de 2e WB bekend werd.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 16:15:15Mijn stemmen:
- FannieKLM als BM, bleek een goedje
- Waterwork (als een van de eerste), wat een wolf bleek te zijn
- BloodWolf, mijn gevoel volgend, tot nu toe zonder resultaat

Ik ga niet als schaap achter iedereen aanlopen met mijn stem zodat achteraf geroepen kan worden dat ik alleen maar mee-stem. Ik stem op basis van de informatie die ik heb en van wie ik verdenk.
Meestemmen op slechtjes is niet verkeerd ;)
Mensen die daar op meeschapen zijn eerder goedje dan mensen die verkeerd hun eigen plan trekken.

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 16:15:15Mijn argument:
Berichten waarin je halfbakken analyses plaatst met argumenten die compleet uit de lucht gegrepen lijken te zijn en definities die voor iedereen verschillen.

Iedereen zoekt op een eigen manier naar wie de slechtjes zijn. Jouw "argument" is dat ik op jou stem, maar ook jij hebt geen informatie die mij in team wolf zet. Dat kan ook niet, omdat ik niet in team wolf zit :P Dus ook jij gaat nu op jouw gevoel af.
Ik heb sowieso geen rolinformatie dus moet het doen met de informatie van alle stemmen. Waarom zijn mijn analyses halfbakken? Iedereen interpreteert informatie anders. Je mag het prima oneens met mij zijn :P

Wat vind jij atm van Rythm, Beertje en Beulgemeester? Ben benieuwd naar jouw analyse van deze spelers dan.

Aintgotrhythm

@BloodWolf14 op een mobiel forum iets plaatsen duurt zeker langer dan een appje sturen. De avond dat ik op TL stemde heb ik, na het tweede bericht van TL al meteen tegen jou gezegd "Ik moet mn mening bijstellen geloof ik" verwijzend naar het stemmen op Waterwork. Maar daar ik de deur uit moest om te gaan klaverjassen kon dat niet meteen. Prima dat je dat verdacht vind. Carnage stemde ik ook vrij vroeg op. Nu zat ik ernaast met Chaos, maar haar aanval op TL bleef, ook nadat bekend was geworden dat WW waarschijnlijk conversiewolf zou zijn. Niet gek dat ik haar dan verdenk lijkt me. Ik vind je onderbouwing om mij te verdenken wel prut. Maar als dit de redenen zijn om op mij te stemmen, hou ik je zeker niet tegen :)

Weinig tijd vandaag en morgen ivm werk en verplichtingen na werk. Dus de kans dat ik me vrijwel niet meer kan mengen in de discussie is groot.

Rampposi

Ik had mijzelf voorgenomen om lekker mysterieus te blijven over mijn rol. Eens kijken wat dat op ging leveren. Nu Chaos het meest confirmed goedje is van dit hele dorp, denk ik dat ik me wel aan moet sluiten bij de oproep van BloodWolf, lekker claimen bij Chaos.
Ik hoop alleen dat dit dan ook bij Chaos (/goedjes) blijft want heb geen zin in het strooien van rollen. Daar heb ik al genoeg van gezien en daar sta ik niet achter.

Don't mind me in de afzijdigheid van de discussie van BW/MG (Bloodwolf/Master-Guy). Ik lees aandachtig mee en zal z.s.m. een mening hierover vormen, want hier valt zeker wat informatie uit te halen.

Thelight288

Voor mij voelt dit vooral als n goed tegen goed doscussie