Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Fannieklm krijgt mijn stem, zeker naar haar prestaties het vorige spel.

Spoiler
Paddestoel, Yoghurt, Roomkaas, Ooievaar
[close]
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Beulgemeester

Citaat van: LustigeWolf op 19 juli 2025, 14:39:14
Citaat van: CarnageRazor op 19 juli 2025, 14:25:24Ik stem voor ons Fanneke, na haar ijzersterk potje.

Nou, applaus voor geschiedenisles, maar we spelen vandaag, niet gisteren.
Een "ijzersterk potje" uit een vorig spel zegt helemaal niks over haar team of rol nu — behalve dat ze misschien goed weet hoe ze zich onschuldig moet voordoen.

Laten we stemmen op basis van dit spel, niet op basis van nostalgie. Dit is geen reünie.

Beulgemeester en drie anderen vinden dit leuk.

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op 19 juli 2025, 14:51:19Fannieklm krijgt mijn stem, zeker naar haar prestaties het vorige spel.

Spoiler
[close]
Paddestoel, Yoghurt, Roomkaas, Ooievaar... Dus jij bent een Pyromaan? Nou, lekker dan. Dan weet het dorp in ieder geval alvast dat er iemand is die graag dingen in de fik steekt.

Maar ff serieus: omdat je vorig potje goed speelde, wil dat nog niet zeggen dat je dit potje ook weer betrouwbaar bent. Elk spel is anders, en vroeg of laat brand je je vingers.

Ik kijk je voorlopig even met één oog dicht en een blusdeken in de hand aan.

Groetjes,
Kris Kraslot
(Bidden tegen brand sinds '99)

HenkPatat

Citaat van: Falsifica op 19 juli 2025, 14:51:19Fannieklm krijgt mijn stem, zeker naar haar prestaties het vorige spel.

Frieten, stoofvlees, tomatenboter, garnalenkroket

noicreC

Citaat van: HenkPatat op 19 juli 2025, 15:05:21

Jij bent de Feestelijke STevige Gorilla?

Geen idee wat dat is of doet..

Beertje

Citaat van: noicreC op 19 juli 2025, 15:16:16

Dit was de laatste bestelling in zijn snackbar
I love Elias

123berber

Degene die mijn stem wilt moet mij maar even in mn prive gaan overtuigen.

Ik hoef zelf geen BM te zijn.

WCeend!! Zomerspelen 2014

CarnageRazor

Citaat van: LustigeWolf op 19 juli 2025, 14:39:14
Citaat van: CarnageRazor op 19 juli 2025, 14:25:24Ik stem voor ons Fanneke, na haar ijzersterk potje.

Nou, applaus voor geschiedenisles, maar we spelen vandaag, niet gisteren.
Een "ijzersterk potje" uit een vorig spel zegt helemaal niks over haar team of rol nu — behalve dat ze misschien goed weet hoe ze zich onschuldig moet voordoen.

Laten we stemmen op basis van dit spel, niet op basis van nostalgie. Dit is geen reünie.

Seg vriend, dazallekikzelfwelbepalen

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 13:33:49Oké... ik geef toe, ik aarzel wel een beetje. De toon van Elias is hard, misschien iets té. Maar tegelijk: hij neemt wel initiatief, en dat mis ik bij anderen. Ik stem op hem als burgemeester. Laat maar zien wat je waard bent.

ik vind het mooi om deze post al te lezen terwijl Elias al binnen de eerste 45 minuten van het topic aanwezig was en ook deze post kort daarna al volgt.

Geeft weinig kans aan anderen om het spel al te openen. Heel makkelijke aanval op de rest van de spelers.

Conclusie: wolfse post

Master-Guy

Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 15:26:31

Toch wel bijzonder dat je mij nu helemaal negeert nu ik wel reageer op jouw berichten en vingers durf te wijzen..
Doet me steeds meer geloven dat Elias en jij samen twee wolven zijn..

Dat Elias nu zijn stem op LustigeWolf heeft gezet is ook opvallend, maar nog niet per se om hem ook te verdenken. Wel zou ik de berichten van LustigeWolf kunnen oppakken als een poging om informatie van andere spelers los te trekken zonder zelf iets te delen, daar waar je juist zo op aan het focussen was richting mij, en nu ook richting LustigeWolf niets meer over zegt..

Ligt het aan mij, of ben je enorm verwarrend bezig Beertje?

Beertje

Citaat van: Master-Guy op 19 juli 2025, 16:06:12
Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 15:26:31

Toch wel bijzonder dat je mij nu helemaal negeert nu ik wel reageer op jouw berichten en vingers durf te wijzen..
Doet me steeds meer geloven dat Elias en jij samen twee wolven zijn..

Dat Elias nu zijn stem op LustigeWolf heeft gezet is ook opvallend, maar nog niet per se om hem ook te verdenken. Wel zou ik de berichten van LustigeWolf kunnen oppakken als een poging om informatie van andere spelers los te trekken zonder zelf iets te delen, daar waar je juist zo op aan het focussen was richting mij, en nu ook richting LustigeWolf niets meer over zegt..

Ligt het aan mij, of ben je enorm verwarrend bezig Beertje?

Om je te negeren moet je eerst iets vragen.

Het antwoord op je algemene vraag is: nee.
I love Elias

Chaosimsystem_

Ik stem op Fannie  O0

Master-Guy

Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 16:14:30Om je te negeren moet je eerst iets vragen.

Het antwoord op je algemene vraag is: nee.

Je bedoelt dit?
Een reactie of verdenking kun je ook negeren, precies wat jij nu aan het doen bent!

Citaat van: Master-Guy op 19 juli 2025, 14:32:20
Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 14:02:24De trein wiegt zachtjes heen en weer [bla bla bla] waar het uiteindelijk om draait.

Dat je mij citeert houd waarschijnlijk in dat je vind dat ik niet genoeg vingers wijs.
Vooruit dan, bij deze :)

Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 13:33:49Oké... ik geef toe, ik aarzel wel een beetje. De toon van Elias is hard, misschien iets té. Maar tegelijk: hij neemt wel initiatief, en dat mis ik bij anderen. Ik stem op hem als burgemeester. Laat maar zien wat je waard bent.
Citaat van: Beertje op 19 juli 2025, 13:22:48Wow oké Elias chill ff.

Je klinkt nu een beetje als een dictator in een Disney-film ofzo. Je zegt dat wie niet met je is, tegen je is? Dat is letterlijk gaslighting bro. Iedereen heeft recht op hun eigen tempo en keuze, je hoeft mensen niet te pushen of te dreigen. Ook "executies zijn koud"? Sorry maar we spelen een spel, niet een of ander machtsfantasie-imperium. Consent en respect zijn wél belangrijk, ook in spelletjes.

Je bent in 11 minuten wel erg snel gewisseld van mening. Niet snel genoeg om een foutje te hebben gemaakt, te snel om je gedachten nog eens op een rijtje te zetten terwijl je de rest van de berichten aan het bijlezen bent. Bijna alsof je eerste reactie "echt" was, je daarna erachter kwam dat je in één team met Elias speelt, en nu alles wat probeert te sussen..

Hebben we hier de eerste twee wolfjes te pakkene?

Je bent jezelf behoorlijk verdacht aan het maken in mijn ogen..

Rampposi

Citaat van: Chaosimsystem_ op 19 juli 2025, 16:17:19Ik stem op Fannie  O0
En waarom?
Dat je op fannie stemt kunnen we zien. De waarom, daar draait het om.

Anyhow, ik zie veel verschillende speelstijlen dus dat wordt even op- en aanpassen. Al met al een actieve eerste paar uren daar houd ik van.

Ik hoef geen BM te worden.

Dit is nietszeggende post #1 van Rampposi.

BloodWolf14

Ohja master-guy krijgt pluspuntjes voor z'n posts tot zover.

Hij krijgt ook direct mijn BM-stem daarvoor :)