Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Citaat van: Wesp in Glas op 27 juli 2025, 20:25:00Ik stem op AGR want ik vind baar push op Falsi verdacht

Lol als je gelezen hebt was ik daar al even vanaf?

Thelight288

Citaat van: Falsifica op 27 juli 2025, 20:23:42Chaos: je schrijft lunch ipv lynch volges mij?

En LustigeWolf: waarom zou je die info nu pas aan ons geven?

Van chaos lijkt me inderdaad op de autocorrectie waar ik vaak last van heb, maar ben van mening dat een inactieve stemmen die mogelijk dood gaat inactief vgm echt niet nuttig is voor ons

Ingrid1234

Ik kan hem even niet terugvinden maar ik ga voor beertje vanwege zijn/haar berijdheid om een mogelijk lijk te activeren

Ingrid1234

dat was geen nederlands maar het gaat om het idee...

Chaosimsystem_

Was inderdaad autocorrect al begin ik wel weer op te vallen dat agr alles zoekt voor op me te stemmen  O0

LustigeWolf

Dit bericht is verwijderd in verband met verstoring van de nachtrust.

Thelight288

Ik zat duidelijk mis met Henk, ik had niet verwacht dat waterwork ook mij in de Henk tunnel liet als medewolf maar uhhh lustigewolf die last minute stem op chaos komt zo heel erg slecht naar voren

EliasTheBest

Citaat van: thelight288 op 27 juli 2025, 20:47:12Ik zat duidelijk mis met Henk, ik had niet verwacht dat waterwork ook mij in de Henk tunnel liet als medewolf maar uhhh lustigewolf die last minute stem op chaos komt zo heel erg slecht naar voren

Henk had bij mij priester geclaimd, gelukkig voor ons kon hij niet meer inloggen anders had er nog meer chaos geweest. Ik vind het daarom nog steeds zwak een inactieve speler eruit te stemmen, sterker nog ik vind het verdacht. Is een makkelijk target waarvan je weet dat die er toch al uitging. Ik ga dit overdenken.

Master-Guy

Citaat van: noicreC op 27 juli 2025, 19:36:07
Citaat van: Master-Guy op 27 juli 2025, 18:56:32Laten we de twijfel weghalen: Falsifica is de grafdelver
Deze info heeft Zuna bevestigd voor ze gestorven is

Waar heeft ze dit bevestigd? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden. Ze benoemt hem alleen als Neutraal, nooit als delver.

Niet in het openbaar, wel bij mij en tenminste één andere speler.
Heb hier voor haar dood al een hint voor gedropt, kan deze wel aanwijzen als het nodig is.

LustigeWolf

Citaat van: LustigeWolf op 27 juli 2025, 20:30:10Dit bericht is verwijderd in verband met verstoring van de nachtrust.

Ik was blijkbaar net te laat. Hier had ik gezegd dat er niemand meer na nacht 2 in mijn pm is gekomen omtrent welp gebeuren of hints.

Thelight288

Citaat van: Master-Guy op 27 juli 2025, 20:58:21
Citaat van: noicreC op 27 juli 2025, 19:36:07
Citaat van: Master-Guy op 27 juli 2025, 18:56:32Laten we de twijfel weghalen: Falsifica is de grafdelver
Deze info heeft Zuna bevestigd voor ze gestorven is

Waar heeft ze dit bevestigd? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden. Ze benoemt hem alleen als Neutraal, nooit als delver.

Niet in het openbaar, wel bij mij en tenminste één andere speler.
Heb hier voor haar dood al een hint voor gedropt, kan deze wel aanwijzen als het nodig is.

Fals had bij haar geclaimd, maar het is niet of ze hem bekeken heeft

LustigeWolf

🚂 Let op, dames en heren, reizigers op spoor 7...

Na een paar dagen vertraging meld ik mij weer op het perron. De oorzaak? NS-storing. Conducteur Glenn zat al die tijd netjes in de cockpit, fluitje in de mond, hoedje scheef op z'n hoofd... maar ja, als de wissel niet werkt en de bovenleiding eruit ligt, dan kom je nergens.

Gelukkig is het treinverkeer inmiddels hervat, dus ik fluit weer vrolijk mee. Mijn stem vlak voor de vorige deadline? Tja, laten we zeggen: ik stapte in de wagon van Elias. Dat is namelijk de enige passagier waar ik op dit moment geen kaartcontrole bij nodig acht. Geen zwartrijdersgedrag, geen gesjoemel, gewoon iemand die me het gevoel geeft dat de rails onder mijn voeten recht blijven.

Maar goed, terug naar de routeplanning:

We hebben te maken met een ketter. Maar niet zomaar eentje, nee, eentje die is opgehangen bij een 3/3 stemming. Door wie? Juist: Beulgemeester, 123berber en ChaosInSystem.
Dat kán een adel zijn. Dat kan ook een leugenwolf zijn. Maar dat zou wel heel scheef aanvoelen, want wie haalt het in zijn harige hoofd om als leugenwolf een ketter op te hangen? Dan kun je net zo goed de trein achteruit laten rijden in z'n vijf.

Dan is er nog dat een spoor wat pas is ontdekt: Ingrid en 123berber. Een van die twee is ketter. Of 123berber is geen wolf. Maar er is net een ketter opgehangen,

Dan, we hebben waarschijnlijk een lijk in het spel die nu kan gaan moorden.

En er is dus een welp (sorry dat ik dit niet eerder had gemeld). Maar dat betekent dat er ergens nog een jonge wolf over het perron dwaalt, waarschijnlijk op zoek naar een identiteitskaart en een (volgend) slachtoffer. En eerlijk is eerlijk, als we dat jong niet snel vinden, gaat hij straks met een retourtje chaos rijden.

En over wolven gesproken:
HenkPatat bleek dus gewoon een wolf, maar kon niet meer inloggen op het forum.

Lieve moderators, als jullie meelezen: zouden jullie de volgende wolf alvast een IP-ban kunnen geven? Dan scheelt ons weer puzzelen voor de lynch. 😄

🧠 Samengevat voor de reizigers in de stiltecoupé:

• Mijn stem ging mee met Elias: hij is m'n enige bevestigde passagier met een geldig vervoersbewijs.
  • De 3/3 stemming tussen Beulgemeester, 123berber en ChaosInSystem lijkt op adelstreek.
  • Ingrid en 123berber: eentje is ketter, of 123berber is geen wolf.
  • Er is een welp. En een lijk. We kunnen niet blijven wachten tot het buffet geopend wordt, tijd voor actie.
  • Moderators: als jullie kunnen regelen dat de volgende wolf "toevallig" even geen toegang heeft tot het forum, dank alvast namens de hele trein.

🚂 Volgende halte: Openbaring. Of Ontmaskering. Of allebei. Tot dan!

LustigeWolf

Ik denk dat ik voor nu ga stemmen op master-guy. Waarom is hij niet gewelpt afgelopen nacht? Klopte zijn claim misschien niet?

Beertje

Citaat van: Ingrid1234 op 27 juli 2025, 20:27:44Ik kan hem even niet terugvinden maar ik ga voor beertje vanwege zijn/haar berijdheid om een mogelijk lijk te activeren

Wat is daar dan precies het probleem van?
De wolven weten precies wie het is, die pushen vanzelf wel op het lijk.

(als er uberhaupt een lijk is, vannacht heeft het lijk in ieder geval geen actie ingestuurd.)
I love Elias

EliasTheBest

Citaat van: Master-GuyNiet in het openbaar, wel bij mij en tenminste één andere speler.

Check, jij wist haar rol dus.

Citaat van: LustigeWolf op 27 juli 2025, 21:49:33Ik denk dat ik voor nu ga stemmen op master-guy. Waarom is hij niet gewelpt afgelopen nacht? Klopte zijn claim misschien niet?

Welp kan tot nacht 3 welpen

Zoals Lustige al aangaf is het of adel of Falsifica die Henk heeft opgehangen. In het tweede geval vraag ik me dan af waarom Fals een inactieve zou ophangen. Zou het dan zijn dat chaos... Laten we uitgaan van het positieve.