Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Citaat van: Ingrid1234 op 25 juli 2025, 17:29:55
Citaat van: EliasTheBest op 25 juli 2025, 12:09:45We hoeven hier verder geen woorden aan vuil te maken. Deze dagen zijn saai, de discussie valt dood. Voor mij persoonlijk komt dat wel lekker uit. Stem op Carnage

Wat is dit nou, ineens geen 10 pagina's dt meer om bij te lezen 🤣

Nee grapje, voor nu hebben we een lynch slachtoffer, dus dat is prima. 

^-^  O0

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Citaat van: Ingrid1234 op 25 juli 2025, 17:29:55Wat is dit nou, ineens geen 10 pagina's dt meer om bij te lezen 🤣

Nee grapje, voor nu hebben we een lynch slachtoffer, dus dat is prima. 
Wil jij nog wat loslaten over jouw verdachten buiten de voorgekauwde namen om?

Zelfde vraag nogmaals aan @Chaosimsystem_ en nu ook @Beulgemeester en @HenkPatat

Ik verwacht minimaal 4 slechtjes, dus hoor van jullie drie graag nog 2 namen naast Carnage (en Waterwork) die voor jullie als meest verdacht eruit springen.

Eigenlijk is deze vraag ook geldig voor de meeste andere spelers, maar veel daarvan hebben al een indruk achter gelaten. Met die vraag kunnen we denk ik nog wat verder discussiëren voordat we morgen bij LW's halte staan met de vraag welke trein we moeten hebben.

(P.s: Ik vind de manier van schrijven echt heerlijk LW xD)

HenkPatat

Ik heb mijn rol naar Elias gestuurd. Want die vertrouw ik het meeste momenteel.

HenkPatat

Citaat van: noicreC op 25 juli 2025, 00:20:14
Citaat van: HenkPatat op 25 juli 2025, 00:12:35Een orc dat is echt nieuw voor mij effe opzoeken wat dat is.

Ik stem mee met de burgemeester.  O0

Ah Henkie. Ik denk dat ik even wat lastiger ga doen, tot ik zeker weet dat de ketchup, die je verkoopt, ook echt ketchup is, en niet de overblijfselen van onze medeburgers.

Vertel eens, los van Carnage, wie verdenk jij nu nog meer? :)

Ik ben nieuw dus ik vind het moeilijk om vingers te wijzen naar mensen als er vrij weinig informatie is.

Dit is wat anders dan town of salem.

Voor dr redt

HenkPatat

Ging wat fout.

Laatste zin moet zijn;
Voor de rest de ketchup die ik verkoop is van hoge kwaliteit

LustigeWolf

Hoge kwaliteit burgerbloed zeker!

JarJarBling

Ik vermoed dat het spel harder gaat gespeeld worden eenmaal de angst van een welp attack weg gaat.

Ik denk trouwens idealiter vermoorden we een welpje voor die omtovert tot een wolf niet. Anders kunnen we weer vanaf voor aan begingen en is iedereen die nu vertrouwt word terug in vraag gesteld

Dat gaat er vanuit dat ik vermoed een welpje zo goed probeert over te komen de eerste paar dagen om dan ongestoord zich bij het wolven team aan te sluiten.

123berber

Dit is een makkelijk dienblaadje voor een stem. Mijn stem gaat zoals jullie waarschijnlijk wel verwachten naar Carnage.
Ben net thuis na een alnge dag en hoop dit weekend weer even goed in het spel te kunnen duiken.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Master-Guy

Citaat van: JarJarBling op 25 juli 2025, 18:16:58Ik denk trouwens idealiter vermoorden we een welpje voor die omtovert tot een wolf niet. Anders kunnen we weer vanaf voor aan begingen en is iedereen die nu vertrouwt word terug in vraag gesteld

Misschien dat ik het verkeerd lees en daardoor niet begrijp, maar zeg je nu dat we een welp (als we daar vanaf weten) juist niet moeten vermoorden zodat deze kan opgroeien?

JarJarBling

Citaat van: Master-Guy op 25 juli 2025, 18:27:42
Citaat van: JarJarBling op 25 juli 2025, 18:16:58Ik denk trouwens idealiter vermoorden we een welpje voor die omtovert tot een wolf niet. Anders kunnen we weer vanaf voor aan begingen en is iedereen die nu vertrouwt word terug in vraag gesteld

Misschien dat ik het verkeerd lees en daardoor niet begrijp, maar zeg je nu dat we een welp (als we daar vanaf weten) juist niet moeten vermoorden zodat deze kan opgroeien?

Nee andersom maar kan aan de dysortografie liggen!

Thelight288

Na deze nacht hebben welpen geen prioriteit voor mij. Die Sterven mee als de wolven dood zijn en kunnen 2 nachten niks en groeien dan pas aan eind op

Zuna

Citaat van: thelight288 op 25 juli 2025, 19:57:38Na deze nacht hebben welpen geen prioriteit voor mij. Die Sterven mee als de wolven dood zijn en kunnen 2 nachten niks en groeien dan pas aan eind op

Fijn, nu hoef ik dit niet meer op te zoeken haha.

Ik heb een berbertunnel :(
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

JarJarBling

Citaat van: Zuna op 25 juli 2025, 20:10:09
Citaat van: thelight288 op 25 juli 2025, 19:57:38Na deze nacht hebben welpen geen prioriteit voor mij. Die Sterven mee als de wolven dood zijn en kunnen 2 nachten niks en groeien dan pas aan eind op

Fijn, nu hoef ik dit niet meer op te zoeken haha.

Ik heb een berbertunnel :(

Welkom in mijn tunnel, rechts staan de drankjes links de sofa met wat snacks!

Master-Guy

Zo, even vlak voor de deadline zodat hier geen gebruik van gemaakt kan worden, en niet geclaimd kan worden dat ik informatie van de nacht gebruik:

Uit mijn ervaring als spelleider IRL weet ik dat dit soort spelletjes soms enorm heen en weer gaan en dat gevoel krijg ik hier ook. Nu thelight opeens claimt dat CarnageRazor Orc is, staan alle stemmen meteen op CarnageRazor, en dat snap ik. Als blijkt dat CarnageRazor inderdaad de Orc is, dan is het overduidelijk dat thelight in ieder geval accurate informatie heeft (of krijgt) en is daarmee een enorm groot wolvendoelwit.

Kan er wat anders aan de hand zijn? Ergens bekruipt mij het gevoel dat het wel erg toevallig is dat (de bron van) thelight twee spelers uit team slecht achter elkaar weet aan te wijzen. Niet dat het onmogelijk is, maar het zou me niets verbazen als blijkt dat Carnage toch niet in team slecht zit, en thelight een potje aan het bluffen is. Tegelijk hoop ik natuurlijk dat thelight het wel juist heeft en vannacht niet sterf.

Groeit er bij de wolfjes al wat onrust in het team? Radeloosheid zou ervoor kunnen zorgen dat ze niet thelight maar juist willekeurig iemand gaan vermoorden in de hoop om de bron van thelight te pakken te kunnen krijgen, en zo de informatie te stoppen. Als ze namelijk er wel voor kiezen om thelight te vermoorden, dan is de kans groot dat de informatiebron een ander te vertrouwen persoon kiest en opnieuw doorgaat.

Flikt thelight het om na deze nacht nog een wolfje te vinden en deze informatie te verspreiden, dan wordt het team van de wolven wel erg dunnetjes. Daarmee ontstaat ruimte genoeg in de spelerslijst om er een keer naast te zitten lijkt me?

En dan nog iets om over na te denken is de grafdelver.. Langzaam aan krijg ik het gevoel dat we nog een neutrale rol missen, en daar we nog niets hebben gehoord van een slotenmaker of pyromaan, lijkt grafdelver eentje om voor uit te kijken. Voor mijn gevoel hebben de neutrale rol-spelers of gekozen voor team wolf, of zich nog niet kenbaar gemaakt.

En laat het nu net zo zijn dat ik informatie over een claim van grafdelver heb gehad, vlak voordat ik gewelpt ga worden. Rondje langs de bekende goedjes dan maar, zodat Elias en thelight in ieder geval van de informatie afweten en deze kunnen delen na mijn dood.

Mijn rol is Yeti, en ja ik weet dat er al een Yeti dood is, maar mede daarom denk ik dat de informatie over een Orc wel eens zou kunnen kloppen. Gezien de enorm negatieve berichten van de eerste 48 uur heb ik de 1e nacht mijn kracht ingezet, ook omdat ik verwacht had dat ik zou sterven of uit het spel zou stappen. Vervolgens heb ik op verzoek van een van mijn contacten in nacht 2 mijn kracht niet ingezet, dus dat er geen moord is gepleegd komt niet door mij als Yeti, wat ook weer het gevoel op een grafdelver versterkt.

Eigenlijk had ik ook geen flauw idee wat slim is om te doen als Yeti. Random mijn kracht inzetten was de eerste ingeving en daar ik weinig tot geen contact had met andere spelers.. Daarom heb ik zelf ook geprobeerd om contact op te zoeken met andere spelers waaronder dus de vier die ik eerder heb benoemd. Eenmaal wat verder in het spel kreeg ik gelukkig ook wat meer contact met andere spelers, maar niet voordat FannieKLM stierf aan de wolven. Nadat dit gebeurde en ze Waterwork koos als opvolgende burgemeester ging ik er vanuit dat zij meer informatie zou hebben over wat Waterwork zou zijn, wat ertoe heeft gezorgd dat ik mijn echte rol meteen na N1 heb geclaimd bij Waterwork. Ken mij een tijdje en je weet dat ik altijd pech heb, zo ook nu nu blijkt dat Waterwork wolf was en mijn rol dus zeer waarschijnlijk is gedeeld op het wolvenboard.

Terwijl ik dit aan het typen ben, ben ik terug aan het denken aan de dingen die ik de afgelopen tijd heb gelezen in dit discussietopic, en ik meen me te herinneren dat er één speler is waarvan ik de berichten zo kan interpreteren dat deze de informatie over mijn rol aan een welp wil delen zonder dat dit te veel opvalt, al hebben andere spelers hier ook vleugen van opgevangen.

Bijzonder is dat als je zoekt op "welp" in dit topic, er één naam is die steeds maar weer naar voren komt. Ligt het aan mij, of wijst dit op iemand met toegang tot het wolvenboard die zijn team wil versterken? Ook denk ik dat het verspreiden van de informatie aardig is gelukt, waardoor ik bang ben om welpenvoer te worden, en vannacht dus voor de 2e en laatste keer dit spel als Yeti naar buiten kom om te spelen.

Ondanks de eerste 48 uur heb ik hier toch een leuk spel gehad. Dank jullie wel, en misschien tot in een volgend potje! Wil het zo zijn dat ik nog niet dood ben als welpenvoer, dan ben ik benieuwd hoe lang ik hierna nog blijf leven. Of het slim is om een nacht te spenderen om mijn rol te bevestigen of niet durf ik niet te zeggen, maar in dat geval ga ik wel contact opzoeken met een paar spelers die ik vertrouw in de hoop dat ik de puzzel compleet kan maken.

Lijkt het jou ook leuk om hier onderdeel van te zijn? Fantaseer dan niet langer en stuur me een DM!

Thelight288