Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

Citaat van: BloodWolf14 op 23 juli 2025, 21:15:14
Citaat van: Chaosimsystem_ op 23 juli 2025, 20:59:38Blijf bij m'n eerste gedacht dat er iets niets klopt met Thelight en zijn partner ook zeker met elke stem er andere informatie kwam. Ook hij zei dat ik geen informatie vroeg heb vanalles gevraagd op dt maar er moest bevestiging komen van Elias en de posts werden genegeerd. Is door iemand anders dat er een fatsoenlijke samenvatting kwam.

Voor mij is Thelight nog niet helemaal goed door deze actie. Ook zeker niet door z'n laatSte post waar die zogezegd denkt dood te gaan het was duidelijk dat Waterwork gelyncht Werdt dus of ik stem zou wisselen had niets uitgemaakt meer.
De reden dat er meer informatie kwam lijkt mij logisch?

Een stille nacht met Light die beschermd, opgesloten of nu Lijk is lijkt mij niet geheel ondenkbaar. Beetje afhankelijk van wie welke rol heeft.

De vraag is ook of er meerdere Yeti's aanwezig zijn dit spel. Als er een Orc in zou zitten verwacht ik van niet. Anders heeft die het heel lastig. Tweede Yeti zou eventueel kunnen, maar ik zie het geen rol zijn die hoog op mensen hun lijstjes staat. Ik ga daarom maar uit van geen andere Yeti die vannacht de lunch gestopt heeft.

Even teruggerekend met de stemmen. Op het moment van Wesps stem staat het 6/5 Light/Water. Berber maakt daar 7/5 in het nadeel van Light van. LW draait het terug naar een 6/6. In principe is hier dus waar deze lynch bepaald wordt. De eerstvolgende stemmen zijn van Falsifica, Noicre en Ingrid. Voor nu zou ik dus niet op hen stemmen.

Ik verwacht dat de wolven of al vroeg op Thelight stonden of pas laat zijn meegeswitcht.

Chaos wie heb je verder als verdachten?

Hier zit wat in. De wolven zijn laat geswitcht of hebben laat gestemd. Dat zou goed kunnen.

Kan ook zijn dat WW de bui al zag hangen en dat er een sacrifice was zodat medewolven minder verdacht worden.

Al met al vind ik Lustige Wolf positief uit de bus komen, zowel in posts als in dit soort stemmingsomdraaien.

Berber zit het hardst met zijn kont in de clinch steeds. Wat me ook opvalt is dat toen ik het in PB vroeg Carnage eerst WW wel vertrouwde en later wel mee wou op Berber. Dat is schaapachtig wolfs, alhoewel ik ook wel eens een wolf op diens mooie blauwe ogen heb vertrouwd en dat dat me duur is komen te staat dat potje Weerwolven. Ik weet niet meer wat ik van Carnage moet vinden. Ik heb letterlijk gisteren of eergisteren tegen hem gezegd dat ik echt 'on the fence zit' wat betreft of ik hem moet vertrouwen of niet. Eigenlijk moet ik eerst weten wat Berber is om te weten of Carnage in een complotje zit. Zijn ze samen wolf? Ik acht die kans goed aanwezig. (Ik heb een tunnelvisie op Berber geef ik ook eerlijk toe)

JarJar heeft zich voor mij ook nog niet voldoende bewezen. Ik twijfel ook over deze speler, maar heb nog niet de moeite gedaan om deze te benaderen.

Bloodwolf valt mij positief op, ik denk dat deze speler echt aan het zoeken is naar clues. Ook verdenken sommige van mijn verdachten BW weer achter de schermen, op vorige dagen zelfs als eerste op een lijstje. Dus eigenlijk vertelt dat mij dat ik niet naar BW moet kijken.

Momenteel zijn ook nog licht verdacht bij mij: Wesp en Beertje. Maar dat is echt een beetje gevoel, ik moet even in hun posts duiken
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

BloodWolf14

Citaat van: Master-Guy op 24 juli 2025, 09:07:31Je maakt het er niet beter op voor jezelf BloodWolf. Heb je inmiddels 3 keer gecorrigeerd omdat je argumenten feitelijk onjuist zijn en je de berichten blijft negeren en verdraaien. Het is duidelijk een signaal dat je dit discussietopic niet (volledig) leest, of hiernaast nog meer informatie ontvangt waarin tegenstrijdige informatie staat.

Er staan bij mij twee namen op de gedeelde eerste plaats om te lynchen. Voor nu stuur ik jouw naam in, omdat de verwarring die je zaait niet handig is. De tweede naam ga ik vandaag proberen te bevestigen.

@Master-Guy ik zie niet in waar ik feitelijk onjuist ben?

Je quote twee posts met namen die ik heb genoemd zonder te zeggen welke feiten daar onjuist zijn. De stemtelling is correct. Die mag je best nog een keer proberen ;)

Je zegt mij 3x gecorrigeerd te hebben. Ik heb vanaf pagina 17 al jouw posts teruggelezen om te zien waar. In #325 geef je een aantal posts waarom je mij op rood zet, maar geeft geen argumenten daarbij.

Post #242 waarin ik aangaf dat de Beul niet gewelpt kan worden heb je op gereageerd dat dat al opgehelderd was. Die post van mij was alleen helemaal niet naar jou gericht. Dat was als reactie op Fals' verdenking.

Mijn andere posts die je noemt zijn ook voornamelijk naar Falsifica gericht. Ben je het oneens met de inhoud dat je ze noemt?

Dan over mijn verdenking over jouzelf:
In #275 geef je aan dat de 2e WB bekend gemaakt moet worden. In principe bij iemand privé, maar met de sidenote dat je het bíjna openbaar zou vragen zodat mensen hun eigen conclusies kunnen trekken. Dit benoemen zegt mij dat je dat toch graag hebt. Of dit vanuit een Welprol is of iets anders idk.

Verder gaf je zelf al eerder aan dat je in het begin 4 claims bij 4 spelers hebt neergelegd in de hoop informatie terug te krijgen. Dat is openbaar te lezen.

Vanaf pagina 17 zijn er verder geen posts meer naar mij gericht tot aan #385. Dus waar verdraai ik feiten, waar negeer ik jou posts en waar is een legit verdenking op mij?

Jouw gedrag geeft mij het gevoel van een Welp.

BloodWolf14

Ik lees nu de post van Zuna.

Als er meer mensen die mij verdacht vinden, kom dit dan gewoon onderbouwd in het Dt melden? Zo niet kun je er vanuit gaan dat ik die spelers direct richting slecht zet.

@Zuna wil jij evt namen delen? Want ik wordt ook niet aangesproken privé kennelijk om dingen te kunnen uitlichten. Dus ben benieuwd wie mij hier zwart zit te maken bij anderen.

Falsifica

BW, ik heb beide punten waarop ik je verdenk al aangegeven hier. Ik wil ze nogmaals herhalen en was bij beiden punten niet echt overtuigd van je goedheid na je reactie erop.

Ik ben net als jou wel zeer benieuwd wie je nog meer verdenkt en met welk commentaar die komen.

Dus voor ik deze herhaal, wil ik eerst zien wat die punten zijn.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Want volgen zonder uitleg, kan er nog wel eens voor zorgen, dat ik uit mijn tunnel stap. Zo verdacht vind ik dat.  ;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

heey ik zie dat @HenkPatat gevraagd word om zijn reden te geven voor zijn volg stem.
Maar ik zie niet echt het zelfde gebeuren voor @Beulgemeester buiten zijn post van de vorige dag vind ik niet echt veel speelsgewijs reden er voor. 

ik hoor dat de reden zijn dat hij zeer stil is en daarmee verdacht over komt. maar ik vind dat van een nieuwe speler sneller passen dan een rot in het vak zoals @123berber maar daar hoor ik dan weer niet veel de zelfde punt worden aangemaakt.

het is een oprechte zaak, is er meer speelsgewijs aan henk toe te wijden wat een berber niet op zijn kerfstok staan heeft? voor zo ver ik berber ken in vorige spellen (6jaar geleden) lijkt hij meer een hardere speler dan hij nu speelt.

Beulgemeester

Citaat van: JarJarBling op 24 juli 2025, 16:46:49heey ik zie dat @HenkPatat gevraagd word om zijn reden te geven voor zijn volg stem.
Maar ik zie niet echt het zelfde gebeuren voor @Beulgemeester buiten zijn post van de vorige dag vind ik niet echt veel speelsgewijs reden er voor. 

ik hoor dat de reden zijn dat hij zeer stil is en daarmee verdacht over komt. maar ik vind dat van een nieuwe speler sneller passen dan een rot in het vak zoals @123berber maar daar hoor ik dan weer niet veel de zelfde punt worden aangemaakt.

het is een oprechte zaak, is er meer speelsgewijs aan henk toe te wijden wat een berber niet op zijn kerfstok staan heeft? voor zo ver ik berber ken in vorige spellen (6jaar geleden) lijkt hij meer een hardere speler dan hij nu speelt.

Mijn stem is geen volgstem. In mijn post die je zelf aanhaalt had ik al aangegeven dat ik HenkPatat vanwege zijn speelstijl verdacht vind. Maar met de informatie die er gisteren was, was het niet logisch daaraan vast te houden, tussen WaterWork en TheLight zat een zeker slechtje. Nu dat Waterwork blijkt te zijn geweest, zijn mijn pijlen weer voorlopig op Henk toegespitst.

JarJarBling

Citaat van: Beulgemeester op 24 juli 2025, 16:58:46
Citaat van: JarJarBling op 24 juli 2025, 16:46:49heey ik zie dat @HenkPatat gevraagd word om zijn reden te geven voor zijn volg stem.

Mijn stem is geen volgstem. In mijn post die je zelf aanhaalt had ik al aangegeven dat ik HenkPatat vanwege zijn speelstijl verdacht vind. Maar met de informatie die er gisteren was, was het niet logisch daaraan vast te houden, tussen WaterWork en TheLight zat een zeker slechtje. Nu dat Waterwork blijkt te zijn geweest, zijn mijn pijlen weer voorlopig op Henk toegespitst.

snap ik maar de vraag was dan is er meer dan enkel een speelstijl dat je hem verdacht vind? vind namelijk wel meer mensen stil. mag je altijd ook via PM laten weten hoor. hoeft niet hier, probeer wat overzicht te maken warom mensen op hem stemmen.  ;D (A)

Rampposi

Oké, ik zat dus wel mis. Maargoed dat het m'n ex is dan haha anders was het wel heel gezellig geworden na de game #not. <3

Anyhow snap ik niet waar de verdenkingen op BW vandaan komen. Mis ik iets tussen de lijnen door en zo ja kan iemand mij dit dat uitleggen?

Thelight288

Beste dorpsbewoners,

hier ben ik weer! nu niet degene met info, maar er is wel iemand die zich bij mij heeft gemeld met info. Ik ga gelijk maar even duidelijk zijn. Er is iemand naar mij toe gekomen die claimt dat Carnage gezien is als orc. wie de ziener is in dit verhaal weet ik niet. degene met wie ik contact heb zou nacht 1 gezien zijn door de ziener. waarom is deze persoon naar mij gekomen. ik stond toch al wel in de kijkers en daar ben ik het mee eens. Doordat deze persoon een rol er bij kon noemen wil ik het wel geloven, dat de bron g/s is of sjamaan zijn natuurlijk opties. al lijkt me niet dat een ongekoppelde sjamaan een slechtje gaat outen. wie mijn contactpersoon is, is bekend bij mijn zielsverwant. Dat ik uitgekozen ben geeft me wel meer vertrouwen in de bron, omdat als het niet klopt deze persoon sowieso de sjaak is of ik dood ga of niet. in basisspel zit er ook geen rol in die het visioen had kunnen beïnvloeden. Ja een Orc is maar een hulpje, maar met een dode yeti lijkt het me sowieso wel handig om deze eruit te stemmen, want ik zit niet te wachten op extra nachtdode.

BloodWolf14

Citaat van: Falsifica op 24 juli 2025, 14:45:08BW, ik heb beide punten waarop ik je verdenk al aangegeven hier. Ik wil ze nogmaals herhalen en was bij beiden punten niet echt overtuigd van je goedheid na je reactie erop.

Ik ben net als jou wel zeer benieuwd wie je nog meer verdenkt en met welk commentaar die komen.

Dus voor ik deze herhaal, wil ik eerst zien wat die punten zijn.
So, deze spelers verdenk ik nu:
Chaos omdat ze heel snel hard tegen Light inging en daaraan bleef volhouden. Ik denk dat het voor wolven nogal van belang was dat hun conversie bleef leven. Dus alle spelers die snel Thelight verdachten zonder reden zijn verdacht. Chaos was hier een van. Na de bekendmaking van Waterwork kwam zij direct met een post. #283

Rythm zie ik nu was er ook heel snel bij met een verdenking op Light gooien. Het idee van haar was dat Light Elias ging proberen te lynchen. #267. Dit heeft niet eens wat te maken met de WB claim.

Wesp, Jarjar en LW kwamen wat zoekender over ipv Thelight direct stellig wantrouwen.

Ook Carnage geloofde Thelight niet en ging er in eerste instantie vanuit dat het té toevallig was in #248. Zijn stem kwam ook pas heel laat op Light.

Berber zette op het moment van een spannende stemming extra druk op Thelight. Zijn stem maakte het 7/5 voor Thelight ipv Waterwork. Mogelijk dat hij hier vermoedde dat daarmee Waterwork veiliger was.

Master-Guy heb ik uitgelegd en blijft staan op verdenking van Welp. Dat is opzich geen prioriteit.

En dan jijzelf Falsifica omdat je op mij blijft hameren met net geen goede argumenten. Als het enige wat mij verdacht maakt het beul/welp gebeuren is ga ik me er niet druk om maken. Het enige dat voor je spreekt is de relatief belangrijke stem op Waterwork.

noicreC

Citaat van: thelight288 op 24 juli 2025, 18:01:53... Ja een Orc is maar een hulpje, maar met een dode yeti lijkt het me sowieso wel handig om deze eruit te stemmen, want ik zit niet te wachten op extra nachtdode.

Eens. Goede kans dat de orc vanavond uitkomt als we hem nu niet gaan hangen.

CarnageRazor

Ik ben zo neutraal als neutraal kan zijn. The light liegt.

vinden jullie dit zelf niet heel toevallig dan?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Beertje

Citaat van: CarnageRazor op 24 juli 2025, 18:38:23Ik ben zo neutraal als neutraal kan zijn. The light liegt.

vinden jullie dit zelf niet heel toevallig dan?

Mooi, niet goed dus. Neutraaltje hangen kan prima.
I love Elias

Wesp in Glas

Citaat van: thelight288 op 24 juli 2025, 18:01:53Beste dorpsbewoners,

hier ben ik weer! nu niet degene met info, maar er is wel iemand die zich bij mij heeft gemeld met info. Ik ga gelijk maar even duidelijk zijn. Er is iemand naar mij toe gekomen die claimt dat Carnage gezien is als orc. wie de ziener is in dit verhaal weet ik niet. degene met wie ik contact heb zou nacht 1 gezien zijn door de ziener. waarom is deze persoon naar mij gekomen. ik stond toch al wel in de kijkers en daar ben ik het mee eens. Doordat deze persoon een rol er bij kon noemen wil ik het wel geloven, dat de bron g/s is of sjamaan zijn natuurlijk opties. al lijkt me niet dat een ongekoppelde sjamaan een slechtje gaat outen. wie mijn contactpersoon is, is bekend bij mijn zielsverwant. Dat ik uitgekozen ben geeft me wel meer vertrouwen in de bron, omdat als het niet klopt deze persoon sowieso de sjaak is of ik dood ga of niet. in basisspel zit er ook geen rol in die het visioen had kunnen beïnvloeden. Ja een Orc is maar een hulpje, maar met een dode yeti lijkt het me sowieso wel handig om deze eruit te stemmen, want ik zit niet te wachten op extra nachtdode.

Geen reden om hieraan te twijfelen.

Orcs horen bij de dino's: tijd om ze uit te laten sterven. Stem staat op Carnage.