Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op 22 juli 2025, 11:56:11Om lustigewolf blij te maken. Ik heb inderdaad me buiten de nietszeggende discussies gehouden, want om alleen maar bij burgemeester stemming op elkaars kop te zitten had ik geen zin in. Nu dat er eindelijk al wat meer echt wordt gecommuniceerd ben ik wel bereid mee te helpen al kan ik weinig betekennen in dit verhaal.

Buiten dat Elias nog steeds g/s kan zijn vindt ik niet dat we daar nu de nadruk op moeten leggen of zoeken. Nu is het belangrijker de verdachte punten te zoeken. Zoals Bloodwolf die ineens Orakel benoemd terwijl Fannie Dorpsgek was is dit een perongelukke fout of om ons wakker te maken?

Fannie is dood al is dit zeer jammer al valt me op dat ze al een vervangende burgemeester had gekozen dus moest ze voelen dat ze wel is lunch kon zijn of is dit iets wat ze altijd doet?

Ik had nog vermoeden dat Elias wel is kon winnen na natellen van stemmen kwam ik uit dat Elias en Fannie gelijk stonden. Nu is het raar dat er niet stond dat er een muntje was opgegooid voor wie de bm ging worden? Of heb ik fout geteld? Is iemand dit ook opgevallen?

ik had ook geteld, maar zie dat de wijziging van henkpatat na de dl was, dus vgm had fannie gewoon meer stemmen, want die wijziging telt dan niet mee

BloodWolf14

Citaat van: Falsifica op 21 juli 2025, 23:39:15Bloodwolf, verwar je expres Orakel met Dorpsgek?

En jij staat overigens ook nog steeds in mijn lijstje met verdachten, vanwege deze eerdere post:
Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:34:46Wat hij wel heeft gedaan is zichzelf een groot doelwit maken voor zowel lunch, conversie als andere rolacties. In alle gevallen denk ik dat hij zijn eigen lot dit spel met deze actie al bezegeld heeft xD (Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)
Zo opvallend dat je de welp wil helpen.  ;)  Misschien moet ik maar gelijk wijzigen.

BloodWolf14

Ik heb per ongeluk op verzenden geklikt lol.

Anyways, Orakel/Dorpsgek is verwarring geweest. Idk.

En de reden dat ik de Welpactie benoemde was als reactie op MG in #73. Die benoemde een Welp als zeker een die opgroeit. Ik wil juist mensen behoeden voor gewelpt worden dus moet dan vermelden dat de Welp nog niet opgroeit via de Beul.

BloodWolf14

Citaat van: Beertje op 22 juli 2025, 08:34:32Ook jij baseert je spel op het mogelijk al dan niet aanwezig zijn van een conversiewolf. Misschien is die er helemaal niet en is Elias echt nog steeds beul. Waarom zoveel twijfel zaaien?

Dat je mij verdacht vindt bleek ook wel uit je DM. Je vroeg vooral of ik rollen van anderen wist. Ben dan wel nieuw maar niet achterlijk
Ik weet niet of er een Conversiewolf is, maar ik kan niet gaan doen alsof er geen is? Ik heb gevraagd of een WB, als die er is, de conversiewolf wil opvragen. Dat maakt Elias daarna of direct bewezen of nog steeds een goedje met twijfel. Tot die tijd ga ik niet zomaar informatie delen. Dat geld echter voor iedereen dus Elias is hierin geen uitzondering.

Verder vroeg ik in PM alleen hoe jouw contacten in het spel al staan, of je anderen gesproken was en een vraag naar een kantclaim. Niets hiervan heeft ook maar enigzins te maken met rollen van anderen. Je reageerde dat zelf ook al in PM, maar ga mij hier daar niet verdacht mee maken ;)

Falsifica

Citaat van: BloodWolf14 op 22 juli 2025, 12:21:53En de reden dat ik de Welpactie benoemde was als reactie op MG in #73. Die benoemde een Welp als zeker een die opgroeit. Ik wil juist mensen behoeden voor gewelpt worden dus moet dan vermelden dat de Welp nog niet opgroeit via de Beul.

Maar met die uitleg behoed je juist dat een welp misluk welpt, niet dat mensen gewelpt worden.
Imo mocht een welp best foutief een bewezen beul welpen, zo voorkom je dat een welp wel raak schiet op iemand anders.

Dus wat is deze uitleg nou? Je maakt jezelf er niet minder verdacht door.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 22 juli 2025, 12:27:51
Citaat van: Beertje op 22 juli 2025, 08:34:32Ook jij baseert je spel op het mogelijk al dan niet aanwezig zijn van een conversiewolf. Misschien is die er helemaal niet en is Elias echt nog steeds beul. Waarom zoveel twijfel zaaien?

Dat je mij verdacht vindt bleek ook wel uit je DM. Je vroeg vooral of ik rollen van anderen wist. Ben dan wel nieuw maar niet achterlijk
Ik weet niet of er een Conversiewolf is, maar ik kan niet gaan doen alsof er geen is? Ik heb gevraagd of een WB, als die er is, de conversiewolf wil opvragen. Dat maakt Elias daarna of direct bewezen of nog steeds een goedje met twijfel. Tot die tijd ga ik niet zomaar informatie delen. Dat geld echter voor iedereen dus Elias is hierin geen uitzondering.

Verder vroeg ik in PM alleen hoe jouw contacten in het spel al staan, of je anderen gesproken was en een vraag naar een kantclaim. Niets hiervan heeft ook maar enigzins te maken met rollen van anderen. Je reageerde dat zelf ook al in PM, maar ga mij hier daar niet verdacht mee maken ;)
ik heb iemand nu die wb claimt en zegt dat r 1 conversie wolf in het spel zit

BloodWolf14

Citaat van: Falsifica op 22 juli 2025, 13:19:53Maar met die uitleg behoed je juist dat een welp misluk welpt, niet dat mensen gewelpt worden.
Imo mocht een welp best foutief een bewezen beul welpen, zo voorkom je dat een welp wel raak schiet op iemand anders.

Dus wat is deze uitleg nou? Je maakt jezelf er niet minder verdacht door.
Ohja, want niemand hier weet dat een openbare Beul welpen niet kan? Dat argument van jou gaat alleen op als je er vanuit gaat dat iedereen dat spontaan vergeten is en is alleen handig voor de Welp als het een nieuwe speler zou zijn.

Dat zijn heel veel randvoorwaarden om mij verdacht te kunnen maken. Veel te ver gezocht.

En stel dat ik het niet gezegd had? Hadden mensen hun rol makkelijker geclaimd en kon de welp iemand anders eruit pikken? Ik snap waar je vandaan komt, maar om mij hier nu mee verdacht proberen te gaan maken... xD

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op 22 juli 2025, 14:07:22ik heb iemand nu die wb claimt en zegt dat r 1 conversie wolf in het spel zit
En diegene kwam daarmee naar jou want?

Heb je spelers die jou zo vertrouwen en niet bang zijn voor een Welp bij jou?

Vind het wel fijn dat er op gereageerd is, maar ben benieuwd in hoeverre deze informatie betrouwbaar is.

CarnageRazor

Citaat van: thelight288 op 22 juli 2025, 14:07:22

Vind ik een beetje toevallig dat die info net nu komt.

Of een oplettende wijze burger, of hier is afgesproken werk gaande.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Beertje

Citaat van: thelight288 op 22 juli 2025, 14:07:22

Ik geloof dit niet.
I love Elias

Thelight288

ik weet ook niet of het zeker klopt, maar ik wilde het wel delen, het kan inderdaad ook te faken zijn dat zie ik zelf ook in

BloodWolf14

Ik vraag me wel af wat een slechtje voor voordeel zou hebben bij het melden van een conversiewolf.

Stel het is gelogen, waarom zou een slechtje dat doen? Dat is of om goedjes in twijfel te houden, en in dit geval Elias in twijfel te kunnen trekken, of er zitten wel 1 of meerdere in en het slechtje probeert daarmee vertrouwen te winnen.

Dat is een beetje waar ik naar neig. Ik zie een goedje niet liegen over een actie.

Ben benieuwd hoe anderen hierover denken?

Master-Guy

Citaat van: BloodWolf14 op 22 juli 2025, 12:21:53En de reden dat ik de Welpactie benoemde was als reactie op MG in #73. Die benoemde een Welp als zeker een die opgroeit. Ik wil juist mensen behoeden voor gewelpt worden dus moet dan vermelden dat de Welp nog niet opgroeit via de Beul.

Dit was al gecorrigeerd :) Maar wees gewaarschuwd allen, de welp (mits deze erin zit) is (mogelijk) nog op zoek naar een rol

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 15:02:10
Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:34:46(Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)

Dit was ik even vergeten, helder, tnx.

LustigeWolf

Ik snap volledig waarom de wijze burger zich nog niet publiekelijk kenbaar zou willen maken. Niemand zit te wachten op een besmetting met welperitus, een vreselijke aandoening waarbij je plotseling bezwijkt aan een overdosis schattigheid van kleine wolfjes.

Maar goed, over het inhoudelijke dan: het verhaal klinkt op z'n zachtst gezegd bijzonder toevallig. De timing is opmerkelijk. Net nu Elias zich stevig als goedje heeft bewezen, komt er ineens iemand fluisteren dat er een conversiewolf in het spel zou zitten.

Waarom bij thelight? Geen idee. Het voelt een beetje alsof de wijze burger door een dartpijltje op de spelerslijst heeft gegooid en dacht: "Die moet het weten."

Wat mij betreft: een goedje liegt hier niet over. Als het waar is, dan kunnen we het meenemen in het denkwerk. Maar als dit niet waar blijkt te zijn, dan is het bijna zeker een poging van een slechtje om twijfel te zaaien rondom Elias, om ervoor te zorgen dat hij niet wegloopt als een bewezen goedje.

Ik geloof het niet zomaar, maar ik schrijf het ook niet direct af.

LustigeWolf

Voordat de reacties komen, Elias heeft zich natuurlijk niet volledig bewezen, maar de storm rond hem was wat gaan liggen.