[Discussie] Laat je stem horen

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:20:54

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid1234

Ik weet niet of mensen dit al willen delen, maar aangezien het een niet-netwerkspel is is er geen andere manier om aan info te komen. Zijn er mensen wiens actie vannacht mislukt is?

Castiel.

Ik ga op Murphy stemmen. Zie dat zij ook op mij gestemd heeft net maar ik vind dat ze erg sturend overkomt maar heb niet het idee dat het echt zoekend is. Ze is vooral grote posts aan het maken zonder iets te zeggen. Gedrag van haar dat bij haar past als ze slecht is.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Femsel

Misschien hadden sommige het al op WhatsApp in het café gelezen laatst, maar ik zit overspannen thuis al flink wat weken. Ik heb hele goeie dagen, waarin heel veel lukt en ik heb dagen waarin ik helemaal vastloop. Ik had vandaag een hele goeie dag, maar heb mijzelf flink overschat. En lig nu gestrekt met hoofdpijn, paniek en verdriet in bed.

Lang verhaal kort, ik heb vandaag even niet de ruimte en energie meer om echt goed mee te discussiëren en op basis daarvan tot een stem te komen. Ik baal enorm van mijzelf, en hoop komende speldagen wel weer meer kwijt te kunnen in dit spel. Daarom plaats ik nu ook de stem op mijzelf, want stem op iemand anders plaatsen voelt nu niet oké.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Chaosimsystem_

Citaat van: Ingrid1234 op 15 juli 2025, 18:07:21Ik weet niet of mensen dit al willen delen, maar aangezien het een niet-netwerkspel is is er geen andere manier om aan info te komen. Zijn er mensen wiens actie vannacht mislukt is?

Inderdaad mijn actie is vannacht mislukt dus kan inderdaad nog iets inzitten dat acties tegen houdt of omdat Fals al dood was en mijn actie niet doorging kan natuurlijk ook.

Zie inderdaad Carnage ook nog durven Fals te lunchen of welpen. Al is dit toch allemaal snel verzonnen dus als die liegt is die wel echt snel in zo'n heel play op te maken alleen. (Kan natuurlijk nog gekoppeld zijn)

Dat hij niet gewisseld stond is altijd een optie hoor. Met Carnage wisselen zou die toch niet doen als die sociale lunch kans was dus vind dat minst mogelijke optie.

Als je eruit wilt Femsel voor gezondheidsredennen snap ik helemaal en daarom stem ik op jouw en hoop dat nog mensen helpen met zien of er nog meer stoppende acties zijn gebeurd tegen de volgende nacht.

Murphy

Citaat van: Castiel. op 15 juli 2025, 18:39:45Ik ga op Murphy stemmen. Zie dat zij ook op mij gestemd heeft net maar ik vind dat ze erg sturend overkomt maar heb niet het idee dat het echt zoekend is. Ze is vooral grote posts aan het maken zonder iets te zeggen. Gedrag van haar dat bij haar past als ze slecht is.

Vooral grote posts? Je weet dat ik pas 1 (grote) post gemaakt heb heh? :') Een post waar ik mensen bewuste vragen heb gesteld, o.a. aan jou die het negeert (en tl negeert het ook). Ik had er geen zin in dat alles weer de laatste 2h zou gebeuren, en aangezien het een niet netwerkspel is, is het verstandig om dingen op tafel te leggen. Ipv te zeggen 'ik weet/denk iets maar ik ga het nog niet delen'. Daar heeft niemand iets aan.
Wil je me uitleggen wat er sturend is aan mensen vragen stellen/om uitleg vragen?

thelight288

Citaat van: Murphy op 15 juli 2025, 19:38:19
Citaat van: Castiel. op 15 juli 2025, 18:39:45Ik ga op Murphy stemmen. Zie dat zij ook op mij gestemd heeft net maar ik vind dat ze erg sturend overkomt maar heb niet het idee dat het echt zoekend is. Ze is vooral grote posts aan het maken zonder iets te zeggen. Gedrag van haar dat bij haar past als ze slecht is.

Uhm wat negeer ik?

Vooral grote posts? Je weet dat ik pas 1 (grote) post gemaakt heb heh? :') Een post waar ik mensen bewuste vragen heb gesteld, o.a. aan jou die het negeert (en tl negeert het ook). Ik had er geen zin in dat alles weer de laatste 2h zou gebeuren, en aangezien het een niet netwerkspel is, is het verstandig om dingen op tafel te leggen. Ipv te zeggen 'ik weet/denk iets maar ik ga het nog niet delen'. Daar heeft niemand iets aan.
Wil je me uitleggen wat er sturend is aan mensen vragen stellen/om uitleg vragen?

thelight288

Jij negeert mijn laatste post juist

Murphy

Citaat van: Murphy op 15 juli 2025, 00:32:27
Citaat van: thelight288 op 14 juli 2025, 23:23:04wat je hiér zegt is niet helemaal correct twijfel om te zeggen wat want dat helpt de wolven miss ook, maar ik denk dat Berrie wel voor zorgt.

Zelfde geld voor jou, zeg niet a zonder b te zeggen. Alles kan helpen zo'n eerste dag.

Dit deel.

Citaat van: thelight288 op 15 juli 2025, 19:46:10Jij negeert mijn laatste post juist

Stond er een specifieke vraag voor mij in jouw post? Jij reageerde op iets wat ik tegen Carnage zei/vroeg, die er zelf nog geeneens op gereageerd heeft. Dus ik wacht graag eerst af of hij het ook nog voor zichzelf op kan nemen, of dat hij hier anderen voor nodig heeft ;)

thelight288

thelight288

het ging erom dat carnage suggereerde dat er een 50/50 was maar dronkaard gaat ook gewoon dood als op de rol gewelpt wordt dat die denkt dat die is een welp kan niet eens op dronkaard welpen. ik wilde niet perse dat welpen dit wisten, maar ik denk dat berrie toch wel zou op wijzen als een welp het zou proberen.

thelight288

maar op dit punt vind ik castiel het meest. Ik wees hem er al als eerste op wat jij tegen hem zei dus ik vind dit ook opvallend dat hij nu een kaatst stem geeft zonder echte argumenten

Castiel.

Citaat van: thelight288 op 15 juli 2025, 20:05:10maar op dit punt vind ik castiel het meest. Ik wees hem er al als eerste op wat jij tegen hem zei dus ik vind dit ook opvallend dat hij nu een kaatst stem geeft zonder echte argumenten

Ik heb ook weinig om mee te schieten. Heb geen goede duidelijke verdenkingen maar weet dat ik sowieso goed ben. Dat in combinatie met Murphy haar kruisverhoor op Carnage vond ik voldoende.

Hoorde mensen btw praten over een mislukte actie? Afgelopen nacht niet, komende nacht zou dat zo maar is kunnen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

fannieklm

Mijn stem gaat naar roodhapje. Die lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.

CarnageRazor

Citaat van: Murphy op 15 juli 2025, 19:59:58
Citaat van: Murphy op 15 juli 2025, 00:32:27
Citaat van: thelight288 op 14 juli 2025, 23:23:04wat je hiér zegt is niet helemaal correct twijfel om te zeggen wat want dat helpt de wolven miss ook, maar ik denk dat Berrie wel voor zorgt.

Zelfde geld voor jou, zeg niet a zonder b te zeggen. Alles kan helpen zo'n eerste dag.

Dit deel.

Citaat van: thelight288 op 15 juli 2025, 19:46:10Jij negeert mijn laatste post juist

Stond er een specifieke vraag voor mij in jouw post? Jij reageerde op iets wat ik tegen Carnage zei/vroeg, die er zelf nog geeneens op gereageerd heeft. Dus ik wacht graag eerst af of hij het ook nog voor zichzelf op kan nemen, of dat hij hier anderen voor nodig heeft ;)

Niemand hoeft voor mij in te springen hoor. Je vraag was niet erg duidelijk. Kan je ze nogmaals even stellen?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Murphy

Citaat van: thelight288 op 15 juli 2025, 20:02:23Lees post 56 aub dankjewel

Ah excuus, was me niet duidelijk dat dat je antwoord was.

Citaat van: CarnageRazor op 15 juli 2025, 20:21:16Niemand hoeft voor mij in te springen hoor. Je vraag was niet erg duidelijk. Kan je ze nogmaals even stellen?

Cas noemt het een kruisverhoor en jij ziet t niet? Interessant. Het ging om het feit waarin jij het raar vindt dat Fannie openlijk naar Roodhapje wijst. Ik vroeg jou hoe ze het dan had moeten doen (aangezien we een niet netwerkspel spelen). Ik vind het dus een beetje gek dat jij de eerste die iemand verdacht vindt probeert af te kappen.