[Discussie] Laat je stem horen

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:20:54

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Ik heb nog een andere (vergezochte) theorie in mn hoofd, maar.. wil ook geen slapende wolven wakker maken. Dus ik ga hem voorlopig niet delen. 

Ik zie na mijn coming out gisteren Fals niet zo snel met mij wisselen.

Dus of er speelt een extra factor, of fals stond niet gewisseld naar mijn idee.

Al stelde hij zelf wel dat hij m'n claim niet geloofde. Dus is hij misschien daarom net wel gewisseld.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

CarnageRazor

Al denk ik dat ik voor de wolven als wijze burger met gebruikte actie niet meteen interessant ben om te lunchen. 

Dan zou ik eerder een welp verwachten. Ik heb geen pm gekregen. Dus als hij gewisseld stond met mij zou hij mislukt gewelpt moeten zijn geweest?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

thelight288

Welp is voor guide wissel. Dus dat maakt niks uit in deze situatie

fannieklm

Het zou mij niet verbazen als Fals nog niet gewisseld stond. Maar dat hij eerst wilde kijken hoe het spel zich na de nacht zou ontvouwen. Dus dan is de vraag wie zou dan mogelijk Fals willen opeten.
Mijn oog richt zich dan toch op Carnage en Roodhapje. De claim van Carnage is wat mij betreft heel prematuur, aan de ander kant is het in een niet netwerkspel wel handig om je info te droppen voor je dood bent.
Roodhapje vind ik heel kort zijn vertrouwen uitspreken naar Fals die daarna ineens voor dood achterblijft.

CarnageRazor

Citaat van: fannieklm op 14 juli 2025, 16:21:46Het zou mij niet verbazen als Fals nog niet gewisseld stond. Maar dat hij eerst wilde kijken hoe het spel zich na de nacht zou ontvouwen. Dus dan is de vraag wie zou dan mogelijk Fals willen opeten.
Mijn oog richt zich dan toch op Carnage en Roodhapje. De claim van Carnage is wat mij betreft heel prematuur, aan de ander kant is het in een niet netwerkspel wel handig om je info te droppen voor je dood bent.
Roodhapje vind ik heel kort zijn vertrouwen uitspreken naar Fals die daarna ineens voor dood achterblijft.

Ik vind dat je zeker rekening moet houden met de falsifica stemmers. Jij hoort hier ook bij, ik vind het dan wel beetje vreemd dat je openlijk naar RH wijst.

Wat mij betreft, tuurlijk gaan jullie uit van een play, dat is logisch.

Maar zet alles even op een rij.

Een welp heeft 50% kans mij te welpen,
Want ik weet het zelf niet wanneer ik dronken ben.

Voor een wolf is een wijze burger met gestelde vraag plots veel minder aantrekkelijk om te lunchen.

Ik vond dit dus eigenlijk best goeie odds. En als het wel fout zijn gegaan had goed tenminste wel deze informatie.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

CarnageRazor

@Chaosimsystem_ had jij nog wat toe te voegen? Je bent mega inactief laatste potjes. En anderzijds praat je enkel mee met de groep zonder zelf input mee te geven. (No offense)

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Chaosimsystem_

Vind hoe je jezelf opstelt vrij aanvallend naar mij toe. Heb vorige potjes nu niet echt de meest actieve rol gehad. Nu heb ik ook niet echt een rol die ons veel meer kan vertellen.

Buiten dat als ik niet dronken ben is Fals geluncht. Dus ga ik er voor nu vanuit dat we met wolven zijn. Want anders zou Carnage al gewelpt zijn of het moet zo een goede play van hem zijn om dit allemaal zo te bedenken en zelf de welp te zijn.

Al lijkt me dit spel toch te moeilijk om een welp in te plaatsen.

Castiel.

Fals gaat altijd wisselen van huid als hij de kans heeft. Het kan allerlei verborgen voordelen opleveren als je wisselt. Hij gaat dat echt niet vergeten zijn of even geskipt hebben hoor. Interessant dat zoveel mensen dat denken eigenlijk, jullie kennen Fals toch?

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Citaat van: CarnageRazor op 14 juli 2025, 16:44:58
Citaat van: fannieklm op 14 juli 2025, 16:21:46Het zou mij niet verbazen als Fals nog niet gewisseld stond. Maar dat hij eerst wilde kijken hoe het spel zich na de nacht zou ontvouwen. Dus dan is de vraag wie zou dan mogelijk Fals willen opeten.

Ik vind dat je zeker rekening moet houden met de falsifica stemmers. Jij hoort hier ook bij, ik vind het dan wel beetje vreemd dat je openlijk naar RH wijst.

Wat mij betreft, tuurlijk gaan jullie uit van een play, dat is logisch.

Maar zet alles even op een rij.

Een welp heeft 50% kans mij te welpen,
Want ik weet het zelf niet wanneer ik dronken ben.

Voor een wolf is een wijze burger met gestelde vraag plots veel minder aantrekkelijk om te lunchen.

Ik vond dit dus eigenlijk best goeie odds. En als het wel fout zijn gegaan had goed tenminste wel deze informatie.

wat je hiér zegt is niet helemaal correct twijfel om te zeggen wat want dat helpt de wolven miss ook, maar ik denk dat Berrie wel voor zorgt.

Citaat van: Castiel. op 14 juli 2025, 22:38:56Fals gaat altijd wisselen van huid als hij de kans heeft. Het kan allerlei verborgen voordelen opleveren als je wisselt. Hij gaat dat echt niet vergeten zijn of even geskipt hebben hoor. Interessant dat zoveel mensen dat denken eigenlijk, jullie kennen Fals toch?

Je kan maar om de nacht huiden wisselen kan ook altijd wachten ook om wolven lastig te maken met wanneer je nou kan huiden wisselen en welke nacht niet. Ik zou vaak nacht 1 huiden wisselen maar niet altijd zeker als ik niet verwacht lunch te zijn

Murphy

Citaat van: Castiel. op 14 juli 2025, 22:38:56Fals gaat altijd wisselen van huid als hij de kans heeft. Het kan allerlei verborgen voordelen opleveren als je wisselt. Hij gaat dat echt niet vergeten zijn of even geskipt hebben hoor. Interessant dat zoveel mensen dat denken eigenlijk, jullie kennen Fals toch?

Maar welke huidenwisselaar wisselt met een sociaal lunchtarget? Ik denk eerder dat hij óf niet gewisseld stond, zodat hij komende dag dingen kon uitlokken en daarna kon wisselen. Óf dat hij met carnage gewisseld stond, omdat hij hem niet vertrouwde.
Fals is echt wel slim genoeg om voor hij met iemand wisselt te kijken of het een sociaal lunchtarget is (tenzij hij geen zin had in t spel), dus zeggen dat het meest logische lunchtarget sowieso geen wolf is is wat kort door de bocht (je hebt nog steeds niet gezegd wie jij denkt dat sociale lunch was dus wie jij nu schijnbaar vertrouwt).
Bovendien, jij vindt mss iemand anders meest sociale lunch dan de wolven. Ik snap dus ook niet zo goed wat je er precies mee wilt bereiken, vindt je die persoon nu niet verdacht omdat je denkt dat het een logisch lunchslachtoffer is? Of probeer je hier een positief/negatief zaadje over iemand te planten?

Citaat van: CarnageRazor op 14 juli 2025, 12:15:04Ik heb nog een andere (vergezochte) theorie in mn hoofd, maar.. wil ook geen slapende wolven wakker maken. Dus ik ga hem voorlopig niet delen. 

Hier krijg ik altijd een beetje jeuk van. Je zegt a, zeg dan ook b. Het is lynch 1, dus alles kan helpen in de stemming. Bovendien, je vertelt je 'wijze burger actie' gelijk 'want je wilt hem niet verspillen', maar nu heb je een theorie en die weiger je te delen? Dat is een beetje tegenstrijdig vind je niet?

Hoe had ze het dan moeten doen? Delen jullie een board waar je naar elkaar kan wijzen?

Citaat van: thelight288 op 14 juli 2025, 23:23:04wat je hiér zegt is niet helemaal correct twijfel om te zeggen wat want dat helpt de wolven miss ook, maar ik denk dat Berrie wel voor zorgt.

Zelfde geld voor jou, zeg niet a zonder b te zeggen. Alles kan helpen zo'n eerste dag.

fannieklm

@CarnageRazor wordt het je te heet onder je voeten dat ik je naam noem?
Iedereen die iets van je vind val je overheen.
Eerder al Fals die iets vond van je claim.
Nu ben ik het omdat ik als eerste mijn verdenkingen uitspreek.

@Castiel. Ik denk dat we Fals allemaal kennen als iemand die het spelletje heel goed doorheeft. En dus ook weet dat als je huidenwisselt je daarna 1,5 dag niks kan met je actie. Dus als je zelf geen lunch denkt te zijn zou het echt niet gek zijn om je kracht nacht 1 nog even bij je te houden tot je meer informatie hebt. Helemaal in een niet netwerkspel zou ik zeggen. Het feit dat jij (ook iemand van wie ik vind dat je het spelletje goed door hebt) hier anders over denk het het meteen de prullenbak ingooit vind ik ook opvallend.

thelight288

Ja das waar denk dat Berrie ook wel op wijst als iemand t probeert , maar een welp kan niet op dronkaard welpen, dus hoezo 50/50? Welp kan er ook nog gewoon in zitten. Carnage kan nog slecht zijn of een Yeti of iets welp tegenhouden of bewust niet welpen in hoop dat er meer mensen rol delen. dus ik zou er ook na 1 nacht niet gelijk van uit gaan dat die er niet in zou zitten

thelight288

Citaat van: Murphy op 15 juli 2025, 00:32:27

Maar welke huidenwisselaar wisselt met een sociaal lunchtarget? Ik denk eerder dat hij óf niet gewisseld stond, zodat hij komende dag dingen kon uitlokken en daarna kon wisselen. Óf dat hij met carnage gewisseld stond, omdat hij hem niet vertrouwde.
Fals is echt wel slim genoeg om voor hij met iemand wisselt te kijken of het een sociaal lunchtarget is (tenzij hij geen zin had in t spel), dus zeggen dat het meest logische lunchtarget sowieso geen wolf is is wat kort door de bocht (je hebt nog steeds niet gezegd wie jij denkt dat sociale lunch was dus wie jij nu schijnbaar vertrouwt).
Bovendien, jij vindt mss iemand anders meest sociale lunch dan de wolven. Ik snap dus ook niet zo goed wat je er precies mee wilt bereiken, vindt je die persoon nu niet verdacht omdat je denkt dat het een logisch lunchslachtoffer is? Of probeer je hier een positief/negatief zaadje over iemand te planten?

Citaat van: CarnageRazor op 14 juli 2025, 12:15:04Ik heb nog een andere (vergezochte) theorie in mn hoofd, maar.. wil ook geen slapende wolven wakker maken. Dus ik ga hem voorlopig niet delen. 

Hier krijg ik altijd een beetje jeuk van. Je zegt a, zeg dan ook b. Het is lynch 1, dus alles kan helpen in de stemming. Bovendien, je vertelt je 'wijze burger actie' gelijk 'want je wilt hem niet verspillen', maar nu heb je een theorie en die weiger je te delen? Dat is een beetje tegenstrijdig vind je niet?

Hoe had ze het dan moeten doen? Delen jullie een board waar je naar elkaar kan wijzen? [/b]

Citaat van: thelight288 op 14 juli 2025, 23:23:04wat je hiér zegt is niet helemaal correct twijfel om te zeggen wat want dat helpt de wolven miss ook, maar ik denk dat Berrie wel voor zorgt.

Zelfde geld voor jou, zeg niet a zonder b te zeggen. Alles kan helpen zo'n eerste dag.

ik krijg hier altijd kriebels bij je Tinie, doet me heel erg denken aan vorig niet netwerk spel 774, waar jij als slechtje carnage verdacht maakt om zijn woordgebruik. Hier zoek jij weer veel achter een specifiek woord wat helemaal niet voor mij suggereert wat jij hier zegt. De rest van je post vind ik sterker, maar dit gedeelte voelt voor mij als hoe jij slecht bent. je weet dan heel vaak de woorden van spelers tegen hun te gebruiken.

Ik vraag me ook af of carnage echt een wb gaat claimen dag 1 als slechtje, wat is het nut? ik denk dat we sowieso rekening zouden houden met dronkaard dus ons bang maken voor dronkaard zijn lijkt me ook niet echt nodig. Ik ben dus eerder geneigd op dit punt carnage claim te geloven tenzij er dingen naar wijzen dat dit niet klopt, ik vind het juist ook gek dat hier gelijk door zoveel spelers op gesprongen worden. Kritische vragen stellen is juist goed, maar voor mij lijkt het dat fals voor de nacht en nu fannie gelijk vanuit gaan dat het niet zou klopppen

thelight288

Citaat van: Murphy op 15 juli 2025, 00:32:27

Hoe had ze het dan moeten doen? Delen jullie een board waar je naar elkaar kan wijzen?

ging niet helemaal goed het ging vooral om dit stuk van je post niet heel je post

CarnageRazor

Citaat van: fannieklm op 15 juli 2025, 08:36:05@CarnageRazor wordt het je te heet onder je voeten dat ik je naam noem?
Iedereen die iets van je vind val je overheen.
Eerder al Fals die iets vond van je claim.
Nu ben ik het omdat ik als eerste mijn verdenkingen uitspreek.

@Castiel. Ik denk dat we Fals allemaal kennen als iemand die het spelletje heel goed doorheeft. En dus ook weet dat als je huidenwisselt je daarna 1,5 dag niks kan met je actie. Dus als je zelf geen lunch denkt te zijn zou het echt niet gek zijn om je kracht nacht 1 nog even bij je te houden tot je meer informatie hebt. Helemaal in een niet netwerkspel zou ik zeggen. Het feit dat jij (ook iemand van wie ik vind dat je het spelletje goed door hebt) hier anders over denk het het meteen de prullenbak ingooit vind ik ook opvallend.

Heet, nee? Jullie mogen me gerust lynchen. Ik verwacht hier niet levend uit te komen. Maar zolang ik erin zit steek ik er wel de tijd in. Maar mij lynchen geeft goed meer informatie over het dronkaard verhaal.

Helaas mis je dan wel een dag dat je een slechtje op de lynch kan krijgen.

Het is geen verweer dat ik geef.

@Murphy

Als je graag wil dat ik het deel:

Ik meen in een post van iemand een verwijzing naar Wisselaar te hebben gezien.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.