Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Discussie] Laat je stem horen

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:20:54

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Citaat van: Murphy op 17 juli 2025, 20:42:30En wat stuur ik precies aan? Ik heb 4 verdachten genoemd, met onderbouwing. Itt Carnage die 4 verdachten noemt en zegt dat zij maar moeten zeggen waarom hij niet op ze moet stemmen. En dan vind jij hem nu opeens wsl goed?

Zijn claim is wat mij betreft vrij geloofwaardig idd. Waarom zou hij als slechtje zou vroeg zoiets claimen? Vind zijn vraag overigens niet heel handig.

Jij bent momenteel de speler die het meest doorslaggevende posts heeft ja Murphy. En ik zei net zelf al dat dat absoluut geen goed argument is maar momenteel is het wel waar mijn gedachtes heen gaan.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Murphy

Ik voel me gevleid maar ik snap echt niet hoe je erbij komt. Dit is echt 'ik roep maar iets wat interessant klinkt zonder het effectief te onderbouwen'. En de rest van de spelers negeer je ook maar volledig voor t gemak. En leuk die claim, maar ik geloof hem niet.

En waarom als slechtje zo vroeg dit claimen? Hij leeft toch nog? Dus blijkbaar werkt het

Castiel.

Mocht je goed zijn Murphy, dan ga je straks zeggen: Jij zei allemaal rare dingen dus ik wist zeker dat je slecht was. Als jij normaal had gedaan dan hadden we gewonnen.

Ik ben heel duidelijk over wat ik ben, wat ik hoogstwaarschijnlijk ook nog is als eigenlijke rol heb, en dat ik niet geweldig in het potje zit. Dat jullie alsnog op mij duiken doet me vermoeden dat jullie dus slecht zijn. Als je het niet bent, ik kan niet duidelijker zijn hier.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Rampposi

Citaat van: Ingrid1234 op 17 juli 2025, 11:34:41
Citaat van: Rampposi op 17 juli 2025, 00:05:39
Citaat van: Ingrid1234 op 15 juli 2025, 22:17:37Het is absoluut mede mijn schuld maar oef, die doet zeer. Ik ben bang dat het voor de goedjes wel heel moeilijk gaat worden zo. Mijn eerdere vraag naar mislukte acties kwam omdat ik zelf een actie had die niet gedaan heeft wat het had moeten doen maar ik krijg dat niet te horen. Over mijn actie van afgelopen nacht weet ik niet of het gelukt is of niet.

Ik dacht dat ik misschien dronken was maar ik denk dat mijn actie dus gewoon mislukt is in nacht 1 want er was nog minimaal 1 iemand anders wiens actie ook mislukt was.

Zal ik dan maar met de deur in huis vallen dat jouw actie niet mislukt kan zijn nacht 1, wat je hier dus nu wel beweerd?

Ik wilde op jouw stemmen, maar raakte toen te erg afgeleid door TL last minute, vond zijn hameringen op "ih dronkaard 50/50 ah" te verdacht, stemde te laat en berrie heeft toen de stem gewijzigd.

Ik wilde even afwachten of je vandaag specifieker hierop terug ging komen (je actie verhaal). Nu je dus beweert dat je actie mislukt is, terwijl dat niet zou kunnen als je een goedje bent, zegt voor mij genoeg. Je liegt of je bent hulpje en bij gebrek aan beter gaat mijn stem dus op jou gezien de huidige stand van zaken.

Ik zal het even iets specificeren voor je, zoals je kan lezen in mijn post beweer ik niks, ik heb gezegd dat ik denk dat mijn actie misschien mislukt is omdat het niet gedaan heeft wat ik dacht dat het zou doen en ik het niet te horen kreeg als het wel mislukt was. Om maar even heel specifiek te worden, als mijn actie gedaan had wat ik dacht dat het zou doen was fals niet dood geweest.

Dus of het nou een mislukte actie was of er is iets met fals gebeurd wat buiten mijn actie om gaat dat weet ik niet. Dat kan ik ook niet weten, vandaar dat ik gemeld heb op het dt dat mijn actie MISSCHIEN mislukt zou kunnen zijn. Fijn dat jij nou zegt dat dat niet kan want dat betekent dat we weten dat Fals waarschijnlijk geen reguliere lunch was.

Daarnaast is er nog steeds kans dat ik dronken ben en dan kan je zegenen wat je wil maar dan mislukt mijn "actie" nog steeds...

Dus jouw theorie is echt niet zo waterdicht als je hem presenteert in jouw post.

Ik weet niet of het slim was om dit te delen maar ik heb geen zin om weer onnodig lynch te worden.
Maar, het punt is dat ik niet geloof dat jij of ik dronkaard ben. Ik heb het vermoeden dat castiel dronkaard is, zoals eerder ook al vermoee werd. Daarom dat ik deze post heb gemaakt. Zeker omdat iets vaags claimen dag 1 en vragen naar nachtacties en dan terugvallen op een nieuwe rol die zowat niet te bevestigen valt in mijn ogen gewoon een doorgedacht plan is van een slechtje. Zo kan je makkelijk achterhalen wie er nachtacties claimen en zo dus relatief makkelijk belangrijkere rollen eruit kan werken dan burgers, waardoor de lunches lekker waardevol worden, zoals nu ook het geval is gebleken.

Call me crazy, maar ik ben 95% overtuigd dat jij het bent en ik wil iedereen oproepen om mij te volgen.

Rampposi

Rampposi

We zijn lekker verspreid, dat gaat nooit goed komen. Kom op, wat is het plan.

Murphy

Maar wie is jullie? Want ik stem als enige op je?

Murphy

Weet je wat Cas, je hebt gelijk, dit is 100% je eigen schuld

Murphy

Rampposi

Maar dan is murphy dus 100% dronkaard right?
Dan vertrouw ik al helemaal niks van ingrid, want dan ben zowel ik als ingrid geen dronkaard (ik geloof echt niet dat er een tweede in zit)

Murphy

Maar als je niet gelooft dat er een tweede in zit, dan is Carnage toch slecht? Want die claimt dat er 2 zijn. Dus je gelooft niet dat hij 2e dronkaard is maar dus ook niet dat er een tweede is, dus liegt hij. Ik denk nu Cas, Carnage en Ramp slecht :')

Rampposi

Citaat van: Murphy op 17 juli 2025, 21:57:31Maar als je niet gelooft dat er een tweede in zit, dan is Carnage toch slecht? Want die claimt dat er 2 zijn. Dus je gelooft niet dat hij 2e dronkaard is maar dus ook niet dat er een tweede is, dus liegt hij. Ik denk nu Cas, Carnage en Ramp slecht :')
Wacht welke post zei hij dat

Aintgotrhythm

Ik ga voor Carnage omdat ik RH zijn argumenten steekhoudend vind en ik al dag 1 op hem zat.

Aintgotrhythm

Citaat van: Murphy op 17 juli 2025, 21:57:31Maar als je niet gelooft dat er een tweede in zit, dan is Carnage toch slecht? Want die claimt dat er 2 zijn. Dus je gelooft niet dat hij 2e dronkaard is maar dus ook niet dat er een tweede is, dus liegt hij. Ik denk nu Cas, Carnage en Ramp slecht :')

Idd :O