Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Discussie] Laat je stem horen

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:20:54

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Veel plezier!
Discussieer hier met elkaar over het spel!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Rampposi

Hoi allen. Wat een feest dat dit spel is gestart.

Femsel

Succes allemaal, ik hoef geen BM te zijn.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

Hoi hoi ik wil ook wel bm zijn!

Rampposi

Citaat van: Femsel op 12 juli 2025, 21:56:34Succes allemaal, ik hoef geen BM te zijn.
Niet? Waarom niet?

Rampposi

RoodHapje

Ik kan nog steeds dronkaard zijn dus stem op mij! *hip*

Falsifica

Ramp, je wilt toch geen inactieve BM! Met mij weet je iig zeker dat ik lekker actief meedoe!  :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Ja, maar: ik wil bm! komop, jij hebt een prachtig creatieve geest vol sprookjes, gebruik die dank ook XD

CarnageRazor

Goedenavond dames en heren.

Vergelijk geen appelen met peren,
Want wie wil een ster zijn, als je de zon in ieders bestaan bent.

Daarom stel ik mezelf geheel gereed beschikbaar om jullie te dienen als burgemeester.

Als vader van 2 tirannieke welpen herken ik lycantropisch gedrag als de beste. De heimelijke glimlach, het huilen tijdens de nachtelijke uurtjes. En het gevoel van continu opgejaagd te worden.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Wacht Carnage, claim je hier welp of lycanthroop?  XD  :D
- Captain Jack Sparrow

fannieklm

Hier BM ambities.
Waarom ik? Vandaag weer bewezen dat ik goed kan EHBOen. Dus bij verwondingen in onze mooie stad ben ik jullie vrouw!
Dus stem op mij!

thelight288

Oh hij had mn post niet gepakt ik had ook gezegd ik ben goed en ben actief en ik ga die wolven pakken

RoodHapje

Citaat van: Falsifica op 12 juli 2025, 22:50:03Wacht Carnage, claim je hier welp of lycanthroop?  XD  :D

Vader van welpen, ik zou zeggen wolf haha