Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Laat je stem horen

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:20:54

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op 13 juli 2025, 18:50:41Ik vind Wijze burger een ontzettend goede rol voor Dronkaard.
Maar beiden opties zouden kunnen.

Ik snap niet hoe je jezelf als schietschijf voor de welp wil neerzetten. Of is dit een manier om snel in contact te komen met een welp als zo'n actie zou mislukken.

Kortom, rare post. Ik geloof niks van je claim.  ;)

DE welp, je weet schijnt dus te weten dat die erin zit ?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Ik ga ervan uit dat die erin zit, daar niet vanuit gaan is suïcidaal.

Maar probeer vooral te kaatsen meneer 'ik ben vader van 2 welpen'  ;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op 13 juli 2025, 18:56:16Ik ga ervan uit dat die erin zit, daar niet vanuit gaan is suïcidaal.

Maar probeer vooral te kaatsen meneer 'ik ben vader van 2 welpen'  ;)

De andere optie was om social lunch te worden zonder actie te gebruiken. Wat je met de info doet moet je zelf weten :)

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Castiel.

Kan iemand me ff snel uitleggen hoe Lycantroop werkt? Asking for a friend.

Verder wil ik best BM zijn maar zo te zien ben ik wat laat.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Kijk naar de rol omschrijving xD, masr nee hijwordt als weerwolf gezien ook wb enzo neemt m mee als weerwolf, maar is goed kan eenmalig niet dood aan lunch en kan niet gewelpt worden

Falsifica

Citaat van: Castiel. op 13 juli 2025, 19:18:16Kan iemand me ff snel uitleggen hoe Lycantroop werkt? Asking for a friend.

Verder wil ik best BM zijn maar zo te zien ben ik wat laat.

Schijnt een leuke rol te zijn als je 'm meteen claimt.  (6)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Ik stem op Fals, hij zit er fanatiek in heb ik het idee. Ik ken dit enthousiasme van potjes waarin hij goed was  :)

Rampposi

Citaat van: Femsel op 13 juli 2025, 07:41:59
Citaat van: Rampposi op 12 juli 2025, 22:16:33
Citaat van: Femsel op 12 juli 2025, 21:56:34Succes allemaal, ik hoef geen BM te zijn.
Niet? Waarom niet?

Ik ben nog aan het bijkomen van het vorige potje! Daarbij zit ik zelf niet mega lekker in mijn vel, dus weet ik niet of ik elke dag even actief mee kan doen.

Wat wil jij zelf Ramp? Want ik lees wel de vraag waarom wel of niet, maar niet of jij BM wil worden. 

Heel erg oplettend van U. Ik hoef geen bm te zijn, ook mede door mijn aangekondigde afwezigheid van aankomende maandag (morgen dus).

Ingrid1234

Ik stem op thelight omdat ik helemaal snap dat hij op mij zat in het vorige spel. En ik had hem niet echt een reden gegeven om niet op mij te gaan, daarmee heb ik hem min of meer op een dwaalspoor laten zitten.

CarnageRazor

Geen welp poging binnen gekregen.
Ik blijf bij mijn informatie. 

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Castiel.

Het meest logische lunchtarget is dus sowieso geen wolf. Fals stond immers met die persoon gewisseld van huid.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Citaat van: Castiel. op 13 juli 2025, 23:00:33Het meest logische lunchtarget is dus sowieso geen wolf. Fals stond immers met die persoon gewisseld van huid.

Hoe weet je zo zeker dat die zelf niet lunch was? Ik ga hier ook vanuit, maar hij hoeft niet huiden gewisseld te hebben. Ik vind fals zelf geen logische lunch dus snap het wel, maar er 100% zeker van ben ik niet. Ik vraag me af of hij met Carnage zou wisselen lijkt me ook onnodig risicovol. Maar als die gewisseld stond dan waarschijnlijk met een sociaal lunchdoelwit

thelight288

Bedankt voor de stemmen trouwens

Murphy

@Castiel. en @thelight288 wie vinden jullie het meest logische/sociale lunchtarget dan?

thelight288

Zoals die zelf benoemde Carnage wel verruit meest sociaal denk ik aangezien die vorig spel had gewonnen, fals zelf is ook niet helemaal onlogisch wel lang geleefd vorig spel, vandaar dat ik castiels opmerking opvallend vind dat die t zeker lijkt te weten