Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Damon

Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 23:23:22
Heerlijke opmerking. Je zou bijna zeggen dat je goed claimt Damon!

Nog niet !

Maar info is altijd mooi meegenomen en als ik merk dat slecht heel zwak staat, wordt de keuze makkelijker  XD

thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 23:19:04
Citaat van: thelight288 op 23 december 2024, 23:11:41
Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 22:52:54
@thelight288 wat denk jij er allemaal van? Een beetje op de achtergrond hangen he :P

Ik ben in netwerk best actief hoor ;) heb ook gewoon druk je mag me altijd aanspreken ook prive of hier idd. Heb weinig info en ik denk niet dat femsel zomaar fals zou beulen zonder reden. Dus dat is voor nu t meest opvallend. Verder heb ik paar spelers richting goed, om verschillende redenen. Maar dat ga ik nog niet direct allemaal vertellen, waarom vraag je specifiek aan mij trouwens er zijn vgm nog veel spelers die zichinder hebben laten zien?
Hoi! Nou, ik heb even het Dt zo'n twee keer terug gelezen dus zag dat jij weer aan het metagamen was en vooral had gepost over de lijstjes. Maar nu wel meestemmen op Fals zonder daar iets over te zeggen in het Dt.

En nu dus spelers goed noemen zonder namen te durven noemen.

So, ik was even benieuwd wat jij er allemaal van denkt. Heb je behalve goedjes ook nog slechtjes gevonden toevallig?

En als er spelers zijn die zich minder hebben laten zien tag die dan even please ;)

@Lynn die beloofde actiever te zijn @ castiel die zich ook alleen even uit over fals en verder niks, @Chaosimsystem_ @123berber tot voor kort.

Igneel komt goed over en zoekend en scherp en roodhapje is op Zn minst denk ik offboard maar ik denk gewoon goed

BloodWolf14

thelight288

Fals en als die slecht is is dat voor nu genoeg. Ja heb nog niet echt iets concreets verder. Castiel speelt iets meer op achtergrond nu nog dan ik als goedje van hem gewend ben dus. Dat is mijn ogen al goede start

thelight288

@CarnageRazor heb ik nog niet heel veel gezien, prive een beetje maar wel minder dan ik gewend ben die staat ook wel beetje op oranje

Murphy

Citaat van: Damon op 23 december 2024, 23:21:21
Kleine hint voor de BM misschien, die ons had beloofd om ervoor te zorgen dat er niemand achterover zou kunnen hangen, zonder daarop aangesproken te worden:

Waarom vragen we niet aan iedereen om aan te geven op wie ze zouden stemmen, als Falsifica geen optie was? Met andere woorden, wie is iedereens nummer 2?

Wat denk je?

No worries, ik was er al mee bezig ;) Heb bijna iedereen die stil is al geappt met wie ze verdenken. En ik heb het postgedrag ook in een bestandje bijgehouden, waarbij ik het onderverdeel in 'nuttig' 'gepost maar niet bijgedragen' en 'niet gepost. Nuttig is een vrij ruim begrip, zodra iemand een post langer dan 1 zin heeft gemaakt of een mening geeft heb ik het 'nuttig' genoemd.

Dan hebben we nu dus
Nuttig: AGR, BW, Cas, Damon, Fals, igneel, Krissy, Rh en TL
Wel gepost maar niet bijgedragen: 123berber, ingrid, Lynn
Niet gepost: Carnage, Chaos, Shaddow, Ramp en WW

De enige waar ik helemaal niks van weet zijn Lynn, Shaddow en Ramp. Van Ramp wacht ik nog steeds op antwoord op mijn vraag aan hem, ondanks alle tussentijdse gebeurtenissen komt hij daar niet onderuit.
En degene die mij van het niet gepost lijstje het meest opvalt (of tegenvalt?) is Carnage, aangezien hij normaal wel iets actiever is, of toch op z'n minst iéts post. Helemaal niks posten en enkel achterover leunen en meelezen is normaal niet zijn ding.

CarnageRazor

Citaat van: Murphy op 23 december 2024, 23:52:51
Citaat van: Damon op 23 december 2024, 23:21:21
Kleine hint voor de BM misschien, die ons had beloofd om ervoor te zorgen dat er niemand achterover zou kunnen hangen, zonder daarop aangesproken te worden:

Waarom vragen we niet aan iedereen om aan te geven op wie ze zouden stemmen, als Falsifica geen optie was? Met andere woorden, wie is iedereens nummer 2?

Wat denk je?

No worries, ik was er al mee bezig ;) Heb bijna iedereen die stil is al geappt met wie ze verdenken. En ik heb het postgedrag ook in een bestandje bijgehouden, waarbij ik het onderverdeel in 'nuttig' 'gepost maar niet bijgedragen' en 'niet gepost. Nuttig is een vrij ruim begrip, zodra iemand een post langer dan 1 zin heeft gemaakt of een mening geeft heb ik het 'nuttig' genoemd.

Dan hebben we nu dus
Nuttig: AGR, BW, Cas, Damon, Fals, igneel, Krissy, Rh en TL
Wel gepost maar niet bijgedragen: 123berber, ingrid, Lynn
Niet gepost: Carnage, Chaos, Shaddow, Ramp en WW

De enige waar ik helemaal niks van weet zijn Lynn, Shaddow en Ramp. Van Ramp wacht ik nog steeds op antwoord op mijn vraag aan hem, ondanks alle tussentijdse gebeurtenissen komt hij daar niet onderuit.
En degene die mij van het niet gepost lijstje het meest opvalt (of tegenvalt?) is Carnage, aangezien hij normaal wel iets actiever is, of toch op z'n minst iéts post. Helemaal niks posten en enkel achterover leunen en meelezen is normaal niet zijn ding.

Hier is je post, ik was voorbereidingen aan het doen voor kerstavond, blijkbaar wordt dat in NL niet zo gevierd. Bij ons is het echter al feest  ;D

Maar om even alles concreet in perspectief te willen gieten:

Ik heb doorloops vandaag geprobeerd bepaalde mensen aan te spreken, tot gisteren was ik best ook nog actief mee aan het zoeken.
Simile claimde vlak voor de nacht nog goed & onwisselbaar, sterft daarna als schaapwolf. Ik wou kijken of ik die lijn kon doortrekken en heb volgens mij aan iedereen gevraagd of ze wisselbaar zijn. Op de neutralen na claimed nu elk goedje vgm wisselbaar te zijn.

Verder is er dat verhaal van jou dat je 4 goede rollen zou hebben opgegeven. Ik ga niet zeggen dat je hier over liegt, maar ik vind het wel opvallend dat je daarna suggereert dat ik die info aan Castiel heb doorgeluld, terwijl ik Seba op die moment nog niet had gesproken. Terwijl je zelf op die manier een wit voetje probeert te halen op dt op deze manier. Het is ondertussen wel duidelijk dat je de aandacht richting mij en Castiel probeert te schuiven.

Is dit omdat ik onlunchbaar claim te zijn?  XD

Ik vind het net iets té opvallend worden nu waardoor ik je steeds meer richting slecht schuif lieve Muffel.

Ik begrijp trouwens van Fals dat hij niet wist dat ze hem gingen beulen op die moment. Ik vraag me dus vooral af wat daar gaande is.
Hij geeft ook aan gewoon gelynched te willen worden, vanwege redenen buiten het spel om. Dit zie ik hem enkel doen als hij

1. goed is, en niet lekker in het spel geraakt.
2. hij effectief neutraal is.

Als slechtje zie ik hem niet zo snel opgeven want hij beseft goed genoeg dat hij daar z'n team mee naait dan.

Buiten dat vind ik dat er hier voor een dag 2 al stevig met grote brokken stront wordt gegooid op basis van peulenschilletjes.
Ik probeer dus ook meer beredeneerd te kijken naar wie me op welke manier opvalt.

Lynn gaf ons mee enorm actief te willen zijn dit potje, verder dan dat hebben we nog niets van haar gezien.
TL iets minder actief op DT dan ik van hem gewend ben.
Muffel je bent weer sterk aan het sturen, Tinie bit veel imo.

Ik ga morgen, als ik hopelijk een beetje tijd heb (het is tepanyaki, dus ik hoop van wel) nog een even DT herlezen en daarna mijn stem plaatsen.

BTW: Igneel, wat een aanwinst ben jij voor dit forum! lekker bezig!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Castiel.

Citaat van: thelight288 op 23 december 2024, 23:49:19
Fals en als die slecht is is dat voor nu genoeg. Ja heb nog niet echt iets concreets verder. Castiel speelt iets meer op achtergrond nu nog dan ik als goedje van hem gewend ben dus. Dat is mijn ogen al goede start

Dit doe ik niet bewust, ik ben bezig met verhuizing, dat zou na het weekend klaar zijn maar loopt uit... Baseer daar aub niet je mening op dus
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

123berber

Ik heb er even een nachtje over na zitten denken. Ik ga mee op Fals. Hij was best open naar mij toe, kon mij garanderen dat hij absoluut geen delver was, hij had deze rol niet op zijn lijst gezet. Toch zijn claim hier, maar privé blijft hij ontkennen en zeggen dat het niet zo is.

Het feit dat Femke mede verantwoordelijk is voor deze beulsactie en het feit dat hij toch niet probeert eerlijk te zijn doet me toch uiteindelijk mijn stem op hem te zetten. Ik denk dat we slechts een hulpje te pakken hebben, maargoed slecht is slecht.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Waterwork

Ik ga net als andere mee op Fals, het is me duidelijk dat zijn vriendin nota bene er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat hij gebeuld zou worden. Ik zie Fals dit wel namelijk vertellen dat hij slecht is.

Ik wil ook een paar spelers even noemen.
Eerst de stille.
Lynn dit zijn we misschien wel gewend maar dat ze zegt dat ze actiever gaat zijn als ze ook geen bm is en dan weinig bijdraagt vind ik vreemd.
Chaos - Van haar wil ik ook meer horen
Rampposi - Lijkt vooral Krissy te verdedigen.
Shaddow - Maar die is niet bereikbaar vandaag heeft hij al gezegd. Maar valt wel op

Ik wil ook even Bloodwolf benadrukken. Hij plaatst veel maar voelt voor mij beetje als bitchen op mensen vooral.

De anderen moet ik nog even spreken maar mijn verdenkingen liggen voornamelijk op de bovenste

Chaosimsystem_

Ik kan nog weinig bijdrage aan informatie die nog niet gegeven is over Fals buiten dan dat inderdaad hij dingen zei die niet klopte en dan ineens een claim geven, maar toch bij zijn verhaal blijven dat die bewijsbaar is.

Al zie ik hem geen hulpje op zijn lijst zetten, als we Berrie moeten geloven had die een rol niet uit zijn lijst? Zijn er dan nog mensen die buiten hun lijst een rol hebben gekregen. Diegene die ik al heb gesproken die hebben allemaal een rol uit hun lijst. (Even ter verduidelijking ik wil geen rollenlijstjes gewoon het punt weten of je een rol ervan hebt gehad dus is een ja / nee vraag)

thelight288

Citaat van: Castiel. op 24 december 2024, 07:49:16
Citaat van: thelight288 op 23 december 2024, 23:49:19

Dit doe ik niet bewust, ik ben bezig met verhuizing, dat zou na het weekend klaar zijn maar loopt uit... Baseer daar aub niet je mening op dus
ik baseer ook geen mening bw vroeg wie net zo weinig of minder had laten zien dan ik. Ik heb zelf ook drukke dagen met kerst ook. Werd alleen moe van bw dat die mij van zoveel personen alleen uitpakte

RoodHapje

Berrie, je opmerking voelt aan alsof je misschien al weet dat hij hulpje is? Gezien BW hier eerder mogelijk ook naar seinde betekend dit voor mij dat jullie niet persé beter zijn wanneer hij inderdaad hulpje blijkt.

igneel

Mij verdenkingen

Bloodwolf
Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 12:06:13
Ik ga hier gewoon op mee. Om even te laten zien dat ik mij distantieer van Simile en mogelijk Falsifica als medeslechtje :)

Het is op zich niet dat ik hem verdenk omdat hij makkelijk meestemt, maar meer door de manier waarop hij het zegt. Als je je ergens van distantieert, krijg ik heel erg het gevoel van: 'Ik hoor er wel bij, maar ik neem nu afstand omdat dat me beter uitkomt.' En heel zijn theorie over waarom hij en de anderen die op Simili als BM hebben gestemd niet meer verdacht zijn dan de rest, is leuk, maar die leunt heel erg op het idee dat hij goed is. Dat kan hij zelf wel aannemen, maar vanuit mijn oogpunt kan jij nog gewoon slecht zijn, en Kristian ook. En volgens mij (als ik de regels goed heb gelezen en begrepen) kan Fals ook nog gewoon 'on board slecht' zijn. Dan zou je eventueel nog drie mogelijke wolven hebben die op Simili stemden als BM.

Ramp
Heel ze vraag over wie allenmaal welp op ze lijst je had zit me niet lekker. heb het idee dat die zo naar mogelijk welpen aan het zoeken was. Wat voor mij alleen gunstig is voor slecht om te weten zo dat ze hun eigen welp niet per ongeluk lunchen.

Damon
Citaat van: Damon op 23 december 2024, 22:08:32
Eerst en vooral: ik ben neutraal, dus momenteel interesseert het me echt niet wie er doodgaat. Dat wordt pas relevant eens mijn alliantie vastligt.

Ik vind dit toch wel heel makkelijk gezegd. Dit zou wel heel makkelijk zijn voor een wolf die doet alsof die neutraal is, zodat die niet actief mee hoeft te doen en ook niets kan zeggen wat verdacht gevonden kan worden. En dan ook nog die slecht onderbouwde aanval op Murphy, waarvan ik begrijp dat ze dat wel vaker tegen elkaar hebben. maar toch maakt dat ik hem toch wel redelijk verdenk.
Zijn idee om iedereen hun verdenkingen te laten delen, vind ik dan wel weer een goed idee. Jammer dat hij het zelf nog niet gedaan heeft."

Falsifica

Kan de welp zich bij mij melden?

Dan kan die na mijn dood met de volgende in contact.

Thanks.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow