Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

BloodWolf14

Ik ga hier gewoon op mee. Om even te laten zien dat ik mij distantieer van Simile en mogelijk Falsifica als medeslechtje :)

Falsifica

Oei Bloodwolf, zat je zo dichtbij haar dan dat je je wilt distantiëren van haar?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Ik heb ook alvast gestemd, wil niet inactief worden deze speldag. En gezien Murphy juist al mij verdacht omdat ik inactief overkwam, krijgt ze alvast mijn stem.

Als je dit een slechte reden vind voor een stem, kijk dan even naar de verdenking van Roodhapje en de stem van Bloodwolf op mij. Als we het toch gaan hebben over slechte redenen om te stemmen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Goede tip inderdaad voor iedereen, kijk er naar en denk er eens over na ;)

Murphy

Ik vind Roodhapje z'n post prima, en kan me er ook gedeeltelijk in vinden. Ik ben het echter niet eens dat hij na dit hele verhaal Fals uitkiest om op te stemmen (ja I know, ik). Ik neig namelijk om wel te geloven dat Fals gewoon neutraal is, en heb hem liever aan onze kant dan dat hier een neutraaltjesjacht wordt geopend wat mogelijks niet alleen Fals sneller naar slecht jaagt, maar ook de overige neutraaltjes. Het verleden heeft ook geleerd dat mensen die een neutralenjacht starten vrijwel altijd slecht zijn (of iig niet volledig aan de goede kant staan).

BW stemt vrij snel na RH zijn post gelijk op Fals. Ik ging hiermee naar RH en RH vond dit helemaal niet gek omdat BW hem gezegd had dat hij hetzelfde dacht. Ik vind dit echt heel bijzonder. RH die het oké vindt dat iemand volledig meelift op zijn post zonder zelf enige input te geven klopt niet. Zeker als diegene vorig spel een van de meest actieve posters was. Het zou mij daarom niks verbazen als RH en BW g/s koppel zijn. Ook omdat RH eerder tegen mij zei dat hij een goed gevoel had bij BW toen ik zei dat ik hem niet vertrouwde, en hij dit nu een beetje afzwakt. Dit zou het voor mij ook logischer maken dat RH Fals hier uitkiest om verdacht te maken. Fals claimt neutraal, met best een grote kans op delver, dit kunnen ze als koppel natuurlijk niet gebruiken.

Als RH en BW inderdaad g/s zijn denk ik dat Krissy, ondanks mijn eerdere statement, sowieso ook slecht is. RH noemt haar net genoeg om haar wel 'te noemen', maar noemt haar in dezelfde adem het minst verdacht. Simile is al dood, dus je wil niet gelijk nog een wolf erop gooien. Tegelijkertijd wil je die wolf wel vast genoemd hebben als opzetje voor later in het spel, of voor als die wolf toch sterft. Bovendien zou het veel logischer zijn om degene die als derde op Simile stemt te verdenken ipv de eerste, zo'n eerste stem doet tenslotte weinig.

Verder staan op mijn verdachtenlijstje:
- Ramp - Vanwege zijn (ketting)welp vraag wat ik nog steeds een rare gedachtensprong vond en ik zou nog antwoord willen op de vraag waarom hij gelijk dreigt te stemmen op degene die op hem zou stemmen voor bm. En aangezien niemand dat heeft gedaan, wie verdenk je nu dan?
- Carnage & Cas - Deze eigenlijk alleen als ze samen slecht zijn, of iig een board hebben. Dit eigenlijk vnl vanwege Cas zijn stem op mij. Ik denk dat iedereen hier weet dat ik idd liever slecht speel, daarom heb ik gekozen om iets onverwachts te doen dit spel en veel goede rollen in te sturen. Ik heb dit voor ik dat hier postte aan 2 mensen vertelt, RH en Carnage. Vervolgens is dat de reden dat Cas op mij stemt, en verdedigt zich later via whatsapp dat hij dat zei omdat hij het gevoel heeft dat ik liever goed speel. Ik denk dat RH of carnage iets heeft laten vallen tegen Cas, of dus op de wolvenapp. Ondanks dat RH een zeef is, geloof ik hem in deze eerder dan Carnage als hij zegt dat hij het niet heeft gedaan.

Ik vier morgen kerst dus ben zelf minder actief, dus hoop dat er nog wat meer mensen gaan posten. Ik ben overdag wel gewoon beschikbaar via whatsapp.

Krissy

Het is weer lekker interessant :D

Dit is mij deze dag opgevallen:

BW gaat heel makkelijk mee in RH's post over stemmen op Simile stemmers voor BM, terwijl hij zelf tussen dat rijtje past. Gezien Fals de eerste stem heeft geplaatst is BW (en ikzelf misschien) wat dat betreft verdachter.

Damon geeft aan/ hint dat er niet zoveel opties zijn voor de nacht verloop. Ik vind dat dit neigt naar informeren/ waarschuwen van mede slechtjes.

Igneel valt positief op door de kritische blik (gaf RH ook al aan).

Murphy lijkt kritisch maar geeft eerst RH en mij pluspunt door nacht verwerking. Is oneens om op Fals te stemmen. Theorie dat RH en BW g/s zijn en ik ook slecht. Heb ik nou plus of minpunten haha XD

RH heeft verklaring voor de nacht en zoekt slecht bij Simile stemmers (BW, Fals en ik). Of theory dat Murphy wolf is > Murphy en RH lijken elkaar te verdenken?

Aintgotrhythm

Citaat van: Krissy op 23 december 2024, 19:34:31
Het is weer lekker interessant :D

Dit is mij deze dag opgevallen:

BW gaat heel makkelijk mee in RH's post over stemmen op Simile stemmers voor BM, terwijl hij zelf tussen dat rijtje past. Gezien Fals de eerste stem heeft geplaatst is BW (en ikzelf misschien) wat dat betreft verdachter.

Damon geeft aan/ hint dat er niet zoveel opties zijn voor de nacht verloop. Ik vind dat dit neigt naar informeren/ waarschuwen van mede slechtjes.

Igneel valt positief op door de kritische blik (gaf RH ook al aan).

Murphy lijkt kritisch maar geeft eerst RH en mij pluspunt door nacht verwerking. Is oneens om op Fals te stemmen. Theorie dat RH en BW g/s zijn en ik ook slecht. Heb ik nou plus of minpunten haha XD

RH heeft verklaring voor de nacht en zoekt slecht bij Simile stemmers (BW, Fals en ik). Of theory dat Murphy wolf is > Murphy en RH lijken elkaar te verdenken?

Het stukje dat Bloodwolf wel heel makkelijk meestemt vind ik ook bijzonder. Ik had het sterker gevonden als je zelf met een theorie naar buiten was gekomen in plaats van meestemmen omdat je dan zelf minder verdacht bent. Aan de andere kant zou ik misschien hetzelfde gedaan hebben als ik in jouw schoenen stond en beschuldigd werd.

Ik vind het waarschuwen van slechtjes wel ietwat vergezocht voor Damon. Volgens mij hebben we allemaal theorieën over wat er gebeurd is er zijn er maar een beperkt aantal opties. Als zelfs ik dat weet moet dat algemeen bekend zijn denk ik zo?

Krissy

Bedoel je met zelf meestemmen mij of BW? Wie komt er dan zelf niet met een theorie naar buiten? XD

Aintgotrhythm

Citaat van: Krissy op 23 december 2024, 20:05:43
Bedoel je met zelf meestemmen mij of BW? Wie komt er dan zelf niet met een theorie naar buiten? XD

BW, sorry haha. BW komt zelf nergens mee maar stemt wel al makkelijk mee.

RoodHapje

Dan zal ik wel iets missen, maar BW gaf mij aan dat hij een soortgelijke post wou maken en dat nu niet meer nodig was, dat hij zich kon vinden in mijn post. Dat kan toch?

Damon

Citaat van: Krissy op 23 december 2024, 19:34:31

Ik hoop dat je een grapje maakt?

Ik zeg net niets concreets, om precies niet te doen waar jij me nu van beschuldigt  ::)

thelight288

Er zal wel met een rede gebeuld zijn en ijzeren hein helaas, voor mij voor nu genoeg op falsifica te stemmen

RoodHapje

Waarschijnlijk bedacht door Femsel, wat veel reden geeft om daarop te volgen.

Castiel.

Met alle respect Murphy, maar waarom zou ik als slechtje zoiets dan gebruiken om mijn stem op te baseren? Dat is toch extreem dom? Dat is serieus wel het laatste dat ik als slechtje zou doen.

Ik heb de reden van mijn stem al uitgelegd, en die uitleg veranderd niet opeens. Ik heb vandaag zelfs voor het eerst contact gehad met Carnage, en daarvoor slechts Fals, Blood en RH even kort gesproken aangezien ik dit hele weekend druk was met verbouwen van mijn nieuwe woning. Dus nee, nogmaals, mijn stem en reden heb ik zelf bedacht. En mijn mening blijft dat jij de afgelopen spellen comfortabeler speelt als goedje dan als slechtje. Dus ik vind het logisch dat jij voornamelijk goede rollen ingestuurd hebt.

@Falsifica waarom heb jij niet aangegeven dat je IH was? Aangezien de geliefde van de Beul Femsel was ga ik op Fals stemmen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.