Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid1234

Tja hier kan ik een hele lange post van maken maar ik kan er niet echt meer iets aan toevoegen over de verdenking op fals. To be fair, wel slim om als slechtje als je toch dood gaat op deze manier je team proberen te helpen.

Damon

Citaat van: igneel op 24 december 2024, 10:39:02

Ik vind dit toch wel heel makkelijk gezegd. Dit zou wel heel makkelijk zijn voor een wolf die doet alsof die neutraal is, zodat die niet actief mee hoeft te doen en ook niets kan zeggen wat verdacht gevonden kan worden. En dan ook nog die slecht onderbouwde aanval op Murphy, waarvan ik begrijp dat ze dat wel vaker tegen elkaar hebben. maar toch maakt dat ik hem toch wel redelijk verdenk.
Zijn idee om iedereen hun verdenkingen te laten delen, vind ik dan wel weer een goed idee. Jammer dat hij het zelf nog niet gedaan heeft."

Fijn dat ik op je verdachtenlijstje sta. Ik lig er niet meer van wakker. Als je me dood wil, stem je maar op mij.

Achter de schermen denk ik dat het vrij soepel loopt dit spel, ik ben een stuk minder inactief dan de vorige spellen. En dat is wel fijn.
Dus ik doe lekker verder zoals ik bezig ben.

Maar toch bedankt voor de vermelding !

Shaddow

Ik ben het vooral wel eens met Damon en ik vind het jammer om te zien dat er een unanieme stemming plaatsvindt. Leuk voor deze lynch, maar geeft ons geen info over hoe verder. Wat als Fals slecht blijkt? Gaan we dan het hele spel op groen zetten? Wat als hij toch grafdelver blijkt te zijn?

Verder kan beide. Het kan het hij grafdelver claimde om een welp uit te lokken.
Het kan dat hij de welp nu uitlokt en eigenlijk onlynchbaar is.

Voor nu staat mijn stem op hem; ik ben moe door een paar dagen amper slapen en er is weinig te veranderen. Vanaf morgen hoop ik meer te kunnen bijdragen.

Damon

Citaat van: igneel op 24 december 2024, 10:39:02
Jammer dat hij het zelf nog niet gedaan heeft."

Krissy en Murphy hou ik momenteel het meest in het oog

En eerlijk waar zonder enig inhoudelijk argument. Puur op gevoel, wat het slechtste argument is dat er bestaat.
Ik weet dus dat het heel weinig voorstelt.

Murphy is bm, dus sowieso geen slecht idee haar wat extra in de gaten te houden. Kan enkel de samenwerking bevorderen, indien er niks aan de hand blijkt.
Krissy uitte gisteren enkele verdenkingen die ik wat vergezocht vond. Leek me zo'n lijstje waar dan iemand anders op meespringt. Die persoon wordt dan verdacht en Krissy komt ermee weg. Logisch? Allicht niet, maar het is een trucje dat ik zelf wel eens heb toegepast als slechtje en het deed er me wat aan denken.

Lynn

Citaat van: thelight288 op 23 december 2024, 23:29:58

@Lynn die beloofde actiever te zijn @

Het is mijn verjaardag, plus ik heb heel deze week voorbereidingen gehad voor onze feest kerstweek (ja week, want meerdere dagen vieren), sorry dat ik afwezig was, ik ga morgen alles bijlezen en met iets komen.

thelight288

Citaat van: Lynn op 24 december 2024, 16:16:41
Citaat van: thelight288 op 23 december 2024, 23:29:58

@Lynn die beloofde actiever te zijn @

Het is mijn verjaardag, plus ik heb heel deze week voorbereidingen gehad voor onze feest kerstweek (ja week, want meerdere dagen vieren), sorry dat ik afwezig was, ik ga morgen alles bijlezen en met iets komen.

Begrijpelijk! Gefeliciteerd! Hoop idd meer te horen voor deze Lynch is t ook niet heel vervelend lijkt me nu die al vrij unaniem is.

Rampposi

Oh ik zie dat fals al bekend heeft gemaakt dat ie slecht is (neem ik aan na de welpen oproep?). Dan hoef ik mijn stem niet uit te leggen.

En Murphy, ik heb mijn uitleg al gegeven. Dat je het niet hebt gezien is niet aan mij.

Krissy

Ik ben effe een dag niet actief en BOI wat een ontwikkelingen haha. Ik snap de tegenzin van een unanieme lynch, aan de andere kant kan je bijna niet zekerder zijn dan dit. Dan stem ik liever op een zeker slechtje dan mogelijk goedje/ neutrale. Grote spreiding is sowieso in belang van slecht.

Damon: klopt, ik had vrij weinig maar bevindingen delen is naar mijn idee altijd beter dan niets laten weten. Je bent vrij dubbel: aan de ene kant geen unanieme lynch, maar toch zelf (omdat je neutraal bent) weinig posts plaatsen. Al vind ik dat dat de laatste dag wel beter is :)

Falsifica

Braafste burger hier!

Ik heb vuile was.

Laten we eens even beginnen met wat er afgelopen speldag gebeurd is.

Hoi, ik ben Huidenwisselaar en de Beuls actie was afgesproken. Ik ben geen IJzeren Hein en zie ook niet hoe ik dat had kunnen aangeven??

We gingen er niet van uit dat een Omegawolf ook nog eens IH had en wilden zowel de wolf als de sjamaan uitschakelen in een speldag. Nu moet dit iets langer gaan duren.

Ik heb speldag 1 gewisseld van huid en ben toen bekeken door de Sjamaan.
De sjamaan Castiel vertelde me mijn rol. En toen heb ik de plek van Castiel ingenomen bij Aintgot.
Die heeft me verteld hoe Simile is gestorven.
Wat slecht wist, dat ze zochten naar een welp.
Tevens wat losse andere flodders aan info. Die in mijn netwerk ligt.

Helaas heb ik nog niet concreet de namen van de andere slechtjes te horen gekregen maar op basis van de info die ik heb kunnen we goed op weg.

Oproep aan de neutralen, kies goed!
Kan de slotenmaker mij deze nacht opsluiten?

Mijn hoofdverdachten zijn:
- Berrie
- Bloodwolf
- Igneel

Elk van deze spelers is een raar spel hier aan het spelen.

Berrie: dacht al zeker te weten dat ik een hulpje was, om dan te roepen 'ha kijk wat ben ik slim dat ik dit soort dingen doorheb'. Terwijl de wolven inderdaad dachten dat ik die rol had.

Bloodwolf: geldt hetzelfde voor, enige verschil is dat slecht aangaf dat ik hem moest bekijken. Bloodwolf is dus geen board slechtje maar weet te veel. Dus Bloodwolf, ben jij g/s koppel?

Igneel: Aintgot gaf aan dat ze Damon gaan aanvallen op dtopic en vroeg mij of ik al iets wist over hem. En gelijk daarna post Igneel een verdenking op Damon. Omdat ik al wist dat de verdenking kwam, en jij dit zo perfect timede. Kan het niet anders dat jij de aanval op Damon deed zoals mij verteld werd.

Ik heb een goed gevoel bij een grote groep spelers achter de schermen. Deze spelers weten dat. Dit bericht is voor slecht: als jullie denken dat de Beuls actie bedacht is door enkel Wendy, Femsel en mij hebben jullie het mis. We zijn met veel en we komen jullie halen!

Voor nu zet ik mijn stem op Castiel. Die is Slecht. Wie volgt mij nu wel?

En Murphy, ik wacht nog steeds op antwoorden van mijn vragen. Dus kom maar op.

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Nu snap ik waarom Castiel tegen me bezig was dat Fals zeker nog niet opgegeven had en ik dit raar vond dat er niet meer van hem gevochten werd. Dit verklaard natuurlijk veel ook waarom de wisselende gesprekken en verandering van woorden bij veel. Natuurlijk wist Castiel meer. Bij mij blijft wel nog dingen hangen zoals Berrie met zijn zogezegde drankje dat al raar over kwam zonder enige detail en nu de bekentenis van Fals is m'n vermoeden wel beaamd zeker omdat hij een groep met mij en Aintgotrythm (hoop dat ik juist heb geschreven) heeft toegevoegd.

BloodWolf14

Ha interessant dit :P

Ik had zo mijn redenen om aan te nemen dat Fals slecht was, maar die huidenwissel verklaart daar een hoop mee.

Ik ga voor nu dan mee op Castiel gezien we daar een zeker slechtje lijken te hebben.

Ik ben in ieder geval geen g/s. Misschien zou Murphy daar bang voor zijn omdat ze zelf slecht is. Al vind ik dat apart want RH is gestorven en ik zou dan medewolf moeten zijn. Dus dan is Murphy goed of in ieder geval offboard maximaal. Anders ga je mij niet beschuldigen van g/s terwijl de zogenaamde aanhang is overleden.

BloodWolf14

Hm. Rythm heeft in het Dt helaas geen verdenkingen geuit behalve op RH, Damon en mij. Schieten we niets mee op :/

123berber

Goedemorgen, ik ga mee op Castiel.

Wel vreemd dat Roodhapje als vriend is gestorven, zou hij dan bij een weerhamster hebben geslapen? Of zal er misschien een lijk gemaakt zijn vannacht?
Of wacht, misschien heeft hij wel bij mij geslapen :D Ik kan niet dood gaan namelijk snachts

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Hij kan ook gewelpt zijn en dan hebben we een lijk. Die optie acht ik zeer waarschijnlijk.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

Gewelpt of bij de verkeerde geslapen kan altijd. Weet wel paar die RH rol wisten waaronder ik, dus gewelpt is ook nog reeel