[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Ik vind het altijd leuk als er een IH tevoorschijn komt. Mijn vraag is een beetje: Zijn er goedjes die deze rol hebben en daar nog mee naar voren willen komen?

Om even een vergelijking te geven: Afgelopen spel zaten er 2 ijzeren Heins in en die zaten beiden bij een hulpje. Geen enkel goedje had dat spel de IH rol. Misschien iets wat spelleiders niet meenemen, maar meestal hebben slechtjes alleen een IH rol om iets beschermder te zijn. Betekent wel dat, net zoals nu, de speler grote kans heeft op hulpje zijn.

Gezien de neutraalclaim van Fals zou mij dat niets verbazen.

Dit betekent wel dat ik niet denk dat Simile als Wolf naar voren is gedrukt voor BM en Krissy in mijn ogen niet meer kans heeft op slecht zijn alleen daardoor.

Ik zou zelf de slechtjes eerder zoeken richting de laatste 3 stemmen op Murphy (Berrie, Carnage en Ingrid) of de laatste 2 op Carnage (Rythm en Waterwork). Zijn de makkelijkste BM-stemmen als je niet op wil vallen. Ook denk ik dat slechtjes meer op de achtergrond willen spelen. Wat dat betreft zou ik Waterwork en Berrie nu wat richting slecht zetten. Waterwork omdat hij nog weinig aanwezig is geweest in het Dt. Ik moet hem nog wel privé aanspreken, dus weet niet hoe het daar loopt. En Berrie is privé wel actief als ik het zo hoor, maar ik mis hem dan in het Dt met voorlopige resultaten van al dat genetwerk.

Damon

Eerst en vooral: ik ben neutraal, dus momenteel interesseert het me echt niet wie er doodgaat. Dat wordt pas relevant eens mijn alliantie vastligt.

Ik ga me dan ook vooralsnog niet wagen aan halve boekdelen die de helft van het spelersveld in één of andere categorie plaatsen van 5% meer verdacht dan de andere.

Dan denk ik liever eens na over een goed alternatief voor Falsifica, ipv met zijn allen op één target te stemmen. Mijn stem zal sowieso voor morgen zijn. Heb dan een wat kortere werkdag en ben momenteel te dicht bij een herseninfarct om logisch na te denken.

Anyway: that backfired quickly !

Falsifica

Sorry Femsel en Wendy. Ik had graag met jullie gespeeld. :( dit had niet gehoeven zo.

Ik ben oprecht Grafdelver en IH.  :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Fals claimde vandaag bewijsbaar en hij zou dat vandaag laten zien. Dat samen met die delver claim? Mehh.

123berber

Citaat van: Falsifica op 23 december 2024, 22:14:18
Sorry Femsel en Wendy. Ik had graag met jullie gespeeld. :( dit had niet gehoeven zo.

Ik ben oprecht Grafdelver en IH.  :D
Grappig terwijl je mij garandeerde dat je absoluut geen grafdelver op je lijstje had staan.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Aintgotrhythm

Citaat van: RoodHapje op 23 december 2024, 22:34:34
Fals claimde vandaag bewijsbaar en hij zou dat vandaag laten zien. Dat samen met die delver claim? Mehh.

Nee ik geloof daar ook niet in. Zonde dat dat zich op deze manier moest openbaren.

igneel

Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 22:05:52

Gezien de neutraalclaim van Fals zou mij dat niets verbazen.

Dit betekent wel dat ik niet denk dat Simile als Wolf naar voren is gedrukt voor BM en Krissy in mijn ogen niet meer kans heeft op slecht zijn alleen daardoor.

Ik zou zelf de slechtjes eerder zoeken richting de laatste 3 stemmen op Murphy (Berrie, Carnage en Ingrid) of de laatste 2 op Carnage (Rythm en Waterwork). Zijn de makkelijkste BM-stemmen als je niet op wil vallen. Ook denk ik dat slechtjes meer op de achtergrond willen spelen. Wat dat betreft zou ik Waterwork en Berrie nu wat richting slecht zetten. Waterwork omdat hij nog weinig aanwezig is geweest in het Dt. Ik moet hem nog wel privé aanspreken, dus weet niet hoe het daar loopt. En Berrie is privé wel actief als ik het zo hoor, maar ik mis hem dan in het Dt met voorlopige resultaten van al dat genetwerk.

Is dit een poging om jezelf uit de verdenking te werken omdat jij daar ook onder valt? Ik zie niet waarom. Als Fals IJzeren Hein is er hier iets aan veranderd. Er kunnen prima nog één of twee wolven op Simili gestemd hebben om te proberen een wolf BM te maken. maar omdat Fals niet 'on board slecht' is, kan dat niet? Die logica moet je even uitleggen.

Damon
Jij denkt dat fals goed of neutraal is?

BloodWolf14

Nou, als Simile wel als wolfje naar voren is 'gedrukt' terwijl ik denk dat Fals hulpje is blijft alleen Krissy over. Maar met een mogelijk slechtjesteam van zo'n 5 wolven (gok ik) in de start mis je dan al een hoop stemmen van andere wolven. Conclusie: Simile zal dan niet naar voren gedrukt zijn.

Die een of twee wolven kan in principe wel, maar ik ben het niet, Fals denk ik ook niet, en dus alleen Krissy dan nog. RH zei dat de Simile stemmers méér kans hebben op slecht zijn. Ik wil dat terugtrekken naar een neutrale positie waarin het prima kan, maar naar mijn idee geen verdachte stemmen zijn. Dat ik hier zelf in zit is natuurlijk een beetje een dubbele positie, maar je kan mijn naam daar verruilen met eenieder die hier Simile gestemd had. Als ik mijzelf hiermee verdedig komt me dat natuurlijk wel goed uit ;)

Lekker scherp Igneel :)

BloodWolf14

@thelight288 wat denk jij er allemaal van? Een beetje op de achtergrond hangen he :P

Aintgotrhythm

Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 22:52:19
Nou, als Simile wel als wolfje naar voren is 'gedrukt' terwijl ik denk dat Fals hulpje is blijft alleen Krissy over. Maar met een mogelijk slechtjesteam van zo'n 5 wolven (gok ik) in de start mis je dan al een hoop stemmen van andere wolven. Conclusie: Simile zal dan niet naar voren gedrukt zijn.

Die een of twee wolven kan in principe wel, maar ik ben het niet, Fals denk ik ook niet, en dus alleen Krissy dan nog. RH zei dat de Simile stemmers méér kans hebben op slecht zijn. Ik wil dat terugtrekken naar een neutrale positie waarin het prima kan, maar naar mijn idee geen verdachte stemmen zijn. Dat ik hier zelf in zit is natuurlijk een beetje een dubbele positie, maar je kan mijn naam daar verruilen met eenieder die hier Simile gestemd had. Als ik mijzelf hiermee verdedig komt me dat natuurlijk wel goed uit ;)

Lekker scherp Igneel :)

Dat, en ik las net ergens dat wolven graag op de achtergrond spelen. Als dat zo is zou je als wolf zijnde toch niet een andere wolf BM maken, ik vind dat in ieder geval onlogisch klinken. Maakt nog steeds dat ik je makkelijk vond meestemmen met RH. Maar dat maakt je voor mij hooguit iemand om in de gaten te houden. Wat ik wel verdacht vind is dat Damon graag een alternatief voor Fals wil hebben. Iets om over na te denken als Fals inderdaad slecht blijkt te zijn als ie gelyncht is.

thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 22:52:54
@thelight288 wat denk jij er allemaal van? Een beetje op de achtergrond hangen he :P

Ik ben in netwerk best actief hoor ;) heb ook gewoon druk je mag me altijd aanspreken ook prive of hier idd. Heb weinig info en ik denk niet dat femsel zomaar fals zou beulen zonder reden. Dus dat is voor nu t meest opvallend. Verder heb ik paar spelers richting goed, om verschillende redenen. Maar dat ga ik nog niet direct allemaal vertellen, waarom vraag je specifiek aan mij trouwens er zijn vgm nog veel spelers die zichinder hebben laten zien?

Damon

Citaat van: igneel op 23 december 2024, 22:44:38

Damon
Jij denkt dat fals goed of neutraal is?

Nee niet echt

Ik heb enkel iets tegen unanieme lynches. Leer je niks uit.

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op 23 december 2024, 23:11:41
Citaat van: BloodWolf14 op 23 december 2024, 22:52:54

Ik ben in netwerk best actief hoor ;) heb ook gewoon druk je mag me altijd aanspreken ook prive of hier idd. Heb weinig info en ik denk niet dat femsel zomaar fals zou beulen zonder reden. Dus dat is voor nu t meest opvallend. Verder heb ik paar spelers richting goed, om verschillende redenen. Maar dat ga ik nog niet direct allemaal vertellen, waarom vraag je specifiek aan mij trouwens er zijn vgm nog veel spelers die zichinder hebben laten zien?
Hoi! Nou, ik heb even het Dt zo'n twee keer terug gelezen dus zag dat jij weer aan het metagamen was en vooral had gepost over de lijstjes. Maar nu wel meestemmen op Fals zonder daar iets over te zeggen in het Dt.

En nu dus spelers goed noemen zonder namen te durven noemen.

So, ik was even benieuwd wat jij er allemaal van denkt. Heb je behalve goedjes ook nog slechtjes gevonden toevallig?

En als er spelers zijn die zich minder hebben laten zien tag die dan even please ;)

Damon

Kleine hint voor de BM misschien, die ons had beloofd om ervoor te zorgen dat er niemand achterover zou kunnen hangen, zonder daarop aangesproken te worden:

Waarom vragen we niet aan iedereen om aan te geven op wie ze zouden stemmen, als Falsifica geen optie was? Met andere woorden, wie is iedereens nummer 2?

Wat denk je?

BloodWolf14

Heerlijke opmerking. Je zou bijna zeggen dat je goed claimt Damon!