Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussietopic] Overleg hier over het spel

Gestart door 123berber, 23 november 2024, 07:54:45

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

Nee maar als ww of fannie neutraal zijn is die lynchen toch logischer? Het frustreert mij dat je dan focust op mij omdat ik neutraal claim. Je gaat geen wolf vonden bij mij dus je kan ook een spiegel voor houden dus ik krijg ook niet gevoel dat jij een wolf wilt vinden. Het is toch beter een wolf te lynchen en dat ik goed kies dan mij lunchen en wolven daarna pakken. Dus ik vind je redenaties niet echt sterk. Wat jij mij verwijdt maak je zelf ook schuldig aan. Voor mij voelt het meer dat jij slecht bent die geen risico wilt nemen. Ik probeer wel wolven te vinden, maar ben gewoon eerlijk dat t voor mij niet zoveel uitmaakt objectief. Ik wil me best bewijzen komende nacht of daarna

RoodHapje

Kleine aanvulling op mijn vorige post, ik streep zwarte dood nu af. Jacoba stelde in WhatsApp nu dat thelight zijn neutraalclaim daar niet mee strookt en daar sluit ik me bij aan.

fannieklm

Het wel of niet hebben van neutraaltje, zegt niks over wel of geen zwarte dood. Een slotenmaker oid past best bij zd.
Maar dat terzijde.

Al vanaf moment 1 zit ik in een BB tunnel. Ik denk dat er in zijn 'grappige' slechtclaim wel eens waarheid zou kunnen zitten.
Dit heb ik voor de nacht al met meerderen gedeeld. Vandaag kwam hij zelf in mijn whatsapp. Daar heb ik hem dit ook verteld.
Zijn reactie was tam en hij deed geen enkele moeite om mijn gedachten te veranderen.
Dan zie ik hem hier in het dt focussen op TL en mij. En dan wordt mijn tunnel dan ook alleen maar dieper.

Murphy

Citaat van: thelight288 op 26 november 2024, 00:37:39
Fannie heb ik prive gesproken alleen deze speeldag nog niet, maar ze kwam iig niet ontwijkend over wat ik meestal zie als ze slecht is, ze heeft me iig nog niet naar slecht proberen te halen en vooral gezegd dat ik goed moet kiezen dus dat speelt ook mee. Al hoop ik hier ook meer van haar te zien.

Dit neem ik met een korreltje zout, want eh, zou je dit ook niet zeggen als ze je wél al naar slecht had proberen te halen (of zelfs al gehaald heeft)? :')

Ik vind Bert zijn aanval op TheLight wel opvallend. TL is zover ik weet de enige neutraalclaimer, dus ik ben geneigd wel te geloven dat hij echt neutraal is. Voor een neutrale speler maakt het natuurlijk niet heel veel uit wat er nu gelyncht wordt (eerlijk, zo speel ik ook als ik écht neutraal ben), en zal die minder meezoeken. Ik weet niet of TL al slecht contact heeft (in de vorm van fannie), en ja het zou me niks verbazen, maar als het niét zo is, jaag je op deze manier een neutrale  speler eerder richting slecht. Bovendien levert een lynch op een neutrale speler ook vrij weinig info op. Ik vraag me hier dus af of Bert niet toch wel wolf is, en er een medewolf van hem al een paar keer genoemd is, en hij dus iemand anders naar voren probeert te schuiven. Wie dat dan zouden zijn moet ik even kijken wie hier het meeste genoemd is tot nu.

Het enige is dat ik niet denk dat Fannie en Bert samen wolf zijn, en ik Fannie ook echt heel verdacht blijf vinden. Ze heeft ook nog vrij weinig ingebracht en ook op whatsapp krijg ik weinig terug. Gisteravond heb ik haar gevraagd wat ze ondertussen van Bert vond (Bert omdat zij dus lijnrecht tegenover elkaar stonden bij de vragen). Ze gaf aan dat ze die dag druk was geweest, maar ondertussen nog steeds niks terug gehoord. (nu net nu ik dit wil posten begint ze wel weer tegen me te praten, maar ik laat deze alinea nog wel staan. Afhankelijk van wat er uit het gesprek komt pas ik mijn verdenking mogelijks nog aan)

Citaat van: Falsifica op 26 november 2024, 09:32:46
Murphy, je verdenking op mij voelt een beetje alsof je aan het zoeken bent naar een reden mij te verdenken. Je had ook kunnen schrijven 'Fals geeft aan geen slechte vibes bij mij te hebben, maar zou volgens mijn onderzoek wel gewoon op mij stemmen'. Maar dat doe je niet, in plaats daarvan heb je het over enthousiasme en wederom het 'stille spelen'. Wat echt onzin is, want niet alles van mijn activiteit is zichtbaar hier.

Citaat van: Falsifica op 25 november 2024, 15:49:39
Maartenrambo: Murphy komt voor mij nog niet verdacht over. En ja, ik ben me bewust dat dit raar klinkt uit mijn mond. Normaal zat ik al in de tunnel nu. Ik geloof tot dusverre haar claim wel en heb nog geen bad vibes gehad. Maar de speldag is nog jong.

Leuk als ik mezelf jinx. Want ik zit inmiddels alweer in de tunnel op jou. Ondanks dat, krijg je niet mijn stem, en waarom, kom ik later op terug. Maar voor nu bespaar ik het dtopic de eindeloze Murphy vs Fals discussie iig voor deze speldag.

Sorry maar ik krijg hier echt heel erg het gevoel alsof je bang bent voor een discussie met mij omdat ik gelijk heb en jij slecht bent. Ik vraag je hier ook naar via whatsapp en dan krijg ik terug 'dat vertel ik na de nacht wel'. We spelen hier toch weerwolven, en om dan een verdenking af te kappen met 'om het dt topic een eindeloze discussie te besparen', maar vervolgens als ik er privé naar vraag dus ook afgekapt te worden vind ik toch raar. En dan kan je het een tunnel noemen, maar normaal verdedig je jezelf toch wel wat beter of ga je in ieder geval in gesprek met me.

Citaat van: Falsifica op 26 november 2024, 09:32:46
Simile krijg ik wederom geen hoogte van. En dat vind ik lastig. Hopelijk komt daar deze speldag verandering in. Het hielp ook niet dat ze mijn eerdere uitlok post dwarsbombde. Al heeft ze wel gelijk, als ze zich er niet bewust van is, hoe kon ze het voorkomen..? Maar desondanks zie ik het nut er niet van voor een Goede speler de rolhint van Carnage te benoemen, wanneer het zwijgen erover reacties kan opleveren.

Wat voor reacties had je verwacht en wat had je ermee willen doen dan?

Falsifica

Ik heb in tegenstelling tot veel hier helemaal niet het gevoel dat Bert echt slecht is. Hij komt oprecht over in ons contact. Iets wat ik zeker niet van iedereen hier kan zeggen.

Citaat van: Murphy op 26 november 2024, 19:09:18
Sorry maar ik krijg hier echt heel erg het gevoel alsof je bang bent voor een discussie met mij omdat ik gelijk heb en jij slecht bent. Ik vraag je hier ook naar via whatsapp en dan krijg ik terug 'dat vertel ik na de nacht wel'. We spelen hier toch weerwolven, en om dan een verdenking af te kappen met 'om het dt topic een eindeloze discussie te besparen', maar vervolgens als ik er privé naar vraag dus ook afgekapt te worden vind ik toch raar. En dan kan je het een tunnel noemen, maar normaal verdedig je jezelf toch wel wat beter of ga je in ieder geval in gesprek met me.

Ik vertel het niet omdat ik daarmee onnodig een andere speler in gevaar breng. Ik ben dan wel zelf niet gemakkelijk te lunchen, ik ga niet iemand hier schietschijf maken voor de wolven. Dus stop eens met te doen alsof je alle touwtjes in handen moet hebben. Of blijf je me aanvallen juist omdat je denkt te weten waar ik op doel?
Afhankelijk van het gedrag van de wolven, kan ik hopelijk na de nacht de conclusie trekken of jij daar bij hoort.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Vandaag wat meer gesprekken gehad en besloten om voor Maarten te gaan. Fannie komt wel wat beter over privé

bert-boefjes

Citaat van: thelight288 op 26 november 2024, 18:28:39
Nee maar als ww of fannie neutraal zijn is die lynchen toch logischer? Het frustreert mij dat je dan focust op mij omdat ik neutraal claim. Je gaat geen wolf vonden bij mij dus je kan ook een spiegel voor houden dus ik krijg ook niet gevoel dat jij een wolf wilt vinden. Het is toch beter een wolf te lynchen en dat ik goed kies dan mij lunchen en wolven daarna pakken. Dus ik vind je redenaties niet echt sterk. Wat jij mij verwijdt maak je zelf ook schuldig aan. Voor mij voelt het meer dat jij slecht bent die geen risico wilt nemen. Ik probeer wel wolven te vinden, maar ben gewoon eerlijk dat t voor mij niet zoveel uitmaakt objectief. Ik wil me best bewijzen komende nacht of daarna
In hoeveel potjes claimen wolven ook niet neutraal te zijn? Dat je de enige neutraalclaimer bent wilt naar mijn idee ook niet zeggen dat je ook echt neutraal bent. Terwijl jij alleen die reden blijft aangeven waarom we je niet zouden moeten lynchen.
Zeker als jij vervolgens duidelijk maakt dat het jouw ook niet veel kan schelen als er goedje gelyncht gaan worden. Het spijt me, maar  dan gaan er bij mij alarmbellen af.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

thelight288

Ok ik vind dit echt verdacht worden je draait eromheen en je verdraait wat ik zeg. Wat Murphy zegt is precies wat ik bedoel. Ik kan ook als goedje vals neutraal claimen. Ik vind het raar dat je de claim juist standaard niet lijkt te geloven. Mijn punt is dat ik het verdacht vind dat je op mij focust ipv fannie of waterwork als je bang bent dat ik slecht kies of met ze ben, dat vind ik niet logisch. Als ik burger ben of een moordende rol heb wil ik ook nog wel eens neutraal claimen. Maar nu ben ik het echt

Simile

Vanuit de wetenschap dat ik zelf goed ben :P

Ik vind zowel RH als Fals erg verdacht.

RH begint (zelf, uit het niets) tegen mij met de vraag of t gezellig is op t board met Bert. Dat kan ik opvatten als grap of als poging mij dingen te laten zeggen die verdacht zijn. Omdat ik wel benieuwd was welke vsn de 2 het zou worden ben ik daarop ingegaan met dat Bert buiten t board zat. Even ter verduidelijking, ik wist (en weet) op dat moment (en nu) niks van BB's rol. Hij kan voor mij nog alles zijn, maar dat is beside the point.
Vervolgens valt het gesprek dood en pleurt hij die interactie online. Naar mijn idee was hij dus op zoek naar materiaal om mij zwart te maken.

Daarna Fals, die ik 2 dingen zie doen:
- Aanvallen en kort daarna weer terugtrekken of inbinden op zowel Murphy als mij
- Hij lijkt RH ook op te stoken, iets wat RH zelf ook al opmerkt in een post vandaag.
Beide gedragingen zijn vrij typisch voor een slechte Fals.

Fals gaat dan ook mijn stem krijgen, met name vanwege de "en anders ik wel" post van RH houd ik het mogelijk dat RH simpelweg diep in een Similetunnel zit. In een eerder spel heeft hij ook al eens gezegd het een doodeng idee te vinden als ik slecht ben, dus allicht was hij gewoon zijn angst aan het voeden.
Ik zie RH die post niet maken als hij samen met Fals slecht is want ik verwacht niet dat je zoiets impulsiefs post als je samen een strategie aan het verzinnen bent om iemand weg te werken. En sowieso niet op t moment dat je als slechtje de beschuldigingen laat posten door een goedje. Want dan ben je juist blij dat je iemand voor je karretje hebt weten te spannen. XD

Dragonfly

Goed, ik ga toch wijzigen. Waterwork lijkt toch wel vrij oprecht en ik hoor van meerdere kanten dat ze denken dat hij goed is. Dat gevoel heb ik nog niet bij Falsi. Ik twijfel eigenlijk enorm! Bert-Boefjes neutralenjacht geef me ook wat twijfels.

Falsifica

man man man ik zie de stemmen al komen.

Ik ben echt vriend. Ik weet niet wat ik hier verder nog op kan zeggen. Jullie lynchen een goedje.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Zelf geloof ik eerder dat je Conversiewolf bent met je 'vraag het morgen anders nog eens aan me' richting Murphy. Of omega, vanwege haar wamsterclaim. Ik zie jou er prima voor aan zo opportunistisch te spelen. Ik was net even druk met een band te verwisselen van onze auto en uwv dingen uit te zoeken met mijn vrouw, maar anders had ik mijn stem al eerder richting jou gewisseld.

Falsifica

Ik ben vriend, dat ga je zo wel zien. En leuk dat je blijkbaar halve spel overhaalt op jouw interpretatie van mijn woorden. Zonder te zoeken naar andere opties.

Ik stem niet over naar Bert om mezelf te redden, ik denk namelijk dat Bert goed is.

:( Succes goedjes!
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik heb gesproken met RH en die kwam met hele goede redenen en met alle respect ik vind je verdediging best zwak Fals

RoodHapje

Citaat van: Falsifica op 26 november 2024, 20:52:07
Ik ben vriend, dat ga je zo wel zien. En leuk dat je blijkbaar halve spel overhaalt op jouw interpretatie van mijn woorden. Zonder te zoeken naar andere opties.

Ik stem niet over naar Bert om mezelf te redden, ik denk namelijk dat Bert goed is.

:( Succes goedjes!

Ik heb deze speldag best wel gepuzzeld en gekeken maar vind niks zo opvallend als jouw woorden Fals. En ik vind het heel redelijk om uit te gaan van mijn eigen interpretaties van dingen en op basis daarvan te praten met anderen.